سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۵:۵۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 12 اردیبهشت 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 2 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 3 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 4 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 5 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 6 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 7 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 8 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 9 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 10 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 11 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 12 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 13 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 14 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 15 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 16 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 17 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 18 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 19 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 20 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 21 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 22 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 23 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 24 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 25 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 26 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 27 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 28 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 29 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 30 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۰    
گروه فرهنگی: همین چند روز پیش بود که خبر شباهت عجیب یک نگهبان روس به لئوناردو دی کاپریو نقل محافل رسانه ای شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۲    
گروه سیاسی: اظهارات و رفتارهای پرتنش ترامپ بسیاری از مردم ایران را به یاد رئیس جمهور سابق این کشور یعنی محمود احمدی نژاد می اندازد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۲    
گروه بین الملل: نخست وزیر عراق، به هنگام بازدید از ویرانه های پارلمان عراق، از نیروهای امنیتی این کشور خواسته است تا عوامل مقتدا صدر را که به مجلس این کشور حمله و آن را غارت و تخریب کردند را شناسایی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۲    
گروه اقتصادی: در هر کشوری صنعت هتل سازی یکی از پول سازترین بخش هایی ست که تاثیر زیادی در رونق گردشگری آن کشور دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۲    
گروه سیاسی: منتخب مردم تهران در مجلس دهم با تاکید براینکه اگر عارف برای ریاست مجلس کاندیدا نشود بنده به عنوان کاندیدای ریاست مجلس دهم ثبت نام خواهم کرد گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۸    
گروه سیاسی: دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: اصولگرایان باید توجه داشته باشند، به هر حال وزیر کشور در زمره اصولگرایان هست و به همین دلیل حداقل اخلاق حکم می کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۳    
گروه فرهنگی: سیدعباس صالحی گفت: از رسانه ها استدعا دارم که بحث های مربوط به نمایشگاه کتاب را با نگاه منافع ملی و فرهنگی دنبال کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
گروه فرهنگی: علی وزینی - خبرنگار، عکاس و مدیر سایت سینمایی سینمافا - درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۳    
گروه اقتصادی: یک کارشناس اقتصاد سیاسی در واکنش به انتقادهای مطرح شده در خصوص پرداخت نرخ سودهای رنگارنگ از سوی خودروسازان به خریداران خودرو گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۸    
گروه ورزشی: یوونتوس در هفته سی و ششم رقابت های سری A موفق شد با دو گل کارپی را شکست دهد تا این تیم در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار گیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۸    
گروه عکس: صبح امروز رئیس جمهور از کار خانه مپنا بازدید کرد. خودروی رئیس جمهور در این بازدید یک تویوتا لنکروز است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۳    
گروه فرهنگی: لئونارد دی کاپریو با گرفتن اولین سلفی اش به سوژه رسانه ها بدل شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۳    
گروه فرهنگی: تهیه کننده فیلم خنده های آتوسا با ارائه دردنامه ای خطاب به ریاست سازمان صداوسیما، از پخش نشدن تیزر تلویزیونی این فیلم، انتقاد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
گروه سیاسی: دکتر محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم طی پیامی از حضور مردم ایران در انتخابات 10 اردیبهشت ماه سال جاری تقدیر و تشکر کرد. متن این پیام بدین شرح است:
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۴    
گروه جامعه: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ورود غیرمجاز روزانه 60 تا 90 هزار خودرو به محدوده طرح زوج و فرد خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
گروه ورزشی: سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بتیس راضی است و تاکید کرد آبی اناری ها یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
گروه سیاسی: رئیس جمهور امروز در مراسم روز جهانی کارگر از ورود 18 نماینده زن به مجلس شورای اسلامی ابراز خرسندی کرد تا نام مینو خالقی نیز در میان فهرست نامزدهای راه یافته به مجلس قرار گیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
گروه جامعه: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر که فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم آغاز شده است، گفت: 17 هزار مشاور به دانش آموزان در امر هدایت تحصیلی کمک می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
گروه ورزشی: پیشکسوت استقلال می گوید صحبت از مسائل داوری زیبنده تیم های بزرگ نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
گروه ورزشی:مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در محل باشگاه پر سپولیس حاضر شد. سعید آذری ظهر امروز (یکشنبه) به باشگاه پر سپولیس آمد تا پیرامون حواشی قرارداد محسن مسلمان و پیام صادقیان با باشگاه پر سپولیس ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
گروه ورزشی: هافبک تیم گسترش فولاد می گوید تیمش بدون توجه به جایگاه پرسپولیس برابر این تیم به میدان می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
گروه ورزشی: در جلسه میان افشارزاده و مظلومی قرار شد تا وضعیت مدافع آبی ها به زودی مشخص شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
گروه ورزشی: نفر سوم وزنه برداری سنگین وزن آسیا گفت: در یک ضرب انصافا می توانستم بهتر کار کنم اما به دلیل سبکی زیاد وزنه ها هول شده بودم!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۴    
گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می گوید هنوز صحبت قطعی درباره واگذاری سهام باشگاهش صورت نگرفته و نامه ای از سپاه پاسداران در این باره به این باشگاه نرسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۴    
گروه ورزشی: سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از مثبت شدن تست دوپینگ یک ورزشکار دوچرخه سوار خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۴    
گروه حوادث: دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از بخشش یک قاتل اعدامی با تلاش و خیرخواهی کارکنان اجرای احکام کیفری ماهشهر خبرداد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۴    
گروه فرهنگی: جشن سالانه انجمن نمایشگران عروسکی و انجمن چهره پردازان خانه تئاتر برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۴    
گروه فرهنگی: دوشنبه 13 اردیبهشت ماه قمست 27 مجموعه نمایش خانگی شهرزاد توزیع می گردد و هفته آینده آخرین قسمت فصل اول این سریال پایان خواهد یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۵    
گروه سیاسی: آیت الله موسوی تبریزی گفت: انشاءالله مجلس دهم که تشکیل شد و نمایندگان جدید آمدند و شروع به کار کردند، باید به صورت جدی به موضوع گشت امنیت اخلاقی ورود کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
گروه اقتصادی: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در کشور 1099 واحد به تملک بانک ها درآمده که بیشترین تملک مربوط به بانک ملی است و از این تعداد واحد تملک شده 25 درصد غیرفعال و 75 درصد فعال هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
گروه اقتصادی: مدیرکل دفتر غله و محصولات اساسی وزارت کشاورزی از واردات 744 هزار تن برنج در سال گذشته به کشور خبر داد و گفت: این میزان نسبت به دوره های قبلی کاهش داشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
گروه اقتصادی: با مصوبه امروز مجلس، سرانجام برنامه ششم توسعه محلی برای توسعه استفاده از پیمان های پولی در مبادلات تجاری ایران شد. با این قانون حذف قدرت دلار بعد از 15 سال به ایران رسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
گروه اقتصادی: شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز – یکشنبه – روند نزولی به خود گرفت و 31.52 واحد کاهش یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
گروه اقتصادی: سال گذشته بالغ بر 528 میلیون دلار انواع محصولات و فرآورده های لبنی از شیر خشک تا پنیر، ماست، دوغ و غیره به 22 کشور مختلف صادر شد که علی رغم اضافه شدن مشتریانی مانند روسیه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
گروه اقتصادی: رئیس کل بانک مرکزی ایران در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی ان بی سی فاش کرد نمایندگان دولت ایران یک هفته پیش با سازمان بین المللی "گروه ویژه اقدام مالی" (FATF) که این کشور را در لیست سیاه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
گروه اقتصادی: پس از آنکه هیات هایی از کشورهای اروپایی در جریان مذاکرات خود با طرف های ایرانی صحبت های ابتدایی برای مشارکت در توسعه دریایی ایران را مطرح کرده و بسیاری از بنادر جنوبی ایران در فهرست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
گروه فرهنگی: آثار حجت الاسلامحسن روحانی در غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه طلا و جواهر افزایش قیمت طلا و سکه را ناشی از افزایش قیمت جهانی عنوان و تاکید کرد که این موضوع مربوط به مسائل داخلی یا حباب در بازار نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
گروه اقتصادی: بانک مرکزی اعلام کرد که بدهی دولت به شبکه بانکی به بالغ بر 145 هزار میلیارد تومان رسید ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۰    
گروه ورزشی: رییس سابق فدراسیون فو تبا ل می گوید سه نامزد انتخابات ریاست این فدراسیون می دانند تحمل فشار مدیریت فدراسیون، کار دشواری برای هر یک از آنهاست.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۰    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سایپا که به گفته ی مدیرعامل این باشگاه از سمتش اخراج شده، از مسائلی سخن گفت که عامل ایجاد اختلاف بین او و مدیرعامل باشگاه بوده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۰    
گروه علمی: محققان کالج سلطنتی پزشکان(RCP) به این نتیجه رسیده اند که سیگارهای الکترونیکی بر خلاف ادعاهای مطرح شده مزایای فراوانی دارند!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۵    
گروه اقتصادی: صف دریافت کنندگان انواع تسهیلات مسکن بانک مسکن در نیمه دوم سال گذشته 67.7 درصد نسبت به نیمه اول افزایش داشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۰    
گروه اقتصادی: در حالیکه مقرر شده قیمت گندم آزاد برای نانوایان و صنایع در سال جاری ارزان تر از سال گذشته شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۰    
گروه ورزشی: تبادل مالی سازمان صداوسیما و فوتبال بیشتر شبیه جاده ای یک طرفه است که عواید حاصل از آن تنها به جیب یکی از طرفین سرریز می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۰    
گروه سیاسی: محسن یحیوی نماینده مجالس چهارم، پنجم، هفتم و هشتم گفت: حضور مردم در این انتخابات در جهت تحکیم انقلاب و انجام خواسته ی رهبری برای حضور هرچه بیشتر مردم، انتخاباتی موفق و باشکوه برگزار شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۶    
گروه حوادث: مرد 47 ساله درحالی که از درد به خودش می پیچید، راهی بیمارستان دولتی در تهران شد اما وقتی شنید تا زمانی که 300هزار تومان به حساب بیمارستان واریز نکند، پذیرش نخواهد شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۳    
گروه جامعه: رییس جامعه متخصصان داخلی، ضمن هشدار نسبت به خطر افزایش سرطان در کشور، بالارفتن نرخ سالمندی را عامل موثری در ابتلا به این بیماری عنوان کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۸    
گروه سیاسی: یادگار امام به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری، عکسی دیده نشده از سخنرانی امام به مناسبت این واقعه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۸    
گروه حوادث: اواسط فروردین امسال زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اظهار داشت که مادربزرگش مفقود شده است و در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
گروه اقتصادی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور مصوب کردند چاپ و انتشار ایران چک بانک مرکزی دائمی شده و ادامه می یابد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
گروه بین الملل: اتحادیه اروپا با محکوم کردن مورد هجوم قرار گرفتن پارلمان عراق توسط طرفداران مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در عراق، خواستار برقراری آرامش در این کشور شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
گروه علمی: بزرگترین و طویل ترین هواپیمای جهان در انگلیس ساخته شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
گروه بین الملل: لحظاتی پیش دو راکت به شهر کیلیس واقع در مرز ترکیه با سوریه اصابت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۹    
گروه فرهنگی: فیلم سینمایی چهارشنبه که این روزها با بازی شهاب حسینی در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شده با استقبال مخاطبان مواجه شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۴    
گروه جامعه: رئیس سازمان حج اعلام کرد: پروازهای ایران از فردا صبح از بغداد به نجف منتقل خواهد شد. وی افزود: تقریبا همه راه های خروجی بغداد بسته شده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۰    
"جسوس تورالبا " رهبر حزب مخالف MUD در ونزوئلا در جریان تظاهرات ضد دولتی علیه سیاست های دولت ونزئلا در قبال کمبود برق، از سوی حامیان نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزئلا مورد حمله قرار گپرفت و کتک خورد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۵    
گروه سیاسی: حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این پرسش که در دور اول انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی چند اتوبوس نزدیکی تهران به دلیل رفتارهای غیرانتخاباتی و انتقال رأی دهنده توقیف شدند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۰    
گروه سیاسی: رئیس جمهور گفت: امیدواریم دولت بتواند در کنار مجلس جدید با همکاری بیشتر با دو قوه دیگر وعده های خود در خرداد 92 را عملی کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۰    
گروه بین الملل: در ویدیوی تبلیغاتی جدید تروریست های داعش، تعدادی از ایتامی که والدین خود را در پی مداخله ضد ترور خارجی در سوریه از دست داده اند، عطش خود را برای انتقام گیری ابراز کردند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۵    
گروه جامعه: رئیس پلیس تهران گفت: گشت های نامحسوس از ساعت 2 بامداد تا 6 صبح در خیابان های خاص با دور دور و ایجاد مزاحمت برخورد می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
گروه سیاسی: ایسنا نوشت: پس از پایان دور اول و دوم انتخابات مجلس دهم 120 اصلاح طلب، 83 اصولگرا، 81 منتخب مستقل و 5 منتخب اقلیت به بهارستان راه یافتند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی به تازگی اعلام کرده با آزادسازی، قیمت برخی خودروهای داخلی کاهش خواهد یافت که تجربه سه سال پیش، این پیش بینی وزیر را با تردید روبه رو می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
گروه اقتصادی: در اولین روز هفته، سکه و دلار در جهت مخالف یکدیگر حرکت کردند تا رکوردهایی معکوس با یکدیگر ثبت کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
گروه جامعه: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفیت هوای تهران همچون روز گذشته در شرایط سالم قرار دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
گروه اقتصادی: کارگران خارجی در دوبی پس از اعتراض مزایا و حقوق خود را دریافت کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
گروه سیاسی: یک عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: جریانی که پشتیبان احمدی نژاد بود باید به دقت مورد بررسی قرار گرفته و روشن شود چه اقداماتی باعث روی کار آمدن آن شد و چه بلاهایی در زمینه های ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
گروه اقتصادی: اسفند سال گذشته تولید برخی سواری های دوگانه سوز کاهش و برخی افزایش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
گروه اقتصادی: تجارت های ابری آمازون سودش را به یک رکورد رساند و این شرکت با 29.13 میلیارد دلار به سودآورترین درآمد سه ماهه در تاریخ 22 ساله خود رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
گروه سیاسی: محسن رفیق دوست با قاطعیت تمام رئیس مجلس را علی لاریجانی دانست و گفت: رئیس مجلس دهم قطعا آقای لاریجانی خواهد بود!
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
گروه بین الملل: پس از حمله عوامل مقتدا صدر به پارلمان و غارت اموال آن، نیروهای امنیتی عراق برای ممانعت از ورود بیشتر تظاهرات کنندگان به منطقه الخضرا به گاز اشک آور و شلیک هوایی متوسل شدند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
گروه سلامت: تحقیقات انجام شده در دانشگاه فلوریدا نشان داده است که ورزش می تواند به افرادی که ویژگی های ژنتیکی خاصی دارند کمک کند تا افسردگی خود را درمان کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
گروه اقتصدی: دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور معتقد است: اگر آیین نامه تبصره 2 ماده 7 قانون کار به تصویب برسد دیگر امنیت شغلی به دغدغه ای برای کارگران تبدیل نمی شود. ا
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
گروه سیاسی-رسانه ها: پس از مشخص شدن نتایج انتخابات مجلس دهم برخی آمارها از حضور و یا عدم حضور نمایندگان مجلس نهم و یا ترکیب آینده مجلس دهم جالب توجه است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
گروه جامعه: مثل زمین فوتبال، سلاخ خانه هم نفرات ذخیره دارد؛ کارگرهایی که مزد ساعتی و دقیقه ای می گیرند در فاصله دو استراحت کارگرهای قراردادی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
طرح از: کیوان زرگری / روزنامه شهروند
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
گروه بین الملل: وزیر امور خارجه آلمان از دعوت همتایان روسی، اوکراینی و فرانسوی خود برای حضور در نشست 11 مه برلین خبر داد. هدف از این دیدار، کاهش اختلافات مسکو و کی یف عنوان شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۰    
گروه بین الملل: وزارت خارجه آمریکا از سفر امروز (یکشنبه) جان کری به ژنو با هدف تلاش برای تثبیت آتش بس در سوریه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
گروه فرهنگی: معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، احیای جاده فرش به نام ایران را پیشنهاد داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
گروه اقتصادی: هفته جاری قیمت دو مدل خودروی وارداتی در بازار کاهش یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
گروه علمی: طبق مطالعه جدید، قرارگیری بلندمدت در معرض ذرات آلاینده خودروها، نیروگاه ها و تاسیسات صنعتی با افزایش ریسک مرگ ناشی از ابتلا به انواع سرطان ها مرتبط است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۰    
گروه فرهنگی: پروانه معصومی که مدتی است در تلویزیون کار نمی کند، با بیان این اعتقاد که مردم دیگر علاقه ای به تماشای تلویزیون ندارند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۰    
گروه فرهنگی: ترم دوم اعلام کردند که استاد ذوالفنون دیگر نمی تواند به دانشکده بیاید و شخصی به نام لطفی می آید تا ردیف درس دهد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۵    
گروه بین الملل: پس از یک روز ناآرام در بغداد، مسئولان امنیتی عراق اعلام کردند که اوضاع امنیتی در پایتخت این کشور در کنترل کامل است و مردم خشمگین در حال خروج از مناطق حساس شهر هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۵    
گروه فرهنگی: معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر تلاش برای ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
گروه ورزشی: تیم والیبال جوانان ایران درحالی مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد که سرمربی این تیم مشکل ناشی از ذهنیت بازیکنان را مهمترین مانع پیش روی تیم دانسته و رفع آن را رمز موفقیت در دفاع از ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
گروه سیاسی-رسانه ها: ناطق نوری در نارمک ، با اولین نگاه به این کلمات خاطراتی در اذهان سیاسیون زنده می شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
گروه ورزشی: تیم فوتبال بارسلونا با کسب برتری خارج از خانه 2 بر صفر مقابل رئال بتیس بار دیگر به صدرجدول رده بندی لالیگا صعود کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۰    
گروه حوادث: بخشدار امامزاده عبدالله آمل از کشف جسد سه نفر در منطقه جنگلی الیمستان این بخش عصر امروز شنبه خبر داد .
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۵    
گروه جامعه: کاربران فیس بوک به 1.65 میلیارد نفر رسیدند و درآمد سه ماهه اول سال 2016 مطابق انتظارات 5.38 میلیارد دلار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۰    
گروه سیاسی-رسانه ها: این روزها احمدی نژاد بازهم تبدیل به تیتر اصلی رسانه های ایران شده است. تحلیلگران و ناظران سیاسی مخالف محمود احمدی نژاد این حضور را به گونه های مختلف بر اساس برداشت های گوناگون ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۰    
گروه فرهنگی: مراسم معرفی برگزیدگان سیزدهمین جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه 11 اردیبهشت ماه در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر معرفی شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۰    
گروه ورزشی: مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال زیر 20 سال آسیا برگزار و در جریان آن جوانان ایران با تیم های ژاپن، قطر و یمن همگروه شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۶    
گروه سیاسی: پارک گئون هی رئیس جمهور کره جنوبی پیش از ظهر امروز به وقت محلی ( یکشنبه ) سفر مهم و تاریخی خود به ایران را آغاز کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۱    
گروه بین الملل: به دنبال یورش هواداران مقتدی صدر به مقر پارلمان عراق، رئیس جمهور این کشور خواهان نشست فوری رؤسای سه گانه شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۱    
گروه علمی: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در جلسه آزمون کارشناسی ارشد از روز دوشنبه 13 اردیبهشت لغایت چهارشنبه 15 اردیبهشت روی سایت سازمان به نشانی www.sanjesh ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۷    
گروه سیاسی: در شرایطی که اصلاح طلبان شناخته شده از تیغ رد صلاحیت ها جان سالم به در نبرده بودند، شکست اصولگرایان شناخته شده در رقابت با اصلاح طلبان کمتر شناخته شده جای بسی تامل دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
گروه سیاسی: رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به فضایل اخلاقی شهید مطهری به خصوص در بعد هدایت جوانان و راهنمایی های آنها گفت که در حال حاضر وضعیت به گونه ای است که تا پول به حساب وعاظ نریزند ...
  • ۱