جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۴۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 11 بهمن 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 بهمن 1394 بسیج 2 بهمن 1394 بسیج 3 بهمن 1394 بسیج 4 بهمن 1394 بسیج 5 بهمن 1394 بسیج 6 بهمن 1394 بسیج 7 بهمن 1394 بسیج 8 بهمن 1394 بسیج 9 بهمن 1394 بسیج 10 بهمن 1394 بسیج 11 بهمن 1394 بسیج 12 بهمن 1394 بسیج 13 بهمن 1394 بسیج 14 بهمن 1394 بسیج 15 بهمن 1394 بسیج 16 بهمن 1394 بسیج 17 بهمن 1394 بسیج 18 بهمن 1394 بسیج 19 بهمن 1394 بسیج 20 بهمن 1394 بسیج 21 بهمن 1394 بسیج 22 بهمن 1394 بسیج 23 بهمن 1394 بسیج 24 بهمن 1394 بسیج 25 بهمن 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 27 بهمن 1394 بسیج 28 بهمن 1394 بسیج 29 بهمن 1394 بسیج 30 بهمن 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۹    
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری ارزهای موجود در معاملات امروز مرکز مبادلات ارزی نرخ بانکی 9 ارز را نسبت به دیروز افزایش و نرخ 24 ارز دیگر را کاهش داد البته نرخ 6 ارز نیز تغییری نکرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
بانک مرکزی در جریان نرخ گذاری 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز (یکشنبه) مرکز مبادلات ارزی نرخ هیچ ارزی را نسبت به روز گذشته تغییر نداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۸    
اظهارات انتخاباتی دولتمردان در میتینگ های انتخاباتی و سخنرانی در همایش های تبلیغاتی نشان دهنده این است که انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی تا چه حد برای دولت حائز اهمیت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۱    
حجت الاسلام محمد قنبری بارونی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پلدشت در این همایش ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۶    
دومین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج دانش آموزی بجنورد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۰۸:۲۴    
با حضور معاون سیاسی وامنیتی استاندار اردبیل کارخانه پلاستفوم و سازه های بتونی وگازرسانی به روستاهی یامچی درنیر مورد افتتاح قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۸    
چرخش همزمان چرخ سانتریفیوژ ها و اقتصاد بهانه ای بیش نبود؛ آنچه که برای دولت اهمیت دارد برقراری رابطه با آمریکا است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۲    
فرماندار شهرستان شهرکرد از بهره برداری از چهار طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرکرد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۱    
دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال 95 به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام یکشنبه 18 بهمن منتشر می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۸    
بانک مرکزی امروز17 دیماه 94 نرخ ارزها را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری بسیج ، بانک مرکزی امروز 17 دیماه ماه 94 نرخ ارزهای رسمی را برای عرضه در مبادلات اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۷    
انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۸    
ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد بمناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۹    
بسیجیان، مردم شهید پرور قم و خانواده معظم شهدا با تقدیم 10 هزار شاخه گل و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا به میهمانی لاله ها می روند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۸    
سرهنگ محبی پور گفت: در ایام دهه فجر، بیش از 350 برنامه با موضوعات فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی و سیاسی توسط سپاه ثارالله (ع) شیراز برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۳    
یک عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق گفت که نیروهای ترکیه پرچم این کشور را در یکی از مناطق استان نینوا بر افراشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۰    
در هجدهمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران که با حضور 500 شرکت برتر و بزرگ کشور برگزار شد، بانک مهر اقتصاد بر اساس اطلاعات سال مالی 1393 در جایگاه نوزدهم صد شرکت برتر ایران قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۵    
شهید تبریزی چهره ای آرام داشت و بسیار صبور بود. مردم محل نیز بسیار وی را دوست داشتند. نیمه های شب که بیدار می شدم وی را در حال خواندن نماز می دیدم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۶    
رفع تحریم ها وآغاز دوران پسا برجام، شرایط اقتصادی کشور را متحول کرده و با حضور بی سابقه سرمایه گذاران و هیات های تجاری خارجی در کشور، زمینه شکوفایی صنعتی، معدنی و تجاری را فراهم نموده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۰    
طی 10 ماه سال جاری 1951 مورد تخلف صنفی به ارزش 8 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۲۳:۱۶    
به رغم هشدارهای کارشناسان درباره آینده جمعیت کشور و با وجود تأکید رهبر انقلاب بر لزوم بازنگری در سیاست های جمعیتی کشور و ابلاغ سیاست های کلی جمعیت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۱    
دولت در حالی 11 میلیارد دلار برای نجات ایرباس فرانسه اختصاص داده که ایرباس A380 فقط می تواند در یک فرودگاه فرود آید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۷:۵۲    
سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه سپاه میبد: ما هرچه داریم از انقلاب و خون شهدای این راه است و بر ماست که این ایام را گرامی بداریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۲    
جشن انقلاب به همت حوزه شهید خواستان در مسجد روستای آغاج فامنین برگزاری شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۲    
زنان مسلمان و غیر مسلمان از سراسر جهان با ارسال تصاویری از خود با پوشش اسلامی در شبکه های اجتماعی، حمایتشان را از روز جهانی حجاب به نمایش گذاشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۰    
کارگاه تخصصی خاطره نگاری و تاریخ شفاهی با محوریت انقلاب و دفاع مقدس با حضور استاد مرتضی سرهنگی در اراک برگزار و از نویسندگان حوزه دفاع مقدس اراک تقدیر می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۲    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 مجلس با بیان اینکه 55 روز کاری برای بررسی بودجه 95 نیاز است و امکان تصویب آن قبل از اتمام امسال وجود ندارد، گفت: دولت نیازمند ارائه لایحه بودجه چند دوازدهم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۱    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات : ستوان یکم پاسدار فرزاد محمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) شیراز هدف از اجرای برنامه های دهه مبارک فجر انعکاس دستاورد های انقلاب اسلامی و ارزش ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۱    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولایت شهر صدرا : در دهه فجر امسال 40 عنوان برنامه با همکاری بسیجیان شهر صدرا در این شهر برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۳    
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران از برگزاری دومین همایش سراسری مهدویت دانشگاهیان با همکاری مؤسسۀ آیندۀ روشن خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۸    
معاون بررسی راهبردی معاونت امور بانوان ریاست جمهوری گفت: از ابتدای سال تا پایان دی ماه بالغ بر 720هزار ازدواج در کشور ثبت شده است که میانگین سن ازدواج در دختران و پسران به ترتیب 23 ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۶    
مشکل اساسی اقتصاد ایران از جمله بخش حمل و نقل هوایی، اصلاح ساختارهای فربه دولتی و نفتی است و نه خرید مصروفات خارجی.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۷    
پیکر مرحوم سرلشکر محمد سلیمی با حضور جمع کثیری از فرماندهان نیروهای مسلح تشییع شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۲    
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده بهینه از تمام ظرفیت های کشور گفت:توسعه سواحل مکران بایستی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۱    
با توجه به مبنای قرآنی انقلاب سرآغاز برنامه های دهه فجر سپاه کردستان جشن بزرگ قرآنی است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۷:۱۳    
فرماندار گالیکش گفت: 16 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بیش از 3 میلیارد و 250 میلیون تومان و اشتغالزایی 62 نفر در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۰    
رسانه های منطقه از تصمیم عربستان سعودی مبنی بر برگزاری مانورهای نظامی با مشارکت چندین کشور عربی و اسلامی و با حضور 100هزار نیروی نظامی اعم از نیروی زمینی و هوایی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۴۲    
طی پنج سال اخیر فروش شرکت پژو در سطح جهان بیش از 500 هزار خودرو کاهش یافته و احتمالا قرارداد جدید با ایران در جریان سفر رئیس جمهور به فرانسه، روزنه امیدی برای نجات از این سقوط خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۹    
در نتیجه سیاست های به اصطلاح جنگ با مواد مخدر دولت آمریکا، اکنون بیش از 147 هزار کودک آمریکایی، برای دیدن مادرهایشان باید به ملاقات آن ها در زندان بروند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۸    
زمانی که مدانلو پیشنهاد اوباما برای آزادی را رد کرد، سیل تماس های مقامات ایرانی و آمریکایی هم نتوانست او را به پذیرش این پیشنهاد وادار کند، چرا که می دانست این آزادی بهای سنگینی برای او خواهد داشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۶    
بخشی از بنزین ها را به دکتر محمدعلی فیاض بخش می رسانیدم. دکتر این بنزین ها را به دست پزشکانی می رساند که شب ها با ماشین خود برای درمان انقلابیون به منازل آنها می رفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۱    
علاوه بر تشریفات و مهمانی های مستمر و علاوه بر ملاقات های مردم و راه انداختن کار آنها و رساندن عرایض آنها به شاهنشاه من به طور رسمی، تا آن جا که حافظه ام حکایت می کند، این کارها را دارم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۸    
حملات رسانه ای اصلاح طلبان که از سوی وب سایت های ضد انقلاب نیز به شدت حمایت می شود با هدف تحت الشعاع قرار دادن تصمیم هیئت های نظارتی شورای نگهبان در رد صلاحیت برخی از ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۱    
سیدحسن خمینی بازیگر سناریوی هاشمی شد و از سمت بازنده به صحنه پا گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۰    
تفاهم نامه های امضا شده در جریان سفر اروپایی رئیس جمهور فاقد رسمیت و الزام حقوقی است. این تفاهم نامه ها هر چند می تواند کاربرد تبلیغاتی (و انتخاباتی) داشته باشد اما فاقد ما به ازای اقتصادی است و از ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۲    
صدراعظم آلمان مخالف دعوت از روحانی برای سفر به برلین است. به گزارش خبرگزاری بسیج، دویچه وله شبکه رسمی دولت آلمان در گزارشی که بوی بازار گرمی می دهد به نقل از اشپیگل از اختلاف در دولت آلمان بر سر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۳    
کارشناس فرانسوی شبکه تلویزیونی فرانس 24 با وجود اختلاف های سیاسی ایران و فرانسه درباره تحولات مهم بین المللی از جمله سوریه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۵    
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 33 پروژه گازرسانی با اعتبار 183 میلیارد و 712 میلیون ریال در استان همدان افتتاح می شود که شامل گازرسانی به 33 روستا در سطح استان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۲    
شرکت های خودروساز فرانسوی که در طول تاریخ نشان داده اند شرکای خوبی برای ایران نیستند به چه قیمتی به بازار ایران باز می گردند؟
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۳    
یک پایگاه خبری آمریکایی با اشاره به وعده های اقتصادی دولت یازدهم درخصوص دوره پسابرجام در گزارشی نوشت: ایرانی ها، به اندازه کافی تحصیل کرده هستند که حقیقت را بدانند و متوجه وعده های تحقق نیافته بشوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی پیامی خطاب به مردم استان صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۳    
یکی از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در آذربایجان غربی وقوع انقلاب اسلامی در ایران را نتیجه خیزش و قیام ایرانی ها برابر برنامه های اسلام زدایی رژیم پهلوی دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در اولین برنامه خود صبح امروز در محل فرمانداری ملاقات عمومی با مردم داشت و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۰    
صبح امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور مراسم رژه موتورسواران از سه نقطه شهرستان کرج به سمت میدان سپاه در قالب گردان های امام علی(ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۰    
اصغر ترکان: با توجه به مقدور نبودن پرواز به آمریکا، مسیر پروازی اقتصادی و پردرآمدی برای هواپیماهای برد بلند نداریم و خرید هواپیماهای با برد بلند مانند ایرباس 330 ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی سفر فائزه هاشمی رفسنجانی به آمریکا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۳    
ایران هسته ای خبر داد: در حالی که دولت ادعا می کند تمامی تحریم های اروپا و آمریکا از روز اجرای برجام تعلیق شده، دو تحریم آمریکا در خصوص ریسک پولشویی و تحریم مبادلات دلاری ایران ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۲    
شبکه چهار سیما هر شب ویژه برنامه ای را با اجرای علیرضا شجاع نوری از برج میلاد تهران در باره جشنواره فیلم فجر روی آنتن می برد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۳    
مطبوعات جهان درباره امام (ره) نوشتند؛ امام خمینی (ره) شرق را شگفت زده کرد، غرب را لرزاند، عرب را در تنگنا قرار داد و خود بدل به مسئله روز جهان گشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۳    
امام خمینی(ره) در دومین روز پس از ورود به میهن اسلامی در مدرسه علوی و در جمع روحانیون هدف خود را از انقلاب و بازگشت به وطن این گونه تشریح می کنند من آمده ام که بزرگواری شما را حفظ کنم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۸    
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر از بازنویسی قبور شهدای فیروز آباد توسط پرسنل و مربیان فنی و حرفه ای به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۵    
نخست وزیر ترکیه در جریان سفر به عربستان با شاه و شماری از مقام های ارشد این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۹    
کمیته امداد استان زنجان به 133 کودک، خدمات تغذیه ای در طارم ارائه کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۵    
بانوان فعال سیاسی کشورمان در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی در بیانیه ای تصریح کردند: به وزیر نفت توصیه می کنیم به جای نامحرم دانستن مردم به یاد داشته باشد چنین قراردادهای محرمانه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۴    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی تذکر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۲    
کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۶    
یک نشریه آمریکایی با اشاره به سفر اروپایی روحانی در گزارشی نوشت: رئیس جمهور ایران به چیزی بیش از دعای پاپ نیاز دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۶    
مدیر آموزش و پرورش دهلران گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه آثار دست ساز و ساخته های دانش آموزان دهلرانی برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای مازندران همزمان با ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران گفت: مباحث و آرای مطرح، با حضور صاحب نظران، علمای اسلام از شیعه و سنی برای بررسی جریان های تکفیری در رادیو ایران پیگیری می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۲    
مقامات امنیتی مصر اعلام کردند که سه نظامی ارتش این کشور براثر انفجار بمب در صحرای سینا کشته شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۳    
نشست خبری فرمانده ناحیه مانه و سملقان با خبرنگاران شهرستان در محل دفتر فرماندهی ناحیه مانه و سملقان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۷    
با گذشت 15 روز از اجرای برجام باز هم مسئولان بانک مرکزی عملیاتی شدن سوئیفت را با اماواگر همراه کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۱    
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از 30 واحد تولیدی در عرصه های اقتصاد مقاومتی در استان افتتاح می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۹    
مقام های آمریکایی حضور اتباع این کشور در میان مظنونان به انجام اقدامات تروریستی که در عربستان بازداشت شده اند را رد کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی گردان های القسام به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای هرگونه تجاوز به غزه هشدار داد و تاکید کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۷    
رقابتهای بین المللی کشتی جام پاریس با کسب پنج مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط آزادکاران کشورمان به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر (عج) استان قزوین بر لزوم تعامل مدیران حوزه علمیه قزوین برای تشکیل گردان همیشه در صحنه انقلاب تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی جو آرام و پایدار برای اکثر نقاط کشور همراه با افزایش دما را پیش بینی کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۳    
رئیس بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های این سازمان را در طول این ایام را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۰    
بانک پارسیان با صدور اطلاعیه ای از آغاز پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج(ع) از فردا 13 بهمن برای مشتریان حقیقی تک امضاء خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که پیش قرارداد خرید 118 هواپیمای ایرباس به ارزش 10 و نیم میلیارد دلار امضا شده است گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۱    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از واگذاری 150 هزار مسکن مهر در ماه های بهمن و اسفند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۰    
زمان ضبط سخنرانی تبلیغاتی کاندیداهای مجلس خبرگان استان تهران از طریق قرعه کشی مشخص شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۸    
روی کار آمدن دولت یازدهم، به رغم تمام محدودیت هایی که در خصوص بودجه وجود داشت، گویا دکتر روحانی به عیسی کلانتری که فی الفور به دبیری ستاد احیای دریاچه ارومیه منصوب می شود( ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۳    
شرکت ال جی وصله ای برای رفع یک حفره امنیتی خطرناک در گوشی اندرویدی G3 عرضه کرده که هکرها با سوءاستفاده از آن قادر به سرقت حجم زیادی از اطلاعات هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۴    
رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: یادواره شهید دکتر رهنمون با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی دوران دفاع مقدس می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۴۹    
در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید از تمام ظرفیت های سازمانی و مردمی برای اجرای برنامه های جامع و بدیع استفاده کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۴۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از اجرای 81 برنامه فرهنگی بصیرتی به مناسبت گرامی داشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۷    
معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: خون شهدا ایران اسلامی مانند دژی فولادی در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۴    
هادی زارع پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند سایر دستگاه ها برنامه های متعددی در سطح مدارس استان در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۱    
پیست اسکی "چلگرد" در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری با استقرار پلیس اسکی سوار، امن تر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج حسین بهروزی در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع دهه فجر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۸:۲۸    
به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب روزهای خدا در خرمشهر برپا شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۱:۴۸    
خبرگزاری بسیج: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشان نیز گفت: علاقه مندیم طرح ملی تلاوت در بین دانش آموزان این شهرستان فراگیر شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۱:۳۶    
خبرگزاری بسیج: آیت الله سید یوسف طباطبایی در شورای اداری اصفهان در ارتباط با شبهاتی در باره انقلاب بدین شکل که پیش از انقلاب نیز نماز و اسلام داشتیم پس چرا این این امر صورت گرفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۲    
" شیوه ای که در زمینه کاندیداتوری آقای سیدحسن خمینی پیش رفت antagonistic بود و به شکلی خشونت و تخاصم را دامن زد. چه نحوه حمایت از ایشان و چه نحوه انتقاد از ایشان این فضا را رقم زد. "
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در جلسه انجمن راویان دفاع مقدس استان در این ناحیه، گفت: رفتار و شخصیت رزمندگان برای جوانان الگوست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۷    
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع کارکنان این ناحیه، با اشاره به اهمیت برپایی نماز و حضور پاسداران در نمازهای جماعت مساجد گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۱    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این ناحیه با دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۱    
انتخابات مجلس ششم هم به همین شیوه جلو رفت جناح اصلاحات حاضر نشد در یک رقابت سالم حاضر شود تقلب گسترده آن انتخابات که توسط عوامل وزارت کشور و شخص تاجزاده صورت گرفته بود خود بیانگر این بود که بازهم یک ...