جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۳:۰۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 18 خرداد 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 2 خرداد 1394 بسیج 9 خرداد 1394 بسیج 12 خرداد 1394 بسیج 17 خرداد 1394 بسیج 18 خرداد 1394 بسیج 19 خرداد 1394 بسیج 20 خرداد 1394 بسیج 21 خرداد 1394 بسیج 22 خرداد 1394 بسیج 23 خرداد 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 25 خرداد 1394 بسیج 26 خرداد 1394 بسیج 27 خرداد 1394 بسیج 28 خرداد 1394 بسیج 29 خرداد 1394 بسیج 30 خرداد 1394 بسیج 31 خرداد 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۰۴:۰۵    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در نامه ای سرگشاده با اشاره به حرمت ماه مبارک رمضان بیان کرد: مسئولین استان یزد با روزه خواران برخورد قاطع داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۶    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز (یکشنبه 14 تیرماه) مرکز مبادلات ارزی کشور را نسبت به روز گذشته تغییر نداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۶    
نمایشگاهی از آثار نقاشی خط، تذهیب و خوشنویسی با عنوان همای رحمت در فرهنگسرای هنگام برگزار شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۰:۱۳    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 10 گفت: 427 هکتار از مساحت منطقه جزء بافت فرسوده محسوب می شود که این میزان 10 برابر میانگین بافت فرسوده در شهر تهران است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۱    
مسئول بسیج سازندگی شهرستان گرمه گفت: متقاضیان دریافت وام اقتصاد مقاومتی با در دست داشتن مدارک لازم به بسیج سازندگی شهرستان گرمه مراجعه کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۸    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مصرف برق در این استان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۳    
اولین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO)، با حضور متخصصان و برنامه ریزان این حوزه در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۶    
برای ورود به سایت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اینجا کلیک نمایید . برای ورود به سایت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اینجا کلیک نمایید .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۶    
همایشی با عنوان ما اجازه نمی دهیم با حضور قدیری ابیانه و پدر شهید احمدی روشن در مسجد صاحب الزمان (عج) هشتگرد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۹:۴۴    
مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر 270 شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس که 175 تن از آنان مربوط به غواصان و خط شکنان کربلای4 هستند، امروز سه شنبه 26 خرداد ماه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۸    
حمید بقایی معاون رئیس جمهور سابق دوران بازداشت موقت خود را در زندان اوین می گذراند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۲    
نام نویسی در چهارمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم ویژه کارکنان و خانواده های دستگاه های فرهنگی کشور از امروز 25 خردادماه آغاز شد و تا 31 تیرماه ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۶    
پر واضح است که چه کسانی در وزارت خارجه زیرساخت های لازم برای حضور آزادانه و رفت و آمد پی درپی چنین مدیران خطرناک آمریکایی- صهیونیستی را در ایران فراهم کرده اند و پرونده بریج را امن نگاه می دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۵    
بسیجیان حوزه ثارالله سپاه بوکان با امضای طومار گزاره برگ ملی هسته ای حمایت خود را از بیانات رهبر انقلاب اعلام وخواستار رعایت اصول ششگانه شدند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۷    
مرکز سفیرفیلم با انتشار مجموعه 6 قسمتی موشن گرافیک داستان اعتماد به روایت تجربه اعتماد ملت ایران به دولت آمریکا در برهه های مختلف تاریخی می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۲    
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن روزه اولی ها به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۸    
مردم و مسئولین شهرستان مرزی پارس آباد مغان با امضای دومین طومار حمایت قاطع خود را از گزاره برگ هسته ای ملت اعلام کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۶    
عکس: گروهی
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۳    
دوره آموزشی سنگرهای آسمانی با موضوع روش های جذب جوانان در مساجد 20 خرداد ماه با حضور استاد آبایی از اساتید حوزه و دانشگاه در حسینیه شهید صدوقی(مسجد حظیره) یزد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۴    
به هنر راه رفتن و حفظ تعادل و تمرکز روی تسمه ای که بین دو نقطه کشیده شده، "اسلک لاین" می گویند. دو نقطه ای که تسمه را بین آن ها بسته و محکم می کنند، می تواند هر چیز و هر جایی باشد، مثلا دو درخت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۱    
سخنگوی اتحادیه بارفروشان از کاهش 15 درصدی قیمت انواع میوه و صیفی جات در آستانه ماه رمضان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۱    
دکتر آقامیری، جانشین شهید علیمحمدی در "سزامی" گفت: اجرای بندهای پروتکل الحاقی اجباری است و کشورها نمی توانند بگویند آن را "مدیریت" می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۶    
پس از فعالیت تعدادی از این نوع باشگاه ها یک باشگاه بدنسازی دیگر به راه افتاده است که به صورت مختلط فعالیت می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۴    
نیروهای داوطلب مردمی عراق از کشف بزرگترین کارگاه بمب سازی در بیجی واقع در استان صلاح الدین خبر دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۵    
معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت فرودگاه های کشور از ساخت ترمینال جدید مسافری در فرودگاه مهرآباد با استفاده از مشاور خارجی خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۱    
مشاور امور بانوان در استانداری گفت: ضعف اعتقادی برجسته تر از مشکلات اقتصادی در جامعه مشاهده می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۲    
یادمان شهدای گمنام شهرستان سومار که از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود، احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۵    
فیلم ایرانی های مرتد در مصاحبه ای که با یکی از سران داعش قصد دارد به نوعی تفکر این گروه تروریستی را به مخاطب ایرانی معرفی کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۹    
آنچه که در مورد خمس مورد توجه است این است که تا به حال پرداخت وجوهات شرعی باعث کم شدن اموال هیچکس نشده ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۹    
هدف تمام فعالیت ها و عناصر جنگ نرم، ایجاد یک فکر مشترک و همزادپنداری است یعنی کسی که در خاورمیانه یا آفریقا زندگی می کند با کسی که در آمریکای شمالی زندگی می کند یک اندیشه و سبک زندگی مشترک داشته ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۱    
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت : از ابتدای اردیبهشت سال جاری 140 هزار نفراز سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور و بصورت خانوادگی از مناطق عملیاتی استان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۱    
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در طول سال گذشته 700 هزار نفر زائر در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور حضور داشته و از یادمان های هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۸:۳۷    
سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی یزد از ثبت خانه مسکونی آیت الله حائری میبد و میدان تاریخی کوی علیا واقع در خیابان سیدگلسرخ یزد در فهرست آثار ملی کشور خبر داد .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۳    
احکام و دستورهای اسلامی، رازهایی دارند و آگاهی از آنها، مومنان را در اعتقاداتشان قوی تر و راسخ تر می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۸    
کم کم تابستان می رسد، فصلی که گرمای آن طاقت فرساست و دغدغه مهم آن لباس پوشیدن، لباسی که با فرهنگ ما همخوانی داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۵    
مدتی است معتادان در روز روشن و مقابل دیده رهگذران موجودی صندوق های صدقات را می دزدند و این شیوه دزدی به کاری عادی تبدیل شده که البته بی اعتمادی مردم به صندوق های صدقات سطح شهر را هم درپی داشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۷:۴۱    
خبرگزاری بسیج: فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 703 کیلوگرم تریاک و هروئین و دستگیری هفت نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ، توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۰:۵۶    
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در آستانه تعطیلات تابستانه از دسترسی آسان شهروندان این منطقه به امکانات تفریحی ورزشی در محلات بیست گانه این منطقه جنوبی خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۰:۳۹    
خبرگزاری بسیج: خانه های دیجیتال مساجد شهرستان ری با هدف ارتقای سطح فعالیت ها و روز آمد شدن آنها، تجهیز می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۱۲    
شهریور ماه 1392 خبر بازداشت عناصر یک شبکه فساد اقتصادی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی منتشر و به پرونده برادران ر معروف شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۹:۵۱    
معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: ایران جزو 10 کشور اول حادثه خیز جهان است، ضروری است با بهره گیری از علم و دانش و با تکیه بر تجربه و آموزش، برای رویارویی با بحران آماده شویم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۶    
خبرگزاری بسیج: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد از برگزاری دومین جشنواره بانوی صبور با گستره سراسری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۰    
سلسله نشست های به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده، با عنوان "کتاب خوان" با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، و مشارکت کتابداران، نویسندگان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۱۱    
زلیخا می گوید: آنها علنا به من گفتند که روسری ام، دلیل عدم پذیرشم بود... من کاملاً متحیر و سرخورده ام چرا حجاب مان اینقدر برای حکومت ها مسئله مرگ و حیات است؟
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۱۱    
گزارش مجله آمریکایی فارن افرز فاش کرد آل سعود از 50 سال پیش با رژیم صهیونیستی همکاری سری می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۷    
تاکید رهبر انقلاب بر دشمنی امام با آمریکا تا لحظه آخر چه ارتباطی با خاطرات هاشمی از سالهای آخر عمر امام دارد؟
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۷    
معمولاً عنوان تحریف را و اصطلاح تحریف را درباره ی تحریف متون به کار میبریم؛ آیا شخصیّت ها را هم میشود تحریف کرد؟ بله ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ علیرضا فرساد فعال فرهنگی استان گلستان در خصوص بیانات امام خامنه ای در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۳    
چهل و چهارمین گردهمایی معاونین پژوهشی جهاددانشگاهی سراسر کشور به میزبانی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: احداث خوابگاه طبقاتی در پارس آباد مغان بعد از انجام مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار از تیرماه شروع می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۳    
آمیختگی زیبایی های طبیعی و خدادادی با آثار و ابنیه های تاریخی و دیدنی در خلخال سبب شده است تا این شهرستان به مقصد اصلی گردشگران تبدیل شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۳    
با وجود ذخیره 26.2 میلیون مترمکعب آب در سدهای کشور، 45 درصد کل مخازن ساخته شده فعلی خالی از آب است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۳    
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: 60 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی به لکه گیری، روکشی و آسفالت جاده اردبیل تا 3 راهی سرعین اختصاص یافته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
فرماندار شهرستان نیر گفت: فاز دوم مجتمع گردشگری و آب درمانی شهر آفتاب نیر با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان در حال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۳    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اکنون در اغلب محورهای مواصلاتی استان های اصفهان و سیستان و بلوچستان وزش گرد و غبار جریان دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۳    
مدیر آستان مقدس امام زاده محمد عابد(ع) گفت: حضور حداکثری در اماکن مذهبی از جمله امام زادگان و توسل به وجود مبارک اهل بیت(ع) می تواند جامعه و نسل جوان را در مقابل تهاجمات دشمن بیمه کند اما در وهله اول ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۳    
در پی مسمومیت چند زایر عربستانی در یک هتل در مشهد مقدس، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۳    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان تصریح کرد: مسابقه قرارگاه فرهنگی ویژه رابطین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است که از کتابی با عنوان قرار گاه فرهنگی که شرح مکمل بینات مقام معظم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۳    
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 260 کیلو و 300 گرم حشیش طی دو عملیات جداگانه از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۳    
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با شناسایی چهار نفرعامل شهادت ستوانیکم جواد مرادی، دو تن آنان در درگیری با پلیس کشته و دونفردیگربه دام افتادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۳    
معاون فرماندار سوادکوه گفت: خرده فروش های موادمخدر بزرگ ترین آسیب را به سوادکوه می رسانند و مردم مهم ترین حامیان دولت در مبارزه با موادمخدر هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۳    
چهار قبضه اسلحه غیرمجاز در شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری، کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه از در گذشت سیدعلی محمد طباطبایی پدر شهید روحانی سیداسماعیل و شهید عکاس سیدابراهیم طباطبایی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۳    
کارشناس ارشد مسائل بانکی گفت:ایران در جهان رتبه دوم را از لحاظ نرخ بالای سود سپرده ها و همین طور نرخ بالای سود تسهیلات بانکی دارد و رقابت برای جذب سپرده های مردمی و نقدینگی با نرخ سود بانکی بالا به ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۳    
نشست نقد و بررسی ترجمه کتاب دا به زبان اردو در حالی در حوزه هنری برگزار شد که محسن مومنی در آن به مغلوط بودن این ترجمه اذعان کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۳    
انتظار جامعه این است که این پرونده تا آخر خط و مجازات مجریان فساد مالی و اخلاقی در فوتبال ادامه پیدا کند و در حد حرف باقی نماند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۳    
رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تشریح برنامه های ستاد اربعین از رفع مشکل اسکان زائران اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۳    
افشاگری سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی موجب شد که رئیس فدراسیون فوتبال برای بی گناه جلوه دادن خود در مقام پاسخگویی برآید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۳    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام نخستین تیم درمانی به سرزمین وحی در 26 مردادماه خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۳    
رییس شورای همگرایی اصولگرایان کشور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ کشوری جز ایران، توان و جرأت مقابله با آمریکا در مذاکرات مختلف را ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری تعدادی از اخلال گران مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۳    
کارگاه جامع تخصصی آموزشی بازاریابی در شهر بلداجی، پایتخت گز ایران برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۳    
رئیس مرکز آمار ایران گفت : با تصویب دیروز شورای عالی آمار ، از این پس فقط این مرکز مسئول و مرجع انتشار آمار رسمی از جمله نرخ تورم ، نرخ رشد اقتصادی و نرخ بیکاری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۳    
مدیر عامل موزه دفاع مقدس گفت:طی هفت مرحله قریب به یکصد هزار زائر را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام کرده ایم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۳    
تفاهم نامه همکاری مشترک تحقیقاتی مابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت و مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت استان یزد در نشستی با حضور مسئولان این دو مجموعه به امضاء رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۳    
بنا به تقاضای جمع کثیری از شهروندان تهرانی جهت تجدید میثاق با شهیدان دفاع مقدس از جمله شهدای خط شکن و غواص دست بسته تازه تفحص شده یک مراسم تشییع قبل از مرحله شناسایی برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۳    
وزیر نفت روسیه در واکنش به گفته های وزیر نفت ایران در خصوص صادرات 500 هزار بشکه نفت ایرانی به کشورش، گفته که کشورش خود صادرکننده نفت است و هیچ برنامه ای برای واردات نفت از ایران نداریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۳    
دولت انگلیس در تداوم موضعگیری های خصمانه خود و جدیدترین بروزرسانی بخش راهنمای ممنوعیت ها و تحریم های علیه ایران بر روی پایگاه رسمی اش، بار دیگر تاکید کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۳    
نماینده مردم یزد و اشکذر وعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دستگیری تعدادی از اخلال گران مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۳    
مستند نبرد اطلاعات محصول 2013 با موضوع چگونگی انتقال اطلاعات کشورهای غربی از شبکه مستند پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۳    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: چهار فروند پهپاد برای بررسی شناسایی و رصد شرایط جنگل ها،مراتع و محیط زیست در اختیار سازمان حفاظت از محیط زیست قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۳    
مهلت ثبت نام مقطع دکتری 94 دانشگاه معارف اسلامی تمدید شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۳    
محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به ساماندهی کانون های مساجد استان یزد گفت: طرح آمایش سرزمینی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در این استان آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۳    
رییس پلیس راه استان یزد گفت: حادثه تصادف بین یکدستگاه سواری 405 و پیکان در محور ورودی شهرستان بهاباد یزد دو کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۳    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به هیچ غریبه ای اعم از آمریکایی و غیره اجازه بازدید از مراکز نظامی و حساس ایران را نمی دهیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۵۳    
مبارزه با داعش توسط قدرت های غربی امکان ندارد...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۰:۱۸    
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به همراه فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال شهرک صنعتی اردبیل بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۸    
بعضی می خواهند بگویند "امام رابطه با آمریکا را هم قبول داشت" و این جور قضاوت کردن در خصوص امام، نهایت نامردی است؛ چون ما "استکبار ستیزتر" و "آمریکا ستیزتر" از امام سراغ نداریم
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ابطال مجوز پروازهای برنامه ای شرکت هواپیمایی اترک خبر داد و گفت: این شرکت هواپیمایی فقط دو فروند هواپیمای ایرباس در اختیار داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۳    
استاد پیشکسوت قرآن با اشاره به بررسی چالش های طرح های قرآنی در شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در کنار برنامه های عمرانی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۳    
یک فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ورود به جنگ علیه غزه به دلیل شلیک چند موشک به سرزمین اشغالی، بعید است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۴    
صدر اعظم آلمان در گفتگویی در حاشیه نشست سران جی هفت با بازگشت روسیه به گروه کشورهای صنعتی مهم دنیا با توجه به شرایط متشنج اوکراین مخالفت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۲:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی پنجشنبه هفته جاری در سفری یک روزه به ساری سفر می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۲:۰۹    
در کنفرانس سالانه جروزالم پست موضوع امتناع رئیس سابق موساد از اجرای دستور نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله به تاسیسات هسته ای ایران منجر به درگیری لفظی بین سخنرانان شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۱:۵۴    
خراسان شمالی در پایان دومین سال ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی، طی هفته آینده میزبان رئیس جمهوری و هیئت دولت خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۱:۳۹    
رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی آخرین وضعیت طرح کلان ملی فناوری و نوآوری کشتی تحقیقاتی اقیانوس پیما را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۱:۲۴    
کارگردان نمایش مثل ماه برای آسمان گفت: 3 سال می گفتند نمی توانیم کمک کنیم و بودجه ای برای اجرای این کار بدهیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۲۱:۰۹    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: نشست خبری حجت الاسلام روحانی، بعد از ظهر شنبه بیست و سوم خرداد ماه 94 برگزار می شود.