شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 28 آذر 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 آذر 1394 بسیج 2 آذر 1394 بسیج 3 آذر 1394 بسیج 4 آذر 1394 بسیج 5 آذر 1394 بسیج 6 آذر 1394 بسیج 7 آذر 1394 بسیج 8 آذر 1394 بسیج 9 آذر 1394 بسیج 10 آذر 1394 بسیج 11 آذر 1394 بسیج 12 آذر 1394 بسیج 13 آذر 1394 بسیج 14 آذر 1394 بسیج 15 آذر 1394 بسیج 16 آذر 1394 بسیج 17 آذر 1394 بسیج 18 آذر 1394 بسیج 19 آذر 1394 بسیج 20 آذر 1394 بسیج 21 آذر 1394 بسیج 22 آذر 1394 بسیج 23 آذر 1394 بسیج 24 آذر 1394 بسیج 25 آذر 1394 بسیج 26 آذر 1394 بسیج 27 آذر 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 29 آذر 1394 بسیج 30 آذر 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۱    
بنا بر پیشنهاد سازمان مدیریت در پیش نویس لایحه برنامه ششم، بانک مرکزی می تواند، علاوه بر اختیارات قانونی خود مقرر در قانون پولی و بانکی کشور ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۶    
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: 400 نفر از طلاب و روحانیون مبلغ و مبلغه گیلان به مناطق عملیاتی راهیان نور در سال جاری و ایام نوروز اعزام خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۶    
چهارمین قسمت مجموعه مستند جنگ برای دموکراسی با موضوع دخالت ایالات متحده در امور داخلی کشورهای آمریکای لاتین و بروز فقر و بیکاری در این جوامع، شنبه 19 دی ماه از شبکه افق پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۰    
در ادامه کمپین دیوار مهربانی که در کشور گسترش یافته، تعدادی از شهروندان کنگاوری نیز در یک حرکت خودجوش محل هایی برای اهدای لباس به نیازمندان در مرکز این شهر راه اندازی کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۳۶    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام شیخ زاده طی یادداشتی آورده است: یکی از مراکز بین المللی در ترسیم قدرت های آینده جهان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۳    
دبیر ستاد مردمی پاسداشت حماسه 9 دی فومن، از برگزاری همایش بزرگ پاسداشت حماسه 9 دی با سخنرانی علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس، در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم یوم الله 8 دی در میدان شهدای ذهاب رشت خبر داد و بیان کرد: ساعت 10 صبح روز سه شنبه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری بسیج: گردهمایی نخبگان و فرهیختگان حوزه نوسازی بافت فرسوده به همت شهرداری منطقه 20 و مشارکت نوسازی شهر تهران با حضور مسئولین شهری و دانشگاهی برگزار و مقاله های برتر معرفی و تقدیر شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۴    
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان گفت: یکی از کارکردهای بسیج این است که به عنوان یک دروازه بان، قبراق و محکم ایستاده و نمی گذارد دشمن نفوذ کند و وارد شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۲    
معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه ای قدس از آغاز بازسازی، ترمیم و ساخت مدرسه عمار یاسر و گسترش فضای آموزشی در منطقه لار پایین زاهدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۴    
محمدحسین برزگر در رقابت های چندجانبه وزنه برداری طرح بزرگ استعدادیابی المپیک 2020 رده های پایه در جنوب کشور که در شهر شیراز برگزار شد، به مقام قهرمانی رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۸    
اعضای کانون بسیج ورزشکاران شهرستان گناوه در یک حرکت فرهنگی ورزشی حمایت خود را از شیعیان مظلوم نیجریه اعلام کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۰    
در پی حمله تروریستی به شیعیان نیجریه و دستگیری شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان این کشور کمپین مردمی در شهرستان خاتم راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۷:۵۱    
کلماتی مانند آزادپزی نانوایی ها یا آزادسازی نرخ ارز، و آزادسازی نرخ هواپیما و آزادی هایی نظیر اینها، نه تنها باعث بال در نیاوردن می شود، بلکه سنگینی بیشتری را بر روی شانه های افراد می آورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۱ - ۰۱:۱۶    
آزمون آیه های تمدن با حضور دانش آموزان بسیجی واحدهای پوینده وپیشگام دراستان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۸    
اگرچه اکثریت مسئولان جمهوری اسلامی ایران از اهمیت، جایگاه و کار ویژه مجلس خبرگان رهبری آگاهی دارند ولی گاهی اوقات از سوی برخی چهره ها و مسئولین ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۳    
گزارش تصویری چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت در ادامه قابل مشاهده است
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۵    
مبارزه با پدیده قاچاق و فرهنگ سازی عمومی نسبت به این پدیده شوم جزو اولویت های اساسی مسئولان دستگاه های اجرایی و قضایی در شهرستان پارس آباد است که در این راستا همکاری خانواده ها و والدین بسیار ضرورت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۷    
حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد از شاعران کشورمان در واکنش به کشتار شیعیان نیجریه شعری تقدیم به علامه زکزاکی و به یاد آخرین دیدار با ایشان در بیت رهبری سروده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۱    
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران برای سیزدهمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت و این وضعیت تا پس فردا ادامه خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
اولین مرحله از اردوی جهاد علمی شهید یا علی مدد با حضور دانش آموزان مناطق محروم شهرستان بوشهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
در آستانه شب یلدا، بازار کم رونق آجیل و خشکبار در سال جاری کمی جان گرفت تا قیمت هر کیلو آجیل در آن به 60هزار تومان هم برسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۵    
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان چهارمین روز از زمان نام نویسی مجلس خبرگان رهبری، تعداد داوطلبان ثبت نامی استان به هفت نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۲۹    
تعدادی از دانشجویان ایرانی مقیم کشور آمریکا با حضور در منزل شهید کجباف با خانواده ایشان دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۹    
این اقدام که به نام تروریسم شکل گرفته بیشترین فایده آن عاید رژیم صهیونیستی خواهد شد، چرا که ظرفیت های جهان اسلام را دچار انشقاق می کند و با ایجاد خطی موازی و کاریکاتوری از مبارزه با تروریسم تکفیری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۶    
امام خامنه ای: نفوذ خیلی مسئله مهمّی است. نفوذ که ما می گوییم، حالا بعضی ها واکنش نشان میدهند؛ آقا! مسئله ی نفوذ جناحی شد، استفاده جناحی کردند؛ من به این حرفها کاری ندارم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۶:۲۵    
امام جمعه خضرآباد ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه ارتش نیجریه در به خاک و خون کشیدن صدها تن از شیعیان این کشور، این حرکت را اقدامی صهیونیستی، وهابی و آمریکایی دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۷    
در نخستین اجلاس استانی نماز در کهگیلویه و بویراحمد فعالان عرصه نماز در این استان تجلیل شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۱    
مدیرتربیت بدنی دانشگاه یاسوج از کسب مقام سومی دانشجویان این دانشگاه در مسابقات ورزشی دانشجویان منطقه 5 کشور خبرداد . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۸    
مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: مدیران دانشگاه یاسوج در اقدامی ابتکاری، زباله های پارک ساحلی یاسوج و حاشیه رودخانه بشار را جمع آوری کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۸    
رئیس پارک ملی دنا گفت: با تلاش و پیگیری ماموران محیط زیست، شکارچی متخلف به همراه لاشه یک راس بز وحشی در پارک ملی دنا دستگیر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۴    
فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 83 کیلوگرم تریاک در همدان کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۹    
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران معتقد است برای اصلاو وضعیت اخلاقی و فرهنگی ورزش کشور باید از مدیران شروع کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۱    
پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جمعه شب گذشته با قهرمانی استقلال خوزستان در نیم فصل اول به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم رونمایی از کتاب آیینه گردانی ، مجموعه اشعار آیینی در محضر رهبر انقلاب، از اهتمام مقام معظم رهبری به شعر و شاعران سخن گفت. او
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۷:۴۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که بسته های فراوانی در دولت برای خروج مسکن از رکود وجود دارد اما پولی برای اجرای آنها نیست، گفت: تا وقتی شاخص های کلان اقتصادی تغییر نکند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۴    
مداحی عربی فارسی میثم مطیعی به مناسبت کشتار شیعیان مظلوم نیجریه منتشر میشود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۰    
دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی در دو بخش سرود و با نگاهی ویژه به خوانندگان جوان انقلابی فراخوان خود را منتشر نمود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۶    
م عسکری، با وجود همه فشارها و کنترل ها و مراقبتهای بی وقفه حکومت عباسی، یک سلسله فعالیتهای سیاسی و اجتماعی و علمی در جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامی انجام می دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۶    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، به مناسبت فرارسیدن ایام سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع)، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را پیرامون آن امام بزرگوار منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۲    
استان اردبیل با 1.2 میلیون نفر جمعیت 2 نماینده در مجلس خبرگان رهبری و در پنج حوزه انتخابیه، هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۲    
با تلاش مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و آب منطقه ای استان اردبیل، پروژه علاج بخشی سد پیله سهران در حال تکمیل است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۸    
شاعر آیینی گفت: برای دعوت از شیخ زکزاکی برای شرکت در همایشی با ایشان تماس تلفنی برقرار کردم که ایشان گفت، حسینیه را تخریب کرده اند و اکنون منزل من در محاصره است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۳    
تاکنون از 380 واحد آموزشی این شهرستان حدود یکصد مدرسه به وسایل گرمایشی ایمن مجهز شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۳    
برخی افراد با اغراض خاص با برگزاری جشن به اسم شاد کردن اهل بیت(ع) در روز نهم ربیع الاول آتش اختلاف در بین مذاهب اسلامی را شعله ور می کنند و دانسته یا ندانسته مسیر اهداف دشمن در استحاله و جنگ نرم را ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۴    
رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت :29نفر بعنوان داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۳    
به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واساتید و دانشجویان و رییس حوزه علمیه با حضور در بیت امام جمعه بهاباد با ایشان دیدار داشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۳    
داعش در یک پالایشگاه موقتی در سوریه،، نفت خام استخراج شده از مناطق تحت اشغال خود را پالایش می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۶    
در صورت نوسازی اماکن ورزشی فرسوده در سطح استان شاهد تحول عظیمی در گرایش جوانان به انواع رشته های ورزشی در استان می شویم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۳    
با راه اندازی این کمپ کوهنوردی ارائه خدمات به ورزشکاران و کوهنوردان در دامنه سبلان میسر می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۵    
به دلیل فرا رسیدن فصل سرما ترتیبی داده شده تا سهمیه آرد سه ماهه آخر سال مناطق صعب العبور وکوهستانی از امروز توزیع شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۸    
22 فلوریست از شهرستانهای این استان در مسابقات حضور یافتند که در نهایت محمدرضا وثوقی از شهرستان نیر و ماهان صباغی نونهال سیزده ساله از اردبیل به دیدار نهایی راه یافتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۳    
شهردار بافق از آماده سازی پارک های شهر بافق برای کشت گیاهان دارویی خبر داد و گفت: در تلاش برای ایجاد فضای سبز سودآور در بافق هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۳    
درست در روزهایی که خودروسازان کشور با بحران مالی و نبود اقبال در فروش محصولات خود مواجه هستند، خبری به گوش می رسد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۳    
براساس اعلام مرکز آمار ایران شاخص قیمت تولید کننده بخش صنعت سال 93، 16.1 افزایش یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۹    
در لیگ موشک کاغذی نیز 257 نفر از مقطع ابتدایی شرکت کرده بودند که نهایتاً پس از برگزاری دوره مقدماتی در سطح مدارس، 91 نفر به فینال راه یافتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۹    
فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه پروژه منارید مهاجرت معکوس روستاییان را افزایش داده است، گفت: بازگشت مردم به روستا زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری جشنواره شعر نماز و نیایش در یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۴    
گاز منواکسید کربن روی جریان روان خون و سیستم عصبی به ویژه سلول های مغزی تأثیر می گذارد و فرد را دچار سردرد، سرگیجه و رنگ پریدگی می کند که این خود از علائم گازگرفتگی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۴    
عضو گروه شبیه سازی پژوهشکده پوشش های نانوساختار دانشگاه پیام نور یزد گفت: نانو داروهای گیاهی، عوارض داروهای شیمیایی را ندارد و خوشبختانه در استان به تولید رسیده و چند مورد آن نیز ثبت جهانی شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۴    
تیم نونهالان شهرداری در بازی خانگی خود مقابل نود ارومیه ناکام ماند تا تیم شهرداری با یک گل مقابل میهمان خود مغلوب شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۶    
سعی بر این است که بسیجیان را در مسیر توانمندسازی اقتصادی سوق دهیم که در این راستا بیش از 1200نفر مشاوره رایگان ارائه شده تا در تقویت اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۳    
نماینده حجت الاسلام ری شهری با حضور در ستاد انتخابات کشور، جهت ثبت نام وی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان اقدام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی در برنامه نگاه یک درباره بسته شدن پرونده PMD صحبت کرد و گفت: چند بند قطعنامه شورای حکام آژانس ناخوشایند است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۷    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه ملی ژنتیک- پژوهشکده زیست فناوری پزشکی، گفت: محصولات دستکاری شده ژنتیک طبیعی نیستند و تغییرات غیرطبیعی ایجاد شده در آنها می تواند باعث کاهش توانمندی در مقاومت به بیماری ها و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری قزوین گفت: یکی از مزایای استفاده از سامانه جامع انتخابات جلوگیری از تکرار رأی است زیرا کد ملی فردی که رأی می دهد در این سامانه ثبت شده و آن فرد برای بار دوم نمی تواند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۶    
امام حسن عسکری (ع) بیش از 29سال عمر نکرد ولی در مدت شش سال امامت و ریاست روحانی اسلامی، آثار مهمی از تفسیر قرآن و نشر احکام و بیان مسائل فقهی و جهت دادن به حرکت انقلابی شیعیانی که از راههای دور برای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۴    
برای جلوگیری از تداخل برنامه نمایشگاه مطبوعات با برنامه های شهرداری زنجان، برگزاری نمایشگاه مطبوعات یک روز به تعویق افتاد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۰    
تیم دانشگاه پیام نور استان زنجان به عنوان نماینده دانشگاه های پیام نور کشور، موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات المپیاد ورزشی منطقه دو وزارت علوم شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۳    
فرمانده یگان حفاظت از شخصیت های سپاه استان قم گفت: نام 150 شهید بزرگوار که در دفاع مقدس و در راه تامین امنیت، جان خود را تقدیم نمودند، در حلقه یگان حفاظت از شخصیتهای سپاه استان قم می درخشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۳    
کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان طی روزهای آینده در شهرهای تهران و تبریز برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۸    
کتاب نور حقیقت در آمریکای لاتین نوشته دکتر علی عسگری یزدی (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) با تدوین و ویرایش جواد مزینانی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۸    
مقامات کشورهای اروپایی، مخصوصا افرادی که به جریان راست افراطی وابسته هستند، خواستار مواجهه با حضور پناهجویان و اعطای اقامت دائم به آنها هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۸    
یادواره شهدای روستای بلند پرچین ، 29 آذر ماه از ساعت 15 تا 17 در بزرگراه 22 بهمن جنب پارک شهید رجایی در فرهنگسرای کوثر زنجان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۱    
آیین معرفی کتاب آینه گردانی مجموعه اشعار آئینی ارائه شده در محضر آیت الله خامنه ای در حوزه هنری برگزار شد. آیت الله محمدی گلپایگانی یکی از سخنرانان این مراسم بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۱    
با تصویب اعضای شورای شهرستان تهران، احمد مسجد جامعی به عنوان رئیس شورای شهرستان تهران برای دوره یکساله آتی انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۱    
نسخه اولیه فیلم سینمایی ایستاده در غبار به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارائه شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۱    
کنگره سراسری 2000 شهید هنرمند در پنج رشته هنری شامل: سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی ، شعر و ادبیات اواخر دی ماه سال جاری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۱    
مسئول مدیریت حوزه های عملیه خراسان جنوبی از شکل گیری دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در استان خبر داد و گفت: شکل گیری این دبیرخانه نقطه آغاز برای هم اندیشی و هم افزایی بیشتر بین حوزه و دانشگاه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۱    
در آزمون جدید، مداحانی که نتوانستند در دوره قبلی حدنصاب لازم را کسب کنند نیز می توانند ثبت نام کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۱    
نتایج جدیدترین نظرسنجی در فرانسه حاکی است، اگر انتخابات ریاست جمهوری این کشور برگزار شود، نیکولا سارکوزی رهبر حزب محافظه کار به احتمال زیاد در دور نخست شکست خورده و حذف خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۹    
نخستین سمینار یک روزه آموزشی عکاسی به میزبانی جهاد دانشگاهی زنجان و با استقبال چشمگیری از علاقمندان به هنر عکاسی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۹    
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران چهارمین همایش دانشگاه سدی دربرابر فتنه را با حضور حجت الاسلام اژه ای برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت برادر حسین انتظامی را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۷    
چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۴    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، به مناسبت فرارسیدن ایام سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع)، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را پیرامون آن امام بزرگوار منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۰    
85 هزار نخ سیگار خارجی از یک دستگاه سواری پراید در محور جاده روستای " والایش " کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۰    
دانشجوی بسیجی مازندران،از میان بیش از 400 وبلاک ارسالی به دبیر خانه جشنواره فرهنگی و هنری خاک سرخ برگزیده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۸    
در شرایطی که سبد هزینه یک خانوار پنج نفره ماهانه در مازندران یک میلیون و 600 هزار تومان است، بازنشستگان استان وضعیت مطلوبی ندارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۵    
ثبت نام از کاندیدها برای انتخابات مجلس در شهرستان خلخال آغاز شده که در حوزه انتخابیه خلخال وکوثر 5 نفر ثبت نام کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۶    
با حضور محمدعلی بهمنی و دیگر شاعران کشوری از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی شعر کتاب تقدیر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۳    
آیلین بالایی هنرمند شش ساله اصلاندوزی در مسابقه بین المللی نقاشی کشور بلغارستان موفق به کسب دیپلم افتخار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۱۰    
دوستانمان با افتخار می فرمایند که پرونده PMD بسته شده و آژانس رسما اعلام کرده است که این موضوع - در بازه زمانی گذشته و نه آینده - دنبال نخواهد شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۷    
پروژه پایاب خداآفرین که پروژه عظیم در منطقه مغان و در حال اجرا است با اتمام آن اسکان عشایر در 200 قشلاق انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۷    
امام عسکری(ع) فرمود: اقل الناس راحهًْ الحقود- کم آسایش ترین مردم، شخص کینه ای است (تخف العقول، ص 519) حقد به معنای دشمنی و کینه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۷    
پرسش: پنهان کاری امام حسن عسکری(ع) درباره امام مهدی(عج) چگونه با وجوب معرفت امام زمان سازگار است؟
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۴    
سبک زندگی هر کسی را می توان از اصول و آموزه هایی به دست آورد که به آن اعتقاد و باور داشته و دیگران را بدان تشویق می کند؛ چرا که این آموزه ها بیانگر فلسفه زندگی شخص است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۱    
پلان یک:
بسیج   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۰۸:۳۹    
رئیس جمهوری آمریکا بی اعتنا به اعتراض گسترده ایرانیان در محیط های مجازی و تهدید معاون حقوقی ظریف به اقدام ، قانون محدودیت صدور روادید برای مسافران ایران را ابلاغ کرد.