جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۶:۰۰Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 1 بهمن 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 بهمن 1398 بسیج 3 بهمن 1398 بسیج 4 بهمن 1398 بسیج 5 بهمن 1398 بسیج 6 بهمن 1398 بسیج 7 بهمن 1398 بسیج 8 بهمن 1398 بسیج 9 بهمن 1398 بسیج 10 بهمن 1398 بسیج 11 بهمن 1398 بسیج 12 بهمن 1398 بسیج 13 بهمن 1398 بسیج 14 بهمن 1398 بسیج 15 بهمن 1398 بسیج 16 بهمن 1398 بسیج 17 بهمن 1398 بسیج 18 بهمن 1398 بسیج 19 بهمن 1398 بسیج 20 بهمن 1398 بسیج 21 بهمن 1398 بسیج 22 بهمن 1398 بسیج 23 بهمن 1398 بسیج 24 بهمن 1398 بسیج 25 بهمن 1398 بسیج 26 بهمن 1398 بسیج 27 بهمن 1398 بسیج 28 بهمن 1398 بسیج 29 بهمن 1398 بسیج 30 بهمن 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۱    
کتاب ناجی به قلم رحیم میرعظیم، یکی از خبرنگاران شیرازی با موضوع زندگی یکی از رزمندگان دفاع مقدس منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۶    
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: نیروهای جهادی سپاه پاسداران به صورت شبانه روزی و مستمر با بسیج تمام امکانات در حال خدمات رسانی به سیل زدگان روستاهای بشاگرد هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۳    
بیش از 11 روز از سیل در بشاگرد می گذرد و همچنان پاسداران سپاه و بسیج شبانه روزی در حال خدمات رسانی و بازگشایی راه ها بوده اند با این وجود تا کنون از 9 روستای این شهرستان هیچ خبری نیست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
رویداد 48 ساعته تولید تخصصی فضای مجازی به همت مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور در دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی تبریز در حال برگزاری است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۶    
همزمان با ایام فاطمیه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر 167 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به خاک پاک وطن بازمی گردد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۸    
جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی حاج میرمحمد کفاشی نسب زمانی پس از سال ها تحمل درد و رنج مصدومیت به خیل شهدا پیوست.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۹    
یادمان نامگذاری مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی مازندران بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جویبار با حضور فرمانده سپاه کربلا ،رئیس جهاد دانشگاهی مازندران و مسئولین استانی و شهرستانی رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۳    
فرمانده سپاه دزفول گفت: سپاه دزفول برای محرومیت زدایی مناطق محروم روستایی و روستاهای صعب العبور و کم برخورد عزم خود را جزم کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۳    
دولت گفت که چرخ سانتریفیوژها و اقتصاد هم زمان می چرخد اما این طور نشد یا سطح اورانیوم غنی شده کشور به شدت کاهش یافت و رآکتور اراک بسته شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
سردار عزیزِ سفر کرده ما، یک طبیب بود. طبیبی روحانی و معالج نفوس. او به جهت درک عمیق و شعور فوق العاده ای که داشت، مخاطب خود را می شناخت و می دانست به چه زبانی با او سخن گوید. کلامش چون دارو اندک بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد بحرینیان در رسالت نوشت: دی ماه 98، به اندازه چند سال برای ملت ما، رخداد تلخ و شیرین داشته است و ابعاد برخی از رویدادهای آن، باید تا مدت ها واکاوی شود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر بلوری در کیهان نوشت: چرا لیبرال های وطنی نتیجه نمی گیرند؟ چرا دشمن با وجود اینکه با تمام ظرفیت و توان وارد میدان شده، تمام اصول انسانی و قوانینی که بعضا ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۶    
سرهنگ گودرزی گفت: باتوجه به اینکه این رویداد همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، برترین های هر بخش ضمن کسب جوایز ارزنده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۳    
فرمانده لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا (ع) استان البرز گفت: اعزام این کاروان ها به مناطق جنگی باعث تجدید بیعت با شهدا و زنده نگه داشتن تاریخ دفاع مقدس می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۰    
امام جمعه مرندبا اشاره به پیش رو بودن ایام دهه فجر ابراز داشت: مسئولان آیین های بزرگداشت دهه فجر را به گونه ای برنامه ریزی کنند که برای مردم ملموس باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۱    
امام جمعه کلیبر اظهارداشت: اکنون انقلاب اسلامی با شجاعت دلیرمردان با بصیرتی چون سردار سلیمانی به دنیا معرفی شده و شهادت این سردار جریان ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کرده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۱    
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت ها و ایثارگری های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۵    
امام جمعه مشگین شهر گفت: باید با حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی از درخت تنومند انقلاب اسلامی مراقبت کنیم و با توسعه اقتدار و عظمت کنونی کشورمان برای ولایتمداری و دشمن شناسی تمام تلاش خود را ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۸    
معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری در هم اندیشی سالانه نهادهای ذیل این دفتر تاکید کرد چالش اساسی مدیریت ایجاد تعادل و توازن بین پاسخگویی و هزینه است که چاره آن نظام راهبردی مطلوب در سطح کلان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
یکی از مطالبی که مقام معظم رهبری در نماز جمعه فرمودند و هیچ رسانه ای هم به آن نپرداخت، ذکر یکی از کارهای بسیار شجاعانه و متهورانه سردار سلیمانی بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
وزارت دفاع عراق امروز (سه شنبه) اعلام کرد، با استفاده از جنگنده های اف16 مخفیگاه داعش را در رشته کوه حمرین هدف قرار دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۶    
نماینده دادستان تهران از اعمال فشار ها در رابطه با پرونده علی دیواندری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۱۷    
ملی پوشان هندبال ایران پیش از دیدار مقابل کویت صحنه ای جذاب را در سالن سعد عبدالله رقم زدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۲    
هنرمندان و ورزشکاران در سایه رشادت های شهیدان به مشهوریت رسیده اند وباید مراقب اظهار نظرهای خود باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۳    
به مناسبت اربعین سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی و به همت سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی نمایشگاه پوستر "قیام قاسم" برگزار خواهد شد که فراخوان خلق و جمع آوری آثار مربوط منتشر شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۲    
پروژه ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی یک پروژه صهیونیستی بود که به دست دولت امپریالیستی آمریکا که کاملا تحت نفوذ صهیونیست هاست به اجرا درآمد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۲    
اولین اردوگاه درمان کار و صیانت معتادین متجاهر استان کرمان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی و با همت و همکاری سپاه ثارالله استان و معاونت اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و فردا در دوم بهمن ماه افتتاح می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۶    
دمای هوا از روز جمعه (4 بهمن) بین 5 تا 10 درجه در برخی مناطق کشور کاهش می یابد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۰    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور! اگر بستگان نزدیک و عزیزان دل شما در انتخابات تأیید می شدند، آیا باز هم از شورای نگهبان انتقاد می کردید؟
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۱    
معاونت امور بانوان سازمان بسیج اساتید کشور ویدئو کنفرانسی با موضوع طرح و برنامه های سال جاری و 99 را در سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۱    
مشاور اقتصادی وزیر بهداشت گفت: فروش نفت تحقق نمی یابد و راحت ترین کار برای دولت این است که بار وزن واگذاری دارایی های سرمایه ای را از محل انتشار اوراق مشارکت و صندوق توسعه ملی بردارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۸    
سردار سید محمد حجازی ازجمله فرماندهانی است که از گذشته در کانون توجهات اتحادیه اروپا قرار داشته است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۲    
کاروان ایران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو با یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به نام سردار دل ها شرکت می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۶    
معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری در هم اندیشی سالانه نهادهای ذیل این دفتر تاکید کرد چالش اساسی مدیریت ایجاد تعادل و توازن بین پاسخگویی و هزینه است که چاره آن نظام راهبردی مطلوب در سطح کلان ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۳    
بنا به رای هیات داوران هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای میثاق متشکل از آقایان محمدرضاالوند ، محسن سلیمانی فارسانی وحمیدابراهیمی منتخبین هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر میثاق اعلام گردیدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۵    
وزارت خارجه روسیه به شدت از ادعاهای برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در خصوص معیارهای سازمان ملل که ایران را از فعالیت های غنی سازی منع می کند انتقاد و آن را اسطوره سازی و تحریف واقعیت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۸    
اگر پرونده ای هم تشکیل شده و برخوردی هم صورت گرفته برای حمایت از کسانی است که صادقانه، پاک دستانه و مجاهدانه کار می کنند در غیر این صورت شما نمی توانید در فضایی آرام و مسیری درست حرکت کنید.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۵    
اولین یادواره سراسری شهدای عشایری جیرفت با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز پنجشنبه سوم بهمن ماه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۲۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج،صفحه منتسب به سپهبد قاسم سلیمانی در فضای مجازی پستی به این شرح منتشرکرده است: پیمان جوانان لبنانی در مرز فلسطین اشغالی با سپهبد حاج قاسم سلیمانی: آزادی قدس نزدیک است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۷    
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: از ابتدای سال ساخت 43 واحد مسکن محرومان آغاز شده که تاکنون 7 واحد آن به بهره برداری رسیده و 25 واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل داده می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۸    
سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: میزان کشفیات کالای قاچاق در استان طی 10ماه سپری از سال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 33 درصد رشد نشان می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۵    
مسئول اردویی سازمان بسیج سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اعزام 1700دانش آموز پسر به راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۳    
شاید نخستین بار است که رهبر انقلاب به صورت واضح مانیفست و مرامنامه سپاه قدس را در تریبون های عمومی و رسمی تشریح کردند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۳    
این شهدای والا مقام مربوط است به عملیات های محرم، والفجر مقدماتی، والفجر 1، خیبر، بدر، کربلای 4، کربلای 5، تک های دشمن در سال پایانی جنگ و بیت المقدس 7 می باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۰    
سامانه اطلاعات مکانی روستاهای استان با حضور فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۸    
ولایت پذیری را از حضرت زهرا (سلام الله علیها) بیاموزیم وعمل کنیم / یکی از کلیدی ترین نکته ها در ایشان که باید برای جامعه درسی بزرگ باشد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۲    
فرمانده رزمایش مشترک روسیه و سوریه از برگزاری رزمایش جدید نیروهای دو کشور در بندر طرطوس سوریه با هدف حفاظت از فعالیت های اقتصادی بین المللی در دریاها خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۲    
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما یک ابرچالش عظیم ملی در کشور با عنوان بیکاری داریم که از دید ما نظامی ها تهدید ملی محسوب می شود که براساس آمار رسمی وزارت کار 3 ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی ذره ای درنگ نخواهد کرد و قطعاً با اشخاصی که قصد دست اندازی به بیت المال را دارند در هر سطح و جایگاهی که باشند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۸    
رییس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به استان کرمان ضمن حضور در کنگره شهدای عشایری، دومین کمپ ترک اعتیاد که با کمک سپاه کرمان برپا شده را افتتاح می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۲    
مشاور استاندار کرمان در امور ایثارگران از برگزاری نخستین یادواره شهدای عشایر استان کرمان خبر داد و گفت: سخنران این مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین است.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۹    
معماری جلسه مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمان با شهردار واعضای شورای اجتماعی محله بنی هاشم(از محله های کمتر توسعه یافته و حاشیه ای) جهت رفع مشکلات برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۰    
مردم شهر قزوین در تجمع مسجد امام حسن عسگری ع با امضاء طوماری ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین از سپاه پاسداران که مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است حمایت کردند و سپاه ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۱    
منابع خبری از برخورد چند راکت به اطراف سفارت آمریکا در بغداد و به صدا در آمدن آژیرهای خطر در این سفارت خبر دادند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۵    
در این مراسم حجت الاسلام کریمی مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه کرمانشاه به بیان نقش زنان ومادران درجامعه پرداخت و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۲    
اقتصاد مقاومتی همان جمله "ما می توانیم" است. پس باید همانند بعد نظامی ، بعد اقتصادی کشور نیز پیشرفت کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: اقتصاد را شرطی کردن به شرطی که او نگاه کند، امضا کند، لبخند بزند خطاست؛ باید اقتصاد با تعامل با همه کشورها باشد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۱    
شهید مسلم حاتمی از فرهنگیان اهل مسجدسلیمان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که قائم مقامی گردان سلمان (ع) در آن دوران برعهده داشت در تاریخ 65/10 ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۸    
مسئول سازمان حفظ بنیاد و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج تاکید کرد: مقام معظم رهبری معتقدند این یادواره ها نباید تبدیل به مجلس ختم باشکوهی شود بلکه بایستی جلسه بصیرت بخشی باشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۲    
حضور چشمگیر موکب های مسیر نجف به کربلا که در اربعین بنا می شوند در منطقه سیل زده جاسک واقع در شرق هرمزگان جالب توجه است که این بار؛ به یاری دوستداران حسین (ع) در این منطقه آمده اند .
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۸    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه سرآمد تمام نعمت ها نعمت ولایت است، گفت: اگر در سایه نور ولایت حرکت کنیم به سعادت اخروی هم می رسیم و اگر از ولایت فاصله بگیریم در ظلمات و تاریکی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۳    
برگزاری رزمایش مرحله اول اقتدار 40 سالگی بسیج توسط فرماندهی ناحیه مقاوت بسیج امام علی(ع)، با حضور سردار سرتیپ شاهوارپور در صبحگاه مشترک پادگان شهید حبیب الهی برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۲    
مرکز دیتاسنتر فارم رفسنجان بالاخره با کمک یک رانت بزرگ مجوز گرفت.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۶    
ارسال محمولههای کمکی به سیل زدگان جنوب استان سیستانو بلوچستان ادامه دارد و بارگیری توسط جهادگران انجام و به مناطق سیل زده ارسال می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۶    
فرمانده سپاه شهرستان چابهار از زمینهای کشاورزی بخش باهوکلات بازدید و مشکلات کشاورزان سیل زدهرا بررسی و پیگیری کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۳    
اقلام کمک معیشتی و مواد غذایی با حضور سرهنگ پاسدار محمد علی پوراحمدیان فرمانده سپاه شهرستان چابهار در روستای سیل زده زیندان بخش باهوکلات توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بهارستان،رفتار سازمان ملل را مغایر با صلح و امنیت بین المللی توصیف کرد و گفت ...