پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 30 مرداد 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 مرداد 1394 بسیج 2 مرداد 1394 بسیج 3 مرداد 1394 بسیج 4 مرداد 1394 بسیج 5 مرداد 1394 بسیج 6 مرداد 1394 بسیج 7 مرداد 1394 بسیج 8 مرداد 1394 بسیج 9 مرداد 1394 بسیج 10 مرداد 1394 بسیج 11 مرداد 1394 بسیج 12 مرداد 1394 بسیج 13 مرداد 1394 بسیج 14 مرداد 1394 بسیج 15 مرداد 1394 بسیج 16 مرداد 1394 بسیج 17 مرداد 1394 بسیج 18 مرداد 1394 بسیج 19 مرداد 1394 بسیج 20 مرداد 1394 بسیج 21 مرداد 1394 بسیج 22 مرداد 1394 بسیج 23 مرداد 1394 بسیج 24 مرداد 1394 بسیج 25 مرداد 1394 بسیج 26 مرداد 1394 بسیج 27 مرداد 1394 بسیج 28 مرداد 1394 بسیج 29 مرداد 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 31 مرداد 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۹    
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج همدان در گفتگو با کوله بار گفت: در شهریور ماه امسال 2100 زائر این استان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۳    
چندیست که بحث بیمه تکمیلی برای جانبازان به دغدغه ای برای ایثارگران تبدیل شده است. و هنوز جانبازان نسبت به بیمه تکمیلی خود نگران بوده و خواهان توضیحات بیشتر و رسیدگی دقیق تر مسئولین بنیاد به این امر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۷    
امام جمعه بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما در ماهشهر بیان داشت:مساجد علاوه بر مکان عبادت، محل تجمع مسلمانان به شمار می آیند و در این مکان مقدس برای ترویج مکارم اخلاق و صفات پسندیده انسانی برنامه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۸    
فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: به مناسبت هفته دولت ودر جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب ، دو تا از پایگاه هایی که با حضورمقام معظم رهبری در شهرستان عسلویه تصویب شده بود امروز افتتاح خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۲    
اظهارات اخیر رئیس جمهور محترم جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در خصوص شورای نگهبان و موضوع نظارت بر روند برگزاری انتخابات موجی از واکنش ها را در محافل رسانه ای و سیاسی برانگیخته است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۶    
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: در هفته دولت جاری و در شهرستان شاهرود شاهد بهره برداری از 97 طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 41میلیارد تومان خواهیم بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۲    
اردوی فرهنگی تفریحی با عنوان "دختران آسمانی" ویژه دختران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در باغ پهلوان پور مهریز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۰    
حجت الاسلام غلامرضا محمد زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: یکی از اقدامات سازنده در استان تهران، راه اندازی 100 مرکز فرهنگی و قرآنی در مدت سه سال در این استان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۵    
مدیر دفتر ادبیات مقاومت و پایداری حوزه هنری از آماده چاپ بودن کتاب نظام نامه حرب توسط انتشارات سوره مهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۰    
استاندار ایلام در یک شبکه اجتماعی نسبت به سخنان یکی از مجریان سیما که در بخش خبری صرفا جهت اطلاع گفته بود نمی توانیم از دولت انتقاد کنیم چون حقوق ما را قطع می کند واکنش نشان داد و گفت...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۰    
ثبت نام فرهنگیان برای انتقال موقت ، تا پنجم شهریور ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۳    
معاون وزیر کار از طراحی بسته جدید مهارت آموزی شغلی برای روستاهای بالای 20 خانوار در کشور خبر داد و گفت: 10.7 میلیون جمعیت روستایی از نظر اقتصادی غیرفعال هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۶:۰۳    
امین قانعی در جمع اعضاء بسیج رسانه ابرکوه، اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی را از بدترین تهدیدات برای مخاطبان آن دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۰    
وزیر خارجه می گوید برجام، توافق بین المللی نیست که نیاز به تصویب مجلس داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۶:۰۰    
امام جمعه موقت ابرکوه خطاب به عده ای که می گویند باید با دشمن مدارا کرد، گفت: این با منطق قرآن ناسازگار است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۶:۰۰    
بعد از گذشت نزدیک به دوازده سال از مذاکرات هسته ای و گفتگوهای بین المللی بسیار، بالاخره در تاریخ 23 تیر ماه امسال توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 با عنوان برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) صورت گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۰    
یک روزنامه اجاره ای ضمن انکار ارتباط کارگزاران سازندگی با بابک زنجانی نوشت ادعای کیهان درباره ارتباط وی با بانک مرکزی در دولت سازندگی واقعیت ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۱    
چند تن از نفوذی های سرویس های جاسوسی بیگانه در دوره های مختلف مجلس، از کنگره آمریکا خواستند برای طی شدن مسیر پیچیده دموکراسی و حقوق بشر در ایران، توافق هسته ای را تصویب کنند!
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۲    
نقض حریم هوایی سوریه توسط یک جنگنده دشمن صهیونیستی، واکنش پدافند هوایی دمشق را در پی داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۲    
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و مدیر اداره دوم آسیایی وزارت امور خارجه روسیه گفت تحویل سامانه های موشکی اس300 به ایران تامین کننده امنیت تاسیسات اتمی صلح آمیزی خواهد بود که روسیه در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۴    
خبرگزاری بسیج: نشست اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه شهرستان پیشوا با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۰    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اینکه دولت ایران با 4 میلیون کارمند سیاه چاله ای است که همه امکانات را می بلعد، گفت: راه برون رفت از وضعیت فعلی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۱    
حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای غواص یکی از سیاست های بازدارنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که به تمامی استکبار جهانی فهماند ملت ایران هیچ گاه از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل کوتاه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۱    
شهدا سرمشق جوانان و ملت ما هستند؛ ملتی که همیشه روحیه شهادت طلبی دارد و ایثارگرانه در مقابل همه ابرقدرت ها ایستاده و هیچ دشمنی در مقابل شهادت طلبی ملت ایران حتی با همه تجهیزات نمی تواند ایستادگی کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران توانمندی ها و قدرت نظامی خود به ویژه موشک های بالستیک زمین به زمین را روز به روز توسعه می دهد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۵    
حاج آخوند میرابی درهمایش محبت امام رضا (ع): محبت شیعه وسنی به امام رضا (ع) همواره در قلوب مسلمانان واقوام ومذاهب این دیار جریان خاصی دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۸    
امام جمعه زیرکوه با اشاره به 31 مردادماه روز صنعت دفاعی کشور گفت: این روز بزرگ یادآور بیش از 3 دهه تلاش و مجاهدت جهادگرانی است که با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانسته اند با ابتکار و خلاقیت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۸    
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه راهی برای ورود و تاثیرگذاری آمریکا در سیاست ایران وجود ندارد، گفت: شعار "مرگ بر آمریکا" بخشی جدانشدنی از انقلاب اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۶    
دستور کار جلسات هفته جاری کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۴    
امام جمعه اردبیل گفت: هدف غرب تسخیر افکار عمومی و از بین بردن اندیشه و باورهای انقلابی، مقاومت و تفکر آرمانی تقویت غرب گرایان و تغییر در ساختار قدرت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: 57 تفاهم نامه با دستگاه دولتی و بخش خصوصی منعقد شده است تا کانون ها بتوانند از خدمات رفاهی و آموزشی این دستگاه اجرایی و بخش خصوصی به راهی استفاده ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۴    
فرمانده ناحیه نیکشهر ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
مستند تپه کرجی ها روایتی است از سلحشوری رزمندگان کرجی که درعملیاتی به فرماندهی شهید حاج مهدی شرع پسند در تپه های گیلان غرب با موفقیت انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۹    
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه آمریکا و دیگر مستکبران به دنبال حضور در ایران برای ممانعت از استقلال ما هستند، گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار استقلال ایران در برابر استکبار است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۴    
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر این که توافق در مذاکرات به معنای هم سویی با قدرت های جهانی نیست، گفت: باید بدانیم سیاست ایران با آنها در مسائل مهم و منطقه ای تفاوت های بسیاری دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۹    
امام جمعه خلخال گفت: یک عده به امید های کاذب مذاکرات دل نبندند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۹    
امام جمعه موقت پارس آباد با انتقاد از تداوم افزایش قیمتها در این شهرستان گفت: نبود نظارت و گرانی بازار در پارس آباد موجب پائین آمدن قدرت خرید مردم شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۱    
پیکر مطهر شهید سید علی اکبر حسینی بعد از 31 سال از طریق DNA شناسایی شد. در پی نمونه برداری از پیکر مطهر شهید گمنام 23 ساله و مطابقت آن با نمونه خون فرزند شهید ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۷    
امام جمعه موقت نیر گفت: امروز بهترین الگو برای دولتمردان در سبک مدیریت کشور و حفظ بیت المال و حمایت از محرومان، شهیدان رجایی و باهنر هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۷    
در فاصله یک ماه تا آغاز سال جدید تحصیلی، نمایشگاه نوشت افزار اسلامی- ایرانی با عنوان ایران نوشت به منظور دسترسی آسان خانواده ها به این محصولات، آغاز به کار کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۷    
امام جمعه موقت شهرستان نمین گفت: جوانان تحصیل کرده به اندک درآمد حلال قناعت کرده و از درآمدهای حرام و شبه ناک که موجب ویرانی بنیان خانواده و جامعه بوده دوری کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۷    
امام جمعه مشگین شهر گفت: دولت مردان می بایست این انتقادات و پیشنهادات را با آغوش باز پذیرفته و در جهت رفع نواقص و مشکلات جامعه گام بردارند و از دولت مردان انتظار می رود در فرصت باقی مانده برنامه ریزی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۰    
امام جمعه لامرد گفت: مذاکرات هسته ای و روند توافقات به هر سمتی که برود، راهبرد اقتصاد مقاومتی باید همچنان استمرار یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۹    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه قوانین و برنامه های جدیدی از سوی شورای عالی آب برای حفاظت از ذخایر آبی دشت ها و ساماندهی چاه ها پیش بینی شده است، گفت: بحران آب زیرزمینی یک مسئله چند بُعدی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۱    
فرادی که به دنبال پرونده سازی برای اینجانب بودند تنها یک هدف را دنبال می کردند و آن هم جدایی دو یار دیرین انقلاب یعنی آیت الله خامنه ای و آیت الله هاشمی بود که ناکام ماندند و خواهند ماند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۲    
مقاومت البرز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برابر تیم منصوری قرچک به تساوی رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۴    
موفقیت ما در استفاده از الزامات و نتایج متن توافق در جهت منافع ملی اهمیت بالایی دارد چراکه تبعات غیرهسته ای برجام به نحوی خارق العاده، تعیین کننده تر از تبعات هسته ای آن است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۰    
امام جمعه اقلید با انتقاد از هجمه ای که هرچند وقت یک بار به نهاد قانونی و شرعی شورای نگهبان وارد می شود، گفت: شورای نگهبان هیچ گاه جناحی عمل نکرده و نخواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۰    
امام جمعه مرودشت گفت: راهبرد جدید استکبار این است که با لبخندی دروغین، در دل ملت ایران نسبت به دشمنی خود تردید بیفکند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آمریکا مصداق عینی استکبار و دشمن اصلی ایران است که با تمام توان راه نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا را خواهیم بست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش "طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی" گفت: ما حق داریم منتقد تمدن غرب باشیم و این حق را هیچ کسی نمی تواند از ما بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۰    
5 هفته از پایان مذاکرات گذشته است. سوت و هلهله ها فروکش کرده و فضا برای تحلیل و بررسی توافق هسته ای و ابعاد مختلف آن مناسب تر از پیش است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۰    
عصر روز پنج شنبه نخستین کنگره حزب موسوم به اتحاد ملت ایران با حضور افراد دخیل در فتنه 88 و نیز اعضای حزب منحله مشارکت تشکیل شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۳    
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: برخلاف سخن برخی افراد مغرض، قرائت رحمانی از دین به معنای دست کشیدن از غیرت دینی نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۰    
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مقام معظم رهبری بنیان گذار صنعت دفاعی نوین جمهوری اسلامی هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۶:۱۵    
شیخ زاده گفت: امریکا به ظاهر با ایران سر میز مذاکره نشسته است ولی در باطن قصد مصادره بازار مالی ایران ، تخریب فرهنگ ناب محمدی و تقویت غرب گرایی در فضای سیاسی ایران را دارد .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۶:۱۲    
با راه اندازی کمپین مردمی " ما هم اجازه نمی دهیم " مردم هرات نیز همانند دیگر اقشار مختلف کشور به این پویش پیوستند
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۶:۱۲    
حجت الاسلام شیخ زاده در خطبه های نماز جمعه هرات گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۶:۰۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شیوه صحیح مدیریت کشور را همان مدیریتی دانست که به وسیله آن 8 سال جنگ تحمیلی مدیریت شده بود و گفت: جنگ با تزریق پول اداره نشد و جنگ را عقل و دانش ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۵:۵۸    
امام جمعه اشکذر :یکی از دلایلی که قرآن کریم برای تشریع جهاد و دفاع ذکر کرده است حفظ مساجد و هرمکانی که در آن به بندگی خدا پرداخته می شود چون عبادت و بندگی خداست که انسان را از شر طاغوت نجات می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه شبستر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تبریک دهه کرامت گفت: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) نمونه و الگویی کامل برای مردم نظام جمهوری اسلامی هستند و اگرقدر و ارزششان را ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۱:۳۱    
خبرگزاری بسیج: با حضور آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه شربیان معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۷    
بسیجیان گردان عاشورای پایگاه امام خمینی(ه) حوزه پنج محلات سپاه ناحیه کرمانشاه در مراسم کوهپیمایی و راهپیمایی شرکت کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۵    
فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه گفت: جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در تفرجگاه شهید دستغیب دهدشت برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۳    
یادواره شهدای شهرک کارمندان کرمانشاه به همت حوزه پنج شهری امام محمدباقر (ع) سپاه ناحیه کرمانشاه در محل پایگاه رهبر با سخنرانی سردار شاه ویسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۹    
رزمایش ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با مشارکت آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم با سخنرانی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و فرمانده نیروی انتظامی استان قم برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری بسیج: هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان پیشوا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۵    
در راستای سرکشی از برنامه های ابلاغی بسیج، سردار ریحانی، فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از حلقه هالی صالحین در شهرستان گیلان غرب بازدید نمود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۵    
بسیجیان گردان عاشورای حوزه پنج شهری امام محمدباقر(ع) سپاه ناحیه کرمانشاه اقدام به پیاده روی تاکتیکی شبانه نمودند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی در زمانی که جهاد سازندگی ملغی شد و کار جهادی تا حدودی تحت شعاع قالبهای سازمانی قرار گرفت، فرمان همگانی تشکیل بسیج سازندگی را صادر کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۳    
به همت پایگاه غدیر حوزه شش محلات امام جعفر صادق (ع) سپاه ناحیه کرمانشاه، نشست بصیرتی،سیاسی با موضوع توافقات هسته ای برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۳    
خبرگزاری بسیج: همایش پیشکسوتان ناجا، ارتش، سپاه و جهادکشاورزی در سالن شهدای سپاه عاشورا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۳    
نشست بصیرتی،سیاسی با مووع توافقات هسته ای به همت حوزه شش شهری امام جعفرصادق(ع) سپاه ناحیه کرمانشاه در پایگاه شهدای مرصاد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۳    
یادواره شهدای حوزه ای به همت حوزه شش شهری امام جعفرصادق(ع) در مسجدالنبی (ص) طاقبستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۲    
خبرگزاری بسیج: همزمان با دهه کرامت جشن زوج های جوان تبریزی با حضور کاروان خادمان رضوی پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی صدرا تبریز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۷    
امام جمعه نهاوند گفت: با تدابیر مقام معظم رهبری و وحدت مردم جلوی نفوذ امریکا در کشور بسته شده است و آن ها در این راه نیز نتوانستند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۱    
فرخوان گردان 403 پایگاه شهید احمد سالمیان حوزه 6 محلات امام جعفرصادق(ع) سپاه ناحیه کرمانشاه با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۵    
امام جمعه قم گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه های قرآنی با برادران ایمانی خود بنای دوستی و ارتباط دارد و هرگز با استکبار جهانی سازش نمی کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۵    
امام جمعه شهرستان صحنه گفت: نیت غربی ها از انجام مذاکرات این بود که با استفاده از توافق راهی برای نفوذ به کشور ایجاد کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۱    
در فضای مجازی پویش ما اجازه نمی دهیم به صورت گسترده مورد توجه قرار گرفت و سایت ها و وبلاگ های متعددی در خصوص آن مطالبی منتشر کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۵    
پیکر مطهر دو شهید گمنام در میان بغض های شکسته مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر شیرین سو تشییع و خاکسپاری شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به نام گذاری 31 مرداد با عنوان روز صنایع دفاعی، پیشرفت در زمینه توان بازدارندگی کشور را از فواید صنایع دفاعی دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۹    
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سفر حج با اشاره به شرایط حساس موجود، گفت: حجاج مراقب توطئه های استکبار جهانی در مراسم حج امسال باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۰    
با نوجوانی ازخطه مرزی صالح آباد تربت جام تا سخنرانی در نماز جمعه تهران و مشهد
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از آمریکا به عنوان مصداق عینی استکبار و دشمن اصلی مسلمانان جهان یاد کرد و گفت: سخنان اخیر رهبری در خصوص آمریکا این موضوع را تایید می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۰    
مسوول بسیج رسانه استان کرمانشاه از برگزاری همایش سراسری مدیران سازمان بسیج رسانه سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۰    
امام جمعه سرپل ذهاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مطلوبی برای بیان دستاوردهای ارزرشمند نظام اسلامی و اقدامات دولت تدبیر و امید است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۰    
امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه مساجد پایگاههای محکم در نظام اسلامی اند گفت: انقلاب اسلامی ایران در مساجد شکل گرفت و بر همین اساس پایگاه مهمی در نظام دینی و الهی ما محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۴    
امام جمعه ملایر گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تمام راه های نفوذ و تسلط آمریکا بر ایران بسته شده است و هیچ راهی برای نفوذ آمریکا به کشور نیست و اجازه نفوذ به آمریکا داده نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۸    
طرح هجرت3 حوزه شهید ترک همدان به منظور مرمت و بازسازی فضای آموزش دانش آموزان در مدارس صادقیه، شهید فاضلی، فلسطین و شهدای گمنام همدان آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه همدان با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان همدان گفت: امیدواریم با این سفر مشکلات آب، راه آهن و اقتصاد استان همدان حل شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۴    
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه اجازه دخالت به دشمنان اسلام دادن در حکومت اسلامی خلاف قرآن و عقل و تدبیر است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۶    
به مناسبت دهه کرامت جمعی از خادمان آستان قدس رضوی ضمن حضور در شهرستان اردکان مورد استقبال گسترده مردم و مسئولین قرار گرفتند .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۳    
استاندار همدان با بیان اینکه رئیس جمهور به استان همدان توجه خاصی دارد، گفت: معتقدیم اتفاقات خوبی برای استان رخ می دهد
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۳    
بسیج دانشجویی سه دانشگاه از دانشگاه های گیلان عنوان برتر بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان را در جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان کسب کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۳    
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در حوزه نظامی و امنیتی از اقتدار بالایی برخوردار است گفت: هیچ کشوری جرأت رویارویی با این ملت بزرگ را ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۳    
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در راستای کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی، هشدارهای پیشگیرانه برای آگاه سازی آحاد مردم جامعه منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه موقت سمنان گفت: شبیخون فرهنگی دشمنان نظام اسلامی، باید با هوشیاری مسوولان و بصیرت مردم خنثی شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نقدی در مصاحبه با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی، برخی از طرف ها را برای اجرای عملیات تروریستی حمایت می کنند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۲    
هشت خادم بارگاه امام رضا علیه السلام،در برنامه "زیر سایه خورشید" پس از ورود به شهرکرد با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ دو هزار و 400شهید گلگون کفن چهارمحال و بختیاری ادای احترام کردند.
  • ۱