جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 3 تیر 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 تیر 1399 بسیج 2 تیر 1399 بسیج 3 تیر 1399 بسیج 4 تیر 1399 بسیج 5 تیر 1399 بسیج 6 تیر 1399 بسیج 7 تیر 1399 بسیج 8 تیر 1399 بسیج 9 تیر 1399 بسیج 10 تیر 1399 بسیج 11 تیر 1399 بسیج 12 تیر 1399 بسیج 13 تیر 1399 بسیج 14 تیر 1399 بسیج 15 تیر 1399 بسیج 16 تیر 1399 بسیج 17 تیر 1399 بسیج 18 تیر 1399 بسیج 19 تیر 1399 بسیج 20 تیر 1399 بسیج 21 تیر 1399 بسیج 22 تیر 1399 بسیج 23 تیر 1399 بسیج 24 تیر 1399 بسیج 25 تیر 1399 بسیج 26 تیر 1399 بسیج 27 تیر 1399 بسیج 28 تیر 1399 بسیج 29 تیر 1399 بسیج 30 تیر 1399 بسیج 31 تیر 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۵۳    
شهردار سرخه گفت: به محض تهیه شیرهای PRD مخازن جایگاه CNG واقع در میدان امام رضا سرخه راه اندازی خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۵۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه گفت: به طور متوسط میزان تولید گندم 4700 تن و میزان تولید جو 1470 تن در سطح های زیر کشت پیش بینی شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۲۴    
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند گفت: در آستانه ی دهه ی کرامت بانوی زرندی ملک خود را جهت انجام امورخیریه در شهرستان زرند وقف نمود
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۳    
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: راه اندازی فرودگاه بین المللی پیام، می تواند به توسعه استان در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی روانی کمک کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۰    
به مناسبت سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلوار با صدور پیامی این دهه با سعادت را تبریک گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۰    
رئیس بنیاد ملی گندم کاران ایران گفت: امسال پیش بینی می شود بیش از 13 میلیون و 500 هزار تُن گندم تولید شود که از این میزان حدود 10 میلیون تُن خرید تضمینی خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۰    
رئیس دادگستری گناوه گفت: مبارزه با ظالم و احقاق حق و ابطال باطل از هدف اصلی ما در دادگستری گناوه می باشد که با تمام قدرت در راستای تحقق این مهم حرکت می کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۹    
حق گویان گفت: کمیته امداد امام (ره) تلاش می کند تا مددجویی که به واسطه شرایط مختلف از وضعیت عادی خارج شده را به شرایط مناسب بازگرداند تا وی بتواند در فضایی مناسب به زندگی خود قوامی دوباره ببخشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۴    
حجت الاسلام محمودزاده گفت: انقلاب اسلامی یک موجود زنده و پویاست و هر موجود زنده ای برای تکامل و رشد نیازمند تحول خواهی و تحول گرایی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۶    
صبح امروز با حضور ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، کلینیک تخصصی احمدیه (بلبل تربتی) با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال به بهره برداری رسید
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۳    
دکتر نوذری با اشاره به این مهم که انتظار اصلی ما از اعضای هیئت های اندیشه ورز ارائه ایده ها و پیشنهادات کاربردی است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۲    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه کمبود اعتبارات مانع از پیشرفت امور نیست گفت: 285 پروژه فعال در کشور در بخش های صنعت و معدن ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۶    
مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ناحیه مقاومت بسیج بینالود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۳    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان سمنان گفت: در حال حاضر 85 دختر بی سرپرست یا فاقد سرپرست موثر در مراکز یاد شده زندگی می کنند که خدمات ارائه شده به ایشان تا تهیه جهیزیه و اهداء سیسمونی ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۴    
حجت الاسلام رضایی از برگزاری 150 نشست به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در استان فارس به همراه گسترش فعالیت در فضای مجازی برای تبیین ماهیت آمریکا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۴    
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالروز میلاد حضرت معصومه (س)،سرهنگ دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدسبا حضور در منزل سرلشکر شهید ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۴    
سردار غیاثی گفت: سپاه همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو بوده و امروز از نظر نیروی انسانی متعهد و متخصص و همچینین امکانات و تجهیزات دفاعی در سطح بالای آمادگی قرار داریم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۴    
یک فعال رسانه ای استان فارس عضو هیات مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۳    
پیگیری رفع موانع تولید و موضوعات معیشتی امسال نیز در اولویت رویکردهای سازمان بازرسی و قوه قضائیه است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۳    
وزیر خارجه کشورمان با انتشار توییتی خاطرنشان کرد، پامپئو آنقدر تشنه گمراه کردن دنیا است که ادعا می کند با آمدن اکتبر ایران اقدام به خریداری هواپیماهای جنگنده خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۲    
فرماندار هرسین گفت : فرسودگی و شکستگی های متعدد در شبکه لوله کشی آب شیرین و هدر رفتن آب مهمترین دلیل عدم آبرسانی و کاهش فشار آب است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۲    
مدیر کل زندان های استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در زندان های استان نداشته ایم گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۶    
حجت الاسلام سید ناصر حیدری از برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید برای سیزدهمین سال پیاپی در استان دارالعباده یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۶    
آیت الله ناصری با بیان اینکه آموزش و پرورش در ایران نیازمند تحول اساسی است، گفت: تدین، تفکر و تعقل در سبک آموزشی ایران تقویت شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۴    
تعداد 780 پرونده مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با سرپرست زندانی به اداره زندان های استان واگذار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۸    
تحقق نگاه تحولی و تحول خواهی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرچم داری آن قوه در اجرای عدالت و برخورد با قانون گریزان و تعرض کنندگان به حقوق مردم است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۲    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه ای در شهر کرمانشاه واعتراف وی به 46 فقره سرقت خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴    
برخی مواد مغذی می توانند به بهبود عملکرد مغز کمک کنند. به عنوان مثال کمبود ویتامین های B می تواند به افت حافظه و اختلال در عملکرد شناختی منجر شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴    
کاربران با دست به دست کردن تصاویر جنازه قاضی منصوری در توئیتر، به مرگ او مشکوک شده و این مساله را زیر سوال بردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴    
کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در توئیت خود فرمولی را ارائه کرده که می تواند در کاهش شیوع کرونا و جلوگیری از موج بعدی آن کمک کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴    
دختر شهید مدافع حرم حامد بافنده که حاج قاسم در گفت گویی تلفنی به او گفت: فاطمه جان؛ انتقام پدرت را گرفتم ، می گوید: به تک تک فرزندان حاج قاسم قول می دهم وقتی بزرگ شوم انتقام خون باباشون رو بگیرم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴    
در هفته کاری آینده وزیر اموراقتصادی و دارایی برای توضیح در مورد نرخ ارز و تصمیم گیری در این حوزه به مجلس می آید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش ابتلاها به بیماری کرونا در اردبیل هفته سختی را پیش رو خواهیم داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴    
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اعلام کرد: بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان رو به افزایش است و با ادامه این روند، استان بزودی وارد وضعیت قرمز می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه علت فوت آسیه پناهی پیرزن آلونک نشین شهرک فدک کرمانشاه را بیماری قلبی اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۳۲    
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه: گفت دهه کرامت امسال میزبان خدام حرم رضوی امام رضا(ع) هستیم .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۶    
در این پیام آمده است: عروج ملکوتی جانباز سرافراز علی اکبر عربی را محضر بیت شریف ایشان و همرزمان شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات ایشان را از بارگاه ایزد منان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۶    
حجت فلاحتی گفت: چهارمین همایش ادبی خورشید هشتم در مروست با اختصاص بخش ویژه با موضوع سیره رضوی در تبار سلیمانی ها برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۴    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و در این راستا برای حفظ آرامش مردم اشد مجازات در انتظار اخلال گران نظم و امنیت جامعه خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۱:۲۴    
علی صفر بیرانوند گفت: 200 هکتار از اراضی ملی در شهرستان رفع تصرف شده که با همکاری مردم حدود 100 هکتار توسط خودشان رفع تصرف شده و به دولت بازگردانده شده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۰:۵۵    
رئیس دادگستری اهر با بیان اینکه کادر درمانی در شرایط کرونایی ایثار کردند، گفت: مداخلات شبکه بهداشت و درمان در کنترل بیماری کرونا مؤثر است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۰:۵۵    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: مهم ترین مساله در حوزه آموزش، وجود قانون و نبود نظارت است که بر همین اساس ما باید به دنبال نظارت بر حسن اجرای قوانین در این حوزه باشیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۰:۴۰    
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهارداشت: هدف از برگزاری سلسله همایش های گام دوم تبلیغ تبیین و ترویج گفتمان انقلاب ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۰:۴۰    
رئیس دادگستری مراغه گفت: در اجرای طرح های زنجیره تولید پا به پای دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم و در عرصه تولید، صنعت و مشکلات عمومی خود را خادم ملت می دانیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۳:۵۴    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس کل دادگستری استان برنامه ریزی در راستای افزایش تعامل رسانه با دستگاه قضا را به منظور افزایش اطلاعات حقوقی جامعه از برنامه های شبکه استانی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۳:۳۹    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از کشف 26 میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری از حساب یک شرکت دولتی و دستگیری 6 نفر در این رابطه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۲۳    
جلسه هیات اندیشه ورز حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۹    
یک کارگاه تولید مشروبات الکلی توسط گشت اطلاعاتی یکی از حوزه های مقامت بسیج رفسنجان درحوالی یکی از روستاهای این شهرستان کشف و ضبط شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۳    
به همت گروه جهادی پایگاه سیدالشهداء حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند، تعویض بنر تصاویر شهدا در مسیر جاده اصلی بیارجمند انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: به دلیل اتفاقات ناشی از ویروس کرونا نقصان در عرضه نسبت به تقاضا ایجاد شد و این موجب نوسانات کوتاه مدتی شد و من مطمئن هستم که این نوسانات مرتفع خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۳    
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: اکنون آنچه باید بیش از پیش به آن پرداخته شود و دغدغه همه مدیران و مسئولان است بحث اشتغال ، سرمایه گذاری و کاهش آسیب های اجتماعی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۳    
شهردار شاهرود با اشاره به اتخاذ تصمیمات صحیح و کارشناسی دراداره حمل و نقل ترافیک، گفت: اجرای به موقع برنامه ریزی های مطالعاتی مبنای عملکرد مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شاهرود بوده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۳    
حجت الاسلام سیدمحمود علوی گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) تحرکات امپریالیست جنایتکار، صهیونیست غاصب و دشمنان قسم خورده دین و ملت را بی وقفه تحت اشراف اطلاعاتی قرار می دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: چرا اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی کفایت را در خروج از برجام نادیده گرفت و با ارائه قطعنامه ضدایرانی بازیچه دست آنها شد؟
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۸    
طرح مبارزه با جرایم اقتصادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۸    
آیت الله رئیسی شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی با مردم از تعیین قاضی ویژه برای یک پرونده زمین خواری خبر داد، پرونده ای که برای هفت سنگان قزوین تشکیل شده و حالا همه منتظر صدور رأی آن هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۳    
بررسی برجام نشان می دهد اقدام آژانس در درخواست بازرسی از اماکن جدید منافی متن صریح برجام بوده و بدعت جدیدی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۳    
اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در کمیسیون تحقیق اعتبارنامه مجلس تأئید شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۳    
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مسابقه به مناسبت هفته حجاب و عفاف و دهه کرامت در پایگاه های بسیج خواهران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: تاکنون بیش از 70 هزار تُن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری و ذخیره شده و عملیات خرید تا اواخر مهرماه ادامه خواهد یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۴    
معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پلمب هزار و 206 واحد صنفی این استان به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیماری کرونا خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۴    
فرمانده انتظامی بروجرد از کشف 375 کیسه آرد قاچاق از یک انبار در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از صدور مجوز 4 مجتمع گردشگری در استان طی سال جاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت نام 750 هنرمند صنایع دستی لرستان در سامانه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری (کارا) خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۴    
سرپرست اداره کل بازرسی لرستان، گفت: طی سال گذشته 66 نفر در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی استان در قالب 16 فقره گزارش به مراجع قضائی معرفی شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۳    
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف 30 کیلوگرم مواد مخدر طی سه ماهه نخست سال جاری در شهرستان نهاوند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت تا زمانی که وی رئیس جمهور است منطقه خودمختار در واشنگتن دی سی وجود نخواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف نهایی پرونده اعتبارنامه منتخب مردم گچساران در مجلس، در جلسه علنی پارلمان مشخص می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۰    
فرماندار ویژه میانه با اشاره به وضعیت جامعه و تاثیر شیوع کرونا در کنار تحریم های موجود بر اقتصاد کشور گفت: اصناف در تحمل و گذر از بحران های اقتصادی نقش مهمی دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۰۸    
سلیم خانی علت فوت آسیه پناهی را بیماری حاد قلبی عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع توانستیم این پرونده را در کمتر از 20 روز تعیین تکلیف کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۰۳    
ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد: با عنایت به وضعیت شیوع بیماری کرونا در تهران و تعهد ستاد نماز جمعه به رعایت ضوابط ابلاغی مربوط به سلامت شهروندان محترم، نماز جمعه ششم تیرماه تهران برگزار نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۵    
معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این که طی سال 98، تعداد کودک کار جمع آوری شده در مراکز بهزیستی استان 154 نفر بوده است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام های فله ایی در برخی دستگاه ها منجر به صدور کیفر خواست شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۳    
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سه ماهه سال جاری، گفت: طی این مدت، کشفیات نیروی انتظامی بیش از 42 درصد افزایش داشته است و بیش از 266 تن مواد مخدر از سوی پلیس کشف شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۴۸    
سایت آمریکایی "دیفنس وان" از سفر محرمانه رئیس موساد به پایگاه "عین الاسد" متعلق به نظامیان آمریکایی در غرب عراق پرده برداشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور گفت: امروز فشاری روی مردم است و باید این فشار را برداریم و راه حل آن را پیدا کنیم و این را باید کارشناسان، متخصصان و استانداران و وزرای ما پیدا کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۴۰    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از سال گذشته تاکنون مسائل 17 واحد صنعتی مشکل دار استان با برگزاری 50 جلسه رفع شده و آنهار به مدار تولید بازگشته اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۳۹    
نام حضرت معصومه علیها السلام فاطمه کبری بود؛ زیرا حضرت کاظم علیه السلام سه دختر به نام فاطمه داشتند و حضرت معصومه علیها السلام بزرگتر از آنها بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۳۳    
بخشدار پیرسلمان گفت: متاسفانه در چند روز اخیر با توجه به کاهش حساسیت مردم، شاهد خیز بیماری کووید 19 بوده ایم که تعدادی از همشهریان شهر سبز آجین را نیز راهی بیمارستان کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۳۳    
نشست تعامل و هماهنگی فرمانده و جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و فرمانده کلانتری 12 با فرماندهی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۲۴    
در سالروز فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات؛ فرمانده سپاه و جانشین سپاه شهرستان کوهبنان بهمراه تعدادی از پاسداران جهت تبریک به مسؤول اداره تبلیغات در این نهاد مقدس حضور یافتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۲۳    
دوره آموزش تربیت تعالی با رویکرد مفهوم شناسی جوان و جوانی توسط اداره فرهنگی و با هماهنگی واحد یگان حفاظت زندان با رعایت موازین و پروتکل بهداشتی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۲۳    
جلسه هماهنگی و توجیهی فرماندهان و مسئولین فضای مجازی پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود با حضور مسئولین سازمان بسیج مساجد و محلات و فضای مجازی سپاه استان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۱۳    
با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان سمنان و شرکت شهرک های صنعتی استان، نخستین جلسه اتاق جنگ اقتصادی (کارگروه جهش تولید) با اولویت واحدهای غیرفعال صنعتی و بازگرداندن آنهابه چرخه تولید تشکیل شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۰۹    
دهه کرامت فرصت مغتنم و مناسبی برای ترویج و تعمیق معارف ناب اسلامی و فرهنگ حیات بخش اهل بیت (ع) به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۰۳    
مسئول دفتر آستان قدس رضوی، مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود و فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی با اتاق اصناف این شهرستان به مناسبت روز اصناف ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۹:۰۰    
دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باتشکیل کمیسیون های مجلس و ارائه طرح های اقتصادی در تلاش هستیم تا بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم را تسریع کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۵۴    
ضمن عرض تبریک و تسلیت عروج ملکوتی جانباز شهید علی اکبر عربی را به خانواده معزز ایشان؛ از درگاه پروردگار متعال برای این شهید سربلند علو درجات و برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمایم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۴۳    
رونمایی از نشان آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، طراح نشان و طراح جلد کتاب تاریخچه آموزش و پرورش شاهرود با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۴۳    
طرح الزام دولت به تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی در نشست عصر امروز امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصویب شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۳۹    
معاون میراث فرهنگی کشور از افتتاح فاز نخست مجتمع فرهنگی گردشگری شمس تبریزی تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۲۸    
بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت لحظاتی پیش با صدور بیانیه مشترکی با اشاره به بر برگزاری مناسک حج امسال به صورت محدود و داخلی برای آن کشور ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۲۳    
سرپرست حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه بازار های هفتگی یکی از راهکار های شکوفایی اقتصاد شهری و نشاط شهروندی است ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۱۸    
بیش از نیم قرن است که شعارهای فرینده تبلیغاتی واردکنندگان روغن نباتی و فاصله این شعارها با واقعیت، سبب شده که در چند سال گذشته، بیماری های قلبی عروقی به نخستین عامل مرگ و میر در ایران تبدیل شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۱۳    
به همت تشکل امور بانوان دفتر آستان قدس رضوی شاهرود، مسابقه ای در ایام دهه کرامت در شبکه های اجتماعی برگزار شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۸    
تبریک میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر بر تمامی دختران شهدای انقلاب اسلامی
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۸    
جمعی از اعضای شورای حوزه امام روح الله (ره) خمینی شهر به همراه فرمانده حوزه و فرمانده گردان امام علی (ع) حوزه با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان خمینی شهر اقدام به اهدا خون نمودند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۸    
آیت الله نمازی گفت: زائران حضرت معصومه (س) از ابعاد مختلف شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام که به مقام شفاعت رسیده است باید شناخت و آگاهی داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۸    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مطالبه ما از مجلس یازدهم تامین نیروی انسانی صالح برای قوه قضاییه برای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۸    
قوه قضائیه در اقدامات خود انقلابی عمل کرده و با برخورد با مفسدان اقتصادی و احقاق حقوق ملت ایران به بهترین نحو احسنت فعالیت می کند.