سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۲:۵۲Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 13 بهمن 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 بهمن 1394 بسیج 2 بهمن 1394 بسیج 3 بهمن 1394 بسیج 4 بهمن 1394 بسیج 5 بهمن 1394 بسیج 6 بهمن 1394 بسیج 7 بهمن 1394 بسیج 8 بهمن 1394 بسیج 9 بهمن 1394 بسیج 10 بهمن 1394 بسیج 11 بهمن 1394 بسیج 12 بهمن 1394 بسیج 13 بهمن 1394 بسیج 14 بهمن 1394 بسیج 15 بهمن 1394 بسیج 16 بهمن 1394 بسیج 17 بهمن 1394 بسیج 18 بهمن 1394 بسیج 19 بهمن 1394 بسیج 20 بهمن 1394 بسیج 21 بهمن 1394 بسیج 22 بهمن 1394 بسیج 23 بهمن 1394 بسیج 24 بهمن 1394 بسیج 25 بهمن 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 27 بهمن 1394 بسیج 28 بهمن 1394 بسیج 29 بهمن 1394 بسیج 30 بهمن 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۲    
350 نفر از دانش آموزان شهرستان پارس آباد در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۶    
ششمین یادواره کشوری کودک با عنوان فتح تل آویو با هدف نشر ارزش های دفاع مقدس در لامرد استان فارس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۳    
همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، فرهنگ فیلم های جنگ و دفاع ایران به قلم مسعود فراستی با هدف معرفی و نقد برخی از آثار سینمایی و مستند در حوزه دفاع مقدس؛ توسط نشر ساقی روانه بازار کتاب شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۴    
مدیر آموزش و پرورش بخش بزمان گفت: 35 دانش آموز بسیجی دختر این بخش به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کربلای معلی اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۲    
عربستان سعودی یک روز پس از پیروزی بزرگ نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در جبهه نبل و الزهرا و شکسته شدن محاصره این مناطق راهبردی در استان حلب با دستپاچگی زمزمه دخالت نظامی در سوریه را سر دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
با حضور مسئولین شهرستان اردکان و فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام و نیز اعضای شورای بسیج واحدهای مقاومت پیشگام بسیج دانش آموزی و شوراهای دانش آموزی مدارس کرسی آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ از مسئولین ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۱    
درواقع، برنامه هاموند، شامل استخدام صدها کارشناس کامپیوتر در بدنه نیروهای مسلح پادشاهی بود. هاموند آشکارا گفت که معتقد است ایجاد توانایی دفاع سایبری، نیازهای امنیتی انگلیس را برآورده نمی کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری چهارمین همایش ملی زبان و ادبیات فارسی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۶    
زن 49ساله که درپی شوک ناشی از برخاستن از خواب سکته کرده بود، حین برگزاری مراسم تدفینش به یکباره زنده شد و حاضران را شگفت زده کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۴    
شهردار ارکواز ملکشاهی گفت: مبلغ 450 میلیون تومان جهت بازسازی پل محله ورکبود ملکشاهی اختصاص یافته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۵    
بسیج: سیمرغ های جشنواره فجر شامگاه گذشته در اصفهان پر کشید و آغاز به کار کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۲۱:۴۹    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشت: شما به فکر خودتان باشید و بیت خود را مدیریت کنید؛ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در یزد خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب یزد امسال با حضور 60 نماینده از ناشران خارجی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۳    
امام جمعه سامان راهپیمایی 22 بهمن را نماد مشارکت بی نظیر مردم در استمرار انقلاب دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۸    
همزمان با دهه مبارک فجر چهار پروژه عمرانی در شهرک صنعتی اسفرورین با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۳    
خبرگزاری بسیج: نخستین نشست مشترک مسئولان ادارات شهرستان ری با هدف برقراری تعامل بیش از پیش بین شورایاران محله های بیست گانه و ادارات شهرستان ری، با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری بسیج: بیش از 50 اثر هنری در رشته قطاعی حاصل تلاش استاد چنگیز سلیمان زاده با همکاری کانون بسیج هنرمندان ناحیه ری و کانون هنرمندان شهرستان ری به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان ری به نمایش ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری بسیج: همزمان با دهه مبارک فجر، فعالیت رسمی سه کتابخانه عمومی در مساجد شهرستان ری آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل کمیته امداد کردستان از توانمندسازی 15 هزار خانوار مددجو در طول 3 سال گذشته در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۲    
بسیج مداحان: حاج غلامرضا سازگار به بیان خاطره ای از زمان انقلاب پرداخت و گفت: اشعار انقلابی بسیاری می سرودم و تیمسار ملاحیدر حکم تیر من را صادر کرده بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۹    
بسیج مداحان: حاج یونس حبیبی با تأکید بر اینکه معرفت افزایی باید مقدمه ای برای روضه و شورخوانی باشد گفت: به جلسه ای که سخنران ندارد، نمی روم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۴    
سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تفاهم نامه ای در راستای ایجاد مرکز تخصصی فرآوری مواد معدنی در استان زنجان منعقد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۴    
مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان کرمان گفت : اختتامیه هفتمین جشنواره شعر بسیج هنرمندان استان کرمان تجمیع کارگاه های فصل های سوم و چهارم ،آیینی و انقلابی 15 بهمن ماه برگزار می شود. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۰۷:۲۴    
خبرگزاری بسیج: هاشمی رفسنجانی در نخستین روز دهه فجر، رد صلاحیت سیدحسن خمینی را بهانه قرار داده و به نهادهای قانونی نظام و فقهای شورای نگهبان به بدترین شکل تاخت و تاز کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۴    
فرمانده سپاه شهداء گفت: حال خوب مجاهد نستوه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسنی، کام دشمنان را تلخ می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۴    
یکی از صحنه های بیاد ماندنی در دیدار با خانواده شهید امام جمعه متعهدی که غرور و شهرت خود را زیر پا گذاشت جای پای مادر شهید بوسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۱    
امام جمعه خورموج گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز کشور از تمام زیرساخت های اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی برخوردار است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۱    
هفت خوزستانی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۰:۴۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: هجدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند در دو بخش تک نوازی و گروه نوازی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۰:۰۸    
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی گفت: همان کسانی که قبلا حاضر نبودند که تغییرات را بپذیرند اکنون می گویند هسته ای را برای چه می خواهیم؟ ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۱    
روز 22 بهمن ماه نزدیک است و امسال جای بیش از 10 نفر در خیابان آزادی خالی است. بی شک ما آن جاهای خالی را پرخواهیم کرد. ان شاءالله
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۱    
هدف ما جلب رضایت خداوند، اولیاء و ابیاء الهی است. زیرا در این دنیا، افراد و ملت هایی هستند که حرف حساب را به خوبی نمی فهمند و باید جور دیگری برخورد کنیم
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۴۶    
بخشدار و دبیر دومین جشنواره بزرگ فجر روستای بخش مرکزی تفت از تلاش برای تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره فجر روستا در محل بخشداری مرکزی تفت خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۷    
کارگردان فیلم سینمایی دلبری تاکید کرد خیلی جاها قلم خود را کنترل کرده است تا بیش از این اشک مخاطب را در نیاورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۸    
عوامل سریال شهید محمد بروجردی با وزیر ارشاد دیدار کردند و فریبا شاهسون محقق این سریال برای ساخت مستند مسیح کردستان که به این شهید می پردازد اظهار امیدواری کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۴    
در ادامه درگیری ها و مبارزات نیروهای تروریستی و تکفیری با مدافعان حرم حضرت زینب(س) شش رزمنده داوطلب به نام های حبیب رحیمی منش، محمود اسکندری، مصطفی خلیلی، حسن رزاقی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۸    
پایه و زیربنای ماموریت های موفق پلیسی، پژوهش و آموزش است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۴    
ثبت نام دورۀ آموزش مجازی علوم سیاسی اسلامی در زمستان 94 به همت مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید و با مشارکت مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حضور میلیونی زنان در تظاهرات و پخش اعلامیه ها بسیار مشهود است به طوری که شب ها پنجره های منزل را مستتر و پوشیده می کردیم تا با دور از چشم ساواک کپی اعلامیه ها را در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
باید با تغییر نگرش در عدم خرید نان های سفید توسط مردم، استفاده از نان های سبوس دار را افزایش دهیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۲    
در تعریف و تمجیدهایی که غالبا در پاسخ به سوالاتی درباره سید حسن از سوی شاگردان علما صورت گرفته است تأییدی بر اجتهاد یا درجات اجتهاد برای سید حسن دیده نشده است و برخی از رسانه ها با اصرار زیاد صحبت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۳    
رئیس ستاد زکات استان یزد با اشاره به موارد هزینه کرد زکات در استان یزد، گفت: 91 میلیارد ریال زکات در استان یزد جمع آوری شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه پرداخت زکات به محرومان در اولویت هزینه کرد زکات قرار دارد، گفت: ترویج فرهنگ زکات زمینه ساماندهی امور اقتصادی جامعه را فراهم می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۰    
رئیس دانشگاه پیام نور مهریز از تصویب دو رشته جدید کارشناسی ارشد به رشته های این دانشگاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۸    
یک فعال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت: آنچه امروز در مسیر برنامه ریزی و مدیریت توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور مشاهده می کنیم چشم انداز روشنی ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۶    
در حالیکه برخی بازیگران ایرانی در جشنوارهای مختلف داخلی و خارجی و یا اماکن عمومی به نوعی هویت و ارزشهای انسانی رافراموش کرده و با بد حجابی ها،مرعوب فرهنگ غرب شدند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
یکی از از کارمندان اخراجی من و تو با انتشار ویدئویی به افشای تجاوز تهیه کننده برنامه بفرمایید شام به یک کودک و دو زن پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
اظهار ارادت هنرمند سرشناس سوری به رهبر معظم انقلاب، خشم رسانه های وابسته به عربستان سعودی را به همراه داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۷    
پهلوانیان نقد سازنده مدیران، توسط اصحاب رسانه را از جمله راهکارهای موثر در راستای تولید محتوا و نشاط اجتماعی دانست و بیان کرد: ایجاد تحولات سازنده در عرصه های مختلف به ویژه اطلاع رسانی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۱    
سرهنگ توکل گفت: مردم مومن و با بصیرت ایران با حضور گسترده در در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند نمود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۳    
رئیس جمهور فراری یمن در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت که عملیات نظامی علیه جنبش انصارالله تا آزادی کامل صنعا متوقف نخواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۳    
درحالی بانک های دولتی و خصوصی در پاسخ به تقاضای جدید برای تسهیلات بانکی دست رد به مردم می زنند که هنوز دو ماه به پایان سال باقی مانده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۷    
شهرداری شهر بارسلونای اسپانیا که حزب چپ " CUP " ریاست بر آنرا بر عهده دارد، در راستای موج تحریم بین المللی رژیم صهیونیستی " BDS " عقد خواهر خواندگی خود با شهر تل آویو در فلسطین اشغالی را لغو کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۷    
به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر مسئولان یزد با خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۴    
دادگاه ویژه جنایی سعودی با صدور حکم بدوی تعزیری یک شهروند عربستانی را به اتهام حمایت از حزب الله لبنان و همراه داشتن پرچمی با شعار " نمر نماد شیعه " به سه سال و نیم زندان محکوم کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سال 94 دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور قابل تمدید نیست ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
زنگ انقلاب در مدارس شهرستان مانه و سملقان با حضور کارکنان ناحیه ، مسئولین ادارت ، مربیان و دانش آموزان به صدا در آمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۹    
آیین اختتامیه نهمین جشنواره به همراه برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی در روزهای 11 تا 13 اسفند ماه در محل مصلی نماز جمعه دانشگاه تهران برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۴    
شش طرح و پروژه حوزه بهداشت و درمان دامغان باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل بیمارستان ولایت این شهرستان به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۳۱    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: کسانی که علاقمند به نظام اسلامی هستند باید شورای نگهبان را تأیید کنند؛ مقابله با آن از هر فتنه ای بالاتر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: وحدت توحیدی بالاترین درجه وحدت است که همه نگاه های ناسیونالیستی را کنار می زند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۷    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: آمریکایی ها از طراحی هر توطئه ای برای دخالت در ایران مأیوس شدند، امروز آنها نفوذ پس از برجام، را تنها راه خود می دانند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۵    
نعمت الله سلیمانی خواه مجموعه داستان کوتاهی با نام " ملاقات با شیطان" را پیرامون مسائل جنگی نوشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۲    
فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) سمنان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید باشکوه برگزارشوند،گفت: ایجاد تعامل بیشتر فرماندهان پایگاه و ائمه جماعات کلید موفقیت پایگاه ها است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۹    
بهای نفت شاخص آمریکا ، وست تگزاس اینترمیدییت به کمتر از 30 دلار رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۰    
استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه مکمل مناطق دشت و جلگه ای دیگر مازندران است، خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان باید با اولویت اقتصاد مقاومتی باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۷    
همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۷    
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با ناکامی تیم های بالانشین جدول همراه بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی با تکرار وعده همیشگی خود برای کاهش نرخ سود بانکی به دو درصد بالای تورم گفت: یکی از مسائلی که نقش ثبات در اقتصاد کشور را دارد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
یادواره خانگی در منزل شهید محمدمهدی حجی برای نخستین بار در کشور در گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۵    
رهبر انقلاب تجلیل از ورزشکارانی را که به طور علنی در میدان قهرمانی از ارزشها پاسداری می کنند، با ارزش خواندند و گفتند: یکی از کارهای لازم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۵    
این روزها با رشد قابل توجه بازار سرمایه، شاهد رشد بیش از 1500 تا 2000 واحدی شاخص این بازار به صورت روزانه هستیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۵    
روحانی: رئیس جمهور فرانسه گفت هدف او ایجاد اشتغال برای جوانان ایران است!
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۱۹    
ظرف 10 ماه گذشته برای واردات 469 تن گوشی تلفن همراه حدود 188 میلیون دلار ارز از کشور خارج شد و نرخ واردات 129 هزار دستگاه گوشی موبایل ظرف این مدت حکایت از قاچاق گسترده در این حوزه دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۸    
نان بده از فعالیت هیات ورزش های همگانی در تمام شهرستان های استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۳۲    
حوزه هنری از مهمترین پایگاه های نشر و ترویج فرهنگ و هنر دینی و انقلابی است و تاثیرات این حوزه را در تبیین و تعمیق باورهای دینی قابل توجه می باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۲۵    
کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی ضرورت یادگیری تربیت صحیح فرزند توسط والدین را یادآور شد و گفت: هرفرزندی نیاز به امنیت روانی داشته و والدین موظف هستند که این نیاز ها را برای فرزند دلبند خود فراهم نمایند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۷:۱۴    
مدیر عاملان شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی استان تهران از شرکت روغن کنجد ثمر اردکان بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۶:۳۷    
رئیس اداره برق شهرستان اشکذر از جایگاه سوم شهرستان اشکذر در بحث فروش انرژی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۵۳    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رودسر از برگزاری نشست با موضوع انقلاب و انتخابات در دانشگاه پیام نور رودسر در ایام الله دهه فجر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۴۷    
اتاق فرمان داعش، خود این روزها به دلیل ترس از انجام عملیات تروریستی فضای خوبی ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۴۷    
مدیر سازندگی و کارآمد سازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: سه نفر از ایثارگران حرکت های جهادی از دانشجویان جهادگر استان گیلان می باشند که طی حادثه ی دلخراش تابستان 1390 در حین خدمات رسانی به مناطق ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۹    
خبرگزاری بسیج: مردم اهر به مناسبت دهه فجر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۳    
او با یک زن فقیر لهستانی، از همان نوع که در زمان جنگ تعدادی را به تهران آوردند، در پاریس ازدواج کرد و از او یک پسر داشت به نام علی پاتریک که تصور می کنم هنوز در ایران باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امام نبود، صاحبان ثروت های میلیاردی و کاخ نشینان کشور را به یغما می بردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری بسیج: همزمان با دهه فجر چهارمین فصل از هفتمین جشنواره استانی شعر بسیج در اهر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح 30 پروژه در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۴    
امام جمعه رضوانشهر گفت: نامزدهای انتخاباتی مجلس در تبلیغات انتخاباتی وعده هایی را بدهند که بتوانند اجرا نمایند و وعده هایی ندهند که بعدها در انجام آن عاجز بمانند . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۴    
نمایشگاه عکس ضد آمریکایی و نمایشگاه کتاب دستاورد های انقلاب به همت حوزه دانش آموزی شهید فهمیده در دبیرستان 22 بهمن شهرستان مراوه تپه برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۲    
رئیس اندیشکده یقین گفت: شبهات و اتهامات و موضع گیری بعضی از افراد علیه شورای نگهبان، موضع گیری های خوبی نیست این موضع گیری ها باعث ایجاد بدعت می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۹    
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در همایش مدیران سایت های صالحین گفت: در طول 37سال انقلاب اسلامی تحرکات و فعالیت های بزرگ انقلاب را مدیون حرکات بسیجی هستیم و این اصل در فضای مجازی هم صدق می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۹    
وزیر خارجه آلمان با بیان اینکه لازم نیست که یک واسطه و میانجی بین ایران و عربستان باشم، گفت: نگران هستم بحران ها بین عربستان و ایران بر گفت وگوهای سوریه تاثیر بگذارد و می ترسم ضربه سختی به مذاکرات ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۹    
کارشناسان صهیونیستی اعلام کردند با رفع تحریم های ایرن در برنامه های موشکی و فضایی از تل آویو سبقت می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۶    
دولت کره شمالی به نمایندگان یک سازمان بین المللی اعلام کرده که قصد دارد در اواخر ماه جاری میلادی، یک ماهواره نظارت بر زمین (ماهواره جاسوسی) به فضا پرتاب کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۶    
مونیز گفت: ایران، کماکان کشوری به شدت تحریم شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۸    
دامغان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه طول عمر ایرانی ها از 51 سال به 75 سال ارتقاء یافت، گفت: چهار هزار و 800 میلیارد تومان از محل یارانه ها به حوزه سلامت اختصاص یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۸    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: ائتلاف اصولگرایان به لیست 30نفره نزدیک شده و لیست 31نفره منتشر شده راتکذیب می کنم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۵    
نشست شورای عالی قشر بسیج ادارات به مناسبت دهه مبارک فجر در سپاه ناحیه فامنین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۵    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز سه شنبه 13 بهمن ماه با رئیس موسسه مطالعات استراتژیک روسیه دیدار و گفتگو کرد.