جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۵۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 23 بهمن 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 بهمن 1394 بسیج 2 بهمن 1394 بسیج 3 بهمن 1394 بسیج 4 بهمن 1394 بسیج 5 بهمن 1394 بسیج 6 بهمن 1394 بسیج 7 بهمن 1394 بسیج 8 بهمن 1394 بسیج 9 بهمن 1394 بسیج 10 بهمن 1394 بسیج 11 بهمن 1394 بسیج 12 بهمن 1394 بسیج 13 بهمن 1394 بسیج 14 بهمن 1394 بسیج 15 بهمن 1394 بسیج 16 بهمن 1394 بسیج 17 بهمن 1394 بسیج 18 بهمن 1394 بسیج 19 بهمن 1394 بسیج 20 بهمن 1394 بسیج 21 بهمن 1394 بسیج 22 بهمن 1394 بسیج 23 بهمن 1394 بسیج 24 بهمن 1394 بسیج 25 بهمن 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 27 بهمن 1394 بسیج 28 بهمن 1394 بسیج 29 بهمن 1394 بسیج 30 بهمن 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۸    
سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی اظهار داشت: یاد شهدا باید تلنگری برای رفتارهایمان باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان گفت: مسابقه عکس شور حضور به همت بسیج رسانه سپاه قدس گیلان و ستاد کنگره 8هزار شهید استان گیلان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۲    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه موقت پاکدشت حضور پر شکوه ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن را به معنای بیعت چندین باره با رهبری و پاسداری از آرمانهای امام و شهدا دانست و تأکید کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری بسیج: جبهه پایداری انقلاب اسلامی،تشکل رویش نیروهای انقلاب و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در راستای همگرایی نیروهای ارزشی و انقلابی در شهرستان های استان اصفهان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۵    
امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به استقلال اقتصادی کشور گفت: تحقق استقلال اقتصادی در گرو توجه به نیروهای و تولیدات داخلی کشور است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۲    
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1687 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز گذشته 0.1 درصد کاهش را نشان می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۰    
در چه صورتی خداوند کار دنیا و آخرتت را کفایت می کند؟ به گزارش خبرگزاری بسیج مازندرانامام زین العابدین علیه السلام در سخنی گهربار کاری که موجب می شود خداوند کار دنیا و آخرتت را کفایت و آنچه را دوست ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۸    
حامیان دولت و اصلاح طلبان در فضاسازی انتخاباتی به توافق بر ضرورت عدم ورود به فضای اقتصادی تأکید کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام محمد داستانپور در جمع دختران فانوسی گفت: اعتیاد مدرن در افرادی باعث کاهش عفت و حیا می شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۵    
امیدوار سازی کاذب مردم یعنی اینکه زمانی که قرارداد پاریس بسته شد، روی خرید هواپیما تاکید شد، در حالی که در کشور فقط حدود 5 درصد از هواپیما استفاده می کنند و فقط نصف آن ها مسئولان دولتی هستند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۰    
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: رسوایی (2)، بلوغ فیلمسازی مسعود ده نمکی است که سال ها به عنوان پدیده سینمای جمهوری اسلامی خود را به دیگران !! تحمیل کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۲:۰۴    
جشنواره امسال الجنادریه ، نشانی از یک جشنواره فرهنگی نداشت بلکه بیشتر جشنواره ای بود سیاسی با دعوت از معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج و آکنده از پارتی های شبانه، رقص ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۱:۴۷    
مدیر یک شرکت خودروساز دولتی آب پاکی را روی دست مردم ریخت و اطمینان داد که به خاطر برجام یا قرارداد با پژو، قیمت خودرو کاهش نخواهد یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۱:۰۵    
از ابتدای سال 92 تا پایان نیمه اول امسال، بیش از 34.5 میلیون تن انواع میوه های خوراکی، سبزیجات، نباتات و غلات به کشورمان وارد شده که در این میان سهم غلات 32.9 میلیون تن بوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۰    
در دهه اول قرن 21، دولت قدرال آمریکا حدود یک تریلیون دلار قرض گرفته است تا کسر بودجه ناشی از بخشش های مالیاتی خانواده های با درآمد سالانه بیش از 250هزار دلار را تامین کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه اصلاح طلبان تندروی کردند، می گوید آنها قدر عافیت پس از مصیبت را می دانند و به همین دلیل به روحانی توصیه می کنند مواضع معتدل تری بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۰:۰۴    
عیدی کارگران مشمول قانون کار باید دو برابر حقوق پایه دریافتی به شرط آنکه از 3 برابر حداقل حقوق بیش تر نباشد، با کسر مالیات 10 درصدی محاسبه به حساب بانکی شان واریز شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۵    
مسکن مهر 2/5 میلیون نفر را صاحب خانه کرد اما دولت می خواهد پرونده آن را ببندد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۰    
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله مدرسی خبر استعفای آیت الله مدرسی از انتخابات مجلس خبرگان رهبری را تکذیب کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۸:۱۲    
این نمایشگاه که به همت دانش آموزان این دبیرستان و با همکاری گردان امام حسین(ع)، سپاه ناحیه و آموزش و پرورش میبد برگزار شد، شامل غرفه هایی از دوران پهلوی تا ظهور...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۰    
مشاور رئیس جمهور روسیه گفت: اسلام شیعه در ایران، تشیع متفکرانه و مبتنی بر عرفان و اسلامی آخرالزمانی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۹    
سرمربی تیم ملی اعلام کرد استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت به علی کفاشیان و به خاطر کمک به او تقدیم خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۰    
برتری پرسپولیس برابر فولاد، شکست سپاهان مقابل سایپا و تساوی تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان؛ مهمترین اتفاقات روز نخست هفته بیستم مسابقات لیگ برتر بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۱    
جشنواره باد بادک ها به مناسبت آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بخشدار بخش مرکزی دهیار و شورای اسلامی وسرپرست اداره ورزش و جوانان وجمع کثیری از اقشار مختلف مردم احمدآباد بهاباد در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می کند. کیهان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۵    
استان اردبیل ظرفیت های گردشگری و طبیعی بسیار خوبی برای اکران فیلم پایتخت دارد، بنابراین انتظار می رود بعد از ایام عید این فیلم در استان اردبیل اکران شود تا بتوانیم سبب خوشحالی هموطنان آذری زبان باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۲    
امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: وحدت نیز یکی از ارکان مهم آرامش جامعه است که مورد تاکید رهبر انقلاب است و ما باید بدور از جناح بازی های سیاسی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۹    
کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری راز قوام نظام جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته را پیروی مردم از ولایت فقیه دانست و گفت: تهیه کنندگان لیست های انتخاباتی، رفیق بازی و گروه گرایی را کنار بگذارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۵    
آمریکا و اروپا ممکن است تحریم های نفتی و مالی ایران را لغو کرده باشند اما شرکت های بیمه که باید نفتکش های حامل نفت ایران را تحت پوشش خود قرار دهند با چالش هایی مواجه هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۹    
در این ویدئو تلاوت خارق العاده یک کارگر ساختمان که قاریان مسلمان را به حیرت آورد را مشاهده خواهید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۹    
تروریست های تکفیری بازهم در مورد حاج قاسم سلیمانی یاوه گویی کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۶    
پلیس اسپانیا خودرویی را توقیف کرد که یک مهاجر غیرقانونی به طریقی عجیب در گلگیر عقب آن پنهان شده بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۴    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اتحاد و انسجام شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن متجلی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۱    
شهردار مهرستان گفت: جشن بزرگ گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۷    
در مجلس ترحیم خواهر محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما بسیاری از شخصیت ها حضور یافتند و به رئیس رسانه ملی تسلیت گفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۱    
کلاپر گفت: ما نیاز داریم مقابل تهدیدات روسیه، چین، و ایران که تمرکز بسیاری بر عملیات های سایبری خود دارند واکنش قدرتمندانه بروز دهیم و اگر بودجه جامعه اطلاعاتی آمریکا طبق نیازش افزایش نیابد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۱    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه میانه در یادواره شهدای روحانی میانه، نمایش حضور بزرگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بیانگر شعور و بصیرت بالای مردم و زمینه ساز حضور پرشور در انتخابات پیش رو عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۱    
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۱    
کارگردان "ایستاده در غبار" گفت: بعد از فیلم "آخرین روز زمستان" و قبل از ساخت "ایستاده در غبار"، چهار فیلم نامه آماده کرده بودم و دوست دارم ساخت یکی از این فیلمنامه ها را آغاز کنم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۹    
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: بهتر و مناسب تر از آیت الله خامنه ای کسی را نمی بینیم که کشور را اداره کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۱    
خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: ضمن هشدار به عربستان که ادعای حمله به سوریه را دارد یادآور شد: تمام دنیا امروز می دانند که سعودی ها در باتلاق یمن گیر کرده اند و این ادعای آنها مبنی بر حمله نظامی به سوریه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۳    
آیین اختتامیه اولین کنگره شعر مدافعان حرم همزمان با میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۷    
امام جمعه اهرم گفت: رسانه ها جزو مولفه های اصلی قدرت محسوب می شوند و باید کارکرد آن ها این باشد که در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۴    
بنا براعلام ائتلاف اصولگرایان کشور لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در 32 حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۲    
دبیر سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: مسئولان اگر وظیفه ندارند مردم را به بهشت ببرند مواظب باشند ایمان ها سر بریده نشود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۹    
یادواره شهدای ورزشکار مهدیشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص ورزشکار این شهرستان عباس ذوالفقارخانیان و گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۴۷    
رئیس دیوان عدالت اداری در ارتباط با تکذیب خبر حذف کد رهگیری گفت: لزوم دریافت کد رهگیری برای مشاورین املاک از سوی دیوان عدالت اداری ابطال شده و رای صادره لازم الاجراست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۴۱    
مسئولان کی می خواهند با ملت همدل و هم زبان شوند و به دور از بازی های سیاسی برای مردم سنگ تمام بگذارند؟...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۴۱    
رئیس جمهور سوریه که با تداوم پیروزی های ارتش این کشور موجب نگرانی های شدید غرب و برخی دولت های وابسته منطقه از جمله عربستان و ترکیه شده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۸    
فرصت ثبت نام در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ساعت 24 امروز ( شنبه) پایان می یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۶    
با حضور خانواده شهید احمدی روشن و برخی از فعالین سیاسی جشن بزرگ من ایرانی ام در دانشگاه یزد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۸:۳۳    
امام جمعه موقت کرمان گفت: کاندیداها باید در تبلیغات انتخاباتی خود نهایت دقت را داشته باشند و همه جوانب را مد نظر قرار دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۸:۳۳    
رئیس جمهور سوریه، با بیان اینکه به مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد، تأکید کرد که به دنبال آزادی تمام خاک سوریه هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۷:۴۳    
خطیب جمعه کازرون گفت: رسانه های غربی مسافرت های مقامات ما را سفر خرید معرفی می کنند و می گویند پول تحریم ها به طور مجدد به جیب ما برگشته است که ابعاد این قراردادها باید برای مردم تبیین شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۷:۳۴    
امام جمعه موقت شیراز بابیان این که در انتخابات نگاه ها باید به اصلح بودن افراد باشد گفت: تعصبات قومی و قبیله ای می تواند بلای جان یک ملت شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۷:۲۵    
امام جمعه مهران خواستار توجه مسوولین به افزایش بی رویه قیمت های مسکن و زمین شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۷:۲۲    
امام جمعه دهلران گفت: راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به معاندان نظام اسلامی زد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۷:۱۹    
امام جمعه موقت ایوان گفت: آنچه کشور را از رکود اقتصادی نجات می دهد اقتصاد مقاومتی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۷:۱۶    
امام جمعه سیروان گفت: مسئولان که اظهار می کردند با اجرای برجام پول های سرازیر می شود، حداقل این جاده را به حالت اولیه خود باز گردانند که باعث تصادف و از بین رفتن جان مسافران نشود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۷:۰۴    
مسئولان به جای سیاسی کاری، تبلیغات خدمات خود، حمله به دولتهای قبلی و تضعیف جایگاه شورای نگهبان به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۱:۰۲    
حسینی به 25 بهمن سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی است اشاره کرد و افزود: این کتاب کثیف ومنحرف، نتیجه نفوذ فرهنگی دشمن است...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۰:۲۴    
عصر جمعه، نماز باران در شهرستان اردکان اقامه شد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۰    
همزمان با روز 22 بهمن، جشن بزرگ انقلاب در محل حسینیه ی ارشاد شهر اردکان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۳:۴۵    
امام جمعه موقت رشت رهنمودهای مقام معظم رهبری را راهگشای برجام دانست و یادآور شد: ملت وفادار ایران اسلامی همواره در همه صحنه های انقلاب حضور داشته اند و حماسه آفریده اند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۳:۲۴    
امام جمعه انزلی گفت: حضور شهدا در زندگی عادی به آسانی قابل لمس است و در تمامی ارکان زندگی افراد می توانند آن را مشاهد کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۲    
امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان از حضور کم نظیر، حماسی و باشکوه مردم میبد در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۹    
امام جمعه اشکذر تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند که از فرصت پیش آمده به ویژه در دوران پسابرجام بهره ببرند و بهره آن ها از طریق نفوذ در مراکز اصلی و تصمیم گیری نظام است ولی مردم ما بایدبا بصیرت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۰    
امام جمعه هرات گفت: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر استکبار، مرگ بر زر و زور و تزویر، یعنی مرگ بر حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۰    
امروز حمایت از جبهه های مقاومت، حفظ آرمانهای اسلامی و دینی محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۰    
امام جمعه یزد ضمن قدردانی از حضور بی نظیر مردم یزد در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: همه صحنه ها دیروز مملو از حضور عزیزان انقلابی بود و این حضور برای مسئولان پیام دارد که باید آن را درک کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۲:۴۸    
مراسم تودیع ومعارفه فرمانده پایگاه امام موسی کاظم(ع) حوزه قدس با حضور مسئولین درمسجد عباسیه روستای امیرخانلو توابع بخش تازه کند برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۲:۴۵    
در شب عملیات والفجر 8 که عرض متلاطم را طی کردند ....جوانهای شما لباس قواصی به تن کردند طوری که دشمن نفهمید.... ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۲:۰۹    
شکوه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن با حضور پیر وجوان در پره سر برگزار شد به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پره سر رضوانشهر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۲:۰۳    
سلیمانی بیان کرد: به حول و قوه ی الهی، در این بازه ی زمانی شاهد ساخت و تکمیل نمودن 4 باب خانه، ساخت یک مدرسه ی سه کلاسه تا زیر سقف و تکمیل و مرمت سازی یک باب مدرسه هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۸    
همه مردم و مسئولین موظف اند در برابر جنگ های اعتقادی دشمن با ارائه تفکر های ناب انقلابی ایستادگی کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۲    
امام جمعه موقت اهواز گفت: تقوا و ولایت مداری از نخستین شاخص های یک کاندیدای انتخاباتی است و مردم باید به این موارد توجه داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۲    
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مسئولین شهرستان کوثر با خانواده شهید علی علیپور در شهر گیوی دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۲    
خطیب جمعه خرمشهر گفت: نامزد انقلابی که به دنبال اندیشه و تفکر حضرت امام بوده و ولایت مدار محض، حامی محرومان و حاضر به فروش کشور به دشمن نباشد، بهترین گزینه ممکن است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۲    
امام جمعه هندیجان گفت: حماسه دیگری که باقی مانده و باید مردم آن را خلق کنند روز هفت اسفند حضور در پای صندوق های رای گیری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۴۲    
امام جمعه شهر چمران گفت: حضور حماسی مردم در 22 بهمن لبیک به ندای رهبری بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۲۵    
مردم متدین و دین مدار ایران اسلامی حفظ نظام اسلامی را بر خود واجب می دانند و به همین منظور برای پاسداری از نظام در هر زمان و مکانی حضور خواهند داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۲۵    
امام جمعه گرگان گفت: مردم ایران بسیاری از ناملایمات و سختی ها تحمل کرده اما لحظه ای از صراط مستقیمی و راه امام(ره) به عدول نکرده و هم چنان پای این نظام اسلامی ایستاده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۲۰    
مردم شریف کوثر به هوش و به گوش باشند و به شخصی رای اعتماد دهند که محافظه کار نیست؛ چراکه هر فرد محافظه کار دروغگو بوده و لیاقت نمایندگی این مردم شریف را ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۱۷    
امام جمعه شهرستان آزادشهر گفت: مردم با حضور انقلابی و با بصیرت خود بار دیگر مراتب وفاداری و تبعیت از امام و رهبری و آرمان های شهیدان در برابر چشم بدخواهان به نمایش گذاشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۱۴    
مسئولین دولتی به فکر خدمت به مردم باشند و مشکلات مردم را مرتفع سازند و هر گونه باج دهی به دشمنان در دیدگاه این ملت ناپسند است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۱۱    
دلیل اینکه برخی از کشورهای عربی نوکر حلقه به گوش آمریکا هستند دوری از نهضت امام حسین(ع) هستند و انقلاب شان هیچ وقت نتیجه نداشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۰۸    
مردم آگاه و با بصیر از میان نامزدهای تایید صلاحیت شده بهترین فرد را که دارای شرایط بهتری نسبت به سایران باشد انتخاب کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۱:۰۲    
انقلاب اسلامی ایران نه پیر شده است و نه کهنه بلکه این انقلاب در میانه راه بوده و تمام نشده است .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۰:۵۹    
رأی دهندگان مراقب باشند که این عبادت بزرگ الهی را با تعصبات نسبی و قبیله ای و یا به امید وعده و تطمیع برخی نامزدها ضایع نکنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۰:۵۰    
مردم با بصیرت، هوشیار و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز همانند سال های گذشته به فرمان مقام معظم رهبری با حضور گسترده در این راهپیمایی تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
امام جمعه خرم آباد گفت: باید قانون را در همه مراحل تبلیغاتی خود رعایت کنند و از تخریب و تهمت زدن دیگران خودداری شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۳    
خبرگزاری بسیج: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر بخشایش، گفت: هدف دشمن در منطقه خاورمیانه نابودی اسلام، تفکرات انقلابی و ایجاد تفرقه در جهان اسلام است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری بسیج: رئیس اتاق اصناف آذربایجان شرقی در آئین افتتاح پایگاه مقاومت اتحادیه نان بربری و روغنی بسیج اصناف تبریز، گفت: اصناف همیشه و در همه عرصه ها، پشتوانه و حامی انقلاب بوده و هستند
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه غدیر تبریز در جمع پیشکسوتان پایگاه های i حوزه امام جواد(ع) این ناحیه، با بیان اینکه پیشکسوتان حبیب بن مظاهرهای رهبری هستند، گفت: عزت و افتخار امروز ما از ولایت فقیه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۰:۰۲    
هادی باادب گفت: وقوع انقلاب اسلامی با مؤلفه های ارزشی مانند ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار، حمایت از مستضعفین و مسلمانان مظلوم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۲۰:۰۲    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه موقت اهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: حضور یکپارچه ملت در راهپیمایی 22 بهمن حاکی از پشتیبانی ملت از نظام و رهبری است که جا دارد مسئولان کشور و نظام با مشاهده این ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۹:۵۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: کسانی که شعار مرگ بر آمریکا را غیرمنطقی می دانند بدانند که این شعار یعنی مرگ بر فرعون امروزی و سرمایه داری.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری بسیج: چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر شطرنج باشگاه های مردان کشور با قهرمانی تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۳    
تیم کوهنوردی تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت دهه فجر و بزرگداشت شهدای مدافع حرم به قله الوند صعود کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۸:۵۹    
خبرگزاری بسیج: از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:00 تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان بود که در پایان با تساوی 1 بر 1 متوقف شد.
  • ۱