دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 23 مرداد 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 مرداد 1394 بسیج 2 مرداد 1394 بسیج 3 مرداد 1394 بسیج 4 مرداد 1394 بسیج 5 مرداد 1394 بسیج 6 مرداد 1394 بسیج 7 مرداد 1394 بسیج 8 مرداد 1394 بسیج 9 مرداد 1394 بسیج 10 مرداد 1394 بسیج 11 مرداد 1394 بسیج 12 مرداد 1394 بسیج 13 مرداد 1394 بسیج 14 مرداد 1394 بسیج 15 مرداد 1394 بسیج 16 مرداد 1394 بسیج 17 مرداد 1394 بسیج 18 مرداد 1394 بسیج 19 مرداد 1394 بسیج 20 مرداد 1394 بسیج 21 مرداد 1394 بسیج 22 مرداد 1394 بسیج 23 مرداد 1394 بسیج 24 مرداد 1394 بسیج 25 مرداد 1394 بسیج 26 مرداد 1394 بسیج 27 مرداد 1394 بسیج 28 مرداد 1394 بسیج 29 مرداد 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 31 مرداد 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۶    
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران گفت: دهه کرامت یادآور و نماد حقیقی تحول آفرینی بانوان آسمانی است و اینکه می توانند رهبری دل های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده دار بشوند .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۹    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور در تابستان سال جاری، از منطقه قهاوند عازم مناطق عملیاتی شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۵    
بانوان بسیجی تیم ذولفقار اراک نایب قهرمان مسابقات بین المللی کاراته در کرمانشاه شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۰    
یارانه نقدی مرداد، دوشنبه (26 مرداد) به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۱    
مراسم دومین سالگرد شهادت هنرمند و مدافع حرم حضرت زینب(س) هادی باغبانی با حضور امام جمعه موقت تهران، چند تن از نمایندگان مجلس و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۱    
امام جمعه تبریز گفت: با وجود اعتراف رادیو بی بی سی به دست داشتن در کودتای 28 مرداد و فتنه 88 صدور مجوز فعالیت آن در ایران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد حتی برای یک روز هم قابل قبول نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۵    
امام جمعه کرج با بیان اینکه توافقات هسته ای نیازمند بازنگری است، گفت: مسئولان با پیروی از دستورات رهبری اعتمادی به کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس نداشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۷    
امام جمعه اردبیل نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: با حمایت آمریکا 35 کشور جدید در خاورمیانه با راه حل تجزیه در منطقه خاورمیانه در حال زایش است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۸    
یک روزنامه حامی دولت با هشدار به وزارت ارشاد بر ضرورت عدم عدول از شرط عقل تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۸    
امام جمعه موقت اهواز نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: در بحث توافقات هسته ای بهتر است دولت نقدپذیر باشد و باید تمام جوانب را در نظر گرفته و متن برجام را به خوبی بررسی کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه دنیای استعمار به چپاول سرمایه های این مرز و بوم پرداخته، گفت: آمریکا در نانجیبی نمره 20 می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۲    
امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه حزب الله لبنان به خار چشم آمریکا و صهیونیست ها تبدیل شده است، گفت: ملت مسلمان مقابل ظلم جهانی ایستادگی می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۲    
امام جمعه بجنورد نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و اساسا قابل اعتماد هم نخواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۴    
دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه رقابت ها در انتخابات مجلس رقابتی پیچیده است، گفت: قانون انتخابات و آیین نامه ها تغییر کرده و تسلط مجریان بر قوانین ضروری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۲    
تیم فوتبال صبای قم پس از برگزاری هفته پنجم لیگ برتر اردوی تدارکاتی در سرعین برگزار خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۸    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه هیچ پزشکی به دلیل مسائل پزشکی در زندان وجود ندارد، گفت: با پیگیری انجام شده 18 مورد حکم حبس پزشکان در فاز تعلیق به سر می برد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: باید جلوی چرای بی رویه دام و تخریب مراتع در گردنه حیران گرفته شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۸    
امام جمعه حومه شرقی یزد با اشاره به روز دختر گفت: دختران در جامعه اسلامی و امروزی ما سرمایه های کلانی هستد که مورد طمع دشمن قرار گرفته اند و متأسفانه دشمن، دختران را به اسم آزادی، راحتی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۳    
چهارمین فستیوال فوتبال زیر 12 سال استان اردبیل با حضور تیم مدارس فوتبال لحظاتی پیش در ورزشگاه تختی اردبیل استارت خورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۷    
تیم مقاومت البرز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال برابر مس سونگون شکست خورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین شریعتمداری در یادداشتی نسبت به بندها و موادی از توافق وین مجددا هشدار داد و نوشت:1- متن زیر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۰    
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی شهید دامیده بویراحمد کاروان بهداشتی و درمانی به تنگ سرخ اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۰    
فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: با هماهنگی ها و رایزنی های به عمل آمده با مسئولان بنیاد مستضعفان، گاوداری 5 هزار رأسی با هدف پرورش گاو شیری در مشگین شهر احداث و راه اندازی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۹    
با توجه و حمایت از ورزش بانوان، می شود با یک تیر دو نشان زد هم سلامت و نشاط بانوان کشور را تضمین کرد و هم روی دروغ پردازی رسانه های غربی خط باطل کشید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۰    
سازمان سیا از تکنیک هایی برای گرفتن اعتراف استفاده می کند که به تکنیک های بازجویی پیشرفته معروف بود، اما در عمل تکنیک موفقی نشان نمی داد و منتهی به دستیابی به اطلاعات خاص یا ارزشمندی نیز نمی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۰    
سناریوی اول درباره برجام در مجلس، تصویب بدون هیچ قید و شرط آن است. این سناریو بهترین گزینه برای دولت است و دولت تلاش زیادی داشت که برجام به مجلس نرود و اکنون به دنبال این است که اگر به صورت لایحه و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۴    
فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت شهربانو اسکندریان مادر سردار شهید حسن شوکت پور، را به خانواده معظم شهید شوکت پور تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۹    
زاکانی در یادداشتی درباره نقش مجلس در بررسی برجام نوشت: نقش مجلس، نقشی بی بدیل برای امروز کشور و در بزنگاه کنونی است که باید به دور از رفتار های سبک جناحی کفایت لازم را از خود نشان دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۲    
معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: در سال 92 تعداد ماشین های آتش نشانی اسکان یافته در شهرک های صنعتی84 مورد بود که با پیگیری مسئولان دولت یازدهم این تعداد در حال ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۹    
امام جمعه گرمی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ارمغان آزادگان سرفراز را عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۰    
تا پایان سال 44 نشست کتاب خوان در استان اصفهان برگزار می شود که از این تعداد 8 نشست به صورت استانی و در شهر اصفهان برگزار می گردد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۴    
دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین با ارسال پیامی از داخل زندان در سالروز استقلال بحرین از استعمار انگلیس ابراز امیدواری کرد که بحرین به میهنی امن و با ثبات تبدیل شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۴    
پزشک مشاور مستند چند قطره خون گفت: پرونده خون های آلوده فرانسوی، پرونده ای طولانی مدت است. اکنون وزارت بهداشت می خواهد خسارت قربانیان را از جیب دولت و بیت المال بدهد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۴    
وزیر آموزش و پرورش روز گذشته در جمع مدیران مدارس و فرهنگیان بناب با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: منظور از اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که سپر مردم می شود و در مقابل فشارها، تهدیدات و تحریم ها، خود اقتصاد قدرت انعطاف پذیری دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۴    
وحید فرجی کارگردان و مستند ساز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از اتمام ساخت مستند خاطرات نارنجی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۱    
دبیر دهمین جشنواره تئاتر رضوی در پیامی، این جشنواره را رویدادی معنوی توصیف کرد که غایت آن تجلی منویات، شخصیت ، کرامات و آموزه های حضرت رضا(ع)و یاران باوفایش است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۸    
رئس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عبدالعلی قرهی را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۷:۴۱    
اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم آباده به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۳    
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی برخلاف فضاسازی های رسانه ای یک ماه اخیر تصریح کرد سفر هیئت های اروپایی ژست سیاسی است!
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۰    
اردوی آموزشی دختران آفتاب با حضور 300 دانش آموز از سراسر کشور در محل اردوگاه مقدس اردبیلی آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۴    
امام جمعه موقت طزرجان اظهار کرد: ائمه اطهار (ع) با تحمل تمام سختی ها و مظلومانه مکتب اسلام را زنده نگه داشته و به ترویج آن پرداختند؛ اما از زمان امامت حضرت امام صادق(ع) اسلام جان تازه ای گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۷:۴۴    
اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق محروم داراب به همت بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۷:۳۳    
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسئولان باید زودتر از این ها به اقتصاد مقاومتی روی می آوردند، افزود: متأسفانه نسبت به اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ، صنعت و اشتغال زایی کوتاهی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۰    
امام جمعه زارچ ،باید مسئولان و مردم هوشیار و تجربه های تاریخی را مد نظر داشته باشند و وقوع کودتای 28 مرداد سال 1332را که نتیجه اعتماد به آمریکا بود را از یاد نبرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۳    
امیرعبداللهیان بر توقف تجاوز و تمرکز بر راه حل سیاسی و ناکارآمدی توسل به زور در یمن تأکید کرد و گفت: تهران از هر تلاشی برای موفقیت گفت وگو های واقعی و حصول نتایج منصفانه در مسقط حمایت می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۳    
نخست وزیر هند با اشاره به نتایج دیدار خود با رئیس جمهور ایران در حاشیه اجلاس اوفای در روسیه اظهار کرد: "بعد از این دیدار همه مسئولان کشور را برای آغاز دور جدیدی از روابط با ایران آماده کرده ام".
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۳    
منابع عراقی از ادامه مرحله دوم عملیات آزادسازی الرمادی و تلفات سنگین تکفیری ها، انهدام تونل یک کیلومتری داعش در فلوجه و دستگیری دو تروریست در کرکوک خبر دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۳    
باید فکر اقتصادی در زمینه تولیدات مان داشته باشیم، اقتصاد کشور و خانواده به شرط رعایت شریعت و عدالت الهی اصلاح می شود، این نوع از کار اقتصادی بنا بر گفته های اهل بیت مشکلاتمان را حل می کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۳    
امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 و سند برجام گفت : این برجام باید مراحل قانونی خود را طی و نقاط قوت و ضعف آن به دقت بررسی شود .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۳    
پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 1368، دشمنان داخلی و خارجی در پیوندی بی سابقه، با به راه انداختن جنگ نرمی گسترده با هدف تغییر محیط سیاسی - فرهنگی کشورمان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۷:۵۸    
مسئول دبیرخانه جشنواره رضوی نسیم ولایت با اشاره به اجرای این جشنواره در دهه کرامت از برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی مذهبی دیگر نیز در این ایام در اقلید خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۷:۴۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از سوی خیران تأمین سلامت فارس 46 میلیارد تومان برای احداث و بهره برداری از درمانگاه ویژه بانوان و مجتمع آموزشی و تحقیقاتی سرطان جنوب کشور در شیراز اختصاص یافته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۶    
دبیرکل حزب الله پروژه واقعی آمریکا را تجزیه منطقه دانست و گفت: تجزیه منطقه در راستای منافع واشنگتن و تل آویو است و امروز آمریکا از داعش برای تجزیه منطقه استفاده می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۷:۵۸    
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز از افتتاح مرکز عرضه پوشاک ایرانی اسلامی در دهه کرامت در شیراز خبر داد و گفت: این مرکز در روز 25 مرداد ماه جاری در بلوار چمران افتتاح خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۷:۵۸    
فضای صدا و سیمای مرکز فارس با حضور شهدای گمنام عطرآگین شد و کارکنان رسانه ملی در مراسمی با پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۷:۴۷    
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: ظاهر و باطن شهر شیراز باید مطابق با امامزادگان و بزرگانی باشد که در آن زیسته و دفن شده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری بسیج: بازی تراکتور و تیم راه آهن دقایق آخر(دقیقه 88) خود را سپری می کرد که شبکه سهند لحظه اذان مغرب ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری بسیج: دوره یک روزه آموزش فرماندهان و ارکان گردان های بیت المقدس با حضور اعضای ارکان گردان ها، فرماندهان گروهان ها و دسته ها در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی ناحیه به مدت یک روز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۱    
معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: :" حجاب "و "عفاف"از جمله فضایلی است که باید اهمیت آن را به جوانان گوشزد کرد به طوری که ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری بسیج: از هفته سوم رقابت های لیگ برتر، امروز(جمعه 23 مرداد) تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این کلانشهر میزبان راه آهن تهران بود که در پایان با نتیجه 1 بر 1 مقابل این تیم متوقف شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان از وزیر دفاع آذربایجان که اخیرا در جمع سربازان جبهه قره باغ گفته ما فقط با تقویت اعتقادات معنوی و مذهبی قادر به بازپس گیری قره باغ هستیم تجلیل کرد و آن را بارقه امید برای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۵    
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران تاکیدداشت:پاسداشت فکر و اندیشه خبرنگاران وظیفه همه مسئولان باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۶    
حجت الاسلام عابدینی گفت: در حال حاضر آشتی کردن با آمریکا، همانند فراموش کردن نماز و حج است به همین منظور، در چنین شرایطی،تکلیف ما با امریکا" صلح" نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۳    
در مراسمی با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی و حجت الاسلام نجیمی مسئول قرارگاه خاتم اولاوصیاء یزد و جمعی از مسئولین و خانواده معظم شاهد و اهالی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۳    
امام جمعه همدان با بیان اینکه رئیس جمهور به نیت خدمت به همدان سفر می کند، گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور بخشی از خلأها را پر کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه نبود حضور مردم در صحنه موجب کودتای 28مرداد شد، گفت: شرایط امروز کشور قابل مقایسه با آن زمان نیست چراکه مردم در صحنه هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۲    
امام جمعه اردکان با اشاره به بررسی توافق نامه هسته ای گفت : امیدواریم " فرجام برنامه برجام " مایه آرامش مردم و علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی ایران شود .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۹    
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی لرستان از حضور 400 نفر از دانشجویان جهادی لرستان در مناطق محروم این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۱    
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه استکبارستیزی پایه و اساس شکل گیری انقلاب اسلامی است، گفت: شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبارستیزی ایران است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۵    
یادواره 94 شهید شرکت معادن البرز شرقی به همت پایگاه مالک اشتر بسیج اداری کارمندی الحدید سپاه شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۳    
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم گفت: دشمنان امروز جوهره دینی و انقلابی ما را هدف قرار داده اند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۲    
فرماندار اشکذر در پاسخی مثبت به مطالبه چند ساله خبرنگاران، از راه اندازی اتاق خبر در اشکذر خبر داد و افزود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۲    
امام جمعه اشکذر پناه بردن مصدق به آمریکا از شر انگلیسی ها را از علل شکست جریان ملی شدن صنعت نفت عنوان کرد و تذکر داد: مبادا امروز کسی فکر کند با نزدیک شدن به دولت های غربی ثبات ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۴    
حجت الاسلام حسینی: در روز دختر نباید تنها به تعریف و دادن هدایا به آنان بسنده کرد بلکه فرصتی برای به خود آمدن زنان و دختران است که در حقیقت سرمایه های معنوی خانواده و جامعه هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۳    
امام جمعه موقت ملایر با اشاره به نظرات غرب و اسلام داعشی به زنان گفت: از زنان نباید به اسم آزادی استفاده ابزاری و تبلیغاتی کردچراکه زن دارای ارزش والای انسانی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۲    
به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر مراسم جشنی توسط شهرداری میبد در پارک بهاران، برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۲    
بیست و چهارمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان (مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه) با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در همدان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۲    
امام جمعه هرات با اشاره به 23مرداد و روز مقاومت اسلامی گفت: پیروزی و مقاومت اسلامی مردم لبنان در جنگ 33 روزه نشان داد قدرت ایمان می تواند همه قدرت های مادی را باعزم و اراده آهنین نابود کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۲    
امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: اعتماد مصدق به آمریکا یکی از عوامل وقوع این کودتا بود و امروز نیز نباید به او اعتماد کرد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۵    
امام چمعه موقت دامغان گفت: در شرایط فعلی مسؤولیت خطیری بر دوش دختران جامعه اسلامی قرار دارد و آن حفظ و اشاعه هویت زن مسلمان است، هویتی که در بسیاری از حوزه ها به خطر افتاده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۵    
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه برجام چه تصویب شود و چه نشود ملت ایران متحد است، گفت: ساده اندیشی است که برخی ها تصور می کنند در صورت توافق باید شعار مرگ بر آمریکا کم رنگ شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۵    
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه نفوذ تفکرات انقلاب اسلامی در بین مردم منطقه و جهان کاملاً مشخص است، گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۷:۲۵    
مدیر برنامه ریزی سازمان بسیج سازندگی لرستان گفت: اردوهای طرح هجرت 3 با حضور سه هزار نفر از دانش آموزان استان لرستان در حال برگزاری هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۱    
راسخی مسئول بسیج رسانه استان در سفر به بهاباد از دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۳    
معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان گفت: باید سعه صدر در جریان های سیاسی تقویت شود و جریان های سیاسی استان در خطاها با سعه صدر مسائل را مدیریت و کنترل کنند و فضای پرنشاط سیاسی را تقویت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۴    
امام جمعه کبودراهنگ گفت: قوه قضائیه همواره نشان داده است قاطعانه و عادلانه به همه پرونده ها رسیدگی می کند و وابستگی به بزرگان نظام هیچ تاثیری در اجرای عدالت ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۱    
امام جمعه یزد گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه ها و به ویژه مسئولان فرهنگی جامعه باید بیش از پیش نسبت به ترویج آموزه های دینی، الهی، معرفتی و معنوی در جامعه به ویژه نسل جوان اقدام کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۱    
امام جمعه بافق با اشاره به اینکه روز دختر تنها یک نام گذاری ساده نیست، گفت: دختران در این روز باید با مطالعه زندگی حضرت معصومه(س) از زندگی این بانوی بزرگوار الگوگیری کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۲    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 امروز جمعه در نشستی در همین زمینه حاضر شد تا به سوالات درباره توافق هسته ای ایران پاسخ دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: خوشبختانه محصولاتی دراستان یزد،نظیر شیرینی، پکیج های حرارتی، لاستیک، کاشی، شیشه و ... ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۳۵    
امام جمعه مهریز گفت: اقتدار و عزت کشور و موفقیت های نظام تمامی مدیون تحمل سختی های رزمندگان سرفراز اسلام در دوران دفاع مقدس است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۱    
امام جمعه سمنان با بیان اینکه ملت های مسلمان منطقه در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده اند، گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی با حفظ وحدت و همبستگی نیازمند حمایت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان آزادگان و شهدا و جانبازان را ستاره ای پر نور در آسمان انقلاب و نظام دانست و گفت: تعداد آزادگان استان همدان یک هزار و 39 نفر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۸    
قوه قضائیه توانست پرونده ای که بیش از 20 هزار صفحه دارد را با وجود فشار بر افراد، مسئولین و مقامات بررسی و حکم عادلانه ای را صادر و اجرا کند. این حکم برای خیلی ها گران تمام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۸    
دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه باید به وسیله حزب کاری کرد و پشتوانه ای برای ولی فقیه بود، افزود: در هر زمانی جامعه اسلامی فرهنگیان سعی کرده صراط امام و رهبری را دنبال کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه نخست نماز جمعه این هفته قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به ضرورت سلامت خانواده ها برای شکل گیری جامعه ای سالم اظهار ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۱    
امام جمعه خرم آباد اداره حج توسط مجمعی متشکل از تمام کشورهای اسلامی را به علت بی لیاقتی و آزارهای آل سعود نسبت به حجاج بیت الله الحرام ضروری دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۲    
امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه جز جریان آمریکایی ملت و کشور ما در این کره خاکی هیچ دشمن دیگری ندارد، تبیین کرد: در دوره پسابرجام برای ما تنها موضوع مهم نحوه مواجهه با شیطان بزرگ آمریکاست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۲    
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در این نامه سران فتنه کشورهای غربی و آمریکا را جهان آزاد می نامند و از آنها استمداد می کنند علاوه بر اینکه می خواهند توافق هسته ای نشود خواهان اعمال فشار به ایران از طریق ...
  • ۱