یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 21 خرداد 1402 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 3 آذر 1400 بسیج 31 فروردین 1402 بسیج 1 اردیبهشت 1402 بسیج 31 تیر 1402 بسیج 31 مرداد 1402 بسیج 31 شهریور 1402 بسیج 30 مهر 1402 بسیج 30 آبان 1402 بسیج 30 آذر 1402 بسیج 30 دی 1402 بسیج 30 بهمن 1402 بسیج 29 اسفند 1402 بسیج 1 خرداد 1402 بسیج 2 خرداد 1402 بسیج 3 خرداد 1402 بسیج 4 خرداد 1402 بسیج 5 خرداد 1402 بسیج 6 خرداد 1402 بسیج 7 خرداد 1402 بسیج 8 خرداد 1402 بسیج 9 خرداد 1402 بسیج 10 خرداد 1402 بسیج 11 خرداد 1402 بسیج 12 خرداد 1402 بسیج 13 خرداد 1402 بسیج 14 خرداد 1402 بسیج 15 خرداد 1402 بسیج 16 خرداد 1402 بسیج 17 خرداد 1402 بسیج 18 خرداد 1402 بسیج 19 خرداد 1402 بسیج 20 خرداد 1402 بسیج 21 خرداد 1402 بسیج 22 خرداد 1402 بسیج 23 خرداد 1402 بسیج 24 خرداد 1402 بسیج 25 خرداد 1402 بسیج 26 خرداد 1402 بسیج 27 خرداد 1402 بسیج 28 خرداد 1402 بسیج 29 خرداد 1402 بسیج 30 خرداد 1402 بسیج 31 خرداد 1402 
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۱    
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مراسم اربعین مانور عظیم و نرم افزاری شیعیان جهان و جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: به خوبی نتوانسته ایم از این مانور معنوی، پوشش رسانه ای مناسبی داشته باشیم.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۱    
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر لزوم گنجاندن واحد های درسی بصیرتی در مدارس گفت: در جنگ شناختی و ترکیبی که دشمن بر ما تحمیل می کند بدترین آسیب را از رخنه بی بصیرتی و بی دانشی به جامعه می زند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - ۰۰:۳۹    
تبریز- مدیر روابط عمومی ستاد دیه آذربایجان شرقی از آزادی 950 زندانی جرایم غیرعمد با اهدای هزینه تاج گل مراسم ترحیم در چهار سال اخیر در استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۲۳:۲۰    
همزمان با فراخوان معاندان برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد کیان پیرفلک نیروهای پلیسِ ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان : با همکاری سازمان حج و زیارت، اولین کاروان خانواده های شهدا و ایثارگران استان خوزستان به عتبات عالیات اعزام شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۹    
انسیه شاه حسینی، کارگردان سینما از ساخت فیلم دست ناپیدا با روایت زندگی زنان در جنگ تحمیلی در خوزستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۲۱:۴۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز گفت: جهادگران پیروان راستین شهدا هستند و لازم است رسانه ها عظمت حماسه خدمات رسانی آن ها را به تصویر بکشند و بازتاب دهند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۲    
معاون اجتماع محور اشتغال زایی بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت با اجرای طرح های دانش بنیان در مناطق محروم کشور سهم محرومیت زدایی را در این مناطق کاهش می دهد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۶    
مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه البرز با بیان اینکه با حضور جهادگران بسیجی تحول بزرگی در کشاورزی و دامپروری استان رخ داده است ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۵    
تبریز-در جریان دومین دور از سفرهای استانی به آذربایجان شرقی و ورود ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به این استان ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تاخیر پیش آمده در مجازات قاتلان شهید الداغی در سبزوار قابل قبول نیست و موجب جری شدن و گستاخی بیشتر تعدی کنندگان به نوامیس و اراذل و اوباش می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۰    
در درگیری با اشرار مسلح در یکی از شهرک های حاشیه شهر کرمانشاه، یکی از بسیجیان حافظ امنیت بنام سجاد امیری به شهادت رسید.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۰    
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) باحضور در منزل شهید مدافع حرم و امنیت سجاد امیری با مادر این شهید ابراز همدردی کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۰    
سرپرست فرمانداری کرمانشاه از شناسایی عوامل شهادت سجاد امیری، بسیجی مدافع امنیت کرمانشاه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۰    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طرح شهید عجمیان در مناطق کم برخوردار کرمانشاه برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مهمترین مصداق دفاع از حقوق عامه و بیت المال کمک به کاهش حجم پرونده های دستگاه قضایی است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۹    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: بیش از 18 هزار نفر از اتباع غیرمجاز افغانستان از مرزهای خراسان رضوی مسترد شدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۸    
رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت:زبان هنر برنده ترین و تأثیرگذارترین زبان در انتقال پیام جهاد، شهادت و ایثار است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۶    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: همزمان با هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب، ششم تیر ماه در قم برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۶    
نخستین کارگاه بزرگ تولید پوشاک و لباس سنتی زنانه در شهرستان میرجاوه به همت یک کارآفرین بومی امروز/یکشنبه/ همزمان با هفته صنایع دستی به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۹    
ساری-آئین استقبال ازچهاردلاورمرد ناو گروه 86 نیروی دریایی ارتش با حضور مسئولین و و مردم قهرمان پرور بابل از سپاه ناحیه بابل تا آستانه مبارک امامزاده قاسم (ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۹    
ساری-سپیده بابایی نایب قهرمان رقابت های کشتی آلیش آسیا به همراه هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان کشورمان، با حضور در منزل شهید حسن طهرانی مقدم مدال قهرمانی خویش را به خانواده این شهید اهدا کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۳    
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: طرح آموزش مهارت سربازان را برای آموزش و اشتغال جوانان اجرا می کنیم و امیدواریم در کشور به عنوان الگو مطرح شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۸    
معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات اثرگذار و فاخر هنری، گفت: سپاه استان قم از 35 گروه سرود حمایت می کند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۷    
طرح مایه کوبی طیور در مقابل بیماری نیوکاسل با همکاری گروه های جهادی بسیج سازندگی و شبکه دامپزشکی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۶    
هنرستان کریمی شیرازیا ابتدای مهر میزبان دانش آموزان پیشوایی خواهد بود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۵    
نمایشگاه بزرگ مد و لباس با حضور برترین تولیدکنندگان پوشاک اجتماعی در یزد برپا می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۵    
امام جمعه یزد گفت: در حوزه پوشاک به راحتی می توان برای میلیون ها نفر اشتغالزایی کرد و خودکفایی در زمینه نهاده های دامی باعث کاهش فشار اقتصادی می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۱:۴۹    
رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: در دو ماهه ابتدایی امسال، تخلیه و بارگیری در بندر کنگان با رشد 70 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 35 هزار و 687 تن رسیده است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۱:۲۶    
تبریز- مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیش بینی تولید حدود 460 هزار تن گندم در استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۰:۵۳    
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری منظم مانور اسکان اضطراری هلال احمر در شهرستان هریس ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۰:۲۸    
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از تشکیل کمیته های نخستین جشنواره رسانه و تعلیم وتربیت در آموزش وپرورش خبرداد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۴    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک هزار و 500 پایگاه اوقات فراغت تابستانه از اول تیرماه فعالیت خود را در سراسر استان آغاز خواهند کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۳    
خالقی؛تیم صندوق نوآوری به صورت یک برنامه فشرده چند روزه درمناطق و استان های کم برخوردار حضور می یابد تا علاوه بر حمایت های دولتی از شرکت های دانش بنیان زمینه اختصاص تسهیلات ویژه به این کسب و کارها را ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۳    
خانم پقه گفت: 60 نفر به صورت مستقیم در کارگاه ما کار می کنند به این صورت که مواد اولیه و طرح و نقشه کار را در اختیار آنها قرار می دهیم و آنها در خانه کار می کنند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۳    
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت : 35 نفر از جامعه ایثارگری در امور مالیاتی استان تبدیل وضعیت شدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۲    
به گزازش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در همایش عفاف و حجاب که در سالن همایش های بانک صادرات بجنورد برگزار شد گفت ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۴    
فرمانده انتظامی استان تهران از کشف بیش از 68 کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۲    
معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در جمع خبرنگاران ؛ 97 درصد جامعه هدف باسواد هستند، باشگاه سواد یار و مجمع خیرین سواد آموزی تاسیس و در حال فعالیت است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۲    
حجت الاسلام شرفی گفت: مقاله این بانوی محقق با موضوع نقش مراجع تقلید در جنگ تحمیلی در میان 26 اثر برگزیده شایسته تقدیر کشور قرار گرفتند. ،
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۲    
معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشکری سازمان منطقه آزاد اروند از تشکیل مجمع گروه های جهادی در منطقه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۱    
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: 94 درصد از درآمدهای کشور مالیات است و صرف امور عمرانی، بهداشتی، خدمات عمومی و ... می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۶    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: پویش بزرگ خون من در رگ های تو از سوی اورژانس دزفول و با مشارکت سپید پوشان این مرکز آغاز شد. ،
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۶    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه ستاد شاهد عنوان کرد: مدارس شاهد الگویی در حوزه اثربخشی آموزشی و تربیتی هستندو بیش از 28 هزار دانش آموز خوزستانی در مدارس شاهد تحصیل می کنند
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۹    
فرمانده انتظامی استان تهران از کشف بیش از27 کیلو گرم حشیش درعملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا، از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق محتویات داخل خودرو و اعتراف به 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۷    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به وقوع دماهای 48 و 49 درجه شهروندان مراقب گرمازدگی باشند. ،
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۷    
مسئولان سازمان لیگ برتر از ورزشگاه غدیر اهواز بازدید کردند و مشکلات این ورزشگاه برای میزیانی از مسابقات فصل آینده باشگاه های کشور به مدیران استقلال خوزستان ارائه کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۹    
ساخت یادمان شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز خوزستان آغاز شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۵    
همدان-رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر گفت: کتابخانه یکی از بنیانی ترین ستون های فرهنگی هر جامعه ای است و ساخت و تجهیز کتابخانه ها رابطه مستقیمی با اعتلای فرهنگی جوامع و رشد سواد و دانش ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۳    
تیم ملی نوجوانان کشور با درخشش فرنگی کاران استان خوزستان، قهرمان مسابقات کشتی آسیا شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۳    
استاندار خوزستان: طرح های تولیدی و اشتغالزایی باید مبتنی بر ایجاد بازار های هدف در کشور های منطقه و در راستای ارزآوری باشد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۳    
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم کیان پیر فلک یکی از نیرو های فراجا در راه تامین امنیت به شهادت رسید.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۱    
عفاف و حجاب خلق شده دین مبین اسلام نیست، بلکه همه ادیان و مذاهب بر پوشش تاکید دارند و این مهم را در جوامع صده های گذشته نیز به استناد کتیبه ها، اسناد و غیره قابل رویت است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۱    
مدیران شهرداری ناحیه دو منطقه 10 با خانواده شهید والا مقام "عبدالرحیم کرم الهی" دیدار و نسبت به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۱    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 10 از برپایی برنامه فرهنگی و آموزشی تحت عنوان آموزواره حرکت به منظور آموزش ترافیک و ایمنی کودکان و نوجوانان در بوستان ترافیک منطقه خبر داد .
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۱    
با مشارکت اداره محیط زیست و بازیافت منطقه 10 کیف های پارچه ای بین شهروندان توزیع و دوره های آموزشی هفته محیط زیست با شعار 《نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی》برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۶    
زنگ اوقات فراغت در آغاجاری به همت پایگاه های تابعه سپاه آغاجاری زده شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۶    
رزمایش پیشگیری و مهار آتش در سطح یک و نیم هکتار از زمین های کشاورزی بهبهان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۱    
همدان- استاندار همدان از ثبت جهانی سیر همدان پس از دو سال پیگیری خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۶    
لوح تقدیر سردار شاکرمی فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام به ریاست منطقه نفتی چشمه خوش شهرستان دهلران به جهت همکاری و بازدید علمی سپاه استان از منطقه نفتی چشمه اهدا شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۵    
نشست هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع چگونگی ایفای نقش موثرتر در حوزه افزایش تولید و هم چنین برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۵۵    
حلقات صالحین پایگاه های بسیج سرخه و پخت غذای گرم جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در شهرستان سرخه انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۵۵    
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برپایی مداوم طرح سفیران مهر به همت بسیجیان این پایگاه مقاومت در سطح خیابان های و محله های سرخه خبر داد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۵۵    
شاهرود_ نخستین بانوی راننده نفتکش با بارگیری یک محموله فرآورده از انبار نفت شهید نصرتی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود آغاز به کار کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۵۰    
حضور امام جمعه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه رامهرمز در پایگاه مقاومت بسیج شهید میرزاده و دیدار با جوانان و نوجوانان بسیجی این پایگاه انجام گرفت.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۶    
پویش رسانه ای ماه امید با حضور فعالان رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی در ایام ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد، خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به عنوان برگزیده بخش خبری این پویش انتخاب شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۶    
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال 38 میلیارد تومان کمک های مردمی توسط این نهاد جمع آوری شده که حدود 20 میلیارد آن به صورت نقدی و بیشتر از طریق روش های نوین بوده ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۶    
طالبی، مجریان مواکب اربعین را جزو قشر بصیر و فرهنگی جامعه دانست و گفت: مواکب ظرفیت های خوبی در حوزه جهاد تبیین و امیدآفرینی می باشند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۴    
اگر آیاتی را که در مورد خانواده و مودت در قرآن بیان شده است را در خانواده خود پیاده سازی کنیم مودت میان این خانواده افزایش می یابد .
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۴    
بسیجیان، رزمندگان، پیشکسوتان و آحاد مردم انقلابی شهرستان خوانسار در صحن آستان مقدس امامزاده احمد علیه السلام این شهرستان گرد هم آمدند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۴    
به دلیل بارش های سنگین و مسدود شدن جاده ها وجاری شدن سیل در روستاها، کمک رسانی به سیل زدگان همراه با کمکهای مردمی با حضور گروههای جهادی و گردان 118 امام حسین)علیه السلام( به سیل زدگان روستای نهوج از ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۴    
به مناسبت سالگرد شهدای مدافع حرم شهید جواد محمدی، مراسم سالگردی همراه با سخنرانی، روایت گری برادر احمدیان و مداحی مداحان اهل بیت جواد حیدر و کربلایی کاویان با حضور خانواده محترم شهدا، رزمندگان ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان: اگر رشد جمعیت به همین شکل ادامه یابد به سرعت با پیری جمعیت مواجه خواهیم شد لذا می طلبد که حمایت های ویژه و مشوق هایی را در این خصوص در نظر گرفت تا این ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۱    
مسئول بسیج عشایری گرمسار گفت: طرح جهادی مبارزه با انگل های خارجی دام در دامداری های گرمسار و ایوانکی اجرا شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۱    
متربیان حلقه صالحین شهید زین العابدین امامی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با یکی از متربیان بیمار این حلقه دیدار کردند.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۱    
نظارت ستادی سپاه ناحیه و حوزه کوثر (س) سرخه از پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در 3 ماهه اول سال 1402 انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۱    
شاهرود_ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود گفت: بند های سنگ و ملات آبخیزداری سه منطقه بخش بسطام در بارش های چند روز اخیر بیش از 20 هزار متر مکعب سیلاب ذخیره کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۹    
ظهر امروز سردار سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران و هیئت همراه از مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه بازدید کرد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۹    
نشست تخصصی مکتب امام خمینی (ره) و دانشگاه تمدن ساز با حضور کارشناسان و صاحب نظران این حوزه برگزار می شود.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۵    
همدان-طی مراسمی با حضور سردار بهاریان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، مسئولین شهرستانی، بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه فامنین ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۳    
توریع 200 کیسه آرد در راستای رزمایش مومنانه بین افراد نیازمند روستای پکگی بزی توزیع شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۲    
کلاس آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی توسط حوزه یک شهری کربلا در مسجد امام محمد باقر(ع)به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) خرمشهر برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۱:۰۳    
همدان- نماهنگ سرود سربازان فرمانده با حضور 120 نفر از دانش آموزان ملایری به همت گروه فرهنگی، هنری و رسانه ای آوای مهدوی شهرستان ملایر برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۵    
با حضور مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور،معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، معاون استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و جمعی ازمدیران دستگاه های اجرایی ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۲۰:۰۰    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی درصدد است تا دو سال آینده با توسعه واحدهای پروابندی در استان سیستان وبلوچستان 50 درصد کسری گوشت قرمز کشور را این استان تامین نماید.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۹:۵۶    
جلسه تشریح برنامه های روابط عمومی بسیج و آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج (خرداد ماه 1402) با حضور مسئول روابط عمومی و تبلیغات، مسئول معاونت اداری و برنامه ریزی مدیر روابط عمومی ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۸    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: به منظور رونق واردات دام در سیستان و بلوچستان جهت تامین گوشت مورد نیاز کشور ارز به این بخش تعلق خواهد گرفت.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۵    
همدان- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مدیریت جهادی در سپاه پاسداران گفت: الگوی مدیریت جهادی با تکیه بر ایمان رمز موفقیت در فرماندهی انقلابی است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج شیروان، فرمانده و بسیجیان حوزه بسیج حضرت رسول(ص) با خانواده شهید احمد خاقانی دیدار کردند. ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۴    
تیم اعزامی بانوان هیات تکواندو قم روز نخست مسابقات را پرفروغ آغاز کرد و موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۴    
با حضور ارکان اصلی مسجد جلسه هماهنگی اجرای برنامه های تابستانی و جشن عید غدیر در مسجد چهارده معصوم علیه الاسلام شهرک محلاتی برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۶    
حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: کسی که ریشه محکم و ایمان مستحکمی در خود ندارد قابل اعتماد نیست.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۱    
یک تحلیلگر سیاسی گفت: ایمان و امید نرم افزار سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی و موتور پیشران حرکت روبه جلوی کشور است.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۲    
به مناسبت هفته محیط زیست و ارتقاء فرهنگ زیست محیطی طرح پاکسازی پسماند تنگ مهریان به سمت کاکان با محوریت محیط زیست استان و پایگاه مقاومت بسیج شهید مرادی محیط زیست انجام شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۶    
ساری-مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چالوس باحضور حجت الاسلام والمسلمین ملازاده جانشین مسئول دفتر نمایندگی ...
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۶    
مراسم معارفه جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان و تعدادی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فراشبند برگزار شد.
بسیج   ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۶    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش فارس با تامید بر شفافیت گزینش نیرو های جدید در آموزش و پرورش گفت: 17 کانون ارزیابی گزینش این نیرو ها را به عهده دارند.
  • ۱