یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 20 تیر 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 تیر 1399 بسیج 2 تیر 1399 بسیج 3 تیر 1399 بسیج 4 تیر 1399 بسیج 5 تیر 1399 بسیج 6 تیر 1399 بسیج 7 تیر 1399 بسیج 8 تیر 1399 بسیج 9 تیر 1399 بسیج 10 تیر 1399 بسیج 11 تیر 1399 بسیج 12 تیر 1399 بسیج 13 تیر 1399 بسیج 14 تیر 1399 بسیج 15 تیر 1399 بسیج 16 تیر 1399 بسیج 17 تیر 1399 بسیج 18 تیر 1399 بسیج 19 تیر 1399 بسیج 20 تیر 1399 بسیج 21 تیر 1399 بسیج 22 تیر 1399 بسیج 23 تیر 1399 بسیج 24 تیر 1399 بسیج 25 تیر 1399 بسیج 26 تیر 1399 بسیج 27 تیر 1399 بسیج 28 تیر 1399 بسیج 29 تیر 1399 بسیج 30 تیر 1399 بسیج 31 تیر 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۸:۴۹    
در ادامه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان برخوار، 400 بسته معیشتی و سبد غذایی دیگر بین افراد آسیب دیده از ویروس کرونا و نیازمندان شهرستان برخوار توسط سپاه شهرستان و با همکاری ائمه جمعه توزیع ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۶    
بی تردید می توان با امام زمان(ع) ارتباط معنوی بر قرار کرد. البته این ارتباط با بهره گیری از تقوا، دعا و توسل به ائمه(ع)، به ویژه به ساحت مقدس امام زمان امکان پذیر است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۷    
آیین معارفه سروان پاسدار یونس سلیمانی نماینده و رابط استاندار در امورات محرومیت زدایی و جهادی باحضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر عج خوزستان و مدیرکل روابط ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۳    
اسماعیلی گفت: تا کنون تقاضای 46 بنگاه فرهنگی، هنری و رسانه ای استان قزوین در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت و تایید شده و در حال طی مراحل پرداخت وام می باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۰    
منافی پور با اشاره به اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی امسال در 7 هزار نقطه دنیا برگزار خواهد شد، گفت: لباس شیرخوارگان حسینی در تمام دنیا منقش به عکس حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۲    
استاندار هرمزگان: خودکفایی در تولید بنزین اقدام بزرگی در حوزه اقتصاد مقاومتی است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: فلسفه حجاب و عفاف در 21 تیر 1314 تجمع پرشور و بدون تنش مردم در برابر زیاده خواهی رضا شاه در خصوص کشف حجاب بود که در این فاجعه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۵    
فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به افتتاح کارگاه خیاطی حضرت صاحب الزمان(عج) این شهرستان گفت: این کارگاه با کمک 400 میلیون ریالی سازمان بسیج مستضعفین تجهیز و راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۲    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پروازبالگرد اورژانس برای نجات پسر سه ساله ملکانی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۵    
رنجبر نژاد ماهانی با بیان اینکه مشکل آب آشامیدنی در برخی روستاهای شهرستان ریگان زندگی را برای مردم سخت کرده است، عنوان کرد: جهت رفع افت ولتاژ و قطعی مکرر برق ، در احداث پست فوق توزیع برق تسریع شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۸    
مراسم بزرگداشت حیدر عزتی پور پدر بزرگوار شهید علی عزتی پور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۸    
فرمانده سپاه و دبیر قرارگاه زیستی نهاوند گفت: مدیران ادارات نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند و نسبت به رعایت پروتکل ها و مصوبات قرارگاه زیستی در حوزه مدیریت خود اهتمام بیشتری ورزند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۵    
سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان مسئله حجاب نموده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۷    
کارشناس اداره کل هواشناسی ایلام گفت: شهرهای مهران و دهلران در این استان بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، رتبه اولین و سومین شهر گرم کشور را به خود اختصاص دادند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ قطعا یکی از نکات قابل توجه در تاریخ اسلام در عصر جدید به قیام های خونین مردم ایران به رهبری مراجع تقلید در خصوص مسائل مرتبط با عفاف و حجاب باز می گردد. ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۷    
مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای بیش از 85 برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۱    
آیت الله مدرسی با انتقاد از عملکرد دولت در بخش مسکن گفت: فردی در دولت وزیر مسکن بود که سرمایه شخصی او بالغ بر هزار میلیارد تومان بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: میزان مصرف آب در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته و در مرز هشدار قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۲    
استاندار البرز از احداث بیمارستان صحرایی توسط سپاه در این استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۱    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق به کسب پیروزی پرگل در خانه حریف خود شاهین شهرداری بوشهر شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۰    
خطیب جمعه رابر در اهانت به مرجعیت شیعه گفت: اقدام اهانت آمیز روزنامه سعودی الشرق الاوسط در انتشار کاریکاتوری موهن با هتک حرمت آیت الله سیستانی پدر معنوی کشورعراق اوج وقاحت خود را نشان داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ظهر امروز با پوشش های مخصوص در یکی از بازارچه های اهواز حضور یافتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
وضعیت قرمز کرونا ،این روزها بیشتر مردم استان خوزستان را روانه بیمارستانها کرده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: پروژه راه آهن ایلام با تلاش ها و رایزنی های استاندار ایلام ردیف اعتبار ملی گرفته است و در پیوست قانون بودجه قرار دارد بدین ترتیب که در بندهای قانون بودجه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با توجه به نوع مصرف گوشت در استان که عمدتا با وقفه اندک از تولید به مصرف صورت می گیرد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تاکید براینکه فلسطین اولویت جهان اسلام است گفت: دشمن تلاش دارد افکار عمومی را از محور مقاومت منحرف کند و فلسطین را در مبارزه اش شکست خورده نشان دهد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۷    
فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، گفت: اختلافات ملکی که اخیرا مابین دو طایفه در شهرستان دهلران رخ داده نباید زمینه ای برای ایجاد آشوب و فتنه انگیزی توسط عده ای افراد سودجو شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۷    
استاندار قزوین گفت: با بحرانی شدن وضعیت استان قزوین با سخت گیری بیشتر باید پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت شود تا از قرمز شدن شرایط پیشگیری کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۱:۲۰    
طی حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام والمسلمین حسن ایزدی به عنوان امام جمعه بخش یزدان آباد معرفی واز زحمات حجت الاسلام والمسلمین سهرابی امام جمعه سابق این بخش تجلیل شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۰:۴۷    
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد پایگاه دائمی اطفای حریق هوایی در قره داغ ضرورت دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۵۱    
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری جوانان و حل مشکل آب در بخش های کشاورزی و شرب از اولویت های مهم در دشتستان است که با جدیت پیگیری می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۳۰    
دادستان یاسوج گفت: مسئله عفاف و حجاب یک موضوع فرهنگی است و با برخورد قضایی صرف نمی توان آن را حل کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۱    
رزممده و پیشکسوت دفاع مقدس گفت: رزمندگان استان فارس در عملیات قدس 3 خوش درخشیدند و علاوه بر اینکه به موفقیت قابل توجهی دست یافتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۱    
به همت بسیجیان گردان امام حسین (ع) اردکان و معاونت فرهنگی مصلای اردکان طرح تب سنجی و توزیع اقلام بهداشتی در نماز جمعه اردکان اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۱    
آیت الله ناصری گفت: دشمنان بعد از شکست سخت در عرصه های مختلف در 40 سال گذشته وارد فار جدید جنگ رسانه ای و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۴    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان سفر به استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: نقطه عطف مصوبات این سفر ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۱    
امام جمعه هرات گفت:مسئولان باید تلاش کنند تا این گران فروش ها و مشکلات اقتصادی بیش از این موجب نارضایتی مردم نشود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۱    
امام جمعه بهاباد با اشاره به نقش حجاب و عفاف در سالم نگه داشتن جامعه و جلوگیری از اشاعه فساد، بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۱    
امام جمعه اردکان بابیان اینکه حجاب امروز ما ثمره خون شهداست و ما باید این میراث را حفظ کنیم، گفت: حجاب در اسلام یک ارزش است و نباید در نظام جمهوری اسلامی ضد ارزش بشود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۵    
حال و روز استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از این ویروس منحوس مساعد نیست و ارسال پیامک های مجالس عزا و ترحیم در کنار کاروان های مشایعت کننده ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۹    
با حضور جمعی از مسئولان ، از مدیران و مربیان فعال در طرح شهید بهنام محمدی در مدارس شاهد و صدرا فارسان تجلیل شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۷    
رئیس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرداری تبریز گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی اجباری شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 31 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی جدید گزارش شد که این دو مورد 71 ساله و 79 ساله دچار بیماری زمینه ای و اهل ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۴    
دوره مهارت افزایی برای سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج لردگان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۲    
معاون جمعیت هلال احمر کشور از راه اندازی نخستین مرکز مراقبت از بیماران حاد کشور در قائم شهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۷    
نماینده ولی فقیه در مازندران بابیان اینکه اوضاع نابسامان اقتصادی نتیجه بی توجهی به توصیه های رهبری است، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار همگان باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۴    
یکی از کارشناسان مسائل دینی واعتقادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج پیرامون لزوم عفاف و حجاب در جامعه گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۴    
جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجن با محوریت موضوع عفاف و حجاب با حضور مسؤلین ادارات در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۹    
مجمع مربیان صالحین حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) بروجن با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۴    
حجت الاسلام عباسی گفت :رعایت حجاب و عفا ف دارای آثار و برکاتی است که از این جمله می توان به سلامت بهداشت روانی اجتماع و کاهش هیجان ها و التهابات اشاره کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۹    
حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه ی آبرو و احترام اوست، این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله حجاب تشکر کرد، این جزو نعمتهای الهی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۲    
امام جمعه شهر محمودآباد با گلایه از راهورگفت: علی رغم استقرار راهور، وضعیت ترافیکی شهر هنوز ساماندهی نشده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۷    
دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در سراب، به منظورتسهیل و تسریع در دسترسی مردم به خدمات دادگستری آغاز بکار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۹    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: شرایط پایتخت به لحاظ شیوع کرونا بسیار نگران کننده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۹    
فرمانده کل ارتش گفت: ناگفته های زیادی از دوران 8 سال دفاع مقدس و البته نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن حماسه عظیم وجود دارد که لازم است تشریح و تبیین شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۴    
معاون وزیر امور خارجه در امور اقتصادی گفت: با تکمیل جزئیات سند همکاری های 25 ساله ایران وچین این طرح به طور کامل برای مردم بیان می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۴    
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه موضع رئیس جمهور در مقابل آمریکا و اروپا انفعالی است، گفت: ما نه باید به وعده های غرب دلخوش باشیم و نه از وعیدهایش بترسیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۸    
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان گفت: یکی از اقدامات ما در سال جاری ایجاد شبکه نخبگانی برای ترویج و گفتمان سازی زن طراز انقلاب اسلامی است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۷    
امام جمعه دامغان گفت: دشمن با به راه انداختن جنگ روایت ها موج سواری بر خبر های کذب و جعلی، در فضای مجازی و رسانه های گروهی هوشمندانه اهداف شوم خود را دنبال می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۷    
افراد با پرهیز از انجام برخی کارها، رفتار ها و مصرف گروهی از مواد غذایی می توانند با پیری زودرس پوست مبارزه کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۷    
در صورتی که اموال فرد بدهکار در مزایده قانونی به فروش نرود، مراحل قانونی پیش روی او طی خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تنها راه مقابله با این ویروس منحوس کرونا رعایت موارد بهداشتی است که همه باید اهمیت دهند تا کار به تعطیلی مشاغل نکشد و امروز همه باید تلاش کنیم تا اقتصاد کشور قوی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۶    
امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه گفت: دشمن متوجه شده است عفاف زدایی و ضربه زدن به خانواده کلید انحطاط تمدن ایران و اسلام است تا بتواند این تمدن را شکست داده و تحت استعمار درآورد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۶    
امام جمعه نایین در خطبه های نماز جمعه این شهر، هدف آمریکا را ضعیف کردن اقتصاد ایران و کاهش توان معیشتی مردم دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۱    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی بوشهر با اشاره به آغاز برداشت خارک از نخیلات استان گفت: محصول خارک نخستین محصول نخیلات استان بوشهر است که برداشت آن آغاز و امسال پیش بینی 165 هزار تن محصول خرما ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۴    
حجت الاسلام مصطفی عرب در خطبه های نماز جمعه جیرفت گفت: آمریکا ایرانی بی خاصیت و آرام می خواهد و انتظار دارد اسلام در مدیریت و حاکمیت دخالت نکند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۷    
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه اطفای این حریق به علت وجود مواد اولیه (خاک اره و خورده چوب) به طول انجامیده است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۱    
نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: عرصه وکالت اگر در انحصار افراد معدود قرار گیرد، زمینه تضییع حق افراد فراهم شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۸    
امام جمعه قم گفت: جسارت به هر مرجع دینی به مثابه جسارت به تمام شیعیان بوده و بی احترامی اخیر از رسانه صعودی یک پروژه تکفیری و حرکتی ذلیلانه بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۷    
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود از کمک مرکز نیکوکاری و هیأت اندیشه ورز این حوزه به خانواده های کم برخوردار این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۷    
آیت اله عابدینی گفت: هر دستگاهی طبری های خود را بشناسند و اجازه ندهد اتفاقاتی رخ دهد که مفاسد برای مردم مشکلاتی ایجاد کند و تلفاتی در این حوزه داشته باشیم و سپس ورود کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۰    
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان مجلس با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب می شوند باید اعتبارنامه آن ها مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد و این مساله قانونی است که باید طی شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیام آدینه ای خود گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات و پیشرفت است که باید مسئولان عرصه قانون گذاری و دولت به طور واقعی و جهادی آن را اجرا نمایند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۷    
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مرجعیت شیعه عامل وحدت و یکپارچگی امت اسلامی هستند گفت: در قضیه کشف حجاب نیز محور ایستادگی و مقاومت ملی مرجعیت شیعه بودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۶    
گروه رزمی کاران ذوالفقار ،هشتمین ایستگاه فرهنگی ورزشی را به مناسبت گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) و آغاز هفته عفاف و حجاب برگزار نمودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۶    
بعد از ظهر امروز دکتر بانکی با حضور در شهر بهارستان با خانواده شهدا، جانبازان و مسئولین شهری و مردم دیدار و گفتگو کرد .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۶    
بسیجیان ناحیه امام حسین (ع) مثل بسیجیان سایر نقاط کشور در فراخوان رزمی پایگاه های مقاومت حضوری فعال داشتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۶    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب جمعی از فعالان این عرصه با آیت الله مهدوی، نماینده استان اصفهان در مجلس خبرگان، دیدار و گفتگو کردند. آیت الله مهدوی در این دیدار به لزوم استدلال عقلی حجاب تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۷    
طرح کرامت به همت پایگاه معصومیه(ع) حوزه کوثر ولایت(س) مسجد چهارده معصوم(ع) با همکاری ستاد فرهنگی کانون های مساجد و اهدا 124 کتاب جهت راه اندازی کتابخانه سیار کودکان و نوجوانان به مسجد چهارده معصوم(ع) ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۷    
سرهنگ حیدری گفت: امروز بسیجیان در زمینه های مختلف محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق محروم پیش گام هستند و این روحیه باید در بین آنها تقویت شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۱    
مسابقه لیگ علمی پایا حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم علیه السلام شهر برازجان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۶    
جلسه تدوین و مشاوره برنامه های سال 1399 و برنامه ریزی فراخوان دسته های رزمی پایگاه در پایگاه مقاومت بسیج بلال حبشی خوانسار برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۶    
اعضای حلقه صالحین کودک و نوجوان پایگاه بسیج مقداد روستای کهرت شهرستان خوانسار با حضور در مسجد روستا به اقامه نماز پرداختند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۶    
بعداز ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) با هیئت همراه از پایگاه امام خامنه ای سپاهان شهر سرکشی به عمل آورد .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۶    
این برنامه صبح امروز در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام با حضور فرمانده حوزه بسیج اداری کارگری و اصناف شهید حججی تشکیل شد .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۷    
دکتر محمدبیگی گفت: انتظار من و همه نمایندگان انقلابی این است که حامی جریان فساد ستیزی نمایندگان مجلس باشند تا بتوانیم با قدرت و قوت فساد را ریشه کن کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هشدار نسبت به عواقب جدی نگرفتن پروتکل های بهداشتی گفت: برخی شاخص ها از جمله افزایش تعداد بستری ها نشان می دهد که در وضعیت اضطراری قرار داریم و روزانه حدود 180 نفر در ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۴    
یک رسانه آمریکایی گزارش داد امارات طرح ارائه شده از سوی دولت آمریکا برای حل بحران در روابط قطر با کشورهای عربی را ناکام گذاشته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۴    
در نشست روز پنجشنبه شورای حقوق بشر هیچ کدام از حاضران از جنایت آمریکا در ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران ایران حمایت نکردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۶    
مراسم جشنی در جوار آستان مقدس امامزاده احمد خوانسار به مناسبت ولادت امام رضا علیه السلام و باحضور پرشور مردم این شهرستان برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۶    
ویژه برنامه جشن ولادت امام رضا(ع) باهمت شورای فرهنگی روستا و پایگاه بسیج علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۶    
مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) در مسجد جامع بیدهند همراه با مولودی خوانی؛ سخنرانی و اهدای جوایز و نماز جماعت و همچنین فراخوانی دسته های رزمی پایگاه مقاومت بسیج بلال حبشی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۶    
جلسه ای در خصوص برگزاری برنامه ها،آمادگی جسمانی و جهت تست آمادگی جسمانی و دسته های رزمی در حوزه مالک اشتر خوانسار برگزار گردید ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۶    
جلسه ای با حضور مربیان پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) و سمیه با موضوع روند اجرایی شدن پایگاه تربیت محور و جوانه های صالحین برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۱    
هلال احمر استان بوشهر از نیروهای داوطلب برای کمک به کارکنان بخش درمان بیمارستان ها دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۹    
دیدار ، گفتگو و تجلیل مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم( علیه السلام) با ائمه جمعه و مسئول حوزه علمیه برادران شهرستان بروجن ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۹    
حجت الاسلام حبیبی ، قدردانی عملی از نعمتها و امانتهای الهی را وظیفه هر مسلمانی عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۹    
غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا توسط کمیته خادمین شهدا شهرستان فارسان به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا علیه السلام و دهه کرامت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۶    
جلسه تدوین و مشاوره برنامه های سال 1399 با حضور قسمت های تخصصی ناحیه با شورای همنام در پایگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه و امام علی(ع)شهرستان و با حضور مسئولین ناحیه بسیج خوانسار برگزار شد.
  • ۱