جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۱۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 25 خرداد 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 2 خرداد 1394 بسیج 9 خرداد 1394 بسیج 12 خرداد 1394 بسیج 17 خرداد 1394 بسیج 18 خرداد 1394 بسیج 19 خرداد 1394 بسیج 20 خرداد 1394 بسیج 21 خرداد 1394 بسیج 22 خرداد 1394 بسیج 23 خرداد 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 25 خرداد 1394 بسیج 26 خرداد 1394 بسیج 27 خرداد 1394 بسیج 28 خرداد 1394 بسیج 29 خرداد 1394 بسیج 30 خرداد 1394 بسیج 31 خرداد 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۵    
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری هشتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم "نورالهدی 8" خبرداد و اظهار کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۰۹:۴۵    
برای تاریخ می گویم شامل مباحث مختلفی است. رفیق دوست در این اثر با سؤالات علامیان، درباره تاریخ و برای تاریخ می گوید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۴    
خبرگزاری جهاد دانشگاهی (ایسنا) به کانونی برای پوشش فعالیتهای ضدارزشی جریان برانداز در عرصه هنر تبدیل شده است...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۶    
در بازار امروز طلا و ارز هر دلار آمریکا به قیمت 3260 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به ارزش 904 هزار تومان فروخته می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۲۰:۰۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از پیش بینی حضور بیش از 300 دانش آموز در کانون های تابستانی کمیته امداد ملایر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۳    
محفل انس با قرآن و ترتیل یک جزء قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۳    
روز قدس یادگار جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در حالی همه ساله همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر دنیا گرامی داشته می شود که طی تمام این سال ها ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۶    
اعضای کمیته هماهنگی رودخانه های مرزی وزارت نیرو از رودخانه های مرزی ارس و بالهارود شمال استان اردبیل بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۳    
شبکه مازندران در ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه های افطار و سحر و برنامه های متنوع و عرفانی با روزه داران این ماه پر برکت همراه خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۵    
رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با اشاره به برپایی فروش فوق العاده اقلام پرمصرف کالاهای اساسی در واحدهای صنفی استان، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال نمایشگاه های ضیافت در مازندران برگزار نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۴    
خبرگزاری بسیج: با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، نخستین خانه قرآنی ایلخچی افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۵    
انتظار می رود تا این مرکز، انفعال گذشته خود را جبران کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۹    
مسئول امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اعلام کرد: فعالان قرآنی متقاضی درخواست بیمه تنها تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر استان مراجعه کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۶    
امام جمعه اشکذر با تاکید بر برخورد قانونی با هیئت ها و برگزار کنندگان متخلف اینگونه مراسمات گفت: نباید گذاشت که به اسم دین آسایش از مردم سلب شود که در این صورت مردم بیشتر دچار دوری از دین خواهند شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن طایی، پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان یزد با بیان اینکه آموزش یکی از مهمترین اولویت های ما برای توسعه اقتصادی و رونق تولید داخلی است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۷:۵۳    
ناجی بناجی کاریکاتوریست مشهور مراکشی که آثار متعددی درباره فلسطین و یمن خلق کرده،جهت حضور در مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش به ایران سفر کرد و در اختتامیه این جشنواره حضور یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۱    
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان از تشکیل حلقه صالحین برای رده سنی کودکان، نوجوانان و پیشکسوتان در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی مساجد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۸    
امام جمعه بابلسر با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس خبرنگان، گفت: جامعه روحانیت باید هوشمندانه در صحنه سیاسی حضور داشته باشند و نباید هر تصمیم نادرستی عملی شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۵:۵۶    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: افتتاح دفاتر بسیج دانشجویی با استفاده از کلام امام (ره) و دیدارهای دانشجویان با مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف انجام شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۶    
سازمان همکاری اسلامی در عربستان نشست فوق العاده ای را با موضوع یمن برگزار کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار معاون حقوقی رییس جمهور گفت: چرا وزارت علوم در تعیین رشته های دانشگاهی نیاز سنجی نمی کند؟
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۱    
ناکامی در بازی های اول انتقادهای زیادی را به دنبال داشت. اما پس از دو برد برابر روسیه، ورق به سود شاگردان کواچ برگشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۵:۰۵    
جامعه 4میلیونی معلولان و جانبازان کشور متأسفانه سهم ناچیزی از امکانات ورزشی را به خودش اختصاص داده و سبب شده که فقط کمتر از 10 درصد این جامعه به سمت ورزش قهرمانی و ورزش همگانی رو بیاورند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۶    
تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی که کرش دست به جوانگرایی در تیم زده است، امروز در اولین مسابقه در انتخابی جام جهانی 2018 به مصاف ترکمنستان می رود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۴:۴۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ما با تهدیدهای جدید آمریکایی ها مواجه هستیم اما مطمئناً با اقتدار نیروهای مسلح و رهنمودهای مقام معظم رهبری، تمام توطئه های آنان نقش بر آب خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۳    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش گفت: این وزارتخانه بدون مشارکت مردم امکان ادامه حیات نخواهد داشت و در مشارکت فقط پول و مال حرف آخر را نمی زند مثلا پزشکان می توانند یک روز در هفته اقدام به ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۶    
مستند جنگ های اطلاعاتی در سوریه در یک قسمت 50 دقیقه ای از شبکه مستند پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۲    
در پی بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولین، حامد زمانی در تازه ترین اجرای خود با نام بازی ادامه داره کاری متفاوت تر از گذشته را ارائه داده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۵    
جشن مردمی! حضور در یزد با سخنرانی علی جنتی در حالی برگزار شد که نیمی از جمعیت قریب به 300 نفر حاضر در سالن را مسئولان شورای اداری استان ! (بخوانید شورای مردمی اداری استان) تشکیل می دادند!
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۴    
صندوق کارآفرینی امید -مهر امام رضا (ع)- با انعقاد تفاهم نامه ای با کارگروه ساماندهی مد و لباس به 79 طرح مصوب این کارگروه تسهیلات حمایتی به موسسات و طراحان اشتغال آفرین ارائه می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۴    
به مناسبت تشییع شهدای غواص گمنام عملیات کربلای 4، فیلم سینمایی شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار امشب از شبکه یک سیما پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۸    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۵    
رهبر انقلاب اسلامی در اولین روز سال 1394 درباره ی دو نگاه کلان به رونق و پیشرفت اقتصادی مطالبی را مطرح کردند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۱:۰۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ادامه اجرای سیاستهای رفاهی دولت برای توزیع اقلام طرح حمایت غذایی بین مشمولان طرح از روز شنبه 30 خرداد 1394 خبر داد .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۲    
محمدحسین نیرومند هنرمند حوزه هنرهای تجسمی به تازگی پوستری را برای شهیدان غواص طراحی کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۲    
آصف مندوی ، بازیگر مسلمان مقیم آمریکا ضمن انتقاد از تبعیض نژادی موجود در هالیوود گفت: در هالیوود نژاد پرستی زیادی وجود دارد، آنچنانکه همچنان این سفیدپوست ها هستند که قهرمان تمام فیلم ها هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۳    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از سفر سرلشگر محمد الشعار به ایران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۳    
جبهه گفتمان یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا) با برگزاری نخستین گردهمایی و انتشار بیانیه، رسماً اعلام موجودیت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۸    
مراسم استهلال و رصد ماه، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با حضور نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری و منجمان در برج میلاد تهران برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۲    
رئیس مرکز مطالعات شهر تهران با تاکید بر اینکه امروزه کلان شهرها ، نقش قابل توجهی در شکل گیری ساختارهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور دارند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۳    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه شورای شهر تهران برای توقف فعالیت پارس قو تلاش می کند اما در نهایت فرمانداری از ما می خواهد سکوت کنیم، گفت: به جای درخواست سکوت از ما ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۷    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در توصیه ای به اصول گرایان گفت: برای مجلس جدی فکر کنید و تلاش داشته باشید که انسان های سالم بر روی صندلی های مجلس بنشینند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۱    
نشست رونمایی، اکران و نقد مستند ایرانی های مرتد به کارگردانی حمید عبدالله زاده و تهیه کنندگی عرفان طالبی با حضور محمد احسانی، سهیل کریمی، حسن شمشادی و اهالی رسانه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۱    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آن ها ایستادگی نمی کردند امروز کشوری در کار نبود و ما نمی توانستیم یک کشور باثبات و امن داشته باشیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۵    
حجت الاسلام مصطفی نوروزی گفت: یکی از مهمترین دغدغه های اوقاف بحث موقوفه خواری و تلاش برای رفع این دغدغه است که در این راستا یکی از مهمترین راهکارها اخذ سند برای موقوفات به شمار می رود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۵    
خانه سینما طی پیامی از همه سینماگران درخواست کرد تا امروز در مراسم تشییع 270 شهید مظلوم دوران هشت سال دفاع مقدس شرکت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۶    
مراسم تدفین پیکر مجاهد محقق و روشنگر عرصه عزت و استقلال کشور حجت الاسلام مهدی مطلبی امروز سه شنبه 26 خرداد ماه 1394 ساعت 10 صبح در صحن بقعه متبرکه امام زادگان سیدجعفر و حمیده خاتون واقع در خیابان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۶    
تجربه نشان داده است که وقتی کار به انتقاد از دولت می رسد، این شعارهای زیبا رنگ باخته و به فراموشی سپرده می شوند و در مقابل، گروه های فشار دولت و سرهنگ های فرهنگی آستین بالا زده و وارد کارزار می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از مدیران وزارت ارشاد از کتاب زندگی عضو کلوب صهیونیستی روتاری رونمایی می کنند! ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور باید ادعای خود را ثابت کند وگرنه در معرض اتهام نشر اکاذیب و تشویش افکار عمومی قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۱۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، ماه مبارک رمضان که از آن به عنوان (عید اولیای الهی) یاد شده است، ممتاز ترین زمان پیوند خلق با خالق و موسم میهمانی پر راز و رمز الهی برای انسان است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۱۴    
براساس اطلاعات رسیده، خانواده قاتل شهید خلیلی تاکنون بارها درخواست بخشش کرده اند اما خانواده شهید هیچ تصمیمی برای بخشش قاتل ندارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۱۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان به نقد سخنان دکتر روحانی درباره پذیرش پروتکل الحاقی پرداخت و نوشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۲    
براساس تصویب شورای اسلامی کلانشهر اراک و به استناد ردیف های اعتباری بودجه مصوب سال 94، تعریض معابر با هدف روان سازی تردد و کاهش حجم ترافیک در مناطق مختلف اراک اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۸:۱۵    
مردم گرایی راه غلبه بر تحریم رهبر انقلاب اسلامی در اولین روز سال 1394 درباره ی دو نگاه کلان به رونق و پیشرفت اقتصادی مطالبی را مطرح کردند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۸    
سرهنگ حسینی گفت: با اشاعه معروفات در جامعه، منکرات خود به خود به حاشیه خواهند رفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۳:۴۴    
عکس: علیرضا تقوی
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۸    
خبرگزاری بسیج: همایش فرماندهان حوزه باقرالعلوم(ع) سپاه امامت تبریز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۸    
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: ما پشت هیات مذاکره کننده را خالی نمی کنیم اما در صورتی که این مذاکرات عزتمندانه بوده و بالای پیشانی آن هیهات من الذله نوشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه غدیر تبریز در جمع پاسداران این ناحیه خون شهدا را عامل ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۲    
خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به فضیلت های بی شمار ماه مبارک رمضان، نزول قرآن را در این ماه از امتیازات ویژه آن عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۹    
خبرگزاری بسیج: آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان میانه ای در حسینیه اباعبداله الحسین(ع) با حضور جمعی از مسئولان، خانواده های شهدا و بیش از یکصد نفر از خواهران بسیجی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۶    
خبرگزاری بسیج: سخنگوی شورای اسلامی تبریز نامگذاری یکی از طرح های شهری به نام شهدای غواص را نماد اهتمام مدیریت شهری تبریز نسبت به تجلیل از مقام ایثارگری دانست . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۶    
میزبانی شهدای تازه تفحص شده در دانشگاه نشان می دهد که دانشجویان به ارزش ها، آرمان ها و انقلابشان وفادارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۷    
مسئول بسیج مساجد و محلات شاهرود با اشاره به برگزاری طرح بوستان سلامت در پارک های شاهرود گفت: همچون سالهای گذشته برنامه فرهنگی بوستان سلامت در پارک های شاهرود به همت بسیج مساجد و محلات سپاه برگزار می ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، 28اردیبهشت ماه بود که خبری مبنی بر کشف پیکر 175 شهید غواص با دستان بسته منتشر شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۴    
مجتبی گلی به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان میامی معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۱    
به گزارش خبرگزاری بسیج، امشب دانشگاه تهران میزبان چند مهمان است. مهمانانی که مدت ها دور از خاک میهنشان غریبانه آرمیده بودند تا سندی باشند بر حقانیت اسلام و مجاهدینی که به ندای حضرت خمینی(ره) لبیک ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۷    
خبرگزاری بسیج: چهارمین نشست تخصصی انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری فردا برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۱    
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از برگزاری بیش از 430 کلاس آموزش قرآن کریم در رشته های مختلف از جمله روخوانی و روانخوانی، مفاهیم، تجوید، تفسیر و حفظ خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در هفته جاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۸    
اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در خصوص استقبال رسانه های داخلی و خارجی برای پوشش مراسم تشیع 175 غواص عنوان کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۶    
بسیجیان ملایری امروز به قله کوه سرده در ملایر صعود کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۱    
مراسم وداع با پیکر شهدای غواص دقایقی پیش با حضور پرشور دانشجویان و اقشار مختلف مردم آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۳    
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اعلام اینکه اندیشه های والای رهبری نه تنها در جهان اسلام، بلکه در کل جهان مطرح است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۵    
مردم همدان با امضای گزاره برگ ملی هسته ای حمایت خود را از حفظ و عزت هسته ای کشور اعلام کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۷    
مسئول بسیج سازندگی شهرستان ازنا گفت: مهمترین رسالت بسیج تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۵    
کتاب خدا زیباست اثر سودابه فلاحتی در کتابخانه شهیدتاج فیروزه مروست مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۲    
صبح امروز ، انفجار سیلندر گاز در اردکان یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۶    
مسئول اداره برنامه ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اگر فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود بسیاری از جرایم ریشه کن می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۳    
رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای در لرستان گفت: شرکت های دانش بنیان در آموزشکده های فنی و حرفه ای لرستان راه اندازی می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به بهانه موضوع هسته ای به دنبال بازرسی از تاسیسات نظامی هستند، گفت: آژانس انرژی هسته ای به آژانس سرویس های جاسوسی تبدیل شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۸    
همایش مرگ بر آمریکا در همدان با حضور بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۸    
در صورت اجرا شدن این امر برخورد با این قضیه جدی خواهد بود....
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۲    
برنامه اقتصاد ایران سیما با حضور دکتر حسین محمد پورزرندی رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و دکتر داود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به بررسی موضوع اقتصاد شهری پرداخت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۹    
در صورت ورود بانوان به ورزشگاه باید به تدبیر دولت تدبیر و امید تسلیت گفت...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۳    
مراسم پنجاهمین سالگرد شهادت طلایه داران آفتاب همزمان با 26 خرداد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۳    
کارشناس مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: طرح ضیافت الهی با برنامه های متنوع در 83 بقعه متبرکه شاخص استان تهران طی ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۰    
وکیل مدافع مهدی هاشمی از تصمیم موکلش مبنی بر ارائه لایحه اعمال ماده 18 به رییس دستگاه قضا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۰    
یک منبع آگاه در حکومت افغانستان از سفر هیئت شش نفره دولت کابل به اسلو پایتخت نروژ برای دیدار و گفت وگو با طالبان برسر روند مذاکرات صلح خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۷    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در اطلاعیه ای از آحاد ملت شریف ایران اسلامی برای شرکت در آیین تشییع شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس دعوت به عمل آورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۷    
وزیر نیرو از افزایش مدت زمان خرید تضمینی برق تجدیدپذیر از 5 به 20 سال خبر داد و گفت: وزارت نیرو تسهیلاتی را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش انرپی های تجدیدپذیر در نظر گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۷    
شهردار تهران از تبدیل مسیر راه آهن مناطق 17 و 18 به فضایی مفرح برای مردم خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۴    
مشاور مالی اتاق ایران از پاسخ منفی رئیس کل بانک مرکزی به درخواست وزیر صنعت برای تعیین تکلیف شیوه بازپرداخت وام های ارزی خبرداد و گفت: امیدواریم پیگیری های بعدی توسط محمدرضا نعمت زاده ادامه یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۴    
ویژه برنامه های سالروز شهادت مصطفی چمران امروز در نشست خبری توسط مهدی چمران تشریح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۱    
اسقف اعظم ایالت مینه سوتای آمریکا به دلیل پنهان کاری فساد جنسی نواحی کلیسایی تحت پوشش خود از سمت خود کناره گیری کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۱    
جلسه مشترک بورس کالای ایران و فعالان بازار زعفران کشور در قالب یک دوره آموزشی با محور استفاده از بستر بورس کالای ایران برای توسعه تولید و معاملات زعفران در شهر تربت حیدریه استان خراسان رضوی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مالی صندوق رفاه دانشجویان گفت: پرونده مالی صندوق رفاه دانشجویان در قوه قضائیه در حال رسیدگی است.