جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 14 تیر 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 تیر 1399 بسیج 2 تیر 1399 بسیج 3 تیر 1399 بسیج 4 تیر 1399 بسیج 5 تیر 1399 بسیج 6 تیر 1399 بسیج 7 تیر 1399 بسیج 8 تیر 1399 بسیج 9 تیر 1399 بسیج 10 تیر 1399 بسیج 11 تیر 1399 بسیج 12 تیر 1399 بسیج 13 تیر 1399 بسیج 14 تیر 1399 بسیج 15 تیر 1399 بسیج 16 تیر 1399 بسیج 17 تیر 1399 بسیج 18 تیر 1399 بسیج 19 تیر 1399 بسیج 20 تیر 1399 بسیج 21 تیر 1399 بسیج 22 تیر 1399 بسیج 23 تیر 1399 بسیج 24 تیر 1399 بسیج 25 تیر 1399 بسیج 26 تیر 1399 بسیج 27 تیر 1399 بسیج 28 تیر 1399 بسیج 29 تیر 1399 بسیج 30 تیر 1399 بسیج 31 تیر 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۲    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) البرز گفت: شهرستان البرز دارای پتانسیل های بسیاری است که با کمک و ظرفیت بسیج مهندسین میتوان شتاب بیشتری در عرصه صنایع ایجاد نموده و نسبت به دستیابی جهش تولید و اشتغال زایی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۷:۴۷    
طی 24 ساعت گذشته، با بستری شدن 48 مبتلای جدید به کرونا در استان اردبیل، شمار بیماران کرونایی بستری در استان به 274 مورد افزایش یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۷    
نشست خبری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا امروز یک شنبه 22 تیرماه به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۴    
زلزله 3.2 ریشتری شهرستان مرزی مهران در استان ایلام را لرزاند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۷    
رییس مرکز بهداشت آران و بیدگل و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان آران وبیدگل گفت: 58 درصد از بیماران بستری و سرپایی مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان را مردان تشکیل می دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۶    
مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری تلاش می کند با استفاده از ظرفیت های مراکز علمی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام های موثری بردارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۶    
معاون محرومیت زدایی قرارگاه شهید اسکندری گفت: تاکنون 5 هزار جهیزیه اعطا شده و 6 هزار سری دیگر در اول مرداد هم زمان با روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۶    
فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق و کشف 2 تن و 246 کیلو مواد مخدر در شهرستان سراوان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۲:۰۶    
عادات خواب ما روی سلامت جسم و روح ما اثر می گذارد، خواب زیاد در مواردی موجب افسردگی می شود خطر چاقی و دیابت را افزایش می دهد و ممکن است در باروری اختلال ایجاد کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۰۷    
در حالی وعده وزارت صمت مبنی بر کاهش قیمت خودرو و فاصله 10 درصدی قیمت کارخانه تا بازار هنوز محقق نشده که قیمت ها در بازار، همزمان با افزایش قیمت دلار بالا می رود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در کشور امسال از محل اعتبار خرید تضمینی آب از آب شیرین کن ها بودجه ای برای نشت یابی و جلوگیری از هدر رفت آب در شبکه شهرهای بوشهر و کنگان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۷    
پنج هزار عدد ماسک فیلتردار خارجی در شهرستان شاهین شهر میمه از قاچاقچیان کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۴۰    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیرامون کتاب های حوزه دفاع مقدس کار رسانه ای و تبلیغی بیشتری باید انجام شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۵    
دبیر قرارگاه نهضت سراسری جهش تولید سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نهضت جهش تولید با هدف بهبود فضای کسب و کار در آذربایجان غربی راه اندازی شد که امید است منشاء خیر و برکت باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۶    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اصلی ترین دغدغه هنرمند متعهد بیان هویت ما از طریق ابزارهای هنری است گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۶    
سرپرست سازمان صمت استان ایلام با اشاره به برنامه های امسال در استان برای جهش تولید، گفت: 25 واحد تولیدی ایلام امسال احیا می شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۶    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، از آغاز بهره برداری شبکه جدید آب شهر مهران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: روش های نوین پایش زیست محیطی در استان بوشهر اجرا می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۲    
در راستای رفع محرومیت از فضاهای آموزشی روستایی،هشت آموزشگاه با 16 کلاس درس در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۶    
برای ترغیب نسل کودک و نوجوان برای استفاده از خدمات و ظرفیت های این نهاد فرهنگی، هزینه های عضویت حضوری در مراکز کانون این استان کاهش یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۶    
در سال جاری 40میلیارد تومان برای عمران و آبادانی شهرستان گرمی از سوی بنیاد علوی در نظر گرفته شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در مقطع ابتدایی با چالش هایی مواجه هستیم، گفت: استعدادهای دانش آموزان باید در حوزه های مختلف مورد سنجش قرار گیرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۶    
نمایشگاه هفته مبارزه با مواد مخدر با هدف اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مردم از مضرات مصرف مواد مخدر و راه های پیشگیری از آن در شهرستان شاهرود برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۶    
همزمان با دهه کرامت، مراسم جشنی در مرکز آمنه تحت نظارت بهزیستی شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: لازم است که بقاع متبرکه و امامزادگان ضمن تبدیل به قطب فرهنگی باید تبدیل به پایگاه مهدویت شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۶    
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترویج فرهنگ احترام و تجلیل از پیشکسوتان در همه حوزه ها به جوانان کمک می کند الگو های حقیقی خود را پیدا کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۶    
استاندار ایلام با بیان اینکه 90 درصد جمعیت این استان در منطقه قرمز از نظر شیوع ابتلا به کرونا قرار دارند، گفت: محدودیتهای کرونایی دوباره در مناطق قرمز این استان اعمال می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۶    
تنها در 11 روز اول تیرماه تعداد مبتلایان 2 برابر شد یعنی به اندازه چهار ماه گذشته تنها در این 11 روز مبتلا شدند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: طبق توافق انجام شده با طرف عراقی افراد دارای 2 تابعیتی (ایرانی، عراقی) با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی می توانند از مرز مهران تردد کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ظرفیت مبلغان دینی به منظور مقابله با کرونا، آگاهی بخشی به مردم و ترویج رعایت اصول پیشگیرانه بکار گرفته خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۶    
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ایجاد پالایشگاه گاز ایلام و به تبع آن احداث پتروشیمی، صنایع پایین دستی نیز فعال می شوند و از این طریق زنجیره ای از فرصت های اشتغال را در استان به وجود خواهد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به آخرین آمار کرونا در استان، از فوت یک نفر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۷    
مهرعلیان از پایش مستمر مخازن زباله با هدف جلوگیری از مخلوط سازی پسماند های پزشکی و عادی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۲۲    
رهبرانقلاب سالها پیش در پیامی کوتاه به جنبش عدالتخواهی آنها را به دو شاخص مهم توجه داده بودند: اول بصیرت و دوم صبر. همان نکاتی که حالا بعد از 12 سال، بار دیگر آن را تکرار کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۶    
مصدومین گازگرفته پتروشیمی کارون در شرایط پایدار قرار دارند و اکثریت آنها مرخص شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۶    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درباره حادثه آتش سوزی در نیروگاه شهید مدحج اهواز گفت: نیروهای آتش نشانی پس از دو ساعت عملیات آتش سوزی نیروگاه را مهار کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۶    
هشت فروند بالگرد 214 و کبری به مناسبت میلاد امام هشتم به یگان پروازی پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان با حضور فرمانده هوانیروز ارتش تحویل داده شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۶    
حبیب آقاجری نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و عضو کمیسیون انرژی در مجلس یازدهم به کرونا مبتلا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۶    
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان اعلام کرد: برای نخستین بار آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی همزمان با مرکز استان در شهرستان اردکان نیز برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۶    
آئین تجلیل از پاکبانان شهرستان مهریز همزمان با ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و با حضور مسؤولان و خدام آستان قدس رضوی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۶    
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به نقش تعاونی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: حمایت از تعاونی ها با جدیت بیشتری دنبال شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۰    
خادمان آستان قدس رضوی همزمان با میلاد امام رضا(ع) با حضور در هنزا، عطر و بوی آستان قدس رضوی را در این شهر به جای گذاشتند و فضای معنوی بی نظیری را ایجاد کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۰۶    
شهردار برازجان در پیامی شهادت دکتر خلیلی رئیس پزشکی قانونی شهرستان دشتستان را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۷:۰۶    
تیم های شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس در روز اوّل از هفته بیست و سوم لیگ برتر ساعت 21 دیشب در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۰:۲۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: بهترین راه تشخیص بیماری کرونا، اسکن ریه با دستگاه سی تی اسکن است که بیشترین میزان راستی و دقت را دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۰:۰۶    
مدیرکل ثبت احوال لرستان، گفت: حدود 10 درصد از مردم استان هنوز کارت هوشمند ملی نگرفته اند که از آنها درخواست داریم هر چه سریع تر برای ثبت نام و دریافت این کارت مراجعه کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۳۶    
خبرگزاری بسیج: حامد زمانی، دهیار روستای زمان آباد با اجرای طرح ایست و بازرسی در ابتدای روستا، از ورود خودروهای حامل ضایعات و پسماند های آلوده به داخل انبارهایی که در اراضی تغییر کاربری یافته کشاورزی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
برنامه استقبال از خادمان حرم رضوی در شهرستان خوانسار با حضور بر سر مزار مطهر شهدای گمنام و دیدار با خانواده معظم شهدا همراه بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار به علت کاهش ذخایر بانک خون در چند ماه اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا جهت اهدای خون در سازمان انتقال خون شهرستان حضور یافتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
در این جلسه که در مسجد فاطمیه خوانسار و باحضور امام جماعت، معتمدین محله، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله برگزار شد آسیب های اجتماعی محله توسط اعضا شناسایی و راهکار هایی برای حل آن ارائه شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
حلقه صالحین کودک و نوجوان پایگاه بسیج مقداد روستای کهرت شهرستان خوانسار با حضور مسئول حلقه تعلیم و تربیت این پایگاه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
به همت بسیجیان پایگاه شهید رجایی کربکند برخوار به منظور تشویق و ترویج فرهنگ ازدواج به دیدار و تبریک حضوری و آرزوی خوشبختی زوج هایی که به خانه بخت رفته اند و عروسی کرده اند رفته و یک جلد کلام الله ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
به منظور حضور بسیجیان در رزمایش بیت المقدس فرمانده پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی (ره)حبیب آباد برخوار پیام تشکری صادر نمود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
استاد معلمی فعال سیاسی استان در نشست بصیرتی ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد:هیبت پوشالی آمریکا در حال فرو ریختن می باشد و ما شاهد افول سیاسی نظامی و اقتصادی آمریکا در جهان می باشیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
جلسه تدوین و مشاوره برنامه های سال 1399 با حضور قسمت های تخصصی ناحیه خوانسار شامل عملیات و نیروی انسانی و فضای مجازی ناحیه با شورای همنام در پایگاه مقاومت بسیج امام هادی (ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
در این جلسه که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان و با حضور مسئول بسیج مساجد و محلات ناحیه برگزار گردید حجت الاسلام عزیزی به پرده خوانی با موضوع شباهت دنیا با فوتبال پرداخت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
فراخوانی دسته های رزمی پایگاه های مقاومت بسیج، در شهرستان نجف آباد برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
جلسه صندوق قرض الحسنه امام رضا علیه السلام محله بیدهند خوانسار با حضور سرگروه ها و مسئولین صندوق در پایگاه بسیج بلال حبشی برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
جشنواره غذای سالم ویژه حلقه های صالحین پایگاه فاطمه الزهرا (س) روستای دوشخراط خوانسار برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
به همت جهادگران بسیجی و سربازان حاج قاسم سلیمانی و با عنایت به فرمایشات ولی امر مسلمین در جهت جهش تولید در پایگاه مقاومت بسیج شهیدبهشتی منطقه ویست خوانسار کارگاه تولید فرآورده های لبنی ایجاد گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۷    
حلقه های صالحین جوانان در پایگاه مقاومت بسیج سمیه ناحیه خوانسار به همراه جشن کرامت، سخنرانی، اهدای جوایز مسابقات و اهدا لوح یاد بود به مناسبت روز دختر برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۶    
امام جمعه فشافویه گفت: اگر سیاسیون کشور به دنبال مذاکره با قاتل سردار سلیمانی هستند سخت در اشتباهند و بدانند که ما هیچ نیازی به مذاکره نداریم و اگر هم نیاز باشد با این دولت مذاکره نخواهیم کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۰    
سردار معروفی با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید ملی و منطقه ای فکر کند اما نقطه ای عمل کند تصریح کرد: سپاه اصلاح طلب و اصول گرا نیست بلکه سپاه برای انقلاب است ما منطق و اصول داریم بنابراین سپاه فدای یک ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۶    
جشن ولادت امام رضا (ع) با حضور ذاکران اهل بیت شهرستان شاهرود به همت هیأت الشهدا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۵    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: در قرارگاه خدمات اجتماعی حساسیت داریم تا کسی بهره سیاسی از ما نگیرد و این قرارگاه به منظور بهره برداری فرد و حزب تلقی نشود ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۰۶    
معاون روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن اشاره به نقش رسانه در اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی در ایام شیوع کرونا ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۲:۰۶    
50 هزار واحد مسکونی روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بیمه برکت قرار گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۶    
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود از اجرای فعالیت های پایگاه های بسیج خواهران در راستای هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت در این شهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۷    
با همکاری بسیج سازندگی و شبکه بهداشت برخوار مرحله سوم طرح سالک لانه کوبی و جونده کشی در کانون شهر حبیب آباد برخوار توسط بسیجیان گروه جهادی پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) حبیب آباد برخوار اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۷    
دیدار و سرکشی از پایگاه بسیج طلاب برادران با حضور جانشین محترم نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به گزارش روابط عمومی از ناحیه مقاومت بسیج فریدن - با حضور حجت السلام محمدی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۷    
سرکشی و بارزسی اعضای بسیج جامع زنان از پایگاه حضرت معصومه(س) خوانسار که با حضور فرمانده حوزه بسیج خواهران کوثر و فرمانده و اعضای شورای پایگاه انجام شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۶    
به مناسبت دهه کرامت و میلاد پر نور امام رضا(ع) جمعی از خادمان حرم امام هشتم به همراه پرچم بارگاه منور امام رضا(ع) در جمع مردم شهرستان نظرآباد حضور یافتند./عکس:فاطمه تهامی
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۶    
همایش دوچرخه سواری با شعار محوری ( نه به اعتیاد ) در محله فاطمیه به میزبانی پایگاه شهید محلاتی و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان , موسسه به بانو و با حضور مسئولین شهرستان عصر دیروز برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۶    
استاندار لرستان از اجباری شدن ماسک برای افراد و کارکنان حاضر در دستگاه های اجرایی و اماکن عمومی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۶    
با حکم وزیر جهاد کشاورزی، اسفندیار حسنی مقدم به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۲۷    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر از کشت و برداشت همزمان برنج در شهرستان نیکشهر خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۷    
گوینده خبر و مجری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد( شبکه دنا ) به پویش من هم ماسک میزنم پیوست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۷    
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بردسکن از اجرای 5 پروژه آبی در بردسکن برای کاهش مشکل آب روستایی خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۶    
جشن گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) با حضور مسؤولین شهرستان و مسؤولین و اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و به همت پایگاه بسیج باب الحوائج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۲    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر مشخص شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۲    
استاندار آذربایجان شرقی از بهبود یافتن 92 درصد از مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و گفت: عادی انگاری، مهم ترین چالش مدیریت این بیماری در استان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۷    
تفاهم نامه تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۷    
امتحانات نهایی امسال با ماسک و مواد ضدعفونی به هم گره خورده است و اگر قرار نبود دانش آموزان با غول کنکور مواجه شوند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه فریدن - این برنامه که به همت مسئول محترم تربیت بدنی ناحیه انجام شد بعد از پیاده روی و طی کردن مسیر جاده سلامت به سمت تپه نور الشهدا و سپس با حضور بر سر قبور شهدای ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۷    
عصر دیروز جلسه آگاه سازی پایوران ناحیه مقاومت بسیج فریدن با حضور جانشین محترم نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۶    
فراخوانی دسته های رزمی گردان های سپاه جهت آموزش های نظامی در سپاه ناحیه اسلام آباد غرب.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۶    
مهندس بازوند استاندار کرمانشاه از اعمال محدودیت های ویژه کرونایی از امروز شنبه چهاردهم تیرماه خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۶    
دکتر محمدی معاون غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کمبود دارویی در پروتکل درمان بیماران کرونا که وزارت بهداشت تعریف کرده برای بیماران کرونایی در استان نداریم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۶    
مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه گفت : علت حادثه روز گذشته در معدن قیر طبیعی گیلان غرب که یک کشته و 6 مصدوم داشت گاز گرفتگی اعلام شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۶    
تربیت بدنی سپاه ناحیه صحنه با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری کلاس رزم تونفا ویژه گروه های رزمی ذوالفقار نموده است این کلاس ها به مربیگری برادر سیدشهاب ابوالوفایی مسئول تربیت بدنی سپاه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۶    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هدف از تاسیس این مرکزشناسایی، ارتباط و تعامل با خیران به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان برای حل مشکل محرومان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال استقلال که قرار بود امروز راهی شهر جم شوند، لحظاتی پیش از فرودگاه بازگشتند و به این تیم ترتیب آبی ها راهی جم نمی شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۲    
در حالی که مقامات ارشد وزارت اقتصاد و سازمان بورس از راه اندازی بورس املاک و مستغلات از هفته جاری خبر داده اند، اما هنوز موارد بسیاری در سازوکار معاملات این بورس مبهم و نامعلوم مانده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۲    
در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم رونمایی از اولین وب سایت تخصصی عرضه ماسک کشور و تجلیل از کارگران و تلاش گران عرصه مبارزه با کرونا با همت سازمان بسیج اصناف برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۶    
مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان همدان گفت: تلاش، اخلاص و مردم داری از شاخصه های مدیر نمونه و انقلابی و رمز موفقیت کارمندان انقلاب اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۶    
حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه شهر آبدان به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۲    
افرادی که از روز 15 تا 29 خرداد 99 نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده اند، از امروز می توانند وارد فرایند فروش سهم شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۲    
آمارهای دولتی هم دیگر نمی توانند گرانی کالاهای اساسی در بازار را کتمان کنند؛ قیمت مرغ، حبوبات، تخم مرغ و گوشت قرمز نسبت به هفته گذشته باز هم بر مدار گرانی قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۲۲    
استاندار البرز گفت: ستادهای استانی برای اتخاذ تدابیر ویژه مقابله با کرونا در استان ها، مجاز شدند. این تصمیم گیری ها باید با هماهنگی کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۶    
برنامه های متنوع، نشست ها و کارگاه های مختلف حوزه کوثر النبی(س) همدان به مناسبت دهه کرامت با حضور بسیجیان پایگاه های تابعه برگزار شد.