چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۶:۵۳Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 13 اردیبهشت 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 2 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 3 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 4 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 5 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 6 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 7 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 8 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 9 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 10 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 11 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 12 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 13 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 14 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 15 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 16 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 17 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 18 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 19 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 20 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 21 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 22 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 23 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 24 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 25 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 26 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 27 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 28 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 29 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 30 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۲    
اسماعیل حسین پور* گروه جامعه: اردیبهشت که از راه می رسد نام و یاد معلمان در خاطر فرزندان این سرزمین گل می کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۲    
گروه سیاسی: رییس کمیته ائتلاف و رایزنی اصلاح طلبان گفت: فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس دهم با توجه به ترکیب منتخبان فهرست اصلاح طلبان، حامیان دولت و احزاب معتدل 169 نفره خواهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
گروه فرهنگی: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در مطلب زیر مشاهده می کنید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
گروه اقتصادی: خودروهای گران و مجهز به امکانات خاص برای قشر خاصی تولید می شوند. در ادامه ی قسمت قبلی، گران ترین خودرو های موجود در بازار جهانی که در حال حاضر در حال فروش هستند را معرفی خواهیم کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
گروه اقتصادی: منابع ایرلندی روز دوشنبه از طرح مقامات دوبلین برای بازگشایی سفارت ایرلند در تهران در آستانه تشکیل دولت جدید این کشور، با هدف تقویت مناسبات سیاسی و اقتصادی با ایران خبر دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
گروه ورزشی: مهاجم ر ئال ماد رید از سرمربی خود حمایت و تمجید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
گروه ورزشی: سرمربی منچستریونایتد از نتیجه به دست آمده برابر لسترسیتی راضی نیست. او تاکید کرد که فصل آینده سرمربی شیاطین سرخ خواهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
گروه ورزشی: عادت بد برخی سیاسیون در میدان های سیاسی به میدان رقابت های انتخاباتی ورزشی کشیده شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
گروه ورزشی: ملی پوش پیشین تیم ملی والیبال گفت: عبور کردن از خوان اول که کسب سهمیه المپیک است دشوار است و فکر می کنم اگر به المپیک برویم تیم ایران می تواند در این بازی ها پدیده شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
گروه ورزشی: دارنده مدال طلای آسیا گفت: چند روز قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد از ناحیه دست چپ به شدت آسیب دیدم و در شرایطی نابرابر با شکست مقابل یزدانی، شانس حضور در المپیک را از دست دادم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
گروه ورزشی: سرمربی شیلیایی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ساوتهمپتون راضی نیست. او تاکید کرد که این دیدار را فدای دیدار برابر رئال کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۵۶    
گروه ورزشی: بی اغراق دیوید بکهام را می توان خوشتیپ ترین فوتبالیست جهان نامید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۶    
گروه فرهنگی: گروه مردم نهاد مشکین شهر ما با حضور علاقه مندان به زیبایی و سامان شهری و متخصصان در رشته های گوناگون در حرکتی مردمی اقدام به زیباسازی معابر عمومی با تصاویری از جاذبه های گردشگری در سطح ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۶    
گروه فرهنگی: تازه ترین رمان داریوش مهرجویی نویسنده و کارگردان باسابقه سینما با عنوان آن رسید لعنتی منتشر شد و در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۶    
گروه فرهنگی: کارشناسان یونسکو با حضور در شهر تاریخی پالمیرا میزان خسارات وارده بر بناهای تاریخی و موزه های این شهر کهن را ارزیابی کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
گروه فرهنگی: نسخه اولیه فیلم ارادتمند؛نازنین بهاره تینا جدیدترین ساخته سینمایی عبدالرضا کاهانی جهت پروانه نمایش تحویل سازمان سینمایی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
گروه فرهنگی: جمال شورجه - کارگردان پروژه حضرت موسی (ع) - با اعلام اینکه کسی که قرار است نقش حضرت موسی (ع) را ایفا کند قطعاً یک چهره ناشناس خواهد بود، درباره ی فیلنامه این اثر تاریخی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
گروه فرهنگی: بیست و چهارمین مراسم شبِ شاعر با پاس داشت محمود اکرامی فر، شاعر یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد عصر یکشنبه (12 اردیبهشت ) در نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
کروه فرهنگی: تهیه کننده برنامه نقد تئاتر از تمام اهالی رسانه و کارشناسان درخواست کرد که این برنامه را نقد کنند و به آنها اطمینان داد که تا جای ممکن و بدون هیچ گاردی به نظرات ارائه شده توجه کنند و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
گروه فرهنگی: در تازه ترین جلسه ی شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم آاادت نمی کنیم ثبت شد و این فیلم بعد از فیلم خنده های آتوسا در گروه اریکه ایرانیان به نمایش درمی آید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
گروه فرهنگی: عباس کیارستمی پس از گذراندن یک مرحله تکمیلی دیگر از درمان خود و سپری کردن 2 شب در بیمارستان در منزل استراحت می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
گروه اقتصادی: وکیل مدافع بابک زنجانی رقم دقیق بدهی موکلش را اعلام کرد و گفت: طبق اعلام قاضی صلواتی در دادنامه صادره ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
گروه جامعه: دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران به مصرف قلیان در بین مردم به خصوص نسل جوان اشاره کرد و گفت: 18 درصد دختران ایرانی قلیان می کشند که رقم قابل تاملی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۱    
گروه سیاسی: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از معلمان و نومعلمان سراسر کشور ضمن تجلیل از تلاشها و زحمات جامعه معلمی، تربیت نسل آینده ای با هویت مستقل، عزتمند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۶    
گروه سیاسی: رییس جمهورایران با تأکید بر تصمیم تهران و سئول برای تبدیل روابط تجاری دو کشور به روابط راهبردی و ریشه دار اقتصادی اظهار داشت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۶    
گروه فرهنگی: با توزیع قسمت بیست و هفتم سریال شهرزاد ، این مجموعه دیدنی به پایان فصل اول نزدیک می شود و آن گونه که به صورت غیر رسمی اعلام شده، خانم نغمه ثمینی در حال نگارش فیلم نامه فصل دوم است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
گروه اقتصادی: مقرر شده به نانوایی های آزادپز و صنایع مرتبط با آرد نیز، گندم به قیمت دولتی ارائه شود اما رییس انجمن صنفی صنایع بیسکویت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
گروه اقتصادی: رسانه های هندی به نقل از مقامات این کشور گزارش دادند هند به ایران اعلام کرده آماده است بدهی حدود 6 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
گروه اقتصادی: بازارهای سهام آسیا روز دوشنبه با واکنش مایوسانه سرمایهگذاران به عدم تصویب تدابیر محرک مالی از سوی بانک مرکزی ژاپن و صعود ارزش ین، معاملات هفته جاری را در سطح ضعیف تری آغاز کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
گروه اقتصادی: وزیر ارتباطات که از منتقدان جدی روند واگذاری تلفن ثابت بود، به تازگی از لزوم افزایش قیمت خرید یک خط تلفن ثابت خبر داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
گروه اقتصادی: معاون کل سازمان توسعه تجارت از همکاری شرکت سامسونگ برای توسعه اینترنت ایران و ارائه خدمات مربوط به نسل پنجم اینترنت تلفن همراه خبر داد و همچنین اعلام کرد که ایران دیگر بازار نهایی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
گروه اقتصادی: سکه تمام طرح جدید با 3000 تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و 45 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا 3468 تومان است که نشان دهنده افزایش14 تومانی قیمت در مقایسه با روز گذشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۸    
گروه اقتصادی: قیمت سبد اوپک در ماه مارس نسبت به ماه پیش از آن کمتر از 6 دلار رشد را تجربه کرده است و بررسی قیمت ها نشان می دهد که نفت اورینت اکوادور بیشترین رشد را در این بین تجربه کرده است
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۳    
گروه اقتصادی: شرکت گاز کره جنوبی در قالب یادداشت تفاهم همکاری با شرکت ملی گاز ایران، مهندسی، اجرا و بهره برداری از خطوط لوله گاز نهم و یازدهم سراسری را در دستور کار قرار می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۳    
گروه اقتصادی: در حال حاضر شهرداری تهران در حوزه تامین برق تونل های شهری 12 میلیارد تومان به شرکت برق بدهکاری دارد و معتقد است که باید هزینه برق مترو با تعرفه های مخفف محاسبه شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۳    
گروه فناوری: سرویس ترجمه گوگل (گوگل ترنسلیت) در حال سپری کردن 10 سالگی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
گروه جامعه: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط کشور طی دو روز آینده خبر داد .
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
گروه اقتصادی: با توجه به کاهش 250 تومانی قیمت گندم آزاد برای نانوایی های آزادپز و صنایع مربوطه، معاون وزیر کشاورزی گفت: انواع نان هم اکنون به همان نرخ سابق عرضه می شود و اگر قرار بر تغییر قیمت باشد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۳    
گروه فرهنگی: دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه و چهارشنبه به پایان می رسد، اما هنوز هیچ تیم عربستانی مجوز حضور در مرحله بعد را به دست نیاورده و باید در این هفته با نمایندگان ایران بازی کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۳    
گروه فرهنگی: امکان اسکان، محل استراحت، 7500 پارکینگ و اینترنت از امکانات رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب اعلام شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۳    
گروه حوادث: پیرمرد 74 ساله زمانی که پایش شکست، نمی دانست که برای جراحی پای شکسته خود قرار است جانش را از دست بدهد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۳    
گروه فرهنگی: مدیرعامل خانه سینما گفت: دبیر جشن آینده این تشکل صنفی به زودی معرفی می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۳    
گروه جامعه: روزنامه اصولگرای رسالت در مطلبی از طرح گشت نامحسوس امنیت اخلاقی انتقاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۸    
گروه سیاسی: معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: از نظر دولت و شخص رئیس جمهوری نمایندگان زن مجلس 18 نفر هستند و منتخب ملت را تنها نمایندگان مردم در مجلس می توانند تعیین تکلیف کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
گروه سیاسی: در برنامه های انتخاباتی که توسط کارشناسان دفتر احمدی نژاد تهیه و به تایید رسیده، توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بویژه طبقات فرودست در اولویت قرار گرفته است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۹    
گروه سیاسی: در حالیکه نتایج آرای انتخابات کاملا بیانگر گرایش سیاسی مردم است و بسیاری از فعالان منصف اصولگرا نیز به ناکامی طیف خود در انتخابات مجلس دهم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۹    
گروه سیاسی: نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: هنگامی که هیات نظارت استان اصفهان انتخابات را در این حوزه انتخابیه تایید کرده، به معنای امضا و تایید نهایی است و امضا نکردن اعتبارنامه یکی از منتخبان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۹    
گروه سیاسی: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره جنوبی در جریان سفر پارک گئون هی رییس جمهوری کره جنوبی به تهران، نوزده سند همکاری برای توسعه هر چه بیشتر روابط و مناسبات دو کشور امضا کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
گروه سیاسی-رسانه ها: باز هم به سفر استانی می رود؛ این بار اما نه به مرکز استان بلکه به شهرهای حاشیه ای نگاه ویژه ای دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۹    
گروه بین الملل: صدها تن از مردم آمریکا به مناسبت روز کارگر در خیابان های لس آنجلس دست به راهپیمایی زدند و نامزد پیشرو جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به خاطر برنامه های ضدمهاجرت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۹    
گروه اقتصادی: شبکه بانکی در عملکردی بی سابقه، در سال گذشته بالغ بر 417 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت این در حالی است که انتظار بانک مرکزی با توجه به خطرهای تورمی رقمی دور ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۴    
گروه بین الملل: همزمان با پنجمین سالگرد مرگ اسامه بن لادن، رهبر القاعده، رئیس جمهوری آمریکا ابراز امیدواری کرد که این فرمانده تروریست ها در لحظه های آخر عمرش دریافته باشد که مردم آمریکا 11 سپتامبر را ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
گروه فرهنگی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: خیلی از آثار مکتوب، دیداری و شنیداری توسط پژوهشگران با زحمت زیاد تولید می شوند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
گروه سیاسی: عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: فردی مثل حداد عادل برخلاف سوابق خود در این مدت رفتارهایی نشان داد که گویا جزئی از تندرو ها و بلکه یکی از رهبران این جناح است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۶    
گروه سیاسی-رسانه ها: مهندس بازرگان در حالی چشم از جهان فروبست که تکثر سیاسی، جامعه مدنی و... را دور از دسترس می دید و برنامه هویت ساخته می شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۲    
گروه بین الملل: رسانه های ترکیه از عملیات هواپیماهای نظامی این کشور علیه مواضع گروه تروریستی داعش در خاک سوریه خبر دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۸    
گروه سیاسی: یک منتخب مردم تهران درمجلس دهم گفت: توافق اصلاح طلبان بر ریاست عارف است، ولی از آنجایی که این موضوع نیاز به اجماع در صحن بهارستان دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۳    
گروه سیاسی: نماینده اردکان در مجلس گفت: امیدوارم اصولگرایان از این عدم اقبال مردم درس بگیرند و میدان داری جریان اصولگرایی را به افرادی معتدل، کارآمد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۸    
گروه سیاسی: چه کسی رئیس مجلس دهم می شود؟ این مهم ترین پرسش سیاسی این روزهاست. درواقع با پایان اعلام نتایج دور دوم انتخابات مجلس و تکمیل شدن اعضای مجلس دهم بیش از هر چیز نظرها به کرسی ریاست دوخته شده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۸    
گروه سیاسی-رسانه ها: شماری از اصولگرایان بویژه اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس نتوانستند در انتخابات ریاست جمهوری در حمایت از یک نامزد همکلام شوند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۳    
گروه جامعه: نمایندگان مجلس در مصوبه ای هشتم ربیع الاول، آغاز سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تعطیل رسمی اعلام کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۳    
گروه سیاسی: سهیلا جلودار زاده با بیان این که ما به هدفمان در دور دوم انتخابات رسیدیم، در خصوص ترکیب مجلس دهم بعد از مرحله دوم انتخابات، گفت: مجلس دهم ترکیب متفاوتی با مجلس نهم خواهد داشت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
گروه عکس: عباس عراقچی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز 12 اردیبهشت و روز معلم در کلاس دانشکده روابط بین الملل. قدردانی دانشجویان با کیک برجام!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۹    
گروه سیاسی: یک استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اکثریت مردم فهمیده اند که در دوران احمدی نژاد چه کلاهی بر سر آن ها رفت، گفت: اکنون هم کسانی بیش از همه به دنبال احمدی نژاد هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۹    
گروه سیاسی: احمدرضا کاظمی این شوخی تصویری را در روزنامه قانون منتشر کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۹    
گروه حوادث: پسرجوان و دختر 14 ساله ای قربانی رعد و برق های مرگبار شدند و جان باختند. دو قربانی اهل روستای کول از توابع بخش سارال دیواندره بودند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۴    
گروه اقتصادی: رویترز به نقل از یک مقام دولتی آلمان گزارش داد وزیر اقتصاد این کشور بیمار شده و سفر به ایران را لغو کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۴    
گروه اقتصادی: مرکز پژوهش های مجلس در یک گزارش مفصل تحلیلی به بررسی تبعات تورمی بودجه در سال های گذشته پرداخته و با ذکر موارد متعددی در بودجه سنواتی سال های گذشته ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
گروه اقتصادی: مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار از آلمان، ترکیه، استرالیا و دانمارک به عنوان کشورهای هدف برای اعزام کارجویان ایرانی نام برد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
گروه اقتصادی: وزیر زمین٬ زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی با اشاره به سفر رئیس جمهوری این کشور به ایران گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
گروه ورزشی: مهدی هاشمی نسب در گفت وگو با خبر ورزشی گفته استفاده از مشروب خلاف ساده فوتبالیست ها شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۴    
گروه اقتصادی: یکی از ماموریت های اصلی شورای رقابت مبارزه با ایجاد انحصار است اما با اقدام اخیر این شورا و موافقت با افزایش قیمت خودرو، برخی کارشناسان عملکرد ضد انحصاری این شورا را زیر سئوال برده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۹    
گروه فرهنگی: سرپرست اداره حجم سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: مقابله با پدیده وندالیسم (تخریب آثار هنری) به برنامه ها و تمهیدات این سازمان چندان مربوط نیست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۹    
گروه ورزشی: دیدارهای هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه این هفته آغاز می شود و تراکتورسازی می تواند زمینه ساز حذف اولین نماینده عربستان از ر قا بت ها شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۴    
گروه حوادث: پلیس کلمبیا مردی را که به خطرناک ترین مجرم فراری پرو شهرت دارد، دستگیر و به مقامات این کشور مسترد کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۴    
گروه جامعه: یک وکیل دادگستری گفت: در زمینه حمایت از حیوانات و موضوع حیوان آزاری با خلاء قانونی مواجه هستیم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۹    
گروه ورزشی: رییس فدراسیون بسکتبال به شدت از رفتار بازیکنان در جریان مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۹    
گروه جامعه: تا سال 2040 مردم کشورهای کم درآمد در مقایسه با جوامع مرفه، سهم بیشتری از درآمد خود را صرف هزینه های درمانی خواهند کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۴    
گروه جامعه: مدیر زندان مرکزی قزوین از آزادی دو زندانی محکوم به قصاص نفس خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۴    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۴    
گروه سیاسی: رییس جمهوری کره جنوبی روز دوشنبه در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعد آباد مورد استقبال رسمی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۹    
گروه اقتصادی: چرا مخالفان دولت تاکنون از خود نپرسیده اند که با وجود یک پنجم شدن میزان درآمدهای ارزی حاصل از فروش منابع نفتی و انرژی حتی مدت ها پیش از توافق هسته ای و اجرای برجام ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۹    
گروه فرهنگی: شهاب مقربین می گوید: اگر امکانش باشد که نمایشگاه کتاب تفکیک موضوعی شود، بخشی از مشکلاتش حل خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۴    
گروه ورزشی: ستاره ایرانی العربی قطر تاکید کرد که با این تیم دو سال دیگر قرارداد دارد و به دنبال جدایی نیست. او گفت دوست دارد ایران و قطر به جام جهانی روسیه صعود کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۴    
گروه اقتصادی: در شرایطی که میانگین تجارت خارجی ایران با کشورهایی نظیر روسیه در پایان سال گذشته روند نزولی از خود به نمایش گذاشته بود، در فروردین امسال با رشد قابل توجهی مواجه شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۹    
گروه اقتصادی: قیمت هر مترمربع آپارتمان 40 متری نوساز در پایتخت، بسته به منطقه، موقعیت و امکانات بین حدود 2.3 تا 4.8 میلیون تومان است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۹    
گروه اقتصادی: اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران که به عنوان پارلمان بخش خصوصی دارای ارکان و وظایف متنوعی در اقتصاد کشور است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۹    
گروه بین الملل: سازمان ملل متحد اعلام کرد، در جریان درگیری های خشونت طلبانه و اقدامات تروریستی در عراق، 741 تن از شهروندان این کشور در ماه آوریل جان خود را از دست داده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۴    
گروه فرهنگی: اگر یک تور بدون راهنما در ایران به حرکت درآید، تفاوتی نمی کند گردشگران آن خارجی باشند یا ایرانی، در هر حال "تخلفی محرز" صورت گرفته که باید به معاونت گردشگری گزارش شود تا طبق ضوابط ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۹    
گروه جامعه: اردیبهشت سلامت به گذرگاه سوم رسید و "تحولی" که پناهی شد برای دست تنگی بیماران، اما امروز بدعهدی ها امانش را بریده است...!!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۹    
گروه اقتصادی: در حالی که تراز تجاری ایران با کره جنوبی به شدت منفی است، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران دیگر تجارت یک طرفه با این کشور را برنمی تابد و خبر از مذاکراتی جهت تولید مشترک و انتقال تکنولوژی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۴    
گروه اقتصادی: رئیس جمهوری در پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اقتصاد کشور درست نمی شود مگر اینکه از قدرت جذب سرمایه برخوردار باشیم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۹    
گروه اقتصادی: مدیر توسعه تجارت شرکت ریگل (RIEGL) اتریش فعال در تولید انواع اسکنر، دامنه یاب و فاصله سنج های لیزری برای مصارف عمرانی و نقشه برداری گفت ...