پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۸:۱۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 20 خرداد 1398 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 22 فروردین 1398 بسیج 26 اردیبهشت 1398 بسیج 28 تیر 1398 بسیج 23 مرداد 1398 بسیج 15 شهریور 1398 بسیج 30 مهر 1398 بسیج 1 آبان 1398 بسیج 30 آذر 1398 بسیج 30 دی 1398 بسیج 1 بهمن 1398 بسیج 2 اسفند 1398 بسیج 1 خرداد 1398 بسیج 2 خرداد 1398 بسیج 3 خرداد 1398 بسیج 4 خرداد 1398 بسیج 5 خرداد 1398 بسیج 6 خرداد 1398 بسیج 7 خرداد 1398 بسیج 8 خرداد 1398 بسیج 9 خرداد 1398 بسیج 10 خرداد 1398 بسیج 11 خرداد 1398 بسیج 12 خرداد 1398 بسیج 13 خرداد 1398 بسیج 14 خرداد 1398 بسیج 15 خرداد 1398 بسیج 16 خرداد 1398 بسیج 17 خرداد 1398 بسیج 18 خرداد 1398 بسیج 19 خرداد 1398 بسیج 20 خرداد 1398 بسیج 21 خرداد 1398 بسیج 22 خرداد 1398 بسیج 23 خرداد 1398 بسیج 24 خرداد 1398 بسیج 25 خرداد 1398 بسیج 26 خرداد 1398 بسیج 27 خرداد 1398 بسیج 28 خرداد 1398 بسیج 29 خرداد 1398 بسیج 30 خرداد 1398 بسیج 31 خرداد 1398 
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۲۹    
دو سال تاخیر در بهره برداری از فاز یازده پارس جنوبی، نتیجه اعتماد وزارت نفت به شرکت فرانسوی توتال بود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۰۴    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اجرای طرح راهداری محوری در محورهای مواصلاتی استان همزمان با آغاز سفرهای تابستانی هموطنان عزیز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۲    
حق لطفی گفت: عملیات اجرایی آسفالت میکروسرفیسینگ به منظور ارتقا سطح کیفی و افزایش تاب لغزشی محور آزادراه قزوین کرج اجرا شده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۲    
اکبری گفت: شاخص اهدای خون بانوان در کل کشور مناسب نیست. ما باید شاهد حضور حداکثری بانوان در پایگاه های انتقال خون باشیم در حالیکه این شاخص در کل کشور زیر ده درصد است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۲    
زینالی گفت: با گذشت یک سال و سه ماه موردی از آنفلوآنزای مرغی در استان قزوین گزارش و مشاهده نشده
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۲    
پسندیده گفت: یکی از مهمترین فعالیتهای استان از ماههای ابتدایی سال گذشته، جلوگیری از انتقال پسماندهای خطرناک و همچنین جلوگیری از ورود پسماندهای شیمیایی 6 استان کشور به قزوین می باشد که بسیار حائز ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۳    
خمسه گفت: خوشبختانه این مجتمع برای اولین بار در سطح کشور و بصورت آزمایشی و پایلوت، این نژاد را وارد کرده و هدف آن توسعه و ترویج این نژاد است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۳    
جباری گفت:. در آستانه بزرگ ترین فعالیت فرهنگی، مردمی و معنوی کشور هستیم که با نام امام رضا(علیه السلام) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۸    
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) از عزم راسخ سپاه استان سمنان برای بازسازی واحد های مسکونی مددجویان سیل زده خبرداد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۸    
مسئول بسیج سازندگی سپاه بردسکن از توزیع 4 سری جهیزیه بین زوج های سیل زده و نیازمند بردسکن در راستای محرومیت زدایی با همکاری کمیته امداد شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۸    
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش های دشمن در راستای ایجاد تغییر در سبک زندگی ملت ایران گفت: ترویج صحیح فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر سبب نقش بر آب شدن نقشه های دشمنان می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۸    
کمیته راهبری ایمنی درکارگاههای ساختمانی با عقد تفاهم نامه ای مشارکت میان استانداری ، ادارات کل راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۸    
پیکر مادر شهیدان محسن و محمدعلی انصاری روز دوشنبه در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۸    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امر به معروف و نهی از منکر بایستی مدبرانه، عاقلانه و هوشمندانه باشد ضروری است زیرا در این صورت مردم به نیت خوب و دلسوزانه ما پی می برند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۳    
حضرت آیت الله نوری همدانی بر توجه به آرا و افکار امام راحل در حوزه های علمیه تاکید کرده و گفتند: شخصیت امام و افکار ایشان کم نظیر است لذا بررسی و تبیین شخصیت و افکار و آثار امام برای نسل جوان بسیار ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۳    
فرمانده پایگاه بسیج خواهران سرفاریاب گفت: 15 بسیجی خانم از پایگاه مقاومت بسیج شهید بادیاد با حضور در مزارع گندم و جو در زمینه برداشت و جمع آوری محصولات کشاورزی با مردم کمتر برخوردار روستای تیرآبگون ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۳    
روشنای خاطره ها کتابی است شامل بازخوانی 40 خاطره کوتاه جنگ با یادداشتی از مرتضی سرهنگی که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است. در این گزارش به معرفی فصل به فصل این کتاب می پردازیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۳    
هیأت رئیسه مجلس اسامی منظم ترین و پرمشارکت ترین نمایندگان در رأی گیری صحن علنی مجلس شورای اسلامی در سه ماه چهارم اجلاسیه سوم دوره دهم را منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی گفت: اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه های علمیه تا 31 خردادماه 98 فرصت دارند با ارسال کتاب یا پایان نامه های سطح4 خود، در این همایش شرکت کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: اگر ما از این دستاورد ها دفاع نکنیم و بعضی از مسئولین به نام نظام اسلامی خرابکاری کنند ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس کارگروه محتوایی و فرهنگی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور، اسامی و شعار های روز های دهه کرامت 98 را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۳    
اگر قرار است حکومتی پسوند اسلام را به دنبال داشته باشد باید از منابع معتبر، گزاره های خود را استخراج کرده باشدکه روش معتبر هم در تصریحات اهل بیت (ع) وجود دارد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۸    
تارنمای مرآه الجزیره نوشت: 9 ماه است که نسیمه الساده فعال زن شیعه عربستانی پشت میله های یکی از زندانی های آل سعود و در یک سلول انفرادی به سر می برد ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۸    
سخنگوی سپاه قدس گیلان از برگزاری سومین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم حسین علی پورابراهیمی خبر داد و گفت: این مراسم جمعه 24 خردادماه در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۸    
امام جمعه رشت گفت: دشمنان اسلام و جهان تشیع به نفوذ عالمان شیعه در میان مردم واقف شده اند و برای جلوگیری از این مسئله دائماً در حال توطئه چینی هستند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۳    
انگار ترامپ هر چند روز یک بار باید بحران و حاشیه و جنجالی جدید بسازد. یکی از جدیدترین نمونه های بحران سازی ترامپ را اواخر هفته گذشته شاهد بودیم- که با افشا و انتشار دستور او مبنی بر این که نام سناتور ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۸    
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اعتماد مردمی را بزرگترین سرمایه این ارگان برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه در اوج اقتدار نظامی و دفاعی قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۸    
زمانی که جیوه ی دماسنج بدون توجه به حال و روز ما بالا می رود و گرمای کلافه کننده عرق از سر و رو جاری می کند لازم است که به فکر تأمین آب بدن و رفع عطش به بهترین نحو باشیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۸    
دولتمردان تاکید کرده بودند که به واسطه رویکرد دولت در دو حوزه اقتصاد و سیاست خارجی، ارزش پول ملی افزایش یافته و چنان رونقی در کشور ایجاد می شود که دیگر مردم هیچ نیازی به پول یارانه نداشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۸    
یک روزنامه زنجیره ای، از اصلاح طلبان خواست ماجرای جنایت محمدعلی نجفی علیه همسرش را درز بگیرند و موجب آبروریزی بیشتر علیه اصلاح طلبان در شرایطی که از چشم مردم افتاده اند، نشوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۸    
دروغ دیگری که شنیده می شود این است که با عدم فروش گاز به کرسنت، گاز این میدان روی فلرها سوخت و سرمایه ملی دود شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۳    
انصاف نیست که وزیر نیرو بگوید چینی ها با یک وعده غذا هم رفع گرسنگی می کنند و اینجا در ایران از سه وعده هم می گذرند
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۳    
برخلاف پیوست 2 برجام که اروپا متعهد می شود تحریم های ضدایرانی مندرج در برجام را تعلیق یا ملغی کند تنها به تلاش برای حفظ برجام اصرار می کنند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۳    
هایکو ماس در اظهارنظری گستاخانه گفت: در حال حاضر در سوریه و یمن جنگ وجود دارد ولی اینجا جنگ نیست. ما تلاش می کنیم تا جنگ دیگری ایجاد نشود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۳    
مرد حسابی، از این زنجیره ای ها چه توقعات بی جایی داری؟ مامورند و معذور! درباره همین برجام چه کف و سوتی زدند و چقدر پاچه خواری کردند که چه نشسته اید فتح الفتوح شده، همه تحریم ها برداشته شده!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۸    
فیلمی درباره راننده قانونمدار اسنپ تولید می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۳    
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اظهارات کرباسچی مبنی بر هشدارش درخصوص وضعیت نجفی گفت:احتمالا کرباسچی در ذهن خود مسائلی داشته اند اما وقتی ابراز نکرده است،نمی تواند بر اساس این عدم اطلاع ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۳    
نماینده تویسرکان در مجلس گفت: حوزه اقتصاد به ویژه معیشت مردم و اشتغال جوانان از مهم ترین و با اولویت ترین موضوعات امروز کشور ما است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۳    
دور از انتظار نیست که تا پایان دولت دوازدهم، باز هم حسن روحانی به مناسبت یا بی مناسبت، 2 موضوع رفراندوم و کمبود اختیارات رئیس جمهور را پیش بکشد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۳    
معاون سابق دبیر شورایعالی امنیت ملی گفت: تعبیر آقای روحانی این بود که مذاکره با آمریکا مانند سوار شدن بر بنز است، مذاکره با اروپا مانند پیکان و مذاکره با غیرمتعهدها مانند دوچرخه است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۳    
عضو جبهه پایداری درباره ادعای وجود بن بست درکشور گفت:علت اینکه فکر می کنند بن بست وجود دارداین است که بیشتر به ما نمی توانیم باوردارند تا به ما می توانیم ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۳    
دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه مقاومت به عنوان تنها راه باقی مانده در برابر شرارت دشمنان اسلام است، گفت: اطمینان داریم استمرار مبارزه و مقاومت در برابر آمریکا آنها را وادار به عقب نشینی می کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۷:۰۳    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: آیا موافقت شما با استیضاح وزیر آمورش و پرورش مشابه با سایر وزرا است ؟
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۳    
استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۸    
به مناسبت کنگره 5400 شهید کردستان اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۸    
جنبش انصارالله یمن با تغییر استراتژی خود از جنگ فرسایشی به حملات گسترده هوایی، توانسته بر مناطق نزدیک نجران مسلط و عربستان را سرگردان کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۳    
در حالی که مضمون شعری که مداح اهل بیت از تریبون مصلای تهران خواند با اشعاری که در سال های گذشته قرائت شد دارای اشتراکات بسیاری بود ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۸    
قایق های چوبی که برای انتقال کارگران بنگلادشی به محل کارشان فراهم شده اند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۸    
اگر امروز آمریکا به صورت مستقیم، قرارگاه خاتم را نشانه گرفته است چون به خوبی می داند که این مجموعه در گرماگرم تحریم های سخت و طاقت فرسا توانسته همچون موتور محرک سازندگی کشور عمل کند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۸    
کارشناس مذهبی با اشاره به مسائل اخلاقی گفت: بسیجیان به عنوان سردمداران و پیشروان در تقوا و عمل به اصول اخلاقی قرار دارند و پیش زمینه آن یادگیری مسائل اعتقادی و اخلاقی است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۸    
فرمانده حوزه کربلا کلیبر، گفت: مربیان و سرمربیان صالحین نقشی مهم و تأثیرگذار در تربیت نیروهای مومن و مخلص که پیشران حرکتی انقلاب اسلامی هستند، دارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۸    
یادواره شهیدان هادی با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافع حرم در قم برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۸    
سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از حلقه های صالحین مسجد جامع سنندج بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۳    
نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری از منطقه عشایری و محروم و صعب العبور شتر خوس واقع در 45 کیلومتری بخش دیناران از توابع شهرستان اردل بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۳    
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهدیشهر گفت:طی ایام ماه رمضان روزانه به تعداد 2000 بسته غذای گرم میان سیل زدگان توزیع شد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۳    
مسئول سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه راه مقابله با همه مشکلات و دشمنی ها مقاومت است، گفت: کوتاه آمدن در مقابل زیاده خواهی های دشمنان آنان را امیدوار می کند و فشار و دشمنی آنان را سرسختانه تر می ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۳    
مسابقات ورزشی والیبال جام رمضان سپاه میانه با برتری تیم پایگاه بسیج اندیشه به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از احداث ومرمت 450 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در شهرستان های این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
یادواره شهدای محله دراوزه آستارا اردبیل با محوریت شهید علی سیفی علی بلاغی از شهدای مدافع حرم استان اردبیل در مسجد حسین ابن علی (ع) این شهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور از آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت ورزشی این شهرستان در سالن های فرهنگی ورزشی صالحین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
رئیس خانه نخبگان بسیج علمی پژوهشی از حمایت مادی و معنوی، مخترعین در سپاه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
یکی از طلاب بسیجی اظهارداشت: نظام سلطه از طریق فضای مجازی در برابر ارزش های ما قد علم کرده و متاسفانه تا حدودی هم موفق بوده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی گفت: دشمن امروز به علت اینکه در نبرد سخت از مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران مستاصل شد، با نبرد نرم و نفوذ به میدان آمده است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
شهید داود حسین امیری فیروزآبادی در وصیت نامه در مورد امام راحل نگاشته است: همیشه پیرو خط امام و یاور روحانیت باشید و هوشیار و فعالانه در صحنه حضور داشته باشید و مواظب شایعه پراکنی های منافقین باشید.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
سردار رجبی با بیان اینکه برقراری امنیت پایدار به عنوان اولویت سپاه پاسداران مشخص شده است گفت:سپاه در جهت برقراری امنیت و معیشت پایدار اقدامات انجام می دهد که مردم استان کردستان مستحضر از این خدمات بی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۳    
جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت شهید قربانزاده احمدبیلگلو مشگین شهر، در امری خداپسندانه در قالب اردوی جهادی به جمع آوری محصولات باغی کشاورزان روستای احمد بیگلو شهر قصابه کمک کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۳    
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: کردستان مطمع دشمنان قبل از انقلاب بود اما مردم پای این انقلاب ایستادند لذا عزت جمهوری اسلامی مرهون این ایستادگی ها ست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۳    
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه بسیج محلات بسیج خدمت هاست گفت: اگر در بسیج محلات بتوانیم از توانمندی و تخصص گروه های تخصصی در سایر اقشار بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۱۳    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با اعلام جزییات افزایش تسهیلات ساخت مسکن گفت: بانک ها برای پرداخت تسهیلات مسکن مانعی ندارند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۸    
اصلاح طلبان برای انحراف افکارعمومی از واقعیت پرونده قتل میترا استاد دست به سناریوسازیهای مختلف و پیچیده کردن ماجرا زدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۸    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ضوابط و مقررات معافیت بخشودگی سنی مشمولان را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۳    
کارشناس والیبال کشورمان گفت: مهمترین تفاوتی که تیم ملی والیبال ما در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها از خود نشان داد والیبال مدرنی بود که ارائه کرد تا همه غافلگیر شوند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۳    
خرداد97 درست یک ماه پس ازخروج آمریکا ازبرجام، تعدادی از اصلاح طلبان در بیانیه ای خواستارازسرگیری گفت وگوی مستقیم با این کشورشدند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۳    
سوال نماینده مردم خدابنده از شریعتمداری درباره علت انتصاب مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی اعلام وصول شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۸    
جلسه هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین شهرستان کنگاور برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۸    
کارگروه مسکن کانون بسیج مهندسین شرستان کنگاور استان کرمانشاه برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۸    
سازمان ملل این بار جرات پیدا می کند عربستان و امارات را در لیست رژیم های کودک کش وارد کند؟ این سوالی است که تا چند روز آینده به آن پاسخ داده خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۸    
عبدالله به زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در دیدار همتای آلمانی خود گفت: کشورهای منطقه باید در هر گونه توافق هسته ای جدید با ایران سهم داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۸    
کافی است به وضعیت حجاب زنان و نوع پوشش مردان در سطح جامعه توجه کنیم.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۳    
نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در بازدید از شعب نمایندگی حوزه مهدیه بر لزوم ایجاد زمینه های دانش سیاسی و بازگویی کلیات کار برای عموم مردم در استانه انتخابات مجلس در پایگا های مقاومت بسیج تاکید ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۳    
دادگاه مطبوعات برای دومین بار در پی شکایت سازمان جهاد دانشگاهی از خبرگزاری بسیج با تشکیل جلسه ای علنی در محضر هیئت منصفه به اتفاق آراء خبرگزاری بسیج را مجرم نشناخت.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۸    
بررسی الگوی مناسبات ریاض و واشنگتن نتایج جالبی در رابطه با هزینه های سازش و مقاومت در برابر پروژه های آمریکایی را نشان می دهد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۸    
نگاهی به عرصه تحولات و جغرافیای سیاسی و نظامی منطقه غرب آسیا، ثابت می کند که امروز دست برتر با حاملان گفتمان مقاومت و کارگزاران محور مقاومت است.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۳    
خبرگزاری کیودو ژاپن اعلام کرده نخست وزیر این کشور 12 ژوئن -22 خردادماه - به ایران می آید و در این سفر دوروزه با مقامات رسمی ایران از جمله رهبر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور دیدار خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۳    
خبر آمده که تا چند روز دیگر جماعتی به شکرانه! نودوسومین سالگرد تولد ملکه الیزابت دوم در سفارت انگلیس جمع می شوند و به جشن و پایکوبی می پردازند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۸    
سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به همراه فرماندار و شهردار طالقان از عملیات باربرداری رانش کوه در بلوار امام خمینی (ره) بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۸    
با حضور سردار غیب پرور رییس بسیج مستضعفین کشور از تندیش شهید ناهید فاتحی کرجو در سنندج رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۳    
فرمانده سپاه عاشورا عصر روز یکشنبه در جمع هیات محبان اهل بیت(ع) که جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان دوران دفاع مقدس اعضای آنرا تشکیل می دهند گفت ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری، حفظ ارزش های بنیادین نظام، باوجود حاکمیت جریان های متفاوت در دولت ها را یکی از هنرهای آیت الله خامنه ای دانست.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۸    
مدیر کل راه آهن قم تکریم خانواده های شهدا را یک وظیفه همگانی خواند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۸    
محمد اسماعیل نیا گفت: همبستگی جهاد ملی برگرفته از مشارکت مردم در دوران دفاع مقدس است لذا هریک از افراد جامعه می توانند در نوع خود کمک هایی داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۸    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نخستین پرواز حجاج 17 تیرماه انجام؛ پروازهای بازگشت نیز از 27 مرداد برابربا 16 ذی الحجه تا 17 شهریور 8 محرم انجام می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۸    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این توطئه نیز نقش برآب خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۸    
سید حسن حسینی در خصوص حضور نیروهای بسیج در مناطق سیل زده نیز گفت: اگر حضور نیروهای مسلح با پشتوانه بسیج مردمی شکل نمی گرفت امکان نداشت این همه خسارت رفع و رجوع شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۳    
سردار علی پاشامحمدی گفت:طرح همبستگی جهاد ملی مورد استقبال کاسبان متدین قرار گرفت در این طرح هر کاسب می تواند یک کالای اساسی یا هزینه خرید کالای اساسی برای مردم مناطق استان های سیل زده را بر عهده ...
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۸    
موسسه اطلاعات تقریبا همیشه کتاب هایش در لیست خرید قرار می گیرد، انتشارات علمی و فرهنگی هم که یک ناشر دولتی است، همیشه اسمش در لیست قرار دارد و تعداد عناوین زیادی از آنها خریداری می شود!
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۳    
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس:می شد برخی مشتریان سنتی نفت ایران را با چند سفر وزیر نفت به آن کشورها و یا دعوت دولتمردان آنها به ایران حفظ کرد.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۸:۵۸    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت:قرار است طرح ترافیک توسط شهرداری به پلیس راهور ارسال شود.
بسیج   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۳:۱۸    
حسن پور گفت: بیش از 40 میلیارد تومان کالای ضروری،خوراکی و اساسی زندگی مثل مواد غذایی و خوراکی،پتو، آب آشامیدنی و.. ...