جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۱:۲۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 27 بهمن 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 بهمن 1394 بسیج 2 بهمن 1394 بسیج 3 بهمن 1394 بسیج 4 بهمن 1394 بسیج 5 بهمن 1394 بسیج 6 بهمن 1394 بسیج 7 بهمن 1394 بسیج 8 بهمن 1394 بسیج 9 بهمن 1394 بسیج 10 بهمن 1394 بسیج 11 بهمن 1394 بسیج 12 بهمن 1394 بسیج 13 بهمن 1394 بسیج 14 بهمن 1394 بسیج 15 بهمن 1394 بسیج 16 بهمن 1394 بسیج 17 بهمن 1394 بسیج 18 بهمن 1394 بسیج 19 بهمن 1394 بسیج 20 بهمن 1394 بسیج 21 بهمن 1394 بسیج 22 بهمن 1394 بسیج 23 بهمن 1394 بسیج 24 بهمن 1394 بسیج 25 بهمن 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 27 بهمن 1394 بسیج 28 بهمن 1394 بسیج 29 بهمن 1394 بسیج 30 بهمن 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی تفت از آمادگی ستاد تسهیلات نوروزی برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۲    
خبرگزاری بسیج: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: عصر امروز بالگرد اورژانس هوائی دو نوزاد پسر را که در شبستر زود متولد شده بودند به بیمارستان الزهرا تبریز رساند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۴    
نماینده وزارت آموزش و پرورش گفت: نوآوری، افزایش سطح کیفی فیلم ها، ایجاد فرصت انگیزه بین دانش آموزان و فرهنگیان از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۶    
گردان سوگنامه "آیه در آتش" گفت: گروه هنری "سقا"هرگز برای اجرای کارهای نمایشی خود به بودجه های دولتی تکیه نکرده ایم و ارادت ما به اهل بیت(ع) به دست چک آقایان پشت میزنشین وابسته نبوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۴    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت تاکنون 115 پزشک متخصص و فوق تخصص در بیمارستان های استان جذب شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۴    
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز (چهارشنبه) مرکز مبادلات ارزی کشور نرخ بانکی 18 ارز را نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ 17 ارز دیگر را کاهش داد ضمن آنکه نرخ چهار ارز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۲    
در واقع سموم حیوانی در بدن به معنای مرغ هایی هستند که برای پرورش آنان از آنتی بیوتیک استفاده شده یا گوشت گاو که با برخی سموم تماس پیدا کرده است و با غذا خوردن وارد بدن شده استف که مصرف زنجبیل باعث از ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
استاندار اردبیل با اشاره به سفر حدود پنج میلیون گردشگر به استان اردبیل در سال و تصمیم برای برگزاری مسابقات ورزشی آسیایی در اردبیل، تجهیز پایگاه های امداد جاده ای این استان را ضروری دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۴    
رئیس اتاق اصناف شهرستان بهاباد از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بهاباد خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۷    
خبرگزاری بسیج: برنامه تمرینی صدای پاک، حاصل تلاش هنرجویان کودک رشته موسیقی مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرستان ری 28 و 29 بهمن ماه در این مجتمع برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۴    
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در نشست ویژه با مدیر مرکز اورژانس تهران از اعلام آمادگی 100 درصدی برای همکاری بیش از پیش با اورژانس تهران خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۷    
سومین جشنواره یاس نبوی با موضوع شخصیت حضرت زهرا (س) در شهرستان اردکان برگزار می گردد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور مساعدت با افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال 1395 نشده اند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
یک فروشگاه اینترنتی کشور در راستای مسئولیت اجتماعی خود از تولیدکنندگان محصولات باکیفیت داخلی حمایت می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۱    
پرورش ماهی گامی بزرگ در توسعه اقتصاد مقاومتی به شمار می آید چرا که پرورش آبزیان می تواند با فراهم کردن بستری از اشتغال در شهرها و روستاها، چرخ تولید کشور را به چرخش درآورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۴    
مدیر رسانه ای معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم گفت: در کشور ما در خصوص حاکمیت فضای مجازی فکری راجع به آن نمی شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر 68 شهید گلگون کفن روز دوشنبه سوم اسفندماه همزمان با آغاز ایام فاطمیه از مسیر دریایی بندر خرمشهر به کشور باز می گردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۸    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: امروز دشمن شناسی نیازمند تفکر و روحیه انقلابی است و باید با تداوم نشست های روشنگری به اهداف مطلوب دست یابیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
در 10 ماهه سال جاری بیش از 370 طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در زنجان اجرا شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
امام جمعه مشهد گفت: امروز انسان خوشحال می شود که جوان های ما در عرصه سیاسی خوب مدیریت کرده و همچون یک پیر باتجربه عمل می کنند؛ آن چه لج جریان های معاند را در می آورد نیز همین مسأله است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۷    
لازمه موفقیت یک بانو در همه عرصه های زندگی این است که خود را بهتر و بیشتر بشناسد و به زن بودن خویش ببالد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
سردار باقرزاده گفت: پیکر 68 شهید تازه تفحص شده به زودی از مرز شلمچه به کشور بازخواهند گشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۲۳:۲۹    
حقدادی با اعلام این خبر افزود : این طرح به صورت کارگاه های منسجم ارتباط موثر والدین با فرزندان به ویژه فرزندان نوجوان و جوان با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی مستقر در شهرستان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۰    
مراسم تجلیل از 49 نفر فعال قرآنی که در رشته های مختلف در مسابقات سراسری رتبه های برتر کسب کردند برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۲۰:۱۹    
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان از کشف 20 هزار قرص ترامادول و 20 لیتر شربت متادون در بندرعباس خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۰    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه شیراز اعلام کرد: جریان فتنه حق حضور در دانشگاه را ندارد و نخواهد توانست اهداف خود در ملتهب نمودن فضای دانشگاهی را محقق سازد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۲    
قاسمی خطاب به استاندار سیستان و بلوچستان که اخیرا مواضع ضد رهبری او منتشر شده است، گفت: ما با افرادی مثل استاندار دعوای اصولی داریم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۶    
برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی در ایران چهره های جدید و با استعدادی را در این عرصه به جامعه معرفی می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۷    
بازیگرانی که به قصد شهرت و پول ترک وطن کردند و برای امرار معاش مجبور شدند تن به قبول قراردادهای نامتعارف کارگردانان ناشناس دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۲    
مهدی احمدی گفت: تمام زمینه ها به روی همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این شهرستان فراهم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۴    
مصطفی کریمی گفت: هفتم اسفند به عنوان یک روز آرمانی محسوب شده و باید به عنوان روزی دوباره برای رای به نظام جمهوری اسلامی و روزی برای یاس دشمنان باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۳:۵۲    
در چارچوب هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال شهرداری در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک میزبان تیم صفاهان اصفهان بود که برابر این تیم به برتری دست یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۳:۲۲    
این روزنامه در شماره سه شنبه 27/11/94 خود مطلبی درباره مصدق منتشر کرد که بیشتر این مطلب، کپی از رسانه های ضدانقلاب رادیو فردا و بی بی سی بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۳:۱۷    
به مناسبت شهادت سردار سعید سیاح طاهری، یکی از شهدای مدافع حرم آبادان، کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان کتابچه ای به نام سعید شهید تهیه و با همکاری خانواده شهید منتشر کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۲    
برجام بیچاره مقصر نیست، رفاه هم ایجاد کرده اما نه برای مردم بلکه برای آن اقلیتی که از روز اول که کل این بازی آغاز شد، نگاهی جز پهن کردن یک بساط گسترده کشورفروشی نداشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۲۲:۲۱    
تعداد نیروهای حرکة النجباء شامل کادرها، نیروهای بسیجی، تیپ عمار یاسر که در سوریه می جنگد و دو تیپ که عضو الحشد الشعبی در عراق هستند، مجموعاً بالغ بر 15 هزار مجاهد می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۹:۴۱    
در اسفند 1366 جمعی از اعضای جامعه روحانیت مبارز، به دلیل اختلافات اساسی از جامعه روحانیت انشعاب کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۶    
کارشناس سیاسی دینی گفت: حضور در انتخابات وظیفه ملی و اعتقادی برای همه مردم است و باید با دنباله روی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر حماسه حضور با شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه به اوج برسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۸:۲۱    
اصلاح طلبان می گویند این علی مطهری همان علی مطهری دوره اصلاحات نیست و گاه چنان در حمایت از سران فتنه تند رفته که اصلاح طلبان هم شرمنده شده اند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۵    
مدتی پیش خبر برگزاری پارتی های زنانه در تهران و در مناطق مختلف اطلاع رسانی شد که رسانه های بسیاری به آن پرداختند و متولیان برگزاری این مراسمات مدعی شدند که برای برگزاری برنامه هایشان از اداره اماکن ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۲    
در بسیاری از مواقع آسیب های اعتیاد به فضای مجازی از سایر اشکال پذیرفته شده سنتی اعتیاد بیشتر و سهمگین تر است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۷:۳۶    
اهمیت و حساسیت فضای مجازی در دنیای امروز به حدی است که رهبرمعظم انقلاب در بیان معروفی که بارها و بارها رسانه ای شده است می فرمایند: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۱    
وزارت علوم در ادامه سیاست های ضدفرهنگی، این بار با رفتاری ارتجاعی، پیشوند جمهوری اسلامی را از شناسه مقالات پژوهشی دانشگاهیان حذف کرد!
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۷:۱۳    
سازمان ثبت احوال کشور در اطلاعیه ای از اعتبار کارت های شناسایی ملی نمونه قدیم تا پایان امسال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۸    
امروز 28 بهمن 94، قیمت سکه طرح قدیم به نرخ 974هزار تومان به فروش می رسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۴۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور مبارزه با فساد را از اطرافیانش آغاز کند، گفت: مافیای قدرت و ثروت می خواهد در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۲    
آیت الله اعرافی در برنامه انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری درشبکه تلویزیونی تهران ضمن پرداختن به اهمیت انتخابات پیش رو و حضور حداکثری ملت شریف ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۱    
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه 330 میلیون ریالی پلیس شهرستان خاتم خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۱    
فرماندار خاتم از اجرای طرح همیار دامپزشکی روستا برای نخستین بار در استان یزد در شهرستان خاتم خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۸    
شاخه دیگر گروه طالبان به رهبری عبیدالله هنر یکی از رهبران این گروه درجنوب افغانستان اعلام موجودیت کرد و همزمان با آن درگیری بین این گروه و طرفداران اختر محمد منصور جانشین ملا محمد عمر رهبر پیشین ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۱۸    
محمدحسین براتی، دانشجوی رشته صنایع دانشگاه آیت الله حائری میبد، مدال برنز مسابقات ملی مهارت را کسب کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۳    
رئیس سازمان فضای مجازی سراج با بیان اینکه دولت در پیش نویس برنامه ششم توسعه علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری هیچ اشاره ای به شبکه ملی اطلاعات نکرده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۸    
کسانی باید شرمنده باشند که فساد را در کشور نهادینه کردند. کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کردند و دکل نفتی را گم کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۹    
کمبود مدرسه دولتی از گذشته تا امروز اغلب مربوط به مناطق روستایی دورافتاده و محروم بود؛ اما حالا در یکی از توسعه یافته ترین و بزرگ ترین منطقه های جغرافیایی تهران این مشکل به شکل دیگری بروز کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۱    
مسئول بسیج هنرمندان خراسان جنوبی گفت: تعداد 60 اثر از تمام استان در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره موسیقی آوای بیداری ارسال شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۲۸    
رهبر انقلاب با طرح مطالبات مشخص در این زمینه، مسئولین را به اجرای دقیق سیاست های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی و پرهیز از تکرار زبانی مسئله ی اقتصاد مقاومتی فراخواندند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات فرصتی مناسب برای مقاصد دشمنان است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۶    
در قسمت گفت و شنود شماره امروز (28 بهمن) روزنامه کیهان، به لیست انتخاباتی پیشنهاد شده از سوی شبکه بی بی سی پرداخته شده که آن را در ادامه می خوانیم:
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۴    
ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی زنجان یک محموله سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۲    
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: از مجموع 35 داوطلب ثبت نامی از حوزه شهرستان های شهرکرد، بن و سامان 12 داوطلب تأیید صلاحیت شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۹    
عمده دلیل بروز تصادفات به علت عدم رعایت و تخطی از قوانین و مقررات رانندگی صورت می گیرد و تنها راه گریز از تصادفات رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۰    
خاطرات شفاهی رزمنده هشت سال دفاع مقدس به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری زنجان جمع آوری می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۴    
خیابان پادگان تا شهریورماه سال آینده به بهره برداری کامل می رسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۶    
استاندار کردستان از بسته شدن مرز سیران بند بانه طی هفته آینده خبر داد و گفت: از همین الان باید برنامه ریزی های لازم برای استقرار نیروها در آن صورت بگیرد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در پروسه خرید ایرباس ها برای هما، بدنه هواپیما ضمانت فاینانس می شود، گفت: قرار نیست این 10 ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۰    
سامانه مجلس گرافی با هدف شفاف سازی عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تهران راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۴    
شورای پول و اعتبار در نشست ویژه سودی خود تصمیم گرفت که نرخ سود تسهیلات مبادله ای از 21درصد به 20درصد و تسهیلات مشارکتی از 24درصد به 22درصد کاهش یابد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۹    
چهارصد دانش آموز بافقی بلوغ معنوی خود را جشن گرفتند .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۳    
راهیان نور ماموریت نظام و انقلاب بوده و سپاه متولی آن است که نسل جدید نیز از فضای مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۴    
فیلم های سینمایی وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی، پل خواب به کارگردانی اکتای براهنی، به دنیا آمدن به کارگردانی محسن عبدالوهاب و ایستاده در غبار به کارگردانی محمد حسین مهدویان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۴    
مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم امروز در مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان قم مورد بهره برداری قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۱    
سید محمد میرمحمدی معتقد است توجه به مسایل کودکان اگر دغدغه ی نان شب مسوولان شود، آن گاه تمامی ظرفیت ها برای رفع مشکلات کودکان به کار گرفته خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۱    
توزیع انبوه میوه های خارجی در بازار یکی دیگر از خطوط قرمز دولت را شکست و با توجه به استدلال 2 سال قبل روحانی که واردات انگور از شیلی را مصداق بی برنامگی دولت خوانده بود، واردات پرتقال مصری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۸    
پنجمین دوره سینما انقلاب، در آیین اختتامیه و اهدا جایزه سینمایی ققنوس از سه رسانه برتر تقدیر می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۸    
هم زمان با دومین روز از برگزاری هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی، هشت قصه گوی ایرانی، 2 قصه گوی خارجی قصه هایشان را در فضای مترو، کانون و بیمارستان کودکان روایت خواهند کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۲    
شهردار اصفهان از همتای میلانی خود دعوت کرد تا دو تیم مطرح شهر میلان (اینتر و میلان) برای حضور در آیین افتتاح ورزشگاه نقش جهان که سال آینده برگزار می شود، به اصفهان سفر کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۲    
خبرگزاری بسیج: شهردار اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهری قدرتمند در حوزه دیپلماسی است، گفت: بیشترین روابط خواهرخواندگی ذر ایران متعلق به اصفهان بوده که فلورانس ایتالیا نیز یکی از آنهاست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۷    
شهردار میلان با اشاره به بازدیدی که از شهر اصفهان داشته است، گفت: در مجموع زیبایی های شهر اصفهان بسیار بالاتر از چیزی است که انتظار داشتم و اکنون سطح انتظارات ما از اصفهان بسیار بالاتر از پیش است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۴    
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در آستانه انتخابات، در محافل و مجالس غوغایی برپا می شود، وظیفه ماست که در مجالس سخنرانی ها و حتی در رسانه ها، حد خود را بشناسیم و در مسیر عدالت و رضایت خداوند حرکت کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۰    
آئین گشایش نمایشگاه عکس و اکران فیلم نهمین جشنواره فیلم و عکس خراسان رضوی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان و هنرمندان استانی در کاشمر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۷    
در این کلیپ جانسوز وداع فرزند و همسر با شهید مدافع حرم ایرانی را می بینید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: به رغم اینکه استان یزد از نظر آمار موقوفات در کشور در رتبه پنجم قرار دارد اما از نظر عواید موقوفات جایگاه خوبی ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۱    
نزدیک شدن به برگزاری انتخابات در ایران، عملیات روانی و تبلیغی رسانه های خارجی مانند BBC را شدت بخشیده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۹    
این نمایشگاه فرصتی بسیار مناسب برای عرضه محصولات و کالاهای خانگی است تا مردم بتوانند لوازم مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و در شرایطی ایده آل مهیا و خریداری کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۶    
زاکانی با بیان اینکه امروز به نوعی غارت و چپاول ثروت ملی در ابعاد گسترده ملی در حال انجام است که بخش های وسیعی از دولت را هم آلوده کرده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۳    
مشاور وزیر دفاع عربستان با تاکید بر اینکه زمان آغاز دخالت نظامی و عملیات زمینی در سوریه هنوز مشخص نشده است اعلام کرد که کارشناسان نظامی در حال بررسی آن هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۷    
شهرام لازمی زارع گفت: در راستای ساماندهی دست فروشان در سطح شهر اردبیل بازارچه نوروزی در آستانه عید نوروز در اردبیل برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۳۴    
قائم مقام دبیرکل کانون انجمن های صنفی کارفرمایی با اعلام این خبر که فردا در نشست شورای عالی کار درباره کلیات دستمزد سال 95 کارگران بحث خواهد کرد، گفت: رسیدن حداقل مزد کارگران در سال 95 به 1 ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۹    
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و خاک سیستان با بیان اینکه پدیده خشکسالی عواقب خطرناکی خواهد داشت، گفت: خشکسالی باعث شده تا 8 هزار خانوار به سایر استان های همجوار مهاجرت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۶    
هاجر جمادیه گفت: سعی و اهتمام بر این است تا جشنواره های طنز و شاد را برای کودکان و نوجوانان در استان اردبیل افزایش دهیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۰    
شورای پول و اعتبار در نشست ویژه سودی خود تصمیم گرفت که نرخ سود تسهیلات مبادله ای از 21درصد به 20درصد و تسهیلات مشارکتی از 24درصد به 22درصد کاهش یابد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۵    
هدف کشورهای غربی از اعمال قدرت نرم این است که کاری کنند که تصمیم گیران یک کشور تصمیم مدنظر آن ها را اتخاذ کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۹    
یازدهمین یادواره سادات شهید استان قم با عنوان سادات شهید، وارثان فاطمیه به منظور گرامیداشت 500 سادات شهید استان قم با حضور خانواده شهدا، طلاب، خادمان و مردم شهیدپرور در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۰    
طبرسی انتخابات پیش روی در هفتم اسفند ماه سال جاری را برای تقویت جمهوری اسلامی مؤثر دانست و ادامه داد: مشارکت مردم در پای صندوق های رأی مانع اجرای اهداف دشمن در برابر کشور می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: در پنجمین جشنواره کشوری شعر انقلاب کتاب معاون متوسطه اداره کل سیستان و بلوچستان اثر برگزیده کشوری شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۲    
فرماندار کنارک گفت: پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر32 میلیارد ریال در کنارک به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۹    
نائب رئیس شورای اسلامی کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان همانند دوره های گذشته حضور پر رنگ و حماسی از خود در انتخابات هفتم اسفند به نمایش خواهند گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۶    
مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از چاپ برگه های ویژه انتخابات با 27 عامل امنیتی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۹:۳۳    
هیلاری کلینتون در سخنرانی انتخاباتی خود برای مسخره کردن جمهوریخواهان عوعو کرد.