جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۲۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 18 بهمن 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 بهمن 1394 بسیج 2 بهمن 1394 بسیج 3 بهمن 1394 بسیج 4 بهمن 1394 بسیج 5 بهمن 1394 بسیج 6 بهمن 1394 بسیج 7 بهمن 1394 بسیج 8 بهمن 1394 بسیج 9 بهمن 1394 بسیج 10 بهمن 1394 بسیج 11 بهمن 1394 بسیج 12 بهمن 1394 بسیج 13 بهمن 1394 بسیج 14 بهمن 1394 بسیج 15 بهمن 1394 بسیج 16 بهمن 1394 بسیج 17 بهمن 1394 بسیج 18 بهمن 1394 بسیج 19 بهمن 1394 بسیج 20 بهمن 1394 بسیج 21 بهمن 1394 بسیج 22 بهمن 1394 بسیج 23 بهمن 1394 بسیج 24 بهمن 1394 بسیج 25 بهمن 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 27 بهمن 1394 بسیج 28 بهمن 1394 بسیج 29 بهمن 1394 بسیج 30 بهمن 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۸    
جشنواره جابرابن حیان در مدرسه ابتدایی حجاب سرعین با حضور جمعی از مسولان شهری و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: امروز وظیفه ما نیز حرکت در مسیر ایثار و شهادت و پاسداری از مکتب شهداست و باید در این مسیر استوار قدم بگذاریم و این فرهنگ را روز به روز در جامعه بسط و گسترش دهیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
حاکمیت تنها از آن خدا است و سهمی از حاکمیت برای هیچ انسانی و موجودی نیست، انسانی حق ولایت دارد که متصل به خدا باشد و خداوند با ختم رسالت قصه هدایت انسان را پایان نداده است . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۶    
مجدد گفت: 38 مورد تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی گزارش شده که یک مورد آن به دادسرای ویژه روحانیت قم، 6 مورد آن به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی و 7 مورد آن در دادستانی پیگیری شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۷    
سردارپاسدار " حمید رضا انصاری "از پاسداران سپاه روح الله استان مرکزی،در راه دفاع از حرم آل الله(ع) به مقام والای شهادت نائل گردید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۸    
خبرگزاری بسیج: نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی در مجتمع فرهنگی هنری 29بهمن تبریز در حال برگزاری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۶    
آزمون مسابقه علمی 94 بسیج دانش آموزی بجنورد برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۳    
مشاوران سلامت در پاسخ به پرسش شهروندان درباره ارتباط یک بیماری خطرناک و زمین خوردگی کودکان، عوارض نوشابه های گازدار و تأثیر استرس بر کبد سخن گفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۵    
ستاد انتخابات کشور عناوین مجاز و غیرمجاز فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۰    
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در یادواره شهدای آزادشهر گفت: عده ای در داخل کشور به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکایی ها هستند .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۵    
مسئولان دولتی از قیمت شناور سخن می گویند اما این شناور بودن فقط به سمت گران شدن است نه ارزان شدن.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۱    
نگین شیر آقایی مجری و خبرنگار تلویزیون دولتی بی بی سی فارسی در گفتگو با معین سعیدی - معاون اجرایی سابق شبکه من و تو – به جهت دار بودن این شبکه در نقش آفرینی انتخابات ایران اذعان کرد و گفته های صادق ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری بسیج: رییس و کارکنان بهزیستی شهرستان پیشوا به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در منزل تعدادی از شهیدان با خانواده شهدای این سازمان در پیشوا دیدار و با شهدا تجدید پیمان کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۵    
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز برخی از مسئولین به این دلیل که برایشان زحمت دارد نفوذ دشمن را قبول ندارند این در حالی است که حضرت امام بعد از قطعنامه 598 و رهبری بعد از برجام بارها کلمه نفوذ را ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۶    
فرماندار سنقروکلیایی گفت: تعداد 12 روستای بخش مرکزی این شهرستان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۰    
فرزند دوم جواد محمدی؛ شهید مدافع حرم، علی اکبر نام دارد. او دو روزه بود که پدرش راهی سوریه شد. علی اکبر حالا 40روزه و شیرخواره است که با پیکر مطهر پدر برای آخرین بار وداع می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۱    
یک سایت اصلاح طلب و زنجیره ای هاشمی را دلواپس خواند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۶    
هشتمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز به میزبانی سپاه نینوا در کانون طه شهرستان گرگان برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج، انقلاب اسلامی ایران چنان عظمتی در درون و برون خود دارد که شعاع انوار آن به هر سمت و سویی پراکنده شده است و از هر طرف که به این واقعه بزرگ قرن بیستم بنگریم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۷    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مادران شهدا جزو نقش آفرینان انقلاب هستند و آنان باید به عنوان الگوی صبر و بردباری معرفی شوند
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آئین گرامیداشت دهه فجر این شرکت، با بیان اینکه پی ریزی انقلاب اسلامی بر پایه اخلاق بود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در آئین گرامیداشت دهه فجر این شرکت، نقش آذربایجان در سازندگی و صنعت را انکارناپذیر دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
شهادت هنر مردان خداست این سخن از پیر فرزانه ما و فرمانده کل قوا حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است که واقعیت و اوج ارزش و منزلت شهادت را یادآور می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۲    
خبرگزاری بسیج، شهید چمران می گفت هنگامی که شیپور جنگ نواخته شود، فرق بین مرد و نامرد تشخیص داده می شود. و این البته واقعیتی مجرَب است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۲    
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:ولایت مدار باشیم و امام خامنه ای را عمود خیمه انقلاب اسلامی بدانیم و اجازه ندهیم عوامل مخل و معاند مردم را از ولایت جدا کنند...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۳    
هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با یک تساوی و یک برد برای ساوجی ها به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۰    
فروتن نیا گفت : ترکیب اصلی دوندگان جوان دوی صحرانوردی در رقابتهای قهرمانی آسیا مشخص شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۲    
شاه فرمودند قطعا امشب برای شام او را خواهم دید. منجمله رفتم این دختر خانم را ملاقات کردم. واقعا زیباست. امسال در مسابقه زیبایی لندن نفر دوم شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
درحالی که مهدی هاشمی به علت اتهام قتل و داشتن گروه مخفی و اسلحه و تندروی و اقدامات علیه امنیت ملی از سوی دستگاه امنیتی کشور در حال تعقیب بود آقای هاشمی رفسنجانی برای او پیشنهاد سفارت داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۵    
رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن گفت: اورانیوم غنی شده 3/5 درصد را از بین بردند و تقدیم دشمن کردند و اسم آن را مبادله آفتاب گذاشتند اما در حقیقت مبادله آفتاب با آفتابه بود .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۲    
یکی از اعضای ارشد حزب کارگزاران درباره تبلیغات این حزب در بدو شروع کارش در سال 74، به ناگفته هایی از تبلیغات این حزب اشاره می کند، تبلیغاتی که بنابر هزینه امروزی اش، میلیاردی محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۳    
روسیه مدرن ترین و خطرناک ترین جنگنده های خود را برای مقابله با گروه های تروریستی به سوریه اعزام کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۷    
رئیس امور مشترک و ارکان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اشغال عراق و افغانستان توسط آمریکا در سال های گذشته گفت: هدف بعدی آمریکا حمله به ایران بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۶    
گزارشگر یک شبکه تلویزیونی هنگام گزارش زنده از صحنه های نبرد در سوریه، با صحنه اصابت موشک در چند قدمی خود و تیم همراهش مواجه شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۲    
پوستر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با طراحی پونه میرلو منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۸    
گردان های حزب الله عراق به رژیم سعودی و حامیان آن هشدار دادند که اعزام نیروهای نظامی به سوریه و عراق در جهنم را به روی آنان باز خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۹    
هر ساله کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای فعالیت های اقتصادی و حکومتی خود به زیربناهای فضای مجازی خود بیش از پیش متکی و وابسته می شوند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۱    
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۱    
ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 1395 از امروز (دوشنبه 19 بهمن ) از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون بر سایت این سازمان قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۷    
هشتمین جشنواره شعر اشک انار، یادبود شهدای بسیج جامعه پزشکی این استان با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۴    
شناسایی نخبگان ورزشی و جذب در بسیج ورزشکاران، برگزاری همایش های بصیرتی و اخلاقی و برگزاری همایش منش پهلوانی از دیگر برنامه های سازمان در سال 94 بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۲    
انتظار می رود روسای زندان ها زندانیانی را که تشخیص می دهند که اصلاح شده اند و دیگر زندان جای آنها نیست را برای ایجاد زمینه آزادی به دادستانی معرفی کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۹    
یکی از اقدامات بسیار قابل توجه شهرداری اردبیل در سال 94 کلنگ زنی احداث پل قدس اردبیل است که با بهره برداری از این پروژه مهم تحول عظیمی در کاهش ترافیک در منطقه انجام می گیرد و این پروژه در مدت سه سال ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
با توجه به اینکه فرهنگ مهمترین و اصلی ترین مسئله و اساس تمامی فعالیت ها و رشته ها بوده تلاش و جدیت بر این است تا در این زمینه اقدامات اساسی انجام شده و غنای فرهنگی استان را فراهم کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۷    
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سامانه هوشمند 125 آتش نشانی شعبه 2 میبد با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۴    
روند خودداری صرافی از انتشار نرخ ارز دستوری بوده است .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۲    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: دکتر روحانی گاهی با حرف های تند و تیز خود، فضای کشور را بدتر می کند، در حالی که در داخل باید بیشتر به هم احترام بگذاریم و گفت وگو کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۹    
با وجود چشم انداز جذاب بازار ایران، بانک های اروپایی در مورد سرمایه گذاری مشترک با ایران احتیاط می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۳    
عکس:مهدی کریمی نیا
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۰    
عبدالصالح زارع در راه دفاع از حرم اهل بیت در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۲    
محفل انس و مودت ویژه بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان، پیشکسوتان عرصه دفاع و حماسه با حضور بیش از 300 نفر از بازنشستگان سپاه ناحیه دامغان و خانواده آنان در حسینیه اعظم معصوم زاده(ع) دامغان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۷    
همزمان با ایام الله دهه فجر از طریق سیستم ویدئوکنفرانسی با وزیر ارتباطات، 1500 روستای مازندران به اینترنت پر سرعت متصل شد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۴    
نخستین نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی مازندران همزمان با فجر انقلاب با حضور معاون رئیس جمهور در امور مناطق محروم در ساری، گشایش یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۹    
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به توسعه مناطق روستایی استان، گفت: طرح های گردشگری روستایی در مازندران تقویت شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر معرفی بیشتر دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان جامعه، گفت: اصحاب رسانه، هنر و فرهنگ در ترویج فرهنگ ناب انقلاب نقش آفرین باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۳    
امسال بر اساس مصوبه پارسال هیئت دولت عرضه گازوئیل در بخش حمل و نقل بر اساس پیمایش انجام می شود، از این رو از ابتدای مهر ماه امسال عرضه گازوئیل در بخش حمل و نقل بر اساس اطلاعات بار نامه و میزان پیمایش ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۴    
فرماندار پارس آباد از ساماندهی سه هزار و 200 نفر برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان ایلام:جشنواره های موسیقی بسیج عرصه ای است که در آن توان فرهنگی در عرصه هنر فاخر به نمایش گذاشته می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۸    
رفتار خشونت آمیز محافظان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با معترضان، موجب بروز بحران سیاسی بین ترکیه و اکوادور شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۹    
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام: در بیداری اسلامی نگاه های مختلفی وجود دارد اما ماندگارترین و تأثیرگذارترین گفتمان در بیداری اسلامی گفتمان امام راحل است که امروز صدای امام راحل در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، در این میان اما کسانی نیز هستند که با کنار گذاشتن امکانات رفاهی و زندگی شهرنشینی قدم در جمع انسان هایی می گذارند که با کمترین امکانات خوشبختی واقعی را لمس می کنند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۹    
نگاه حاتمی کیا به بادیگارد، یک نگاه رایج غربی نبوده و او در همان اوایل فیلم، از زبان شخصیت اصلی فیلم یعنی حاج حیدر، تفاوت آن را با محافظ که در واقع موضوع اصلی فیلم است، روشن می سازد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در مذاکرات پساتحریم شرکت چینی هوآوی از ایران تقاضا کرد که در کشور ما دیتاسنتر بسازد و ایران با این پیشنهاد موافقت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۳    
نتایج آرای تماشاگران در هفتمین روز سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر توسط خانه سینما اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۷    
دانش آموزان، آینده سازان و گردانندگان فردای میهن اسلامی خواهند بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۱    
با برنامه ریزی انجام شده 10 دستگاه جدید در پارک ملت نصب، و در فروردین ماه سال آینده شهر بازی زنجان بازگشایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۸    
همایش فصل حضور با موضوع پرسش مهر شانزدهم ریاست جمهوری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۵    
با حکم رییس دانشگاه تهران، دکتر رضا فرجی دانا، به عنوان مشاورعالی رییس دانشگاه تهران انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۲    
مراسم سومین روز شهادت 9 مدافع حرم خوزستانی با حضور مردم و مسئولان در اهواز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۹    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از تأسیس 50 کانون فرهنگی هنری از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۰    
حسن روحانی خطاب به کسانی که سال 92 به او رای دادند؛ گفت برخی مطالبات آنها محقق نشده اما او تا همین جا هم هزینه داده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۷    
دو واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا به طور همزمان افتتاح و به مددجویان واگذار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه دشمن به وسیله فضای مجازی کانون خانواده را در ایران هدف قرار داده است، گفت: زمینه آشنایی دانش آموزان با نماز و اهمیت آن فراهم شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۸    
خواهر شهید مدافع حرم احمد اعطایی احساس متفاوت و عاشقانه خود از این روزهای فجر انقلاب که دیگر برادر در کنارش نیست را در دلنوشته ای، نگاشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۸    
دومین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری" نماز، کودک و انقلاب" ، با حضور مسئولان استانی و دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۵    
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حماسه بیعت همافران و کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی(ره) عصر یکشنبه 18 بهمن در مدرسه علوی با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۹    
در هفتمین روز ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه سالروز شهادت شهید عماد مغنیه فرمانده دلاور حزب الله لبنان از 24 عنوان کتاب جدید در حوزه انقلاب اسلامی، فلسطین ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۰    
با حضور مدیرکل بهزیستی استان 7 طرح عمرانی و مشاوره ای اداره بهزیستی کوثر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۴    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه رصد هوایی حتی یک لحظه هم استراحت یا خاموشی ندارد از گسترش نقاط پدافند هوایی به 5 هزار نقطه تا افق 1404 خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۴    
به مناسبت ایام ا... دهه فجر، فرمانده ناحیه خاتم به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده جانبازان شهرستان خاتم دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۱    
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، یادواره 7 شهید روستای زرج آباد شهرستان کوثر با حضور مسئولین و اهالی این روستا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۶    
هر امری کم کم به انحراف کشیده می شود و چنین نیست که یکدفعه انحراف واقع شود. در خود انسان نیز چنین است که شیطان و نفس اماره بتدریج از عمل به مکروهات و بعد از آن به صغایر و از آنجا به بالاتر انسان را ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۶    
رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ نماز اول وقت گفت: کتاب شیوه های دعوت به نماز، به دروس اصلی دانشگاهی اضافه می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات 40 نفر در کوه های غربالبیز مهریز که مفقود و مسیر خود را گم کرده بودند، خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۰    
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از اجرای نمایش پدرانه به نویسندگی آرش عباسی در یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۹    
دیدار استقلال و استقلال اهواز با تساوی به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۶    
حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اعلام کرد: نهمین جلسه شورای ائتلاف به ریاست آیت الله موحدی برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۰    
هیأت دولت در نشست خود به ریاست حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری، پاداش پایان سال 1394 کارکنان دولت را مبلغ ثابت 6 میلیون و 880 هزار ریال تعیین کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۵    
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: نخستین جشنواره عکس و گزارش نویسی اقتصاد مقاومتی با عنوان "منهای نفت"به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگیبرگزار می شود. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۵    
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه و فرماندار میبد و معاون امور توان بخشی بهزیستی استان کلنگ باشگاه ورزشی ویژه معلولین میبد به زمین زده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۹    
معلولین بافقی گلزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی را گلباران و عطرافشانی کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۳    
جنایت داعش در حق زنان و کودکان، هلاکت 44 داعشی در شمال الرمادی، تخلیه 71 غیرنظامی از غرب الرمادی، هلاکت سرکرده نظامی داعش در نینوا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۰    
یازدهمین نمایشگاه کتاب امشب با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید و آیت الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای عالی حوزه های علمیه در قم آغاز به کار کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۵۱    
طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص شهادت پدر پنج قلوهای قمی در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری منتشر شده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۷:۴۸    
شخصیت های سیاسی، اجتماعی و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام های جداگانه شهادت ستار اورنگ، شهید مدافع حرم را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۴:۳۶    
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دامغان گفت: پروژه نفوذ دشمن نیازمند توجه بیش از پیش است، فراموش نکنیم که آمریکا شیطان بزرگ است و به شیطان نمی توان اعتماد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۲۳:۵۱    
دشتی با بیان اینکه باید از ایجاد اختلاف و دو دستگی در جامعه پرهیز شود، تاکید کرد: دولت در برنامه هسته ای و مذاکرات آن تمام تلاش خود را به کار برده و امروز همه ما باید به دولت کمک کنیم تا در پیشبرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۲    
مراسم سوم شهید حامد کوچک زاده مدافع حرم گیلانی با سخنرانی حجت الاسلام انجوی نژاد در مهدیه رشت برگزار می شود . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۲    
به مناسبت ایام الله مبارکه دهه فجر ایستگاه نقاشی توسط کودکان و دانش آموزان در جوار آرامگاه ملا عبدالله بهابادی با موضوع امام و 22 بهمن برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۲۳:۴۲    
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با جمعی از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس بسیج و سپاه دیدار و گفت و گو کرد.