جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۱:۳۳Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 22 فروردین 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 فروردین 1398 بسیج 2 فروردین 1398 بسیج 3 فروردین 1398 بسیج 4 فروردین 1398 بسیج 5 فروردین 1398 بسیج 6 فروردین 1398 بسیج 7 فروردین 1398 بسیج 8 فروردین 1398 بسیج 9 فروردین 1398 بسیج 10 فروردین 1398 بسیج 11 فروردین 1398 بسیج 12 فروردین 1398 بسیج 13 فروردین 1398 بسیج 14 فروردین 1398 بسیج 15 فروردین 1398 بسیج 16 فروردین 1398 بسیج 17 فروردین 1398 بسیج 18 فروردین 1398 بسیج 19 فروردین 1398 بسیج 20 فروردین 1398 بسیج 21 فروردین 1398 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 23 فروردین 1398 بسیج 24 فروردین 1398 بسیج 25 فروردین 1398 بسیج 26 فروردین 1398 بسیج 27 فروردین 1398 بسیج 28 فروردین 1398 بسیج 29 فروردین 1398 بسیج 30 فروردین 1398 بسیج 31 فروردین 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۴    
مسئول بسیج طلاب سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان ازاعزام 42 نفر از طلاب ابهر به مناطق سیل زده شهرستان شادگان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۳    
قدرت اقتصادی و نظامی آمریکا قطعا از ایران بیشتر است و تصمیم اخیر ترامپ و پمپئو درباره سپاه پاسداران، مستظهر به همین قدرت است ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۱    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در بیانیه خود آورده است: اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی توسط رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر اوج نادانی هیات ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۰    
صدای سیمای بوشهر مصاحبه ای با مسئول معاوت جهاد علمی و فناوری سپاه امام صادق(ع)، دکتر حمزه شیخیانی، یکی از پاسداران سبز پوش استان بوشهر انجام شده که تنها هدف از این مصاحبه معرفی یکی از نخبه های پاسدار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۵    
مردم شهرستان دهاقان در حرکتی نمادین حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۰    
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز با تأکید بر اینکه بسیجیان هر جا صحنه خدمت به مردم باشد، حضور دارند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۰    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکا قدرت تحمل و هضم محبوبیت سپاه پاسداران در منطقه را نداشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۱۵    
مدیر بازاریابی و شبکه فروش شرکت ایران خودرو از آغاز طرح فروش فوری تنظیم بازار در سال 98 از هفته آینده خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: شاید در برخی مناطق سیل زده مجبور شویم سال تحصیلی را خاتمه یافته تلقی کنیم البته در خوزستان به دلیل گرمای زودرسی که در بعضی از مناطق داریم و در پلدختر این مشکل را خواهیم داشت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۰۵    
تعدادی از مادران جوان به همراه کودکان خود به یکی از مهدکودک های بهزیستی رفته اند که به پایگاه نگهداری این مادران و کودکان تبدیل شده است. در این مرکز غذای گرم به مادران و کودکان ارائه می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۰۵    
بعد از قرآن کریم که سخن خداوند متعال است، صحیفه سجادیه مانند نهج البلاغه دارای ظرایف و نکات معنوی است که از قدرت هر انسان معمولی بعید است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۰۵    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح به احدی اجازه نمی دهند امنیت و آرامش مثال زدنی مردم عزیز کشورمان را به مخاطره بیندازد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۰۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ تفاوتی بین تروریست های آمریکایی و داعش دیگر وجود ندارد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۰۰    
اینکه اکنون ارتش رژیم حاکم بر آمریکا را یک گروه تروریستی می دانیم فقط یک بحث نمادین نیست بلکه مردم منطقه و جهان به خوبی شاهد هستند آنچه که از سوی دولت آمریکا در این سال ها انجام شده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۷:۰۰    
مشکلات سیل اخیر در همه نقاط کشور از جمله خوزستان بدون همکاری عموم مردم و حتی ایرانیانی که در خارج زندگی می کنند میسر نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۹    
آئین اختتامیه حفظ ملی قرآن کریم بشارت 1452 با حضور رییس سازمان اوقاف برگزار شد.وی در این مراسم گفت: نهادهای مردمی در گسترش فعالیت قرآنی اهمیت زیادی دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۴    
رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام از برگزاری همایش نظریه علم اسلامی و کاربست آن در نظام آموزش و پرورش در قم با برگزاری نشست های تخصصی ویژه آثار ارسال به دبیرخانه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست ارز 4200 خطای راهبردی بود که آمریکایی ها را برای افزایش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی گستاخ کرد و اصلاً برای ما قابل قبول نبود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۴    
معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: براساس گزارش مسئولین دستگاه های ذیربط، طبق برآورد های اولیه، سیل اخیر بیش از 3700 میلیارد تومان به زیرساخت های آب، برق، گاز ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی میزان خسارت های وارده به راه ها و واحدهای مسکونی بر اثر سیل را تشریح و گفت:سوال این است که چه اشخاصی مجوز ساخت در مسیر رودخانه ها را صادر می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۴    
مقام مسئول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بازسازی 9 ماهه پلدختر خبر داد و گفت: امروز ارزیابی خسارت های وارد شده به شهر پلدختر به اتمام می رسد و بلافاصله کار بازسازی شهر و روستا های پلدختر آغاز خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۴    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را به منظور حذف دلار از معاملات بین المللی در مجلس تدوین و به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۴    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: من شرمنده تمام کشاورزان سیل زده استان خوزستان هستم، از تمام ظرفیت برای جبران خسارت های کشاورزان استفاده خواهیم کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۹    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از راه اندازی دومین موکب قالی شویی برای ارائه خدمات رایگان به سیل زدگان در پلدختر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۹    
مسؤول موکب قمربنی هاشم (ع) گفت: بیشترین ضرورت مردم سیل زده در حال حاضر خوراکی هایی است که از نظر زمانی ماندگار باشند، وسایل بهداشتی، دارو و پوشاک است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۴    
فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش گفت: در شرایط موجود ترمیم سیل بندها و رصد مداوم مسیر سیلاب ها در دستور کار یگان های ارتش در جنوب کشور است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۴    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی ها باید بدانند که همه نهادها و مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی از سپاه پاسداران حمایت می کنند و آمریکایی ها از این کارشان طرفی نخواهند بست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۴    
سپاه پاسداران از سال 2007 به خاطر نقش در برنامه هسته ای و توسعه برنامه موشکی ایران توسط آمریکا تحریم شد و طی این 12 سال، بار ها و بار ها در فهرست تحریم های آمریکایی ها قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۴    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به امدادرسانی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با سیل در استان خوزستان گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۴    
تولیت آستان قدس رضوی، از خدمت رسانی هزار خادم یار در مناطق سیل زده لرستان و ایجاد 4 آشپزخانه غذای گرم در این مناطق استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۴    
سفیر کشورمان در لندن در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی تأکید کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به دلیل نقش مهمش در نبرد علیه داعش سزاوار تحسین و پاداش است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۴    
بسیاری از مسئولین ایران که پیش از این سوابق روشنی از همراهی با سپاه نداشتند و بعضا توئیت های معناداری علیه این نیرو های زحمت کش کشور نیز نوشته بودند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران در بطن ملت ایران جای دارد و آمریکای جنایتکار همراه حامیان انگلیسی و صهوینیستی کور خوانده اند که می توانند به این شجره عظیم و درخت تنومند ضربه وارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۳    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: امروز کشورهای منطقه چه از نظر قدرت نظامی و سیاسی بر جمهوری اسلامی ایران تکیه دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۳    
سازمان بسیج هنرمندان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی و پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای تحقق برنامه های هنری و ادبی سازمان میهمان خانواده حلیمه سعیدی بازیگر و مادر شهید ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۸    
کتاب خط کش ها و شقایق اثر محمد صالح علا توسط نشر پوینده منتشر و راهی بازار نشر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۸    
مجموعه داستان خانه های فرانسوی نوشته رامین جهان پور توسط انتشارات نظری منتشر و راهی بازار نشر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۳    
بانک مسکن از تمدید پرداخت تسهیلات 20 میلیون تومانی تعمیر مسکن بدون سپرده به عنوان تسهیلات مکمل خرید مسکن خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۳    
کرسی ترویجی روش شناخت مسائل اجتماعی با ارائه سیدعلی سیدی فرد و نقد حجت الاسلام علی مصباح یزدی و حجت الاسلام علیرضا قائمی نیا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۳    
ری شهری گفت: مراقبت از هدف و انگیزه به حفظ، قرائت، تعلیم و تعلم و حتی عموم فعالیت های تبلیغی و قرآنی، مهمترین نکات در توجه به روایات اسلامی و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۰:۰۲    
هوشمند گفت: کلیت برنامه های حوزه هنری به مناسبت این هفته به رسم همیشه، با عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با امام راحل و شهدای معزز در روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه خواهد بود که آیتم های فرهنگی و ...