سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۱May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 5 مرداد 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 فروردین 1399 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 مرداد 1399 بسیج 2 مرداد 1399 بسیج 3 مرداد 1399 بسیج 4 مرداد 1399 بسیج 5 مرداد 1399 بسیج 6 مرداد 1399 بسیج 7 مرداد 1399 بسیج 8 مرداد 1399 بسیج 9 مرداد 1399 بسیج 10 مرداد 1399 بسیج 11 مرداد 1399 بسیج 12 مرداد 1399 بسیج 13 مرداد 1399 بسیج 14 مرداد 1399 بسیج 15 مرداد 1399 بسیج 16 مرداد 1399 بسیج 17 مرداد 1399 بسیج 18 مرداد 1399 بسیج 19 مرداد 1399 بسیج 20 مرداد 1399 بسیج 21 مرداد 1399 بسیج 22 مرداد 1399 بسیج 23 مرداد 1399 بسیج 24 مرداد 1399 بسیج 25 مرداد 1399 بسیج 26 مرداد 1399 بسیج 27 مرداد 1399 بسیج 28 مرداد 1399 بسیج 29 مرداد 1399 بسیج 30 مرداد 1399 بسیج 31 مرداد 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۱    
آروین شیرالی فرزند ابراهیم شیرالی از کارکنان دستگاه حفاری 89 فتح که 10سال سن دارد و دانش آموز سال چهارم ابتدایی است در مسابقات آنلاین بین المللی محاسبات ذهنی (UCMAS) که با حضور شرکت کنندگانی از 80 ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۷    
نظام و مردم در حال عبور از یک جنگ ترکیبی، همه جانبه و بی سابقه در تاریخ هستند که اگر چه سختی ها و مشکلاتی را با خود دارد، اما به حول و قوه الهی عبوری پیروزمندانه و سرافرازانه خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۲    
فرمانده سپاه شهرستان گرمه گفت: همزمان با روز عید قربان با همکاری سپاه شهرستان گرمه و کمیته امداد امام(ره) سه هزار بسته معیشتی در قالب طرح مواسات و کمک مومنانه توزیع خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۲    
سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: تاکنون بیش از 18 هزار تن محصول گندم مازاد بر مصرف کشاورزان توسط پنج مرکز خرید گندم این شهرستان از زارعین منطقه خریداری شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۹    
مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: اگر گذشت و صبر و سخاوت این بزرگوارن نبود این انقلاب هرگز به هدف و جایگاه والایی که اکنون رسیده است نمی رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۹    
منابع رسانه رژیم صهیونیستی اذعان می کنند بحران معیشتی و اقتصادی در این رژیم بسیار شدت گرفته و کار را به اعتراضات تند و خودکشی های متعدد کشانده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۷    
مأموران ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب 24 تن برنج قاچاق کشف کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۸    
امام جمعه کنگان گفت: برخی از این گرانی ها دلیل و توجیه منطقی ندارد که ضرورت دارد دستگاه های نظارتی با صلابت با آن برخورد کند تا درس عبرتی برای افراد سودجو باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۲:۳۲    
سرهنگ عباس بابایی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه پیرو دستور مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال جاری مبنی بر اجرای کمک مومنانه و دست گیری از خانواده های نیازمند و کم درآمد در آستانه ماه ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۲    
برنامه های دهه امامت، ولایت و ماه محرم در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران و متولیان دستگاههای فرهنگی و اطلاع رسان تشریح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۰    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گتوند خبر برگزاری هفتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در گتوند داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۲    
طرح های متعددی برای رونق کشاورزی در استان تدوین شده و به تصویب رسیده، اما مثل محصولات، روی زمین مانده و کسی به آن ها توجهی ندارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۷    
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از دفاع مقدس به عنوان قله افتخارات کشور یاد کرد و اظهارداشت: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با دست خالی طی این هشت سال در برابر استکبار جهانی ایستادند و از عزت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: تبیین و تشریح فرهنگ ایثار و شهادت چراغ راه آینده کشور است و تمام دستگاه ها باید در این زمینه تلاش کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۹    
رحیمی با بیان اینکه تسریع در ثبت مرگ ماموران جهادی به عنوان شهید، فرهنگ جهادگری را در جامعه نهادینه می کند، گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حمایت کامل از طرح شهدای جهادی در مجلس دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۶    
عملیات اجرایی پروژه بازآفرینی و بهسازی محله سعدیه در اطراف آرامگاه سعدی، از سوی شهرداری شیراز آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: 50 میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه شش هزار نفره شیراز اختصاص یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۶    
رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حال حاضر مسیر صدرا به سمت باجگاه آماده و پس از یک وقفه کوتاه مجدد بازگشایی شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۸    
نماینده، ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مردم باید وارد کار شوند و در پروژه ها مشارکت و از نتیجه دست رنج خودشان استفاده کنند نه آنکه مساعده گیر باشند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۸    
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: اجرای پروژه در استان باید مشروط به اتمام طرح هایی باشد که از گذشته کار آنان آغازشده و هنوز به پایان نرسیده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۹    
امام جمعه بندر دیر گفت: نهاد نماز جمعه و دفاتر ائمه جمعه در خدمت مردم هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری 73 سارق و کشف 212 فقره سرقت در 4 ماهه اول سال جاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۵    
رژیم تروریست آمریکا که به عامل اصلی نا امنی در منطقه غرب آسیا تبدیل شده، همچنان در دور باطل راهزنی هایش در زمین و هوا غوطه ور است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ابتلای قطعی 39 نفر از نیروهای شاغل در حوزه بهداشت به بیماری کووید 19 خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۰    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد از تعطیلی نمازجمعه در دو شهرستان و پنج نقطه از استان به دلیل شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت این مناطق خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۹    
امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه اصل مطالبه گری باید در کشور مستمر باشد، افزود: جامعه ای که مطالبه گری دارد به منزله حیات آن جامعه است، اما این مطالبه گری باید منطقی و سازنده ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۲۳    
در گزارش زیر به انواع مختلف عطسه کردن می پردازیم و می خواهیم ببینیم هر یک چه معنایی دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۹    
مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام، گفت: از خرداد تا تیر سال جاری بیش از 3 میلیون متر مکعب آب توسط مشترکین ایلام مصرف شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۱۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس، گفت: مراسم عزاداری ایام محرم باید با هماهنگی مسئولان هیئت ها مذهبی، در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک برگزار شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۰:۳۲    
نماینده مردم شهرستان ماکو، چالدران، شوط ، پلدشت در مجلس گفت: تعرض به هواپیمای مسافربری قابل اغماض نیست و نباید از کنار آن با سهولت گذشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۲۰    
به مناسبت هفته ملی مهارت تفاهم نامه همکاری علمی ، پژوهشی و فناوری فی مابین مرکز آموزش فنی و حرفه ای کوهبنان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با هدف آموزش و ارتقاء سطح توان علمی بسیجیان و سربازان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۳    
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: مشارکت مردمی وعملکرد خوب مراکز نیکوکاری نشانگر اعتماد مردم به کمیته امداد است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۳    
فرمانده سپاه روح الله با اشاره به اینکه مسجد محوری در دستور کار سازمان بسیج قرار گرفته گفت: مساجد باید محل و خواستگاه همه اقشار جامعه باشد و همانگونه که در ابتدای انقلاب نقش موثری در حل مشکلات مردم ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۷    
مرحومه فرنگیس اویسی" مادر بزرگوار سردار شهید "جعفر حیدریان" و بسیجی شهید "ابوالفضل حیدریان" در قم دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۲    
جنبش استادی بسیج دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران در اعتراضی شدید اللحن درباره سرقت منابع ارزی ایرانیان از سوی دولت کره جنوبی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۲    
روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۷    
نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات باید حل شود تا معلم تنها دغدغه تعلیم و تربیت داشته باشد، اما اکنون متاسفانه معلمان بیشتر دغدغه معیشت دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۲    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تا پایان امسال بیش از دو هزار واحد مسکن مهر تحویل داده می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از مهاجرت معکوس 86 خانوار روستایی حسین آباد کالپوش شهرستان میامی از تهران به زادگاهشان خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۹    
جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان البرز از اختصاص 25 درصد از ظرفیت درمانی بیمارستان امام خمینی کرج به بیماران کرونایی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۷    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت مردم، عزاداری محرم امسال در تمامی نقاط شهرستان متفاوت برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۷    
اجرای پروژه مصلی بقیه الله الاعظم کاشان یکی ازدستاورد های بزرگ آیت الله نمازی طی 14 سال حضور وی در کاشان به عنوان یک اثرماندگار برای باقی خواهد ماند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۷    
به مناسبت بزرگداشت ایام عید سعید غدیر، مسابقه بزرگ خطبه غدیر به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۲    
استاندار قزوین با بیان اینکه اگر مدیران دستگاه های اجرایی و یا بانک های عامل استان در صورت سخت گیری های بی مورد و یا کار کردن خارج از ضوابط اداری اقدام کنند به دستگاه قضایی معرفی می شوند ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۸    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه گذشته گفت: نیروهای انتظامی این استان موفق به کشف 630 کیلوگرم تریاک در منطقه تگور میرجاوه شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۲    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: نذر قربانی عموم مردم استان به صورت حضوری و غیرحضوری جمع آوری و براساس نیت خیر مردم بین نیازمندان توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۲    
فرماندار شهرستان قزوین اجرای هرگونه مراسمات از قبیل عروسی ، عزا و تجمعات را تا 20 مرداد ماه در روستاها وتالارهای شهرستان قزوین ممنوع اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۹    
فرماندار دهلران گفت: 25 میلیارد ریال در اعتبارات امسال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان برای پروژه های منابع طبیعی پیش بینی و اختصاص داده شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۹    
رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:رزمندگان و بسیج مردمی با تمام توان خود آنچنان حماسه ای آفریدند که یورش تانک ها و گردان های زرهی رژیم بعث عراق را در تنگه کوشک با شکست مواجه و یکی از ماندگارترین حماسه دوران ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۷    
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای طرح جهش تولید محصولات راهبردی کشاورزی در استان قزوین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۳    
ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت پنجم مرداد، سالروز عملیات مرصاد و حماسه شهدای قهرمان پدافند هوایی در سایت سوباشی بیانیه ای صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۳    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه در گفتگویی تلویزیونی درباره مسائل مختلف اظهارنظر کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۰    
رئیس اتحادیه لاستیک فروشان و آپاراتی استان یزد گفت: نوسان قیمت و کمبود لاستیک در طول 2 سال گذشته بازار لاستیک فروشان را تحت تأثیر قرار داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۰    
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه عدم رسیدگی به روستاها حاشیه نشینی را افزایش و مشکلات استان را بیشتر می کندگفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۰    
استاندار خوزستان گفت: فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه تا یک ماه دیگر به اتمام می رسد و فاز سوم هم که امروز با کمک قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مستضعفان شروع شد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۰    
آیین کلنگ زنی فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه عصر امروز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۰    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: اخیرا از قرارگاه درخواست شد که برای تکمیل طرح وارد پروژه شود و با بررسی انجام شده برای اتمام طرح به 30 کیلومتر لوله پلی اتیلن از منطقه شعیبیه تا غیزانیه نیاز داریم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۹    
مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ایلام، گفت: تریبون نماز جمعه مطالبه گر و یاری دهنده دولت ها است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۷    
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : از ابتدای فصل خرید تاکنون ؛ 175 هزار تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه قبل 12 درصد رشد داشته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۳    
تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد گروهک تروریستی منافقین همواره تحت راهبردهای نظام سلطه و صهیونیسم به عنوان پیاده نظام و ستون پنجم دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی عمل کرده و....
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۴۹    
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف 2 دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 260 میلیون ریال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۴۹    
با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی، امام جمعه و فرمانده سپاه خورموج نخستین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی شهرستان دشتی در ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی خورموج افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۴۹    
فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 400 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 9 میلیارد ریال در دو محله مختلف شهر ایلام خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۴۹    
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: با هوشیاری محیط بانان پاسگاه محیط بانی لرد، عامل ایجاد حریق حین آتش افروزی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده آق داغ شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۹    
امام جمعه دیلم در نشست با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: نماز جمعه پایگاهی برای یاری و نگهبانی انقلاب است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۹    
امام جمعه بندر دیر گفت: یکی از کارکردهای نمازجمعه این است که در مقابل تهاجم فرهنگی و تبلیغی دشمن نقش بسیار حیاتی داشته و دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۹    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از اجرای مرحله دوم " نهضت کمک مومنانه " از عیدقربان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۷:۴۹    
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دکتر ابراهیم رضایی با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۷:۴۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از آغاز به کار پویش به وقت روشنایی در استان اردبیل خبر داد و گفت: برای جلوگیری از خاموشی های احتمالی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۰:۱۷    
نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی، با صدور پیام مشترکی، درگذشت مرحوم حاج علی اکبر ولیزادگان ارجمندی، پدر شهیدان حسن و حسین ولیزادگان ارجمندی را تسلیت گفتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۰:۱۷    
امام جمعه اهر گفت: برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از دستاورد های مهم انقلاب بوده و پیش از انقلاب، این امر تنها در معدودی از شهر های بزرگ کشور آن هم به صورت عبادی برگزار می شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۵۰    
رئیس اداره برق کوهدشت گفت: در صورت عدم رعایت مصرف به جهت جبران کسری برق و سرویس نگهداری مجبور به قطعی موقت در منطقی از شهرستان میشویم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۹    
خبرگزاری بسیج: جلسه هم اندیشی دهیاران بخش قلعه نو به ریاست علیرضا صادقی بخشدار،مجیدی امورحقوقی بخشداری قلعه نو ،دهیاران بخش قلعه نو ،غلامی مدیرعامل تعاونی دهیاران بخش قلعه نو ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۹    
در راستای طرح پویش آجر به آجر نامگذاری مدارس تازه تاسیس بنام شهدای مدافع حرم در اداره آموزش وپرورش شهرستان قرچک برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۹    
خبرگزاری بسیج: جایگاه نماز جمعه یک جایگاه الهی و امر صریح قرآن است و یک سوره بنام جمعه نازل شده و جان این سوره بر وجوب نماز جمعه تأکید می کند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۹    
تولد نهال؛ دختر کلاه صورتی فرزند شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی مصادف با روز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه (س) در سازمان تبلیغات اسلامی قرچک برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۳۹    
جلسه پیشرفت و آبادنی برای بهره گیری از پتانسیل ها و ظرفیت های دهستان فرومد در محل امامزاده سلطان سید احمد برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۲۹    
جلسه هماهنگی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان مهدیشهر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۲۹    
هنرمند و کارگردان نام آشنای کشور، داوود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی با امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و دیدار مسئولین شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین گنجی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر معرفی شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری بسیج: سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: جامعۀ حدود چهار میلیون نفریِ دانشجو در ایران که در 2746 دانشگاه و مرکز آموزش عالی تحصیل می کنند، تضمین کنندۀ آیندۀ منابع انسانی کارآمد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری بسیج: شهرستان شهریاربا 800 هزار نفر جمعیت دارای هفت شهر با مدیریت شهری مستقل یکی از شهرستانهای مهاجرپذیر اقماری تهران است واین سبک وشیوه مدیریت شهری نقطه شروع بسیاری از مشکلات فرهنگی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۹    
نمایشگاه عکس به مناسبت سالروز عملیات مرصاد در شهرستان مهدیشهر برگزار شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۹    
فرماندار ویژه ملایر گفت: تعزیرات حکومتی نقش مهمی در کنترل بازار به خصوص در این مقطع زمانی دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۹    
مدیر توزیع برق ملایر گفت: پیگیری و شروع پروژه بزرگ تبدیل سیم های فرسوده شبکه فشار ضعیف شهر ملایر به کابل خودنگهدار با حجم فیزیکی 30 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۴۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با شناسایی 43 مورد مثبت جدید کرونا در 3 روز اخیر، مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به هزار و 161 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۹    
مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد با یاد قهرمان مرصاد سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در گلزار شهدای نهاوند برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با اهدای لوح سپاس از تلاش های فرماندار ویژه شاهرود به عنوان رییس ستاد مقابله با کرونا این شهرستان قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۹    
صندوق قرض الحسنه امام خامنه ای (مدظله العالی) در پایگاه حضرت علی اصغر (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود در شهرک دانشگاه این شهر افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۰    
استاندار لرستان تاکید کرد: دبیرخانه و بخش های فرهنگی ستاد کنگره ملی 6300 شهید لرستان فعال شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۰    
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردمی برگزار کردن و استفاده از آحاد مردم در برگزاری کنگره 6300 شهید لرستان همچنین جریان سازی در بین آحاد جامعه از مهمترین وظایف دست اندرکاران این کنگره است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۰    
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از صرف 3.5 میلیارد تومان برای نصب دستگاه ترانس جدید و تامین برق پایدار شهر خرم آباد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۰    
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان گفت: معرفی؛ تشویق و ایجاد انگیزه جوانان برای حرکت در مسیر این آثار از بهترین کارها است که باید سال آینده جز برنامه همه اعضای ستاد غدیر باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۹    
به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، موسسه فرهنگی هنری رسانه ای کهربا موشن گرافیک با موضوع این عملیات تهیه کرده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۲:۰۳    
برخی از کشورهای دنیا در ایام شیوع بیماری کرونا، بدون هیچ اغماضی جرایم سنگینی را برای تخطی از الزامات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و شکستن بدون توجیه قرنطینه وضع و اعمال کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۱:۴۸    
رونق و ارتقای بهره وری تولید در کشور در گرو مجموعه ای عوامل از جمله تحقیق و پژوهش، فعال شدن دانشگاه ها در حوزه علمی تولید ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۱:۱۷    
مسئول سازمان بسیج کارمندان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش کمک مومنانه مرحله دوم حمایت از 147 خانواده نیازمند به یاد 147 شهید کارمند استان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۱:۱۷    
حبیبی با هشدار به مردم استان جهت مراقبت از سلامت خود، خانواده و اطرافیان گفت: شرایط فعلی نگران کننده است. اگر مراقبت نکنیم گرفتار می شویم
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۱:۰۲    
مدیر جهاد کشاورزی مراغه از برداشت محصول آلوچه در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، معنویت و بصیرت افزایی را مهم ترین وظیفه این مجموعه در سپاه دانست و بر لزوم ارتقای معنویت ...