دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 25 مرداد 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 مرداد 1394 بسیج 2 مرداد 1394 بسیج 3 مرداد 1394 بسیج 4 مرداد 1394 بسیج 5 مرداد 1394 بسیج 6 مرداد 1394 بسیج 7 مرداد 1394 بسیج 8 مرداد 1394 بسیج 9 مرداد 1394 بسیج 10 مرداد 1394 بسیج 11 مرداد 1394 بسیج 12 مرداد 1394 بسیج 13 مرداد 1394 بسیج 14 مرداد 1394 بسیج 15 مرداد 1394 بسیج 16 مرداد 1394 بسیج 17 مرداد 1394 بسیج 18 مرداد 1394 بسیج 19 مرداد 1394 بسیج 20 مرداد 1394 بسیج 21 مرداد 1394 بسیج 22 مرداد 1394 بسیج 23 مرداد 1394 بسیج 24 مرداد 1394 بسیج 25 مرداد 1394 بسیج 26 مرداد 1394 بسیج 27 مرداد 1394 بسیج 28 مرداد 1394 بسیج 29 مرداد 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 31 مرداد 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۹    
امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه های مختلفی به مناسبت هفته دفاع مقدس در طارم اجرا خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۶    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: یادواره شهدای منطقه قهاوند و شهید شاخص سال 94 شهید غلامی در روز سه شنبه 17 مرداد ماه با حضور سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۹    
او در عین پذیرش دخالت انگلیس و آمریکا در کودتا، سرنگونی دولت مصدق را بیشتر ناشی از عوامل داخلی می داند...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۶    
جشن میلاد امام رضا(ع) و همایش سبک زندگی رضوی در سپاه امیرالمومنین(ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۹    
مدیر عامل آذین خودرو گفت: وزارت صنعت برای رفع رکود واحدهای تولیدی در پسا تحریم و همکاری با شرکای خارجی هنوز برنامه ای ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۸    
دبیرکمیسیون اصل نود مجلس گفت: کارگروه ویژه زمین خورای در کمیسیون اصل نود مجلس، پرونده زمین خواری گردنه حیران را مورد بررسی قرار می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۳    
آزادگان اسطوره های سلحشور وطن، آزادگان جان برکف، این شیرمردان عرصه نبرد حق علیه باطل که با استقامت و پایداری مثال زدنی خویش عزت، افتخار و عظمت را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۲    
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری از احداث سد زیرزمینی برای جمع آوری و جلوگیری از حرکت آبهای زیرزمینی در روستای یانچشمه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۲    
لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه نیس و لوکارنو اعلام وصول شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۷    
همزمان با زادروز ولادت حضرت امام رضا(ع) جشنواره ادبی نذر شعر با معرفی و تقدیر از 23 شاعر برگزیده رضوی از سراسر کشور به کار خود پایان می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۴    
برای کسی که قتلگاه را به چشم نشانم داد .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۳    
بانک مرکزی، نرخ بانکی 39 نوع ارز را برای فروش در مرکز مبادلات ارزی امروز شنبه نسبت به روز گذشته ثابت اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۶    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تالش اسوه و الگو قراردادن حضرت معصومه(س) را وظیفه خانواده ها دانست و اذعان کرد:والدین باید حجاب و عفت را در فرزندان تقویت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
عضو شورای شهر سرعین گفت: ما 20 درصد عوارض آب های گرم را که باید به توسعه سرعین اختصاص می یافت، احیا کرده و شهرداری و مردم سرعین را از این ظرفیت بهره مند کردیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۴    
فرماندار تفت به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز گفت: مقاومت و رادمردی آزادگان گرانقدر، از فصل های درس آموز دوران هشت سال دفاع مقدس است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس کلیات طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را به تصویب رساندند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۸    
بخشدار مرکزی شهرستان پیشوا از احداث مراکز فرهنگی صالحین در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۲۳:۳۱    
مادر شهید توسلی همرزم شهید مهدوی: شب قبل از شهادت، شام ماهی داشتیم فرزندم گفت ماهی ها! امشب ما شما را می خوریم و فردا شب شما ما را خواهید خورد و رفت و دیگر بازنگشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۹    
نمایش شب بی پایان فاخته نوشته حمیدرضا نعیمی به کارگردانی امیر سهامی به بیست و چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه راه یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه هرات به مناسبت 26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۳    
رئیس اصناف پزشکی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: پس از اجرای طرح تحول سلامت داروهای خارجی فوق العاده گران بیماران خاص از جمله دیالیزی، هموفیلی، ام اس، فشارخون و چربی خون زیر پوشش بیمه قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۲    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: برگزاری برنامه های دهه کرامت در مناطق مختلف کشور سبب ترویج فرهنگ اسلامی و تبیین شیوه زندگی اهل بیت(ع) می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۴    
مرکز پژوهش های مجلس پیش بینی کرد، امسال کسری بودجه بیش از 49 هزار میلیارد تومان باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۷    
یک گروه گردشگر از کشور بوسنی عصر روز یکشنبه از بیت تاریخی حضرت امام(ره) در خمین دیدن کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۲:۴۶    
یک کارشناس بهداشت گفت: کارخانه های ایرانی عموماً بهداشت و ایمنی کار و کارگر را رعایت می کنند و موضوعاتی مانند پوشش مخصوص کارگر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۵    
هزینه های تجهیزات پزشکی با اجرای طرح تحول نظام سلامت کاهش10درصدی د اشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۱    
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه سلمان گفت: در تابستان امسال 1042 نفر به اردوهای راهیان نور در غرب و شمال غرب کشور اعزام شده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۷    
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه سلمان گفت: در تابستان امسال 1042 نفر به اردوهای راهیان نور در غرب و شمال غرب کشور اعزام شده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۱    
زورخانه شهدای بانک ملی استان مرکزی شامگاه یکشنبه با حضور مسوولان استانی، نیروی انتظامی و سپاه روح الله این استان در اراک افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۱    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: شهید مهدوی و هم رزمانش با حرکت عظیم خود شیطان بزرگ را در خلیج فارس به ذلت کشاندند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از عضویت 22 مسئول عالی رتبه استان در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۱    
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت تیم های بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی استان به لوداب و حومه اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۴    
طی مراسمی از 20 دانش آموز شرکت کننده در جشنواره نوجوان خوارزمی که در مرحله ناحیه و استان رتبه های اول تا سوم را کسب نموده توسط آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان تجلیل شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: از زمان صفویه و قبل از آن ایرانیان بوده اند که ساخت و ساز و تعمیرات عتبات عالیات را انجام داده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۲۳:۳۷    
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر گفت: همه اهل بیت (ع) منبع کرامت و خوبیها هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۰:۲۳    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از انتشار کتاب شهیدان قلم که در بردارنده دل نوشته ها و زندگینامه شهدای فرهنگی کرمانشاه است خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۰۰:۰۳    
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تبیین موثر ماموریت های بسیج باید با کیفی سازی حلقه های صالحین با اولویت تربیت مقدم بر آموزش در سرلوحه کار باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۸    
سید محمد میر محمدی استاندار یزد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر نمود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۲۰:۲۴    
محافل رسانه ای غرب می گویند پس از توافق وین هیچ تغییری در سیاست خارجی ایران و آمریکا نسبت به یکدیگر ایجاد نشده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۲    
تحریم ها اگرچه این سالها پیرامون هسته ای شکل گرفت ولی ملت ایستاد و از حقش دفاع کرد. البته در این رابطه افرادی هزینه دادند، هم آنهایی که شهید شدند و هم آنهایی که خط شکنی کرده و در غربت اسارت کشیدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۲    
هاشمی گفت:در سال آینده 5 اردوگاه ویژه دانش آموزان استثنایی در کل کشور داشته باشیم که استان قزوین با توجه به ویژه های منحصر به فردی که دارد یکی از 5 اردوگاه در سطح کشور است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۷    
سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن شهید بنی هاشم فرمانداری با حضور آزادگان شهرستان مشگین شهر و مسئولان شهرستان مشگین شهر گرامی داشته شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: از برگزاری تمامی تئاترها با محتوای مختلف در اردبیل حمایت می کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۳    
معاون اداری مالی شهردار شیراز گفت: در راستای اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روحیه جهاد و بسیجی در تمام ارکان جامعه شهرداری شیراز با تفکر بسیجی و جهادی اداره می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس بنیاد شهید شهرستان مشگین شهر گفت: با حمایت های دولت موفق شدیم تا تمام مطالبات و بدهی های آزادگان را در شهرستان مشگین شهر پرداخت کنیم تا این قشر کمتر دغدغه مالی داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: رونق و توسعه اقتصادی استان اردبیل در گرو حمایت مسئولان و مدیران دستگاه های اجرای از واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاران مختلف در سطح استان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۲    
نودونهمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) پنج شنبه 29 مرداد در 10 شهرستان کشور برگزار می شود که کارت ورود به جلسه سه شنبه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۰    
به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگاه به ایران امام جمعه اشکذر به اتفاق دیگر مسئولین شهرستان از دو آزاده اشکذر دیدن کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل امور بانوان استانداری یزد با اشاره به ضرورت هم اندیشی دولت و ملت در بحث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: بیش از 2 هزار برنامه ویژه دهه کرامت در یزد تدوین شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۶    
فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) آخرین ساخته مجید مجیدی، چهارم شهریورماه همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) اکران می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل حج و زیارت استان یزد با اشاره به اهمیت کاهش بازارگردی و خرید حجاج ایرانی در عربستان، از برپایی نمایشگاه خرید سوغات حجاج و برگزاری آیین نمادین حج تمتع در یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۹    
ساکنان سرعین و سایر نقاط این استان درحالی با موج سوم گرمای آزاردهنده هوا در تابستان امسال مواجه هستند که پیش بینی می شود دمای هوا برای آغازین روزهای هفته پیش رو به مرز هشدار برسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۲    
رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: توسعه و پیشرفت همه جانبه استان اردبیل در گرو حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بوده که در این راستا رفع مشکلات آنها پیگیری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۲    
در مراسمی با حضور مسئولان استانی و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از دانش آموزان و فرزندان ایثارگر و آزاده استان اردبیل در سالن ولایت اردبیل تجلیل و قدردانی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۹    
شهردار سرعین گفت: باغ لاله های بهشتی سرعین در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود و در این راستا تاکنون 7 هکتار زمین این باغ تملک شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس شورای شهر سرعین گفت: با برنامه ریزی های انجام شده اعتبارات شهرداری سرعین در سال آینده به 20 میلیارد تومان افزایش می یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۷    
سرپرست کمیته امداد شهرستان نمین گفت: امسال نزدیک به 2 میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند که توانایی انجام کار را دارند پرداخت شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۷    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نخستین پرواز اردبیل به استانبول روز پنجشنبه همزمان با 29 مردادماه امسال برقرار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۷    
فرماندار شهرستان نیر از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل پروژه مسکن مهر محرومان بنیاد مسکن نیر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۷    
مشاور مطبوعاتی و رسانه ای رئیس جمهور سابق نسبت به سخنان وزیر دادگستری علیه رحیم مشایی واکنش نشان داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۳    
بیمارستان صحرایی شهید "مسعود مرادی" به مدت 4 روز از دهم شهریور ماه در خنداب برگزار می شود که تاکنون 6 هزار نفر برای ویزیت تخصصی و فوق تخصصی غربالگری شده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۳    
نماینده مردم یزد و اشکذر به ظرفیت های بالای علمی شهرستان اشکذر اشاره کرد و گفت: صحیح نیست که ما شهرستان اشکذر را فقط یک شهرستان صنعتی بدانیم و می توان با پتانسیلی که در این شهرستان وجود دارد اشکذر را ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۸    
استاندار اردبیل گفت: انتظار می رود با توسعه روش های نوین کشاورزی نظیر استفاده از سیستم های آبیاری نوین و اصلاح الگوی کشت تحولی اساسی در این بخش ایجاد شود تا اردبیل یکی از قطب های فراملی در این حوزه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۹    
طراحی آمریکا این است که اولا با نشاندن ایران پای میز مذاکره، ایران را وادار به پذیرش اصل بده بستان درباره موضوعات منطقه ای کرده و مذاکرات را بر چند و چون آن متمرکز کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نمین گفت: امسال 900 نفر از مردم شهرستان نمین از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۷    
نمایشگاه کاریکاتورهای سیاسی اس داعیل با حضور سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن نوری نجفی، در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی گشایش می یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۰۲    
خستگی را خسته کرده اند این افسران مخلص ولایت تا خاییز تنگستان قرار عاشقی اشان برای خدمت به انقلاب و نظام و رفع محرومیت باشد
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: امروز حضور آزادگان سلحشور و سرافراز در عرصه های علمی و مدیریتی کشور آنان را به عنوان ذخیره ای راهبردی و تاثیرگذار در روند پیشرفت و تعالی ایران ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۳    
بصیری گفت: هدف از اجرای اقتصاد مقاومتی ایجاد بستر مناسب برای صادرات و کم کردن واردات است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۹    
در جلسه ای محمد فلاح زاده به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۰    
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه 80 درصد موسسات قرآنی استیجاری هستند، گفت: نداشتن مکان ثابت و ملکی از عمده مشکلات موسسات قرآنی می باشد .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۹    
مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برای خدمات بهداشت و درمان و کمک به تأمین سلامت نیازمندان و مددجویان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۳    
رئیس اداره آموزش مداوم یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: چهار قطب علمی پیشرفته شامل، پیوند، میکروبیولوژی، ایمنولوژی و آموزش الکترونیکی در شیراز فعال هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۳    
نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با اجرای طرح نکاشت، تخریب سد سیوند و زنده شدن دریاچه بختگان شاهد رونق و توسعه بخش کربال باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۳    
معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی فارس گفت: هشتمین نمایشگاه سراسر صنایع دستی این استان اسفندماه امسال در شیراز برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۷    
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: یکی از کارکردهای بسیج دانشجویی، کمک به رشد و توسعه علم و فرهنگ در دانشگاه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: عکس های علی فریدونی از جنایات حلبچه از مجموعه آثار شاخص وی به شمار می رود و زمانی که به نیویورک و سازمان ملل رسید نفس هر دیپلمات را گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۷    
به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی فرماندار به اتفاق امام جمعه شهرستان بهاباد به دیدار تعدادی از آزادگان سرافراز و قهرمان شهرستان بهاباد رفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۶    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۳    
سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نمین گفت: طی چهار ماه اول امسال بیش از یک میلیارد و 970 میلیون ریال در قالب تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان پرداخت شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۳    
یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی تاکید کرد: با سرمایه گذاری روی توافق هسته ای باید به دنبال ایجاد اصلاحات سیاسی و تداوم حمایت آمریکا از فعالان حامی ایجاد اصلاحات در ایران بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۳    
نخستین همایش علمی و فرهنگی حریم ریحانه امروز با حضور پرشور زنان و دختران اقلیدی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در سالن امام رضای این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۳    
فرمانده سپاه لارستان بابیان اینکه همایش بین المللی پیرغلامان حسینی در مهرماه سال جاری به میزبانی شهرهای لارستان و شیراز برگزار می شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۳    
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور، برگزاری کنگره و اجلاسیه شهدای استان چهارمحال و بختیاری را معرف توانمندی مدیران استان دانست .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر امروز کشور ما به بخش های هسته ای، پزشکی و نانو دستیابی پیدا کرده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۱    
رئیس حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اظهار داشت: تولید 4 هزار اثر فاخر در دومین جشنواره حضرت شاه چراغ (ع)، برگ زرینی در تاریخ برگزاری این برنامه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۶    
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز گفت: در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی، ساخت مجموعه های پویانمایی برای سنین مختلف به همت این حوزه معاونت آغاز شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۶    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: هر قانونی با طی زمان، نیاز به بازنگری دارد که به نظر می رسد اصلاح قانون کار ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۳    
مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت حق بیمه عمر و سرمایه گذاری برای 40 کودک یتیم توسط یک بانوی نیکوکار لارستانی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۳    
معاون وزیر کار با اشاره به اینکه دولت در تلاش است تا فاصله پرداختی حقوقی بین زنان و مردان را در مشاغل هم ارزش حذف کند، گفت: نرخ بیکاری زنان 3 برابر مردان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۳    
شهردار شیراز گفت: با برپایی جشنواره هایی نظیر شهر سالم فضا را باز می کنیم تا تمام شهروندان بتوانند بهره لازم را ببرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: رودخانه خشک در زمانی که بارندگی نباشد می تواند به عنوان پارکینگ مورداستفاده قرار گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۴    
فرهنگ ایثار و شهادت، رمز پیروزی مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، در برابر دشمنان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۴    
اینکه اوباما و کری به صراحت بگویند اگر توافق نمی کردیم، تحریم ها در حال فروپاشی بود ، به این معناست که آمریکا می کوشد از موقعیت ضعف، برای خود یک فرصت بسازد و در حال خاک شدن ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۱    
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از هماهنگی های صورت گرفته برای دیدار اعضای کمیته های کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۴    
شهرستان کمیجان به عنوان یک شهرستان کمتر توسعه یافته، با مسافتی که با مرکز استان دارد سرعت توسعه و پیشرفت آن کند ارزیابی می شود در این بین حضور گروه های جهادی در این منطقه برای تسریع محرومیت زدایی از ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۸:۲۳    
یادواره 740 شهید سرافراز شهرستان مهاباد با حضور مسوولان اجرایی و اقشار مختلف مردم این شهرستان روز یکشنبه در تالار وحدت شهرداری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۰:۳۳    
مسئول برگزاری یادواره شهدای جرم افشار گفت: از مسئولان تقاضا دارم دغدغه مقام معظم رهبری درباره زنده نگه داشتن یاد شهدا را جدی بگیرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۳    
متأسفانه این نوع استفاده چاله میدانی از واژه غضنفر در حالی توسط روزنامه زنجیره ای در تیتر یک قرارگرفته که بسیاری از معنای واقعی آن خبردارند و به نظر نمی رسد مسئولان این روزنامه که باید از سطح بالایی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۲    
فرمانده سپاه شهرضا حضور پرشور مردم شهرضا در مراسم تشییع پیکر شهیدای غواص را حماسه ای کم نظیر خواند.