شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 24 خرداد 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 2 خرداد 1394 بسیج 9 خرداد 1394 بسیج 12 خرداد 1394 بسیج 17 خرداد 1394 بسیج 18 خرداد 1394 بسیج 19 خرداد 1394 بسیج 20 خرداد 1394 بسیج 21 خرداد 1394 بسیج 22 خرداد 1394 بسیج 23 خرداد 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 25 خرداد 1394 بسیج 26 خرداد 1394 بسیج 27 خرداد 1394 بسیج 28 خرداد 1394 بسیج 29 خرداد 1394 بسیج 30 خرداد 1394 بسیج 31 خرداد 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۴    
درها را همه را ببندند و ما را محاصره اقتصادی بکنند. ما خودمان در اینجا مملکت وسیعی داریم، آب هم داریم، خدا باران هم به ما می دهد، خودمان می کاریم و می خوریم و هیچ احتیاجی به این مسائل نداریم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با اشاره به افتتاح فاز دوم عرضه کالاهای تولید داخل در پارک ارم از امروز 8 تیر ماه گفت:برای نجات اقتصاد کشور باید به تولید داخلی توجه کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۷    
معاون وزیر تعاون با اشاره به اینکه 50 راهبرد برای توسعه و تحول بخش تعاون تدوین شده است گفت:دولت به دنبال کاهش بخشی از مالیات بر ارزش افزوده تعاونی ها است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۵    
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرگان گفت: ماه رمضان ماهی است که درهای رحمت خداوند متعال به روی همه بندگانش باز است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری بسیج: در آئینی با حضور جانشین سپاه عاشورا از خدمات گرگانی قدردانی و کاظم قلعه به عنوان فرمانده سپاه سراب معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۰۸:۰۹    
مسئول دارالقرآن الکریم استان از برگزاری جشنواره گلبانگ محمدی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۸    
متخصصان انگلیسی با انجام تحقیقاتی در رابطه با بیماری آلزایمر، عنوان کردند که باغبانی اثرات مثبتی بر جلوگیری از زوال عقل دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۴    
متاسفانه این اظهارات مجرمانه و فتنه گرانه جلوی چشم مدعی العموم دستگاه محترم قضایی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۴    
پروژه تشکیک در انتخابات عظیم و دشمن شکن 88 همچنان در دستور کار عُمال جریان فتنه صهیونیستی آمریکایی 88 بوده و...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
نخستین دفتر شهرستانی بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در اسلام آباد غرب افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۶    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن، نزدیک شدن به تقوای الهی را بزرگترین و بهترین اثر روزه در آیات الهی دانست. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۸ - ۱۴:۱۴    
"میرباقری" استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در رقابت با 500 دانشمند برجسته محیط زیست جهان موفق به کسب عنوان برنده جایزه 'ارنوس' Erreneous در سال 2015 شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۸    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشکذر از مرمت و بازسازی آثار تاریخی شهرستان با اعتبار یک میلیارد ریال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۵    
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء گفت: سیدگی به وضعیت ناهنجار حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مطالبات بانوان استان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۹    
در آستانه تشییع پیکر پاک شهدای جنگ تحمیلی و از جمله شهدای غیور غواص، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان مقاومت نوشته ای را در اختیار رسانه ها گذاشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۱:۱۹    
فرماندار میبد به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور در محل کار دو تن از کسبه شهرستان که از فروش مواد دخانی خودداری می کنند، از آنها تجلیل کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۷    
یارانه 45500 تومانی خرداد ماه ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۱۷    
روزنامه دولتی ایران می گوید بازار در بهترین شرایط است و مردم هیچ نگرانی از قیمت ها ندارند!
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۸:۳۳    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان تصریح کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان، شرکت در جلسات تفسیر نماینده ولی فقیه، آمادگی برای حضور میهمانان خداوند در مساجد و مراسم لیالی قدر با عنوان شب های نور ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۰    
تشییع 270 شهید تازه تفحص شده دوران 8 سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور، سه شنبه 26 خرداد مصادف با پنجاهمین سالگرد شهادت سربازان اسلام و پیشگامان مبارزه با آمریکا انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۳    
پیکر جانباز شهید نعمت الله زالویی پس از 29 سال تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس در مراسمی در روستای دیزج شاهرود تشییع و به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۶    
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همدان از اجرای ویژه برنامه سفیران امید در دهه آخر ماه رمضان امسال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۲    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از برگزاری طرح بزرگ قرآنی 1449 در بیش از 120 کانون مساجدیزد خبر داد و افزود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۴    
قاری بین المللی و ممتاز یزدی که در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم رتبه نخست را کسب کرد، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد تجلیل شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۸    
کتاب برج قحطی نوشته هادی حکیمیان با موضوع انقلاب اسلامی 26 خرداد در یزد رونمایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۳    
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی از بانک سپه به سبب بیشترین پشتیبانی مالی از حوزه صنایع دستی و گردشگری در بین کلیه بانک های دولتی و خصوصی در 2 سال ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۵    
مدیر عامل کارگزاری بانک سامان گفت: قطعا تاثیرات مثبت ناشی از اتمام مذاکرات بازار را دستخوش تحول می کند و من به آینده این بازار خوش بین هستم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۲    
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: مشکلات امروز کشور با همدلی و همزبانی و حفظ وحدت و تبعیت از رهبری با سرعت بیشتری حل می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۴    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ماه مبارک رمضان و روزه عاملی مهم برای تقویت اراده در انسان ها است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۸    
نیروهای جهادی شهرستان اشتهارد موفق شدند تنها آرزوی مادر شهید“منصور سلیم خانی” که بازسازی مزار پسرش بود را برآورده کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۸    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرندیه از اعزام 50 روحانی به مساجد شهری و روستایی این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۲    
تصاویرمراسم رونمایی از 10 هزار جلد قرآن کریم/استان مرکزی
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۱    
مسئول اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) گفت: در فصل تابستان بیش از 580 نفر در اردوهای جهادی استان کردستان حضور خواهند داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۸    
مزار شهید “منصور سلیم خانی” از شهدای روستای گنده قویی از توابع اشتهارد استان البرز، توسط جوانان جهادگر در حال ساخت است که طی سه الی چهار اردوی جهادی دیگر تکمیل خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۲    
ملی پوشان والیبال کشورمان در دومین مسابقه برابر روسیه در لیگ جهانی والیبال باز هم این تیم قدرتمند را شکست دادند تا نشان دهند به روزهای خوبشان برگشته اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۳    
با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها و رسیدن اوقات فراغت این جمعیت کثیر کشور، خانواده ها به صورت طبیعی به این فکر می کنند که چگونه باید این سه ماه را برنامه ریزی کنند تا فرزندانشان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۰    
برای نشستن منصوریان روی نیمکت استقلال تنها موافقت باشگاه نفت تهران مانده است، باشگاهی که مسئولان آن می گویند حاضر نیستند به همین راحتی رضایتنامه سرمربی موفقشان را صادر کنند!
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۵    
در انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران حسین پیرمؤذن عضو هیئت رئیسه و خزانه دار این اتاق شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۲    
امام جمعه اردبیل گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان انتظار می رود دستگاه های فرهنگی و تبلیغی استان اردبیل برای برگزاری محافل قرآنی باشکوه و پرشور برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۲    
فرماندار بیله سوار گفت: در حال حاضر 30 هزار تن محصول از کشاورزان و زارعان منطقه تحویل گرفته شده و نسبت به ذخیره سازی آنها اقدام شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۳    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در برخورد با همه متخلفان و مجرمان در زمینه اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل اعم از مردم عادی و یا سازمان های دولتی و غیردولتی هیچ ملاحظه ای انجام نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در آینده نزدیک دوره های آموزشی خاص برای ضابطین قضایی، در اردبیل برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۰    
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از دستگیری فرد جوانی که با انتشار مطالب غیر واقع و توهین آمیز باعث سلب آبروی چندین شهروندان شهرکردی شده بود، خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۸    
دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: جوانان مشکل عدم استطاعت مالی برای ازدواج دارند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند و امیدوارم با لغو تحریم ها این مشکلات برطرف شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۲    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از برگزار 128 یادواره در سال جاری در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قاچاق میوه به کشور تهدیدی جدی برای سلامت بخش کشاورزی و شیوع آفات است گفت: برای جلوگیری از قاچاق میوه به کشور ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۵    
خوزستان این بار میزبان پیکر شهیدی بود که برای دفاع از حرم پیام آور کربلا عازم میدان نبرد با تکفیری ها در سرزمین شام شده بود و رفتار زینب گونه همسرش پس از شنیدن خبر شهادتش حماسه ای مضاعف را رقم زد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۹    
مسئول طرح ملی خون های نادر ایران گفت: از پنج سال گذشته تاکنون در بانک ذخیره خونی 13 گروه خونی نادر مانند چلانو، بمبئی، کی پی بی، کل نال شناسایی شده که از گروه خونی بمبئی 44 نفر، کی پی بی یک نفر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۳    
تشریفاتی بودن کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور غیر از رسانه های منتقدان، اعتراض روزنامه های حامی دولت را هم برانگیخت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۰    
موضع آمریکا مبنی بر کارشکنی علیه پرواز هواپیماهای جدید خریداری شده از سوی ایران می تواند به تنشی جدید در حین مذاکرات منجر شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۷    
معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: منابع انسانی کارآمد پیشبرد جامعه در راستای توسعه ملی را تضمین می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۷    
عضو شورای شهر منحله تهران که دولت روحانی را رحم اجاره ای اصلاح طلبان خوانده، تصریح کرد دولت، استراتژی پایه کارآمدی ندارد و هر دستگاهی کار خودش را می کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۷    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: یکی از راه های استحکام بنیان خانواد ه، توجه به ارتباط کلامی و بهره گیری از کلمات دلنشین و خطاب های شایسته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۶    
یک مقام آگاه در ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی درباره حادثه اخیر در اصفهان ارائه کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
رئیس مرکز امور ایثارگران نیروی انتظامی از بهره گیری از تمامی توان برای گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۷    
محسن حاجی حسنی کارگر نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی قرآن مالزی مقام نخست این رقابت ها را از آنِ خود کرد. از 9 سال گذشته تاکنون نمایندگان ایران در این مسابقات به عنوان نفر اول معرفی نشده بودند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۸    
محمد خزاعی گفت: از سوی مدیران بالاتر به مسئولین انجمن سینمای دفاع مقدس اعلام شد که بوف کور جز مواردی نیست که در اهداف آن ها قرار بگیرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۵    
سردار جواد جباری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه امسال دوره چهاردهم جشنواره فیلم مقاومت برگزار نخواهد شد گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۵    
محمد رضا قربانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش از پخش 120 قسمت نمایش رادیویی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۵    
حجت الاسلام احمد مبلغی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در جریان سفر به شهرهای مختلف اروپایی با حضور در همایش مهدویت و موعودگرایی که در شهر رم برگزار می شد، سخنرانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۷    
تیم ملی والیبال ایران که نخستین دیدار خود برابر تیم قدرتمند روسیه را با پیروزی به پایان برده بود، در دومین دیدار هم برابر این تیم به پیروزی رسید تا با کسب شش امتیاز سرنوشت ساز به تهران بازگردد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۷    
انجمن جهانی بهره برداران هسته ای، ارزیابی همتایی از نیروگاه اتمی بوشهر را انجام می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۹    
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: باید به حال کسانی که به غرب خوشبین هستند گریه کرد. آیا غرب شبهه ای برای کسی باقی گذاشته است؟
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۹    
نماینده موسسات قرآنی استان یزد در دیدار با وزیر ارشاد از تربیت 400 حافظ کل قرآن کریم توسط موسسات قرآنی استان یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۹    
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: استیضاح فانی را در حال حاضر مصلحت نمی دانم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۶    
یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد روز گذشته با حاشیه هایی همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۳    
احمد فداله منطقه ای است در استان خوزستان و حومه شهرستان دزفول. این منطقه با ارتفاع 2500متر از سطح دریا در میان رشته کوه زاگرس و در مرز میان استان های خوزستان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۸:۲۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از نصب سیستم مانیتورینگ روشنایی تونل مُنج در مسیر لردگان به سمت خوزستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۷:۲۵    
تیم ملی والیبال در ششمین بازی خود در لیگ جهانی 2015 دومین برد خود را مقابل روسیه کسب کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۶:۱۳    
وجود بیش از 600 واحد تولیدی، تعداد زیادی از کارخانه های کاشی و به خصوص وجود بخش عمده ای از کشتارگاه های استان یزد در این شهرستان همه و همه به روشنی ضرورت اهمیت این موضوع به را می رساند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۶:۱۳    
قبل از سال 91 نرخ رشد طلاق در استان بسیار محسوس و قابل ملاحظه بود به طوری که استان یزد رتبه دوم و سوم کشوری را در این زمینه به خود اختصاص داد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۶:۰۷    
وزیر ارشاد در یزد گفت: در مورد موسیقی با توجه به برخی حساسیت هایی که وجود دارد، تلاش داریم تا همه حساسیت ها را مورد توجه قرار دهیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۳:۴۵    
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری 18 سارق و کشف 51 فقره انواع سرقت طی هفت روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۷    
خبرگزاری بسیج: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در شورای اداری شهرستان ری از فعالیت 10 هزار واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد و افزود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۱    
خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه شورای اداری شهرستان ری در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۲:۱۲    
به نظر می رسد بی بی سی با جعل و نسبت دادن یک اظهار نظر به سخنگوی قوه قضائیه به دنبال القا یک خط خبری و جریان سازی دروغ دیگری در فضای رسانه ای کشور است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۱:۱۲    
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه سمنان گفت: طرح بوستان سلامت با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در سمنان اجرا می شود. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۰:۳۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره بر وظایف ما در قبال خون شهدا گفت: حفظ و حراست از ارزش های دین و آرمان های امام خمینی(ره) یک تکلیف و ضرورت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ارتباط موثر میان کارکنان اهمیت بالایی در نظام تعلیم و تربیت دارد و در این راستا باید فضای نقد و نقادی توسعه یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۰:۲۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه اندازی رشته ایمنی شناسی پزشکی در این دانشگاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۲۰:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان لرستان اعضای باند دو نفره ای که اقدام به کیف قاپی از شهروندان می کردند، دستگیر شدند و به 24 فقره سرقت اعتراف کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۹:۵۹    
فیلم سینمایی مسافران، اثر به یاد ماندنی بهرام بیضایی در همدان بر روی پرده می رود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آغاز ثبت نام در طرح ملی تلاوت قرآن کریم در همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۲    
مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی هنر و ادبیات مقاومت تا 31 خرداد ماه جاری تمدید شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۰    
معاون فرماندار ملایر با اشاره به ضرورت برگزاری کلاس قرآنی تخصصی برای مبلغین و مداحان، گفت: آموزش و پرورش باید برای مربیان خود با استفاده از اساتید قوی و متخصص جلسات آموزشی تخصصی برگزار کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۸    
خبرگزاری بسیج: فرمانده گردان بقیه الله میانه در برنامه حفظ انسجام این گردان و در جمع پیشکسوتان، رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: استفاده خانواده ها از فضای مجازی باید جدی گرفته شود چراکه دشمن از این طریق وارد کار شده و به خانواده ها ضربه می زند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۲    
ثبت نام مسابقات فوتسال "جام رمضان" به یاد شهدای شهرستان اشکذر در ماه مبارک رمضان تا 27 خرداد انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۹    
تا قدم گذاشتن در ماه میمهانی پر شکوه خداوند، فرصت چندانی نداریم، کاش اینقدر که برای مهمانی های عادی تدارک می دیدم و برنامه ریزی می کردیم کمی هم برای مهمانی بزرگی که فرشتگان و آسمانیان مهمان زمین ما ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۶    
فعال سیاسی استان با اشاره به سخنان یکی از مسئولین در گره زدن آب خوردن مردم به مذاکرات هسته ای تاکید کرد: این ارزیابی علمی و منصفانه نبود و به نفع رقیب مذاکراتی ما تمام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۳    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه انصارالله یمن تمام اقدامات خود را از بسیج الگو گرفته است، گفت: زمان الگوهای لیبرال دموکراسی غربی به پایان رسیده و اکنون زمان تمدن اسلامی است بنابراین باید تمام ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۷    
با لب های تشنه آمده اند تا یک ملت را سیراب کنند که کسی به خاطر کمبود آب، ملت را ذلیل...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۵    
اعظم پناهی کارشناس مادران شبکه شهرری از توسعه کلاس های آمادگی زایمان به منظور دسترسی آسان مردم خبر داد
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۱    
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) حجت الاسلام و المسلمین عزیز حجتی نیا گفت:دوره تربیت و تعالی ویژه خواهران با مرکزیت ناحیه ری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۶:۲۳    
مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برگزاری توره یک روزه خبرنگاری به همت سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۵    
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان گفت: همایش استقلال اقتصادی و کشاورزی علمی در زنجان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی آیت الله امینیان را تجلی واقعی حیات، انسانیت و ایمان دانست و اظهار کرد: آیت الله امینیان بنده صالح خدا و انسان آراسته به ادب و اخلاق بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۵    
رژیم صهیونیستی پیش از انتشار گزارش کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل درباره جنایات جنگی مرتکب شده در جریان حمله به غزه اقدام به انتشار یک گزارش دراین باره خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۲    
شرکت کسپرسکی اطلاعات وسیعی را در مورد ویروس Duqu 2.0 که به جاسوسی از مذاکرات هسته ای ایران پرداخته است، منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: کسانی که به استقلال کشور بی اهمیت اند درک صحیحی از تفکر امام ندارند.