دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 7 مرداد 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 مرداد 1394 بسیج 2 مرداد 1394 بسیج 3 مرداد 1394 بسیج 4 مرداد 1394 بسیج 5 مرداد 1394 بسیج 6 مرداد 1394 بسیج 7 مرداد 1394 بسیج 8 مرداد 1394 بسیج 9 مرداد 1394 بسیج 10 مرداد 1394 بسیج 11 مرداد 1394 بسیج 12 مرداد 1394 بسیج 13 مرداد 1394 بسیج 14 مرداد 1394 بسیج 15 مرداد 1394 بسیج 16 مرداد 1394 بسیج 17 مرداد 1394 بسیج 18 مرداد 1394 بسیج 19 مرداد 1394 بسیج 20 مرداد 1394 بسیج 21 مرداد 1394 بسیج 22 مرداد 1394 بسیج 23 مرداد 1394 بسیج 24 مرداد 1394 بسیج 25 مرداد 1394 بسیج 26 مرداد 1394 بسیج 27 مرداد 1394 بسیج 28 مرداد 1394 بسیج 29 مرداد 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 31 مرداد 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۵:۴۴    
نسخه نهایی نرم افزار موبایلی شیعه شناسی برای سیستم عامل اندروید منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۲    
بنیاد برکت برای مدرسه سازی در مناطق محروم شهرستان کهگیلویه 6 میلیارد و 710 میلیون ریال اعتبار تخصیص می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۹    
به همت خیّر نیک اندیش و گرانقدر یزدی 3 هزار جلد مصحف شریف قرآن کریم در قالب طرح نور باران به موسسات و جلسات قرآن اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۰۷:۵۹    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم گفت: مراسم پیاده روی از حرم مطهر امامزاده فضل بن موسی(ع) به طرف حرم مطهر امامزاده بی بی حور(س) و بعد از آن به سمت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در دهه کرامت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۲    
معاون کتابخانه ملی ایران از اجرای مصوبه شورای اجرایی این سازمان برای تغییر در شیوه برخورد با آن دسته از اعضای کتابخانه ملی که کتاب هایشان را دیرتر از زمان مقرر به کتابخانه عودت می دهند، خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۷    
ابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدری معروف به ابوبکرالبغدادی پس از حمله امریکا به عراق در سال 2003 با هماهنگی و پشتیبانی حزب بعث ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۷    
موسسه پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی بررسی عوامل مؤثر بر کاهش قیمت بین المللی محصولات مهم کشاورزی در چند سال اخیر و تداوم روند کاهش قیمت ها را منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجه الله تعالی شریف) استان قزوین گفت: انسان در فرهنگ دینی و قرآنی از ارزش والایی برخوردار است و با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۲    
رئیس بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: در دوران جنگ تحمیلی جهاد دانشگاهی با نگاهی مدبرانه و تخصصی وارد جبهه حق و باطل شد و در امور بهداشت و درمان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۸    
این دانه های به ظاهر کوچک، سرشار از خاصیت بویژه برای خانم ها است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۳    
امروز نرخ رسمی دلار با یک ریال کاهش 2959.9 تومان، پوند با 59 ریال افزایش 4624.2 تومان و درهم با 24 ریال رشد قیمت 3250.8 تومان تعیین شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: این آزادی که برخی دم می زنند عین اسارت است و اسیر شهوت هستند چرا که جوارح انسان لشکر خداوند است و نباید آنها را علیه خدا به کار برد و آغشته به گناه کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۹    
شاخص بورس در بیستمین هفته معاملاتی تالار شیشه ای در سالجاری برای دومین هفته پیاپی منفی بود و 1.28 درصد کاهش یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی خانه مطبوعات اردبیل گفت: قریب باتفاق رسانه های استان اردبیل در کمال همت و با رعایت همه اصول اخلاقی و نظم عمومی در راستای ساختن جامعه ای سالم و آرام به دور از همه تنش ها حرکت نموده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۳    
رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی تأکید کرد: امروز نمی توان به حکام کشور های عربی امید داشت که آنها از ملت مظلوم فلسطین در مبارزه با رژیم اشغالگر دفاع کنند پس ملت های اسلامی باید به پاخیزند و از تمامیت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۴    
نشست کمیسیون " فلسطین و نقش اعراب و مسلمانان " در حاشیه اولین اجلاس عمومی اتحادیه علمای مقاومت در بیروت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور درباره سند برجام گفت در این سند، چیزی به نام تصویب مجلس پیش بینی نشده و ظرف 90 روز نیز این سند اجرایی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۱    
کمال الدین پیرموذن (برادر نورالدین پیرموذن، از اصلاح طلبان فراری و همکار صدای آمریکا) در مصاحبه با آریا گفته است: اصولگرایانی چون آقای لاریجانی به عنوان افرادی منصف، معتدل و اهل منطق شناخته می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۵    
فرمانده پایگاه شهید یاسینی بوشهر گفت: این پایگاه ماموریت پوشش هوایی و حراست از آسمان میهن اسلامی و شریان اقتصادی کشور را با استفاده از هواپیماهای F4 بر عهده دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۶    
هر شهید برای مکتب ما یک پرچم است و اگر این پرچم بیفتد آن مکتب هم سقوط می کند و ارزشهای دینی فراموش می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهردار منطقه 20 از ارائه خدمات گردشگری و تفریحی ویژه ایام تعطیلات تابستان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان این منطقه جنوبی خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۸    
خبرگزاری بسیج: 20 کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ری در طرح " آسمانی ها" ویژه غنی سازی اوقات فراغت تابستان شرکت دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۱    
معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: طرح هجرت 3، زمینه کشف استعداد جوانان البرزی را فراهم می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: پس از چند سال وقفه در برگزاری، سومین کنگره ملی شعر روستا اسفندماه سال جاری در یزد برپا می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۰    
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: برای ترویج حجاب بین عموم به خصوص جوانان و نوجوانان باید پیامدها، اثرات و برکات آن را گوشزد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۵    
مشکلات حوزه راه و شهرساز ی و مسکن استان کهگیلویه وبویراحمد توسط دکتر خادمی استاندار، مهندس نیک اقبالی معاون عمرانی و مهندس فدایی مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه ای با حضور دکترعباس آخوندی وزیر راه و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۲    
رییس اداره گاز و گاز مایع شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از پایان موفقیت آمیز تعمیرات اساسی مجتمع گاز و گاز مایع 1300 سیاهمکان این شرکت به دست توانمند نیروهای داخلی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۰    
مدیرکل منابع طبیعی از ظرفیت 300 هزار هکتاری کشت گیاهان دارویی در عرصه های طبیعی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۳    
امام جمعه موقت ساری با اشاره به تشییع 30 شهید گمنام و غواص دوران دفاع مقدس از روزهای آینده در استان, گفت: هویت شهید غواص مرکز مازندران شناسایی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۰    
فرماندار نوشهر از برگزاری مراسم وداع شهدای غواص استان در روز 16 مرداد در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۰    
معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر شناسایی نقاط قوت طرح اردوی هجرت سازندگی، گفت: اجرای طرح های هجرت سازندگی در مازندران افزایش یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۷    
فرمانده سپاه ناحیه بابلسر با اشاره به میزبانی مازندران برای استقبال و تشییع پیکرهای مطهر 30 شهید غواص در شهرهای مختلف استان، گفت: پیکرهای مطهر 10 شهید غواص در بابلسر تشییع می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۵    
باید برای اشتغال زنان در مشاغل خانگی برنامه ریزی شود؛متاسفانه رسانه های ما تبلیغاتی دارند که فرهنگ زن امریکایی را ترویج می دهد، درصورتی که باید برهنرها و احساسات و توانمندی های زنانه افراد افتخار کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری بسیج: قادر جویا نماینده مراغه در شورای اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: برای توسعه پایدار کشور، توسعه روستاها ضروری است با این حال برای بازسازی و مقاوم سازی روستا ها نباید چهره روستاها را تغییر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۵    
جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد با حضور استاندار اردبیل، مدیران استانی و مسوولان محلی در اصلاندوز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۲    
حادثه سیل اخیر جمعیت دامی منطقه الموت را نیز متاثر کرد
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۲    
امام جمعه پارس آباد گفت: در بین مردم شایعه شده با اینکه همه شرایط گمرک اصلاندوز- هورادیز آماده بازگشایی بوده اما شخص استاندار مخالف این بازگشایی است که درخواست ما از استاندار این است که پاسخگوی این ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی قوه قضاییه با انتقاد از برخی جوسازی ها در بحث پزشک جراح خانم شهرستان ممسنی، از پیگیری حادثه رخ داده و انجام اقدامات قانونی علیه خاطیان پس از محرز شدن علل و عوامل وقوع آن خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، خسرو معتضد اظهار داشت: من واقعا تعجب می کنم که وزیر صنعت از اظهارات خود چه فهمی دارد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۷    
بخشدار شاهرود گفت: زمین لرزه که از ظهر امروز در شهر کلور اتفاق افتاده هیچ تلفاتی جانی و مالی نداشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۴    
عملیات موفقیت امیز شبانه محیط بانان اداره محیط زیست خلخال با دستگیری غارتگران طبعیت و محیط زیست به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۶    
طرح هجرت 3 با هدف نوسازی و مرمت مدارس به همت ناحیه مقاومت بسیج و آموزش و پرورش در شهرستان گرمی کلید خورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۷    
آرمان: به نظر می رسد توافق هسته ای باید باعث افزایش حجم معاملات در بازار سرمایه می شد و حداقل یک رشد 10 تا 15 درصدی را در این بازار شاهد بودیم که این اتفاق نیفتاد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۶    
استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی از میثم فرج پور نیری به دلیل کسب رتبه 9 کنکور سراسری در گروه آزمایشی علوم تجربی قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۳    
امام جمعه نیر از ایجاد مرکز فرهنگی در منطقه توریستی بولاغلار این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۰    
امام جمعه نیر رسالت سازمان فنی و حرفه ای را بسیار خطیر و تعیین کننده دانسته و بر ضرورت مهارت آموزی جهت ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۸    
فرمانده انتظامی نیر از کاهش 87 درصدی میزان وقوع سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیر از قطره چکانی بودن اعتبارات بخش گردشگری این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۲    
خانواده شهید حسینعلی بالویی غواص عملیات کربلای4 که یکی از 175 شهید غواص این عملیات است پس از 29 سال انتظار، عصر امروز با پیکر فرزند شهیدشان در معراج شهدای تهران دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاح نمایشگاه"معراج" با موضوع نماز،گفت: اگر جامعه بخواهد انسان های موفق و وارسته داشته باشد باید نماز را در رأس تمام امور قرار دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: در بحث مذاکرات باید از ذوق زدگی پرهیز کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به ساماندهی 12هزار گلزار شهید در کشور گفت: ساماندهی 201 گلزار شهدای باقی مانده چهارمحال و بختیاری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
جعفر بلوری: ترکیه سرانجام پس از چند ماه تحرکات گسترده در مناطق مرزی سوریه و چند تجاوز محدود و موقت به خاک این کشور، روز جمعه گذشته -دوم مرداد- بدون اعلام قبلی، حملات گسترده ای را به شهر حلب ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
پورمختار گفت: پرونده تبانی و فساد در فوتبال در صحن علنی مجلس بازخوانی خواهد شد و بعد از بازخوانی برای اجرای احکام در اختیار دستگاه قضا و البته وزارت ورزش قرار خواهد گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
یک منبع آگاه از تایید حکم اعدام محمد علی طاهری سرکرده فرقه انحرافی حلقه خبرداد و گفت: این حکم به وکیل وی ابلاغ شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
خبرگزاری بسیج: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جمع فرهنگیان ملکان اعلام کرد: طرح رتبه بندی معلمان استان پیش از آغاز سال تحصیلی جدید اجرایی و احکام مربوط به آن صادر می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
خیلی ها می پرسند چرا نام حقیقت با حمایت فرانسه بر سینمای ما سایه انداخته است. حقیقتی که ظاهرا در فرانسه فقط یک سینمادار است. اما حالا خیلی ها اعتقاد دارند نمی شود نقش او در پیوند فرهنگ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
فرمانده سپاه ناحیه خنداب از آغاز طرح اردوهای جهادی از 10 مردادماه در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
آیت الله جوادی آملی با ابراز نگرانی از وضعیت نا مناسب سواحل خواستار ساماندهی عملی این نقاط به حیث فرهنگی شد و تاکید کرد که همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی در خصوص مسأله دریا و مدیریت آن باید احساس ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۶    
رئیس بنیاد تاریخ پژوهش ایران معاصر در جمع دانش پژوهان طرح ولایت استانی گیلان گفت: مذاکرات از شکست زودهنگام آمریکا جلوگیری کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۰۱:۰۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید احمد خاتمی امشب در آیین غبارروبی ضریح آیت الله سید حسن مدرس اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۷    
دانشگاه هاروارد آمریکا فاش کرد بر اساس فتواهای داعش، سرقت اعضای بدن و حتی خوردن گوشت انسان به ویژه در زمان جنگ، مجاز است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین آزادانه در اروپا در حال فعالیت است، گفت: انتظار از پاریس این است به فعالیت این گروه در فرانسه پایان دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۹    
بازخوانی تخلفات رنو و پژو در قراردادهایشان با خودروسازان ایرانی که خسارت های زیادی را متحمل کشور کرده است، دقت عمل مدیران خودروسازی کشور در امضای قرارداد جدید با این شرکت ها را گوشزد می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۲    
فرمانده سپاه تنگستان گفت: امروز در تلاطم امواج فتنه ها قطب نمای حرکت دانش آموزان بصیرت دینی است که رمز موفقیت و موجب رسیدن به اهداف عالی نظام و انقلاب خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۶    
فرمانده حوزه مقاومت قمر بنی هاشم دانش آموزی تنگستان گفت: دوره 7 روزه یاوران ولایت در راستای شناسایی استعدادهای شایسته برای مدیریت در بسیج شناخته می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۵    
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان گفت: معلم باید الگوی زندگی اسلامی برای دیگران باشد و این را باید تربیت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۹    
هر کسی بچه 13 ساله را می دزدد، اگر من هم باشم اعدام حقش است. اگر این کار را بکنم نباید در این دولت زندگی کنم چون خیانت بر خانواده ها می کنم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۶    
خبرگزاری بسیج: جمعیت هلال احمر ملکان برای پرکردن اوقات فراغت جوانان این شهرستان با همکاری مربیان امدادی و پرستاران داوطلب شبکه بهداشت و درمان دوره های فراگیر امداد و نجات را برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۸    
آبشخور فکری برخی جریان های سیاسی نشان می دهد که مشی تاریخی شان گره زدن هستی کشور به نگاه آمریکایی ها است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۳    
خبرگزاری بسیج: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی پس از بازدید از طرح هادی کانال شهر آچاچی و روستاهای کهبنان و لیوانلو میانه اجرای طرح های هادی را موجب کاهش مهاجرت مردم از روستاها عنوان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۴    
پایگاه های مقاومت بسیج بخش سامن از خانواده های شهیدان محمدجعفرسلیمی، حمیدرضا دره ای و جابر شیرزادی در روستاهای انوج و کهکدان سرکشی کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۱    
مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 ویژه دانش آموزان با حضور مسئولین آموزش و پرورش و مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز در کانون امام علی (ع) کرج برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۲    
معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز: طبق تصمیمات اتخاذ شده این دوره در تابستان هزار نفر به اردوهای جهادی اعزام می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۹    
خسرو ساکی گفت :طرح هجرت 3 موجب می شود روحیه کار ،کارآفرینی و اشتغال در دانش آموزان افزایش یابد و در مسیر مهارت آموزی تلاش کنند
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۹    
یادواره شهدای عملیات مرصاد با محوریت شهید غلامرضا شهبازی و با حضور 100 نفر از بسیجیان در دارالقرآن کانون بسیج برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۶    
یوسف دانشور خبر داد : تابستان امسال 85 مدرسه استان در طرح هجرت سه با حضور دانش آموزان بهسازی و بازسازی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۶    
طرف غربی به طور پیچیده مکانیسم ماشه و بازگشت تحریم ها را در برجام و قطعنامه 2231 گنجانده و این در حالی است که بنابر کتاب خاطرات روحانی پذیرش ساز و کار ماشه یکی از خطوط قرمز اصلی مذاکره کنندگان در سال ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۲۱    
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: دولت 120 میلیارد تومان به صندوق ذخیره فرهنگیان بدهکار است که به تایید سازمان حسابرسی نیز رسیده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۵    
کفاش گفت: عملیاتی کردن سند توسعه نماز، توسعه، تجهیز و رفع مشکلات 650 مرکز دارالقرآن و طرح قرائت تقلیدی و 10 ها طرح دیگر محصول فکر همکاران ما در وزارت آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگ قرآنی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۳    
فابیوس تمام مدت مذاکرات اخبار را نه برای اسرائیلی ها بلکه برای شخص نتانیاهو می برده است. الآن هم که همه صف کشیده اند تا به ایران بیایند می خواهد از دیگران عقب نیافتد و فرانسه هم از مذاکرات منفعت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۴    
با توجه به افت فاحش صنعت خودروسازی فرانسه در سال های اخیر، شاید بهتر باشد ایران به جای اطمینان مجدد به شرکت های بدسابقه پژو و رنو، اقدام به مذاکره با شرکت های بزرگ خودروسازی در ژاپن، کره جنوبی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۳    
بندر بن سلطان گفت: توافق هسته ای ایران حتی منتهی به نتایج به دست آمده از توافق هسته ای با کره شمالی نیز نمی شود که طی آن باز کره شمالی موفق شد به بمب هسته ای دست یابد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۷    
در حاشیه حضور گروه جهادی سالار شهیدان دانشگاه ازاد اسلامی خاتم در روستای هاشم آباد هرات، جمعی از مسئولین هرات با حضور در جمع این گروه از نزدیک با فعالیت ها آنان آشنا شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۸    
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه جایگاه فعلی هیات کشتی استان در کشور مناسب نیست گفت: باید تلاش کنیم کشتی استان یزد به جایگاه واقعی خود برسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۵    
عصر دیروزمسابقات فوتسال نوجوانان استان یزد در سالن 12هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۵    
فیلم داستانی رویای صادقه به کارگردانی اصغر عباسی فیلمساز ابرکوهی برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره رضوی، از استان یزد برگزیده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۲    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: باید با فساد و انحراف در جامعه هر چه سریعتر برخورد و حکم آنها اجرا شود چرا که هر گونه کوتاهی در این امر در شأن نظام اسلامی نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۲    
معلوم نیست بر اساس کدامین تدبیر، رفتار و گفتار دولتمردان درباره نتیجه تعلیق تحریم ها، تغییر کرده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۳    
مهندس جلایی گفت: یکی از وظایف اصلی شورا نظارت بر امور مالی شهرداری و تصویب بودجه ی آن است و به همین منظور برگزاری جلسه ی فوق العاده جهت بررسی و تصویب بودجه در اولویت جلسات بعدی شورا قرار خواهد گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۷    
رئیس اداره ی آموزش و پرورش ابرکوه: به رغم کاهش 53 نفری شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94، تعداد پذیرفته شدگان به 58 درصد افزایش یافته و امسال 19 نفر از دانش آموزان ابرکوه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۲    
تندیس جدید مهدی آذر یزدی پدر ادبیات نوین کودک و نوجوان ایران در ابتدای خیابان آذر یزدی رونمایی شد که با توجه به سرقت عینک تندیس قبلی، عینک تندیس جدید به بدنه آن متصل است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۲    
به استناد خون 17 هزار شهیدی که از رئیس جمهور تا کاسب ساده توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده اند، یک سوال بزرگ در ذهن ایجاد می شود که چرا فرانسه بخشی از خاک کشورش را برای پناه دادن ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۷    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبانی اصلی انقلاب بیان کرد: سازش با کشورهایی که ما را تحریم و از حقوق خودمان محروم کردند با مبانی و ارکان اصلی انقلاب یعنی استکبارستیز اختلاف دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۴    
نمایشگاه گذر مهارت با هدف توسعه آموزشی های مهارتی و فراگیر کردن این آموزش ها از تاریخ 6مرداد تا 9مرداد ماه سال جاری از ساعت 20 الی 23 در محل کوهستان پارک یزد دایر می باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۱    
اگر حاکمیت سیاسی ایران به لطف فشارهای داخلی از جانب منافع سیاسی و تجاری در سطح منطقه و بین المللی کمتر حالت تخاصمی داشته باشد، بیشتر به سود برنامه های آمریکا و البته برنامه های واشنگتن در عربستان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۸    
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: منش پهلوانی بر روحیه ورزشکاران لرستان حاکم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۲    
مسئول بسیج مداحان کبودراهنگ از برگزاری دوره آموزش مداحی ویژه نوجوانان در کبودراهنگ خبر داد و گفت: مداحان ضمن بیان معارف اهل بیت نقش مهمی در روشنگری مردم دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۲    
اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهرود از دهم مرداد ماه تا اول مهرماه در روستاهای محروم بخش کالپوش شهرستان میامی با حضور بیش از 400 دانشجو در قالب 11 گروه جهادی برگزار می شود. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۰    
آیت الله سیداحمد خاتمی نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران را اقامه می کند.