جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۱۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 25 بهمن 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 بهمن 1394 بسیج 2 بهمن 1394 بسیج 3 بهمن 1394 بسیج 4 بهمن 1394 بسیج 5 بهمن 1394 بسیج 6 بهمن 1394 بسیج 7 بهمن 1394 بسیج 8 بهمن 1394 بسیج 9 بهمن 1394 بسیج 10 بهمن 1394 بسیج 11 بهمن 1394 بسیج 12 بهمن 1394 بسیج 13 بهمن 1394 بسیج 14 بهمن 1394 بسیج 15 بهمن 1394 بسیج 16 بهمن 1394 بسیج 17 بهمن 1394 بسیج 18 بهمن 1394 بسیج 19 بهمن 1394 بسیج 20 بهمن 1394 بسیج 21 بهمن 1394 بسیج 22 بهمن 1394 بسیج 23 بهمن 1394 بسیج 24 بهمن 1394 بسیج 25 بهمن 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 27 بهمن 1394 بسیج 28 بهمن 1394 بسیج 29 بهمن 1394 بسیج 30 بهمن 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۲    
رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به میزان بالای مرگ و میر ناشی از سوختگی در کشور گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
دبیر کمیته بهینه سازی مصرف انرژی منطقه شمالشرق از نصب و راه اندازی اولین ایستگاه حفاظت کاتدیک با استفاده از انرژی خورشیدی در این منطقه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۲    
یکی از بزرگترین معضلات این کشور که حتی باعث بدبینی برخی ها نسبت به نظام شده، مفاسد اعم از اقتصادی، فرهنگی و... است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
گذشته از حواشی این جشنواره که مورد انتقاد متدینین جامعه قرار گرفت و حتی صدای برخی از هنرمندان و سینماگران را نیز درآورد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: اهتمام دولت به فرستادن وکیل الدوله ها به مجلس، کرکره نظارت و پرسشگری را پایین می کشد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری بسیج: شهرستان ری به مرحله نیمه نهایی دومین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران، راه یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۹    
معاون شهردار تاکستان گفت: فضاهایی برای تبلیغ انتخاباتی در نظر گرفته شده تا در این فضاهای تبلیغات انجام شود و بی نظمی در فضای شهر صورت نگیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۳    
مشاور علی لاریجانی رئیس مجلس می گوید محمدرضا عارف برای نایب رئیسی مجلس مناسب است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۴    
خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی اظهار داشت: در طول تاریخ، همیشه بین هنر و اصول معنوی برگرفته از دین ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۹    
اعضای بدن یک دانش آموز باغبهادرانی که به دلیل بیماری فوت کرده بود به 3 بیمار، عمر دوباره بخشید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۸    
اظهار نگرانی مقامات آمریکایی از انتقال اورانیوم ایران به روسیه بهانه ای جدیدی است که از سوی غرب مطرح می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۱    
کارشناسان امنیتی آلمان می گویند دیگر امکان جلوگیری از پیروزی دولت بشار اسد در درگیری های سوریه وجود ندارد و پیروزی اسد قطعی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۵    
برخی از افرادی که دلواپس رابطه با آمریکا هستند در موضعی متزلزل و ناشی از کرنش سیاسی در مقابل کدخدا، هر گونه حرکت بر خلاف میل کاخ سفید را به مثابه زمین خوردن برجام توصیف می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۳    
عباس آخوندی در همایش چالش های توسعه شهری در اندیشه ایران شهر که در دانشکده معماری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۲    
درحالی وزیر امور اقتصادی و دارایی می گوید رئیس جمهوری در مجمع بانک مرکزی نگفته که بانک مرکزی جلوی کاهش قیمت ارز را می گیرد که فیلم حضور روحانی در برج میرداماد روایت دیگری را نشان میدهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بی تردید پالایش فرهنگی در برابر جنگ نرم دشمنان با ابزار کتاب امکان پذیر است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۷    
برگزیدگان کتاب سال سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب انتخاب و معرفی شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۶    
زنان از نقش تربیتی آشکاری در جامعه برخوردار هستند، هر اندازه زنان از تربیت اخلاقی خوبی بهرمند باشند، فرزندان صالح و با ایمانی تحویل جامعه می دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۹    
مشکلات مالی و کمبود فضای مناسب آموزشی عمده ترین مشکلات مؤسسات جامعة القرآن است و حضور خیرین قرآنی در این زمینه بسیار موثر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۳    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه وقتی دیدگا ه های فمینیستی را از نظر ذهنی بپذیریم و زنان را از خانواده دور کنیم، نفوذ دشمنان محقق شده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: امروز زنان جامعه ما در مقابل حجم هجومی که از سوی دشمنان به جامعه وارد شده است مقاومت خوبی کرده و بسیاری از ارزش های اخلاقی، دینی و حجاب را پایدار نگه داشته اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۱:۰۲    
54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر در انتخابات 7 اسفند واجد شرایط رأی دادن هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۳    
خبرگزاری بسیج: بر اساس اطلاعیه وزارت کشور، زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن تا پنج اسفند اعلام شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۹    
|گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن آیات شیطانی و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت الله خامنه ای بر اجرای حکم اعدام وی|
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین افتتاحیه آموزشگاه خیرساز در شهرری که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۲۲:۰۰    
از یک سو وزیر کشور اعلام می کند اخبار رسانه ای برای ما سند محسوب نمی شود و از سوی دیگر معاون سیاسی اش، بدون ارائه سند، پاره شدن بنرهای تبلیغاتی یک کاندیدا را رسماً به گردن اصولگرایان می اندازد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری بسیج: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان این که نرخ مشارکت روستایی ها در انتخابات 90 درصد است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۱    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود نقدینگی مهمترین مشکل و دلیل رکود واحدهای صنعتی و تولیدی این استان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۷    
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: سیره حضرت فاطمه زهرا و زینب کبری علیه السلام بهترین الگو برای بانوان و دختران جوان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۲۸    
امام جمعه باشت گفت:رسانه های ارتباط جمعی یکی از ارکان برگزاری انتخابات سالم و آرام هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۰۲    
حداقل از یک سال پیش کارگزاران، به عنوان نماد پیوند قدرت و ثروت برای مدیریت فضای انتخابات کشور خیز بلندی را برداشته است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۲    
ویژه برنامه های متن؛ حاشیه ، من ایرانی هستم ، منطقه آزاد و صندوق برنامه هایی هستند که در ایام انتخابات از شبکه سه سیما پخش می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۶    
حجت الاسلام قره داغی گفت: اگر دانش آموزان ما در گذشته در سنگر علم و دانش و جبهه های جنگ به مقابله با دشمن پرداختند امروزه در جبهه جنگ نرم وظیفه خطیرتری برعهده دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۸:۲۰    
چنانچه سران فتنه خواستند به انقلاب برگردند، بایستی از ملت، نظام و رهبری، جانبازان و خانواده شهدایی که خون خودشان را به انقلاب و اسلام تقدیم کردند، عذرخواهی کنند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۵    
وی فیلم ابد و یک روز را بدترین و خطرناک ترین فیلم جشنواره فجر امسال دانست و گفت: این فیلم از نظر هنری هیچ جایگاهی ندارد چرا که سیاهی در آن موج می زند اما از نظر و نگاه سیاسی فیلم قابل توجهی است و در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۴    
نشست سفیر سابق ایران در برزیل درباره نفوذ دشمن در انتخابات در دانشگاه زنجان برگزار می شود
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۹    
عملیات اجرایی طرح توسعه حرم امام حسین(ع) با ایجاد دیوار آب بند به صورت رسمی کلید خورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۳    
خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر در آئین افتتاح خانه ژیمناستیک این بخش،گفت: جای بسی خوشحالیست که توانستیم با مدیریت و برنامه ریزی درست و اصولی به وعده های خود عمل کرده و امروز شاهد افتتاح پروژه هایی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اصرار بر تجربیات شکست خورده قبلی و طرح موضوعاتی همچون اعزام نیرو به سوریه بدون درخواست این کشور موجب تصاعد بحران و پیچیده تر شدن شرایط کنونی خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری بسیج: طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیتها به همت حوزه پیشگیری بهزیستی و موسسه مهرآفرینان در شهرستان شهریار برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری بسیج: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 20 از توزیع 190هزار و 621 قبض عوارض نوسازی و پسماند در این منطقه جنوبی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۶    
ظرفیت آب های زیرزمینی استان 355 میلیون متر مکعب است که امیدواریم زمینه خوبی برای اجرا و عملیاتی شدن این پروژه ها در تقویت منابع آب را شاهد باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری بسیج: شورای اسلامی شهر تبریز در حالی نشست هفتگی خود را برگزار کرد که بررسی نامه فرمانداری تبریز پیرامون پرداخت عوارض سرمایه گذاری برج تجارت جهانی حاشیه ساز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۳    
آخرین گزارش های دریافتی از صحنه های نبرد در اطراف مرقد حضرت سکینه (س) در ریف دمشق حاکی است که تروریست های مورد حمایت عربستان و ترکیه نفس های آخر را می کشند و طی روزهای آینده به هلاکت خواهند رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۷    
نیروهای رژیم اشغالگر روز یکشنبه سه کودک فلسطینی را به بهانه تکراری تلاش برای حمله با سلاح سرد، در دو حادثه جداگانه در کرانه باختری به شهادت رساندند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل صدا و سیمای گیلان زمان بندی پخش برنامه های تبلیغی نامزدهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از رسانه استانی را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۴    
علی دانش مدیر انجمن نمایش استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزش تئاتر برای هنرمندان کانون بسیج هنرمندان شهرستان مشگین شهر استان اردبیل خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۵    
یکی از ابزارهایی که در حال حاضر در کشور ما بسیار مورد استقبال این دسته از کاربران قرارگرفته است اپلیکیشن تلگرام است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۳    
سرهنگ کریم نوری گفت: ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان به دنبال رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و ویژه در ماموریتی ضربتی هشت کیلو و 350 گرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۲    
صادق پناهی با اعلام اینکه برنامه درختکاری آخرین برنامه مهم سال ماست از احیای سنت حسنه درختکاری که ریشه در هویت تاریخی مردم اردبیل دارد خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۳    
شغل پرستاری یکی از شغل های سخت و مهم بوده که خدمت کننده در این پست وظیفه خدمت به بیماران در شرایط مختلف را بر عهده دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۰    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت:در استان اصفهان 56 حوزه علمیه خواهران وجود دارد،از این تعداد 8 حوزه تخصصی در رشته های مختلف تفسیر، علوم قرآنی، فقه و اصول، ادبیات، اخلاق و مطالعات زنان داریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: بر اساس سخنان حضرت امام (ره) مجلس خبرگان در راس همه مسئولیت ها قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۴    
تیم والیبال شهرداری اراک که در دو دیدار مرحله مقدماتی برابر متین دامغان به برتری دست یافته بود در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز با حساب سه بر یک برابر این تیم به برتری دست یافت
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۱    
بر اساس مقالات متعدد و همچنین اطلاعات فاش شده، جایگاههای دیده بان ایران در مکانهای زیر مستقر هستند: کنسولگری آمریکا در دوبی؛ فرانکفورت آلمان؛ سفارت آمریکا در لندن؛ سفارت آمریکا در باکو ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۱    
هفته دوم مرحله دوم لیگ برتر هندبال ،عصر دیروز تیم هپکو اراک موفق شد در خانه مس کرمان این تیم را شکست دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۲    
علیرغم اهمیت مسئله بهداشت و درمان به ویژه در مناطقی با امکانات کمتر، هنوز روستاهایی در اصلاندوز هستند که خانه بهداشت ندارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی سراج علاوه بر معرفی 50 برگزیده این رقابت ها از 3 استاد پیشکسوت جلسات قرانی شهر تهران تجلیل می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۹    
نادران با بیان اینکه به رغم اجرایی شدن برجام هیچ سوئیفتی باز نشده است از محرمانه نگه داشتن قراردادهای اقتصادی انتقاد کرد و گفت: این در حالی است که دولت یازدهم با شعار شفافیت روی کار آمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
روزنامه منتسب به هاشمی نوشت که اصلاح طلبان رسماً به روحانی طی تذکر شدیداللحنی گفته اند که اگر در انتخابات مجلس به طور جدی از آنها حمایت نکند، در انتخابات ریاست جمهوری 96 از روحانی حمایت نخواهند کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۶    
معرفی یک زن بی حجاب به عنوان امام جماعت در دانمارک، فتنه ای جدید که در قلب اروپا شعله گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۶    
عضو مجمع اصولگرایان کهگیلویه وبویراحمد گفت: وضعیت کنونی وحدت اصولگرایان کهگیلویه وبویراحمد مطلوب است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۴    
عظیم دشتی گفت: بی توجهی به آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ گناه نابخشودنی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۸    
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جمهوریت نظام در قالب برگزاری انتخابات تجلی یافته است، گفت: اعضای خبرگان رهبری در انتخاب رهبر انقلاب به جا عمل کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه موشک عماد، از اوایل سال آینده تحویل سپاه داده می شود، گفت: موشک های سوخت جامد سجیل که نوع جدیدی از موشک های دوربرد است، به زودی وارد ظرفیت سپاه می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
امام جمعه مشهد گفت: در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آرایش جریانات سیاسی هیچ دخالتی نکرده و نمی کنم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
نامزد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان گفت: با اصلاح قانون اساسی تشکیل شورای رهبری از این قانون حذف شده و مطرح کردن نظریه تشکیل این شورا از سوی برخی افراد صحیح نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۲    
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امنیت محصول خدمات نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۶    
روز گذشته (25 بهمن) یکی از روزنامه های کشورمان با انتشار مطلبی، پخش تصاویر نظامیان بازداشت شده آمریکایی را به نوعی محکوم کرده و این اقدام را اقدامی "داعش وار" دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که در بحث انتخابات نیز نمود پیدا می کند شکل و مدل نظام سیاسی است که همان مردم سالاری دینی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۷    
پزشکان خوزستانی با هدف گسترش عدالت پزشکی و توجه به سلامت مناطق محروم اقدام به برگزاری اردوی یک روزه جهادی کرده و بیماران منطقه محروم عین دو اهواز را ویزیت کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۸    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت پایین سیر و پیاز در سال قبل منجر به کاهش تولید و افزایش قیمت در سال جاری شده است، گفت: وقتی محصول تولیدی کشاورزان در یک سال با قیمت مناسب به فروش نرسد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۵    
براساس آنچه به اختصار گفته شد، باید پرسید دولت اعتدال و اصلاحات- که تلاش برای مرزبندی و تفکیک بین آنها راه به جایی نخواهد برد- با کدام کارنامه موفق ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۵    
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 400 طلبه علوم دینی از قم به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۲    
رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: فرهنگیان باید مواظب نفود و توطئه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی باشند .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۹    
اشک ریخت و گفت حالا که مرا به حضرت زهرا(س) قسم دادی می گویم آدرس محل شهادت سید عیسی را ازکجا بلد بودم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۶    
مراسم تجلیل از پرستاران استان کرمانشاه همزمان با روز پرستار برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۳    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف 5 هزار و 72 تن برنج غیراستاندارد به ارزش بیش از 28 میلیارد و 630 میلیون ریال در کرمانشاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۴    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: محفل شعر انقلاب با حضور محمدمهدی سیار دوشنبه 26بهمن ماه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 6 تبریز به نمایندگی از طرف شهردار کلانشهر تبریز در نمایشگاه صنایع دستی و هنری تبریز در ارزروم شرکت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۵    
استاد حوزه علمیه گفت: حضور شجاعانه و ایستادگی مدافعان حرم در برابر تکفیری ها در واقع دفاع از حریم ولایت و در راستای حرکت عظیم حضرت زینب (س) برای حفظ و پاسداری از حریم ولایت بعد از واقعه عاشورا است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۹    
امروز شاهد جوی نسبتا پایدار در نیمه غربی کشور خواهیم بود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: با توجه به شرایط بین المللی و شرایط داخلی و نفوذی که در جهان وجود دارد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در یادواره شهدای مدافع حرم و ارسباران گفت: اگر حضرت زینب(س) نبود از واقعه کربلا امروز اثری نبود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۲۸    
سیدهادی خامنه ای در جمع شماری از اصلاح طلبان در مشهد، شعار نه غزه نه لبنان را از سر نفهمی و نادانی دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۰    
بر اساس گروه رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در معیار آموزشی بین ده دانشگاه آزاد برتر ایران و اول در استان سمنان قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۴    
وزیر اقتصاد به روال وعده های 30 ماه گذشته دولت وعده کرد کشور سال آینده رشد اقتصادی بی سابقه ای را تجربه کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۲    
نابودی 7 میلیون شغل دستاورد تدبیر واردات بی رویه یک اقتصاددان گفت: پارسال 70 میلیارد واردات داشتیم که این رقم 7 میلیون شغل ایجاد می کرد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۹    
سردار علیجان میرشکار بر اثر مشکلات تنفسی و شیمیایی در بیمارستان امام رضا (ع) آمل بستری شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۶    
ژوهشگران می گویند در آینده نزدیک با آزمایش یک قطره بزاق در خانه می توان سرطان را پس از 10 دقیقه تشخیص داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۰    
وزارت خزانه داری آمریکا تصریح کرده است بانک های انصار، صادرات، مهر و بانک صادرات شعبه لندن همچنان تحت تحریم های ثانویه آمریکا قرار دارند و شرکت ها و افراد خارجی نمی توانند با آن ها مراوده داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۰۵    
شعار نه غزه نه لبنان نیز که در آن دوران سر داده شد، مصداق قیام مقابل رسول خدا(ص) است و این گونه افراد صلاحیت ورود به مجلس را ندارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۷:۲۰    
داشتن ماهیت دینی و انقلابی حضور در صحنه های ایثارگری و رفتار انقلابی همچنین تمکین به قانون، تخصص و صاحب نظری از دیگر ویژگی های نماینده اصلح است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۳    
فرمانده سپاه ناحیه مهریز از اعزام 320 دانش آموز پسر دبیرستان های این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور خبر داد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
بی بی سی به نقل از اآیت الله خامنه ای اعلام کرد: سلمان رشدی چاره ای جز مرگ ندارد زیرا با یک میلیارد مسلمان و آیت الله خمینی درافتاده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۴    
نماینده یزد در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رقابت انتخاباتی خبرگان رقابت برای کسب قدرت نیست، گفت: دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۱    
در سالروز میلاد باسعادت عقلیه بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده به دیدار جمعی از پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) رفت .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۲۳:۴۸    
لاریجانی ضمن مثبت ارزیابی کردن توافق انجام شده با ایتالیا و فرانسه در خصوص خرید هواپیما بیان کرد: در توافق صورت گرفته 20 درصد سرمایه اولیه را شرکت خارجی تامین کرده و باقی هزینه خرید هواپیما در مدت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۲۳:۴۸    
تحلیلگر ارشد روزنامه ایندیپندنت با بیان اینکه برندگان و بازندگان جنگ سوریه در حال مشخص شدن هستند، نوشته است که حامیان منطقه ای گروه های مسلح فعال در سوریه، به هیچ یک از اهداف نظامی خود نرسیده اند.