شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 26 بهمن 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 بهمن 1394 بسیج 2 بهمن 1394 بسیج 3 بهمن 1394 بسیج 4 بهمن 1394 بسیج 5 بهمن 1394 بسیج 6 بهمن 1394 بسیج 7 بهمن 1394 بسیج 8 بهمن 1394 بسیج 9 بهمن 1394 بسیج 10 بهمن 1394 بسیج 11 بهمن 1394 بسیج 12 بهمن 1394 بسیج 13 بهمن 1394 بسیج 14 بهمن 1394 بسیج 15 بهمن 1394 بسیج 16 بهمن 1394 بسیج 17 بهمن 1394 بسیج 18 بهمن 1394 بسیج 19 بهمن 1394 بسیج 20 بهمن 1394 بسیج 21 بهمن 1394 بسیج 22 بهمن 1394 بسیج 23 بهمن 1394 بسیج 24 بهمن 1394 بسیج 25 بهمن 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 27 بهمن 1394 بسیج 28 بهمن 1394 بسیج 29 بهمن 1394 بسیج 30 بهمن 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
انفجار خودروی بمب گذاری شده در موگادیشو پایتخت سومالی منجر به کشته شدن سه افسر پلیس شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۴    
تیم هاکی شهرداری اراک با شکست نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر هاکی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۹    
هم اندیشی علمی اسلام و جوان غربی، چالش ها و چشم اندازها با موضوع بررسی و بازخوانی دو نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۰    
واردات گسترده میوه های ممنوعه خارجی منجر به نابودی تولیدکنندگان و امنیت غذایی کشور می شود، بنابراین همه باید به آشکار شدن چهره های پنهان پشت پرده این اقدامات سازمان یافته کمک کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۷    
محدودیت های ترافیکی 12 تا 14 اسفند ماه از سوی پلیس راهور اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: نقدینگی در سال 92، 25.9 درصد، در سال 93 به میزان 22.3 درصد و در دوازده ماهه منتهی به دی ماه امسال، 27.2 درصد رشد کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از تحصیل حدود پنج هزار دانش آموز در 22 مدرسه شاهد و ایثارگر استان سمنان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۴    
رئیس بیمارستان شهید دکتر قاضی سنندج از برپایی دو روزه بیمارستان صحرایی غربالگر محور از 12 اسفندماه در روستای گشکی شهرستان کامیاران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۷:۴۳    
شهید علی عباس حسین پور از جمله رزمنده گان لرستانی دوران دفاع مقدس از شهرستان خرم آباد می باشد که با حضور در عملیات های مختلفی از جمله والفجر 8، نام خود را در جرگه مدافعان انقلاب اسلامی ثبت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۲    
مدیر کمیته امداد شهرستان رزن از برگزاری جشنواره غذاهای سنتی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در روستای قلعه شاطربالی شهرستان رزن خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۸    
خبرگزاری بسیج: همایش ملی مشارکت حداکثری و جشن تکلیف سیاسی 100 رای اولی در آستانه انتخابات در دماوند برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۰    
بهون این دستبافت اصیل که سال ها در دشت ها و کوه ها، در سرمای زمستان و گرمای تابستان همراه و همپای عشایر بوده، این روزها نخ نما روزگار می گذراند و شاهد هیچ زایشی در نسل خود نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه یک روزنامه ی اصلاح طلب انتشار فیلم گریه ی سربازان آمریکایی از سوی سپاه و بازنمایی ان توسط راهپیمایان 22 بهمن در قم را نمایشی داعشی خواند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری بر ضرورت معرفی هفته بزرگداشت شهدا در جامعه تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۶    
اکنون ماییم و این رُمانِ تلخ تاریخی؛ ماییم و این همه عبرت های تاریخی. اکنون ماییم که فردا آیندگان درباره عملکرد ما داوری خواهند کرد که آیا مانند اندلسی ی ها عمل کردیم یا نه؟
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۷    
مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری جشنواره سراسری نامواره های ایثار و شهادت در استان خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی وزارت کشور گفت: 3 میلیون و 88 هزار و 300 نفر در انتخابات آتی رأی اولی هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
بر اساس گزارش بانک مرکزی شاخص ها عملکردی بخش ساختمان و مسکن در سال 93 با کاهش مواجه شد، ضمن آن که پروانه های ساختمانی صادره توسط شهرداری ها در شاخص تعداد و سطح زیربنای مندرج در پروانه های ساختمانی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۱    
نسخه جدید فیلم رسوایی 2 به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی، 8 دقیقه کوتاه شده است و پروانه نمایش این فیلم صادر شد و در نهایت فیلمیران، پخش فیلم را انجام می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۳    
سفره های شام و نهار انتخاباتی در آستانه انتخابات در گیلان گسترده تر از قبل می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۷    
یادواره شهدای مدافع حرم شهر کرمانشاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۷    
این روزها قیمت پیاز به شدت افزایش یافته و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۷    
هفتمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی یادمان دعبل خزاعی از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) مرداد 95 به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس سابق مرکز توسعه اطلاعات و فناوری های دیجیتال با انتقاد از سهل انگاری در زمینه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: سهم تولید محتوای فضای مجازی در بودجه چقدر است؟
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۲    
یک کارشناس فناوری اطلاعات گفت: فقط از 31 کانال صرفاً مستهجن و ضدانقلاب، بیش از 4 میلیون بازدیدکننده وجود دارد و این آمار جدای از سایت ها و شبکه های زرد است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۴    
در آن زمان بنزین با قیمت هر لیتر 100 تومان به صورت سهمیه ای فروخته می شد و بنزین آزاد نیز هر لیتر 300 الی 400 تومان عرضه می شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۱    
بسیج مداحان: رئیس کانون بسیج مداحان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به بیان خاطره ای انقلابی پرداخت و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۲    
یک مقام بلند پایه روس در گفتگو با خبرگزاری ریانووستی از عقد قرارداد فروش جنگنده های پیشرفته سوخو- 35 به ایران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت:سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان شیرمرد استوار شیرکوه ، فرزند این دیار سرافراز و از فرماندهان جنگ و قهرمانان جاوید این سرزمین که در ایام دفاع مقدس آوازه رشادت و شجاعتش ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۱    
مدیر بیمارستان مهریز از کمک 15 میلیارد ریال خیرین این شهرستان به بیمارستان خبر داد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۳    
سردار فضلی گفت: امروز دفاع از دین خدا و پرچم رسول خدا به حدی رسیده است که رزمندگان اسلام در رکاب امام زمان ورای مرزها در حال نبرد هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۷    
از زمان فرماندهی احمد متوسلیان در لشکر 27محمد رسول الله حضور فعال داشت و یکی از رزمندگانی بود که در عملیات های مختلف برون مرزی در دروان دفاع مقدس حضور پیدا می کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۹    
فرماندهان ارشد سپاه نسبت به درج یادداشت روزنامه قانون که درآن سپاه پاسداران به شکلی با گروه تروریستی داعش مقایسه شده بود واکنش نشان دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۲:۵۳    
مدیر آژانس اطلاعاتی پنتاگون خطاب به کنگره گفت: با اجرای توافقنامه هسته ای و متعاقب آن کاهش تحریمهای اعمال شده علیه ایران در مقیاس وسیع ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۱    
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از غیبت دو بازیکن این باشگاه مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۱۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه کیهان در یادداشت روز خود نوشت: انتخابات به مثابه نوک کوه یخ است. معمولاً چند برابر بزرگ تر آنچه از یک کوه یخ پیداست، زیرا آب قراردارد و دیده نمی شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۹    
امام جمعه اهواز گفت: مردم شهرستان ایذه خوبی های بسیار زیادی دارند که اگر بخواهم شرح بدهم زمان می برد اما این را عرض می کنم که ایل بختیاری در طول تاریخ پشتیبان محکمی برای امام (ره) ورهبری بودند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۵۳    
تشییع هر باره پیکر شهیدان مدافع حرم اهل بیت(ع) دلیلی محکم بر آن است که دفاع مقدس برابر ظالمان و دشمنان خدا همچنان ادامه دارد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۷    
یکی از کارشناسان حوزه ایران در آمریکا که یکی از مشاوران کاخ سفید در این حوزه نیز بشمار میرود معتقد است دخالت در انتخابات ایران توسط دولت آمریکا به یک امر عادی تبدیل شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه کیهان در گزارش خبری تحلیلی خود نوشت: شواهد و اخبار در روزهای منتهی به انتخابات اسفند در کشورمان نشان دهنده این امر است که طرف غربی به شدت علاقه مند به ورود جریان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۹:۱۶    
اکنون که در دوران پسابرجام قرار داریم مردم با توجه به وعده های گذشته مسئولان به دنبال چشیدن طعم مواهب آن بویژه در حوزه اقتصادی اند؛ اما مسئولان دولتی حال سخنان دیگری را به زبان می رانند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۷:۳۲    
در آستانه روزهای متبرک به ایام الله دهه فجر، دشمنان قسم خورده خارجی و اذناب داخلی بر حجم سیاه نمایی های خود ضد نظام و انقلاب افزوده ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۴۴    
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: نامزدهای انتخاباتی از دامن زدن به اختلافات قومی، وعده و وعیدهایی در خصوص تقسیمات کشوری بپرهیزند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۶:۳۵    
شهردار شهرکرد گفت: 36 جایگاه در شهرکرد برای تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان تعیین شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۴    
با توجه به درخواست بازدیدکنندگان و غرفه داران، نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، یک روز تمدید شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
مهلت ارسال آثار به اولین دوره کتاب سال استان یزد 10 اسفند ماه اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۲۴    
نظامیان صهیونیست پس از مجروح کردن این نوجوان فلسطینی، تنها نظاره گر جان دادن این دختر 13 ساله بودند و پس از گذشت مدت زمان طولانی، بدون ارائه کمک های پزشکی، پیکر نیمه جان او را بازداشت کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۸    
پیام ایران برای کشورهای خلیج فارس این است که تهران آمادگی مواجهه و درگیری با آمریکا در خلیج فارس را دارد و آمریکا ببر کاغذی است که در صورت بروز جنگ میان ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۹    
بنابر اعلام ائتلاف اصولگرایان کشور لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در 111 حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۲    
محققان یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید نخستین محلول پاک کننده گیاهی بدون الکل ویژه ضد عفونی کردن صفحه نمایش و بدنه تلفن همراه شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۶    
سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه 94، را به خدمت فراخواند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۶    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: متعاقب کاهش نرخ سود سپرده ها و در نتیجه کاهش هزینه تجهیز منابع در بانک ها، نرخ سود تسهیلات نیز متناسب با آن کاهش می یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۶    
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب(س) از اهدای بسته های حمایتی به خانوادههای بسیجی کم بضاعت در میرجاوه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۳    
مرحوم حاج لطیف نباتی مقدم اولین فردی در ایران بود که در زمان جنگ در مناطق عملیاتی ایستگاه صلواتی به راه انداخت تا با تمام توان خود تلاش کند تا در خدمت رزمندگان اسلام باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۸    
لیست نامزدهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان در 116 حوزه انتخابیه کشور اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۸    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: جاذبه های گردشگری استان سمنان در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در معرض دید عموم قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
در یک سال اخیر تلاش کردیم تا مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی را با سعه صدر بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران روز سه شنبه در قالب 9 سالن و در فضای 31 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۴    
مدیر منطقه شمالشرق به همراه معاونین و تعدادی از روسای واحدهای مختلف این منطقه به مناسبت روز پرستار و به پاس زحمات پرسنل زحمت کش درمانگاه صنعت نفت شاهرود، به دیدار این عزیزان رفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۴    
استاندار خراسان رضوی گفت: کارگروه پیگیری تخلفات انتخاباتی در خراسان رضوی تشکیل شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۱    
در امر مشاوره قبل از ازدواج و بعد از ازدواج، فرهنگسازی مناسبی باید در استان انجام شده و جوانان در آستانه ازدواج به این مراکز معرفی شوند و بعد از ازادواج نیز باید این امر مورد توجه آنها باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۱    
امام جمعه بجنورد از شهدای مدافع حرم به عنوان پرچمداران حریم ولایت نام برد که برای دفاع از اسلام و ولایت به شهادت رسیدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۸    
وزیر صنعت از نمایش فیلم قاچاق میوه در دولت خبر داد و با اعلام اینکه خط تولید ساخت پژو های جدید در یکی از شهرستانها خواهد بود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
شش مدرسه علمیه برادران در سطح استان زنجان وجود دارد که از این تعداد دو مدرسه در زنجان و چهار مدرسه دیگر در شهرهای ابهر، خرمدره، قیدار و هیدج است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۲    
استان اردبیل در تربیت حافظان قرآنی دستاوردهای مطلوب و بسیار ارزشمندی داشته است و در سطح کشوری موفقیت های بسیار خوبی در این حوزه و تربیت حافظان قرآن کسب کرده است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۹    
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنی ما با استکبار بخاطر اینکه دشمنی حق و باطل است همیشگی خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۶    
با تعامل همه جانبه و همکاری های لازم مشکلات و نارسایی های موجود به نحو مناسبی برطرف می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۱    
دشت اردبیل به لحاظ شرایط اقلیمی و بافت خاک و ایروله بودن ظرفیت تولید بذر چغندر قند برای کشور دارای اهمیت زیادی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۸    
مسئول سیاسی سپاه امام رضا(ع)شهرستان دشتی گفت: نخستین اصل، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با فعال کردن همه جریان ها و نهادهای سیاسی و دیگری اصل حاکمیت قانون و قانون مداری است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۹    
مسئوول روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: روز هفتم اسفندماه، روز بزرگی برای اثبات اقتدار نظام و وحدانیت ملت ایران است و بدون شک کسانی که برای اولین بار در پای صندوق های رای حضور پیدا می ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۶    
جانشین سپاه امام رضا(ع) دشتی درجمع بسیجیان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای علاوه بریاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی ، باعث رشد و ارتقاء شاخص های امنیتی، فرهنگی و اقتصادی جامعه خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۳    
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام رضا (ع)دشتی طرح موضوع تشکیل شورای رهبری را یک خطای جدی و استراتژیک خواند و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
مردم ولایی شهر ایور با حضور پر شور خود از شهید مدافع حرم استقبال کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
پیکر شهید محمدتقی اربابی مدافع حرم حضرت زینب (س) که در دفاع از حریم آل الله در سوریه به شهادت رسیده بود بعدازظهر دو شنبه پس از ورود به شهر گرمه مورد استقبال کم نظیر مردم این شهر قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۷    
حجت الاسلام و المسلمین ابوذر شاددرجمع بسیجیان وفرماندهان پایگاههای تابعه با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی سپاه روشنگری است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۴    
نشست خبری علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران با عنوان گزارش یک فاجعه با محور بررسی و افشای اسناد سازمان فساد در اقتصاد کشور، امروز (سه شنبه) در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۹    
دانشجویان چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشته اند و خدمات این قشر فرهیخته در دوران انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۶    
خبرگزاری بسیج: طباطبایی نژاد: دست اندرکاران جشنواره حسنات به بعد بین المللی شدن این جشنواره اهتمام ورزند/ باید در همه سطوح کارکردهای احسان و نیکوکاری مورد تشویق قرار گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری بسیج: رسول زرگرپور در مراسم جشن پایان نهمین دوره رشد و مراسم تقدیر از واحدهای فناور برتر مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۸    
سقف تسهیلات مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان در کشور افزایش یافته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۵    
فیلم سینمایی بادیگارد تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا روز سه شنبه مورخ 27 بهمن ماه ساعت 13 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نمایش درمی آید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۳    
کسوت پرافتخار خادمی شهدا در راهیان نور و فرماندهی قرارگاه مشترک راهیان نور، در مناطق عملیاتی، موجب زنده ماندن تعلّق به شهدا بود که عاشقانه در آن، طی مسیر کرد تا دعای دوستانِ شهیدش ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی در هفتمین نشست مشترک کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته قضایی و انتظامی دادگستری استان اردبیل در سال 94 اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۱    
به دنبال انتشار خبر انتقاد امام جمعه اردبیل از بنیاد شهید، امام جمعه اردبیل انتقاد از بنیاد شهید استان را تکذیب کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۶    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: درک عمیق و حضور مداوم و به موقع مردم در صحنه های مختلف ماندگاری انقلاب اسلامی را رقم زده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۶    
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره شعر انقلاب اسلامی، با تجلیل از سید علی موسوی گرمارودی، شامگاه دوشنبه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۳    
مهدی احمدی گفت: برای حمایت از کشاورزانی که در اثر خشکسالی و حوادث غیر مترقبه دچار خسارت شده اند بازپرداخت تسهیلات پرداختی آنها به مدت یک تا سه سال تمدید می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۳    
امروز و فردا در نیمه شرقی کشور، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۳    
عضو شورای راهبردی وزارت صنعت، معدن وتجارت با تاکید بر اینکه آثار برجام بر اقتصاد کشور از نیمه دوم سال 95 آشکار خواهد شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۷    
دولت نه تنها نسبت به شفاف سازی آمار و نیز برخی توافقات و قراردادهای اقتصادی اقدام نمی کند بلکه حتی به تندی با انتقادهایی که نسبت به محرمانه کردن این قراردادها صورت می گیرد نیز برخورد می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۴    
روزنامه لبنانی السفیر در گزارشی نوشت که رادارهای حزب الله توانایی این را دارند که هواپیماهای رژیم صهیونیستی را رصد کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نباید رشته اتصال به ولایت گسسته شود و به این اصل اساسی توجه ویژه داشته باشیم که نبود وحدت بر مبنای ولایت به ما آسیب وارد می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۸    
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی علیرضا سیفوری سرپرست هیات کاراته استان گفت : مسابقات کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی کشور 30 بهمن ماه به میزبانی شهرستان محلات برگزار می شود . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۲    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت:انشاالله سال 95 در حوزه اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری های جدی و کار اساسی انجام شود چرا که مشکلات دولت در حوزه مذاکرات و تحریم ها ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۹    
اون قدیم ندیم ها شخصی با دو کیسه ظرف چینی که بار شتر کرده بود، وارد دروازه شهر شد، گمرکچی با چماق روی یکی از کیسه ها زد و پرسید، بارت چیه؟ و صاحب بار جواب داد؛ اگه یکی دیگه بزنی، هیچی!
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۳    
منصور عالیقدری گفت: قلعه اولتان قالاسی شهرستان پارس آباد متعلق به اواخر دوره ساسانی و قرون اولیه اسلامی واقع در حاشیه رودخانه مرزی ارس تعیین حریم می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۳    
محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکزی سیاسی حزب موتلفه اسلامی فهرست ائتلاف اصولگرایان را یک فهرست جامع دانست و گفت: فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان نمادی از یک فهرست انقلابی و ولایی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۷    
رئیس کانون بانک های خصوصی از توافق بانک ها برای کاهش نرخ سود سپرده به 18 درصد از اول اسفند ماه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۱    
قائم مقام وزیر راه در امور بین الملل از آغاز همکاری شرکت های خدمات بیمه ای بین المللی با ایران در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۵    
اسحاق جهانگیری که فرار به جلو برای پاسخ ندادن به اقدامات مخرب دولت یازدهم در حوزه اقتصادی با دستاویز قراردادن برخی اقدامات دولت دهم رویه دو سال اخیرش بوده ...