جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۳:۴۴Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 30 آذر 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 آذر 1398 بسیج 2 آذر 1398 بسیج 3 آذر 1398 بسیج 4 آذر 1398 بسیج 5 آذر 1398 بسیج 6 آذر 1398 بسیج 7 آذر 1398 بسیج 8 آذر 1398 بسیج 9 آذر 1398 بسیج 10 آذر 1398 بسیج 11 آذر 1398 بسیج 12 آذر 1398 بسیج 13 آذر 1398 بسیج 14 آذر 1398 بسیج 15 آذر 1398 بسیج 16 آذر 1398 بسیج 17 آذر 1398 بسیج 18 آذر 1398 بسیج 19 آذر 1398 بسیج 20 آذر 1398 بسیج 21 آذر 1398 بسیج 22 آذر 1398 بسیج 23 آذر 1398 بسیج 24 آذر 1398 بسیج 25 آذر 1398 بسیج 26 آذر 1398 بسیج 27 آذر 1398 بسیج 28 آذر 1398 بسیج 29 آذر 1398 بسیج 30 آذر 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۸    
مواد موجود در پرتقال ازجمله فیبر، پتاسیم، ویتامین C و کولین همگی به حفظ سلامت قلب کمک می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۰    
درآمد ماهیانه خانواده ها برای دریافت یارانه حمایت معیشتی اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۰    
جشن ازدواج آسان 90 زوج زنجانی با هدف تشویق برای ازدواج به موقع و فرزندآوری در حرم امام رضا(ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰    
بهره برداری از 40 پروژه مدیریت شهری منطقه 20 با حضور هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، ری تجریش، حناچی شهردار تهران، توکلی فرماندار ری و از جمعی از روسای ادارات شهرستان ری به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۲    
رئیس کمیته جمع آوری آثار شهدا کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر گفت: تاکنون طراحی و ساخت یک آلبوم 10 برگی از شهدا جهت تقدیم به خانواده شهیدان استان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۸    
دفتر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار پیامی توئیتری از وضعیت نامناسب شیخ زکزاکی و همسرش در زندان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۵    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 141 قرار گرفته و هوای پایتخت آلوده است و شهرری آلوده ترین نقطه تهران محسوب می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۲    
فرمانده سابق سپاه امام رضا علیه السلام گفت: یکی از شفاف ترین و بهترین درس ها در این مجلس موجود دهم و دولت فعلی رقم خورد که ناکارآمدترین مجلس و دولت را طی چهل سال انقلاب داشتیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۶    
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، جایگاه شورای نگهبان در انتخابات مجلس را تشریح کرد و کار این شورا در تأیید صلاحیت های انتخاباتی را صیانت از حق الناس دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۱    
در شرایطی که 10 شاخص اقتصادی نظیر نقدینگی، تورم، قدرت خرید، ارزش پول ملی، رشد اقتصادی و... در طول دوره پسابرجام بدتر شده است حسن روحانی همچنان به دنبال حفظ برجام به هر قیمتی است!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۸    
اتخاذ رویکردی ترکیبی به نسخه قدیمی تشویق و تنبیه در قبال ایران بیشتر شبیه چرخاندن لقمه به دور سر می ماند تا پیشرفت ملموس در حل معضلات برجامی.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تمجید از وزیر خارجه امارات از فرا رسیدن زمان عادی سازی روابط میان اشغالگران و رژیم های مرتجع عرب سخن گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۲    
وقتی می دانند که مطابق قانون صلاحیتشان رد می شود دیگر برای چه نامزد شده اند؟ خُب برای اینکه صلاحیتشان رد بشود! تا دشمنان ایران برای سیاه نمایی علیه مردم و نظام سوژه داشته باشند!
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد 18 هزار شغل در مناطق سیل زده کشور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران گفت: جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی با بیانیه دوم انقلاب محقق می شود وشکوفایی وخودسازی جامعه پردازی وتمدن سازی را در فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی رقم خواهد زد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۶    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی جان باختن دو برادر کولبر گرفتار در کولاک را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به تفاوت میان پدافند غیر عامل و مدیریت بحران افزود: منشاء پدافند غیر عامل تهدیدات انسان ساز است و در مقابل منشاء مدیریت بحران سوانح طبیعی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۱    
مایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردمی بودن و توجه به نخبگان دانشگاهی و حوزوی و همچنین رسیدگی به امور مستضعفین توصیه عملی رهبر فرزانه انقلاب به همه نمایندگان رهبری و ائمه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
صبح امروز رئیس مدیریت بحران کشور وارد اهواز شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۶    
لباس روحانیت را با لباس خدمت به مردم عوض کردند و با توجه به اینکه شهر همچنان از وضعیت فاضلاب به خود می پیچید و تخلیه پساب وارد شده به منازل تکمیل نشده است با احساس تکلیفی جوانمردانه به میدان آمدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۳    
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کارون از ادامه خدمات رسانی به مناطق درگیر آبگرفتگی در 5 منطقه این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز گفت: 70 گروه جهادی در حال خدمت رسانی به مردم گرفتار در آب هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
یکی از مسئولان سپاه میانه با اشاره به اینکه بسیاری از مردم، مطالب درج شده در فضای مجازی را بدون هیچگونه تجزیه و تحلیلی به راحتی مورد پذیرش قرار می دهند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۲    
یک استان تا چه زمانی باید در رنج باشد تا صدای مظلومیتش شنیده بشود؟!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۴    
جانباز 70 درصد اصغر انجمی (انجمن) بحری از جانبازان شهرستان تبریز به خیل شهدا پیوست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: باید باور ما این باشد که مظلومیت از بسیج و مسجد رخت بربندد، همان گونه که زمان جنگ از مسجد اعزام نیرو و کمک های مردمی صورت می گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۰    
جانشین قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از خرید و توزیع بیش از 55 تن کنسانتره دامی توسط اعضای شبکه دامداران روستاهای مشکین، پری، گوگرچینک و خلیفه قشلاق خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۴    
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در اردبیل همزمان با ایام گرامیداشت حماسه 9 دی روز یکشنبه 8 دی ماه سالجاری برگزار می شود
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۳    
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان حجاب و عفاف دختران و زنان و غیرت و رفتار مردان را نشانه گرفته اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهارداشت: آگاه سازی عموم جامعه، فساد ستیزی و مطالبه عدالت از ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب است که باید در جنبش نرم افزاری میدان داری کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۰    
رسانه های سعودی امروز در قالب خبری هدفمند و در سایه تلاش جهت انتقام گیری از جمهوری اسلامی ایران، ادعا کردند فرمانده سپاه قدس ایران رهبر جریان صدر را تهدید به اخراج از ایران کرده و ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۷    
وقتی مسئولان با بی تدبیری طرح اصلاح قیمت سوخت را اجرا کردند و مردم برای اعتراض به خیابان آمدند، این افراد هم به خیابان ها آمدند و یک عده گمراه هم با آن ها همراه شدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان در تلاش هستند تا بین حوزه و دانشگاه که در جامعه تأثیرگذارند جدایی بیندازند و امروز مهمترین رسالت این دو قشر خدمت رسانی به مردم است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان کشور از برگزاری اختتامیه چهارمین دوسالانه عکس بسیج با عنوان نور به میزبانی شهر تبریز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان وبلوچستان گفت: حوزه های علمیه در جامعه دینی و نظام ما دارای جایگاهی بس مهم و والا هستند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۵    
چتر حمایتی سپاه بر سر محرومان منطقه صیدون با توزیع وسایل گرمایشی بین خانواده محروم باغملک انجام شد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۶    
کمک رسانی بسیجیان در سیل اخیر اهواز ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۳    
فراخوان ششمین سوگواره ملی عاشورایی سفر تا صفر در محورهای، آثار اجتماعی راهپیمایی اربعین، عاشورا و مهدویت، امام شناسی و عاشورا، نقش عاشورا در حفظ وحدت امت اسلام ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۱    
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گروه های جهادی همواره در خط مقدم خدمت رسانی به مردم و محرومان قرار دارند و به عنوان بازوی توانمند سازمان بسیج سازندگی مطرح شده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۶    
فرمانده حوزه کربلا کلیبر گفت: تبیین توطئه ها و نقشه ها و فتنه انگیزی های دشمنان و جریانات ضد انقلاب باید همیشه سرلوحه کارهای ما باشد و نباید از آن ها غفلت کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۳    
طی حکمی از سوی سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم ، فرمانده سپاه عاشورا مسلم اورنگی به سمت رئیس مرکز اندیشه ورزی و راهبردی سپاه عاشورا منصوب شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۷    
حوزه نبی اکرم(ص)ناحیه ویژه زاهدان به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین مورد تقدیر قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۱    
فرمانده سپاه کلیبر با اشاره به توصیه های اخیر رهبرفرزانه انقلاب به فرماندهان بسیج، بر توجه جدی همه بسیجیان به خصوص فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها تأکید کرد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۸    
امام جمعه کلیبر گفت: حضور مجموعه بسیج در همه عرصه ها مایع دلگرمی است و باید بسیجیان قبل از همه در عرصه ها نقش فعال داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۲    
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انتخاب نماینده اصلح بر اساس شاخصه ها و الگوهای رهبر انقلاب باشد.