جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۱۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 15 بهمن 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 بهمن 1394 بسیج 2 بهمن 1394 بسیج 3 بهمن 1394 بسیج 4 بهمن 1394 بسیج 5 بهمن 1394 بسیج 6 بهمن 1394 بسیج 7 بهمن 1394 بسیج 8 بهمن 1394 بسیج 9 بهمن 1394 بسیج 10 بهمن 1394 بسیج 11 بهمن 1394 بسیج 12 بهمن 1394 بسیج 13 بهمن 1394 بسیج 14 بهمن 1394 بسیج 15 بهمن 1394 بسیج 16 بهمن 1394 بسیج 17 بهمن 1394 بسیج 18 بهمن 1394 بسیج 19 بهمن 1394 بسیج 20 بهمن 1394 بسیج 21 بهمن 1394 بسیج 22 بهمن 1394 بسیج 23 بهمن 1394 بسیج 24 بهمن 1394 بسیج 25 بهمن 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 27 بهمن 1394 بسیج 28 بهمن 1394 بسیج 29 بهمن 1394 بسیج 30 بهمن 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۱    
صنایع کوچک از جمله فرصت هایی است که می تواند در زمینه ایجاد اشتغال و استفاده از فرصت های موجود در سطح یک منطقه در راستای بهره وری مورد استفاده قرار گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۶    
امام جمعه سروآباد، با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی، گفت: بازاریان نقش مهمی در راستای ترویج، توسعه و هدایت جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
پایگاه خبری فارین پالسی نوشت: هواپیمای شناسایی شاهد 129 متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حملات خود علیه مواضع گروه تروریستی داعش را در جنوب حلب آغاز کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
کاریکاتور آزاد سازی جبال مکحول (واقع در شمال صلاح الدین عراق)
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۸    
مجتبی خسروی کارآفرین بسیجی مدت هفت سال است که به پرورش مرغ بومی اشتغال دارد و از این کار بسیار راضی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: 72 پروژه محرومیت زدایی واقتصاد مقاومتی به طور همزمان در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۴    
نشست چهارجانبه وزیران نفت کشورهای عربستان، روسیه، قطر و ونزوئلا در دوحه آغاز شد و مساله کاهش بها و افزایش صادرات نفت مورد بررسی قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۶    
پنجمین دوره آموزشی تربیت و تعالی در سالن همایش های ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری با حضور خواهران و برادران بسیجی این ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۶    
مسئولان با فراهم کردن امکانات مناسب و پر کردن اوقات فراغت جوانان مانع از نفوذ این شبکه ها در بین خانواده ها شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری بسیج: مراسم مهمانی لاله ها ویژه غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی با حضور خانواده معظم شهدای ارمنی، کلیمی، زرتشتی و آشوری در گلزار شهدای ارامنه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۴    
یادواره شهدا با عنوان مجاهدان بصیرت، مدافعان حرم توسط حوزه مقاومت دستغیب (ره) سپاه ناحیه زنجان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۹    
یادواره شهدای فرهنگی به مناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی شهرستان زنجان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۳    
مردم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیت شوم دشمن را خنثی می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۲۳:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین جهانبان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سردشت با ریاست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۳    
روزنامه وابسته به صادق خرازی از اصلاح طلبان خواست تکلیف استراتژی انتخاباتی خود را معلوم کنند تا گرفتار تناقض و هزینه های بی دلیل نشوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: انقلابی محافظه کار نیست و عزت و شرف خود را نمی فروشد بلکه از جان و مال خود در این راه می گذرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۸    
هنوز محتوا و جزئیات قرارداد پژو اعلام نشده است لذا خیلی دقیق نمی توان درباره آن اظهارنظر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۵    
همایش تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهدیشهر با حضور 75 تن از فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
فرمانده سپاه ناحیه سنقروکلیایی در مراسم یادواره 5 شهید روستای قشلاق که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار گردید گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۳    
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۴    
مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: 66 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های درمانی در دولت یازدهم در این شهرستان هزینه شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۱    
جانشین فرمانده بسیج مقاومت ناحیه زاهدان گفت: در گرامی داشت ایام الله دهه فجر سه طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان زاهدان افتتاح شد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۷    
لقمان حکیم سیف الدین، به طرح دولت جوکوویدودو، رییس جمهور اندونزی در تربیت 5 هزار استاد در مقطع دکترا در پنچ سال آینده اشاره کرد و گفت: ایران یکی از مقاصد اصلی دانشجویان اندونزی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۴    
کتاب ایران ما همزمان با سی وهفتمین سالگرد انقلاب اسلامی و در ایام دهه مبارک فجر، با حمایت رایزنی فرهنگی ایران در روسیه، منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
مسابقه دومیدانی مزار تا مزار در شهرستان گرمه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۹    
مجید خدابخش گفت: در دولت تدبیر و امید احداث کارخانه ممنوع بوده و در این دولت، هدف را به جذب سرمایه گذار معطوف نموده ایم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۱    
معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش کیفی، هوای پایتخت امروز در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۳:۲۲    
پاسخ پدرم برای ابد درِ رؤیایی را که برای مدتی کوتاه به رویم باز شده بود، به روی من بست، رؤیایی که برای من واقعی تر و قطعی تر از زندگی خودم بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۰    
در بیانیه این تشکل ها آمده: اعضای شورای نگهبان قانون اساسی به ویژه جناب آیت الله العظما جنتی، با توجه به مواضع ساختار شکنانه و توهین آمیز آقای هاشمی از نهاد مذکور خواستاریم در آستانه انتخابات مجلس ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۵۶    
پسر کوچکی که رو به آسمان کرد و در حالی که تماشای تلویزیون در ایالتش، در روستایش حرام است، آرزو کرد یک روز پیراهن لیونل مسی را بر تن کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۶    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور گفت: آقای هاشمی با قربانی کردن نوه امام(ره) دنبال کسب وجه برای انتخابات است .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۰:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکل امروز کشور بیکاری و اشتغال است و مجلس آینده باید قرارگاه پیکار با این مشکلات باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۳    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: سخنران مراسم 22 بهمن در کرج حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از رونمایی کتاب زنگ پرواز در کرمانشاه خبر داد و گفت: این کتاب مستند داستانی شهدای دبستان رشید یاسمی(شهدا) کرمانشاه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۷:۳۷    
نشست بصیرتی و هیئت عاشقان ولایت ناحیه ثارالله یزد با عنوان خط امام به مناسبت ایام الله دهه فجر در جوار قبور مطهر شهدای گمنام تکیه امیرچخماق با حضورکارکنان و بسیجیان این ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۶:۴۵    
همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر کلنگ گازرسانی به روستای صدرآباد بخش ندوشن با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولین به زمین زده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۶:۰۴    
همزمان با دهه مبارک فجر، فرماندارمیبد با حضور در بخش ندوشن از ششمین بیمارستان ثابت شهدای جامعه پزشکی که به مناسبت دهه مبارک فجر در این منطقه برپاشده است بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۶:۰۱    
مرحوم حسین عباسی جوان 15 ساله میبدی روز سوم بهمن ماه به علت تصادفی دلخراش دچار مرگ مغزی شد و پس از یازده روز بستری، اعضای بدن وی با رضایت خانواده اش اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۵    
سود برجام برای ماست یا غربی ها؟ ظاهرا روحانی نگران اولاند، و اولاند نگران روحانی است!
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۲    
سومین یادواره 250 شهید والامقام اصناف استان گلستان در مسجد رضوی شهر گنبدکاووس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها خود را به سپاه انتساب می کنند که بنده به عنوان مسئول سیاسی سپاه چنین حرفی را تکذیب ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۰    
به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم عطر افشانی و گل باران مزار شهدا با حضور مسئولان استانی،فرهنگیان و جمعی از دانش آموزان قزوینی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۴    
در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مردم و مسوولان مزار شهدا شهرستان ملکشاهی غبار روبی و عطر افشانی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۲    
با ولایت تا شهادت به عنوان شعار مشترک هیأت های کشور برای ایام فاطمیه انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۹    
به تازگی تصاویری از شهید مدافع حرم و پنج قلوهایش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۶    
همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر اولین یادواره 13 شهید شهیدپایگاه شهید چمران حوزه بلال روستای کریک از توابع بخش مرکزی در محل مسجد روستا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۹    
کارگاه اقتصاد مقاومتی و نگرش خلاقانه به شناسایی فرصت ها با حضور مدیران و کارشناسان و در محل سالن کنفرانس جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۲    
رزمایش 'یاوران ولایت' با حضور گردان های بیت المقدس بسیج، در سواحل شمالی بندر کنگان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۰    
بسیج: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد گفت: اگر کسی با قانون اساسی مخالفت کند یا ولایت فقیه را قبول نداشته باشد و یا بخواهد دست در دست کفر دهد اصلا انقلابی نیست ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه با ادعای اینکه روسیه در همکاری با دولت بشار اسد 400 هزار سوری را کشته است، گفت که روسیه باید در این باره بازخواست شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۵    
درهم شکستن محاصره مناطقِ نبل و الزهراء، دستاوردهای راهبردی مهمی را در پی داشت که یکی از مهم ترینِ آن ها قطعِ راه های امدادرسانی به تروریست ها، از ترکیه به حلب است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۳    
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی انتظامی شهرستان اشکذر در حسینیه شمسی رستاق برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۰    
رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان اشکذر به همراه هیات رئیسه اتاق اصناف با خانواده شهید مجید زارع دیدار و گفتگو کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۲۱    
سردار حسینی: حضور بسیجیان در این هوای سرد و فصل سرد سال نشان دهنده عمق آمادگی بسیجیان برای دفاع از کیان ایران اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۵    
عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس در دهه مبارک فجر در شهرستان بافق برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۹    
رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج علی اکبر اسدی خانوکی پدر بزرگوار سردار شهید حسین اسدی خانوکی و همچنین شهیدان افتخار آفرین حسن و عبدالرضا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۳    
آیین مهمانی لاله ها به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و مردم انقلابی کرمان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۲    
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر همایش کوهپیمایی خانواده در شهرستان کرج برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۶    
فرمانده سپاه استان البرز عزت و امنیت امروز ایران را حاصل برکت خون شهیدان دانست و گفت: شهدا با شجاعت، شهامت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۷    
اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد مردم پایه و استفاده از ظرفیت های مردمی در عرصه های مختلف یک کشور است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۲    
وزیر سابق بهداشت، درمان و امور اجتماعی با بیان اینکه نفوذ نباید به مسائل حزبی و سیاسی داخلی محدود شود گفت: خطرناکترین نوع نفوذ قالب ش
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۹    
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن از اقتدار ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه وآله) در هراس است و در صدد مبارزه با اسلام برآمده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه اهر در آیین افتتاح پایگاه های این شهرستان، گفت: علیرغم تلاش ها، توطئه ها و نیرنگ های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت امروز شاهد اقتدار و شکوه نظام و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
سمیه در ابد و یک روز محکوم حقیقی ماجراست. عقل محاسبه گر شخصیت ها و افراط در منفعت گرایی شان، چرک و کثافتی دارد که مایه رنج و عصبیت دیگر هم خانه ها شده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۳    
پنج فیلم اول آراء مردمی تا پایان شب چهارم سیمرغ سی و چهارم اعلام شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
رئیس پلیس راهور ناجا از قانون مجازات های پیش بینی شده برای رانندگان حادثه ساز انتقاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۸    
مجید مجیدی معتقد است، فیلم ایستاده در غبار اتفاق بزرگی در سینما است و از نظر تکنیکی و از جهت پرداخت، ساخت چنین فیلمی جسارت بسیار بزرگی را می خواهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیا اولویت امروز ما این بود که دوباره با شرکت پژو قرارداد ببندیم؟ شنیده ام کارگران اخراج شده پژو پس از شنیدن این خبر جشن گرفتند، اما کارگران ما عزا گرفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۷    
استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت :خرید هواپیما در اولویت قرار نداشت. دولت باید جای خرید هواپیما بخشی از مطالبات پیمانکاران و تولیدکنندگان را می داد تا بازار کار در کشور رونق گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۵    
مردم خراسان شمالی، در گلزار شهدا حضور پیدا کردند و همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، با آرمان های امام(ره) و شهدا، تجدید میثاقی دوباره کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۶    
صبح امروز (16بهمن ماه) پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم از خراسان شمالی وارد فرودگاه شهرستان بجنورد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۰    
نیروهای مقاومت موفق شدند شهرک رتیان را که در شمال حلب قرار دارد از چنگ تروریست ها آزاد کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۷    
تازه ترین روایت بانک مرکزی از منفی شدن تمام شاخص های صنعت و مسکن در شش ماهه امسال، درآمد 20میلیارد دلاری نفت، نقدینگی 872 هزار میلیارد تومانی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۶    
معاون امور پارلمانی پدافند غیرعامل گفت: به مانند مجلس ششم که عده ای به دنبال اصلاح آمریکایی بودند می خواهند نماد اسلام آمریکایی در مجلس شورای اسلامی دهم و در مجلس خبرگان پنجم رهبری نمود و ظهور پیدا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۳    
معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز نشدن یارانه بهمن ماه افرادی که برای دریافت کارت ملی ثبت نام نکردند، خبر داد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۳    
آیت الله مصباح یزدی نسبت به نقشه های شوم نفوذی ها برای آینده انقلاب و کشور هشدار داد و گفت: باید حواس مان نسبت به افراد نفوذی که برای آینده کشور نقشه دارند جمع باشد که نتوانند در کارهای کشور اختلالی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۰    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: یادواره شهدای کارمند با حضور سردار وحیدی وزیر سابق دفاع و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اراک برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
برآوردهای اطلاعاتی جدید آمریکا نشان می دهد شمار نیروهای گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه کاهش و در لیبی افزایش داشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۶    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه سیاسی بازی و هیاهوی رسانه ای در مجلس خبرگان راه ندارد، گفت: کسی که می خواهد از طرف مردم در مجلس خبرگان رهبری امین شود، حتماً باید مجتهد باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۶    
وزیر نیرو از انعقاد قرارداد احداث نیروگاه هزار و 400 مگاواتی بندرعباس توسط سرمایه گذاران روسیه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۴    
به مناسبت ایام الله دهه فجر صبح امروز مسئولین ادارات بخش خضرآباد به همراه امام جمعه این بخش با حضور در گلزار شهدای کافی آباد ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدای این منطقه با آرمانهای والای شهیدان تجدید ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۸    
با حضور سرپرست معاونت هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری و فرماندار اشکذر چندین پروژه تولیدی،صنعتی و عمرانی در شهرستان اشکذر به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۸    
امام جمعه بخش خضرآباد در دیدار با مسئولین ادارات این بخش گفت: انصافا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات خوبی مخصوصا در روستاها ومناطق محروم انجام شده است و ما باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۸    
عربستان سعودی می گوید که برای حمله زمینی به مواضع داعش در داخل خاک سوریه آمادگی دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۲    
همزمان با دهه مبارکه فجر مراسم غبار روبی گلزار شهدا در شهر عقدا و روستای مزرعه نو برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۴:۰۴    
بسیج: رضا جهادی ارسی در مراسم ارتحال شهدای مدافع حرم با اشاره به صدور انقلاب و مقاومت برابر ظلم گفت: پیروزی های امروز مقاومت به خاطر ایثار جوانان ایران اسلامی و نشر آن در کشورهای مقاومت همچون عراق و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۳:۵۸    
استاندار یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر نماد حق خواهی و استقلال طلبی ملت ایران است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۳:۳۷    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت بیان حقایق انقلاب برای نسل جدید گفت: در مکتب انقلاب و اسلام ناب محمدی، شهادت دروازه رسیدن به سعادت و اوج کمال محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۳:۳۲    
استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ و ارزش های دینی انقلاب اسلامی گفت: مسئولان بیش از پیش نسبت به ترویج ارزش های دینی انقلاب احساس مسئولیت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۵    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه است و این را باید حفظ کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۰    
الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لایخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیبا(احزاب، آیه 39)
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۴    
جشن بزرگ فجر انقلاب اسلامی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۴    
روشندل با بیان اینکه برای دهه فجر امسال یک هدف در نظر گرفتیم، گفت: محور فعالیت های فرهنگی بسیج دانشجویی در دهه فجر را اقتدار، ایستادگی و استقامت قرار دادیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری بسیج: بسیجیان سپاه ولایت تبریز مزار شهدای مزارستان ملک را غبارروبی و عطر افشانی کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۳۱    
8تشکل دانشجویی استان مرکزی در پاسخ به دعوت استانداری از تشکل ها و احزاب سیاسی در کنار یکدیگر و آن هم دریک جلسه با اعلام عدم حضور خود در این جلسه نامه ای را برای استاندار مرکزی ارسال کردند
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۵    
مدل جدید قرار داد های نفتی می تواند دروازه ی فتنه ی نفوذ اقتصادی دشمن به جمهوری اسلامی ایران باشد و ضربات مهلکی به اقتصاد مقاومتی وارد نماید و هیچ دستاوردی جز انزوای اقتصادی برای کشورمان نداشته باشد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۵    
رژیم فوق دیکتاتوری و مرتجع آل سعود بعد از اظهارات گستاخانه رفسنجانی علیه ارکان نظام به خود اجازه داده است علیه انتخابات ایران بیانیه بدهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۵    
دلایل مختلفی باعث افول جایگاه سیاسی هاشمی رفسنجانی در کشور شد که هر یک به نوبه خود ضربات چشمگیری را به حیثیت سیاسی این فرد 81 ساله وارد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۲    
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان فردا در حمایت از شورای نگهبان و حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن همزمان در 15 شهرستان استان از تریبون های نماز جمعه قرائت خواهد شد.