سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 7 آذر 1397 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1397 بهداشت نیوز 10 اردیبهشت 1397 بهداشت نیوز 31 شهریور 1397 بهداشت نیوز 30 مهر 1397 بهداشت نیوز 30 آبان 1397 بهداشت نیوز 30 دی 1397 بهداشت نیوز 30 بهمن 1397 بهداشت نیوز 2 اسفند 1397 بهداشت نیوز 1 آذر 1397 بهداشت نیوز 2 آذر 1397 بهداشت نیوز 3 آذر 1397 بهداشت نیوز 4 آذر 1397 بهداشت نیوز 5 آذر 1397 بهداشت نیوز 6 آذر 1397 بهداشت نیوز 7 آذر 1397 بهداشت نیوز 8 آذر 1397 بهداشت نیوز 9 آذر 1397 بهداشت نیوز 10 آذر 1397 بهداشت نیوز 11 آذر 1397 بهداشت نیوز 12 آذر 1397 بهداشت نیوز 13 آذر 1397 بهداشت نیوز 14 آذر 1397 بهداشت نیوز 15 آذر 1397 بهداشت نیوز 16 آذر 1397 بهداشت نیوز 17 آذر 1397 بهداشت نیوز 18 آذر 1397 بهداشت نیوز 19 آذر 1397 بهداشت نیوز 20 آذر 1397 بهداشت نیوز 21 آذر 1397 بهداشت نیوز 22 آذر 1397 بهداشت نیوز 23 آذر 1397 بهداشت نیوز 24 آذر 1397 بهداشت نیوز 25 آذر 1397 بهداشت نیوز 26 آذر 1397 بهداشت نیوز 27 آذر 1397 بهداشت نیوز 28 آذر 1397 بهداشت نیوز 29 آذر 1397 بهداشت نیوز 30 آذر 1397 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۱۲    
برخی از افراد علاقه مند به داشتن فرزند دوقلو هستند و در مقابل برخی این مساله را دوست ندارند و نگران دوقلوشدن جنین هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۰    
عضو هیات مدیره اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی، گفت: واردکنندگان تجهیزات پزشکی، ملزم به رعایت قیمت مصوب اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰    
نایب رئیس انجمن ارتودنتیست های ایران با اشاره به عدم اختصاص ارز دولتی به تجهیزات ارتودنسی، گفت: این مسئله به معنای حداقل دو برابر شدن قیمت کالاهای ارتودنسی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۷    
تهران – ایرنا - محققان دانشگاه فنی چالمرز واقع در سوئد نوعی مفصل مصنوعی ساختند که قادر است حرکات مهم مفصل مچ دست را شبیه سازی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۲    
در یک پژوهش از سالمندانی که در پایان عمرشان قرار داشتند از حسرت هایشان پرسیدند و اکثرشان در این جمله متفق القول بودند: ای کاش برای دیگران زندگی نمی کردم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۹    
آخرین گزارش سازمان جهانی هواشناسی حاکی از احتمال 75 تا 80 درصدی وقوع پدیده اقلیمی ال نینو در ماه فوریه سال آینده میلادی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۲    
عضو هیات مدیره انجمن راینولوژی ایران ضمن هشدار در مورد فروش بوتاکس های تقلبی و چینی در بازار، گفت: مراحل تولید بوتاکس در کارخانه باید به درستی انجام شود تا دارو خلوص کافی داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۴    
بر اساس تحقیقات محققان برخی خوراکی ها تاثیر مستقیمی بر روی سلامت چشمان دارند و می تواند شما را از پیر چشمی و بیماری های چشمی نجات دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۴    
یک متخصص طب سنتی گفت: ضعف و بی حالی مشکلی شایع است که با رعایت برخی تدابیر تغذیه ای می توان بر آن غلبه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۳    
ابروها و مژه ها نقش زیادی در زیبایی افراد دارند که با استفاده از طب سنتی می توان به تقویت آنها و زیبایی بیشتر کمک کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۰۴    
یک کارشناس تغذیه با اشاره به اینکه چای کهنه دم باعث ایجاد ریفلاکس می شود، گفت: چای داغ و کهنه دم اثرات مخربی بر دریچه معده و مری دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۲    
رضا قوچان نژاد که به تازگی از تیم ملی خداحافظی کرده است در تیم آپوئل قبرس بازی می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۴۹    
قرار است در لندن مسافران به جای اینکه از کارت بلیط استفاده کنند، از یک "گیت" (gate) تشخیص چهره عبور کنند و از این طریق بهای بلیط خود را پرداخت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۴۳    
موزه آشپزخانه سلطنتی کاخ سعدآباد اقدام به تغییر چیدمان و افزایش آثار نمایشی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۷:۳۴    
فهرستی از بازیگرانی که فرزندان خود را در خارج از ایران به دنیا آورده اند، ببینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۴    
مرد جوان فیلیپینی با رشد تومور عجیبی در دهانش مواجه است که با گذر زمان این تومور هر روز بزرگ تر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۴    
پایگاه خبری عربی21 مصر، در کاریکاتوری که از دونالد ترامپ کشیده، دلیل کاهش قیمت نفت را فروش خون جمال خاشقجی عنوان کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۶    
رهبر انقلاب: بعضی عقلانیّت را در این می دانند و می گویند که چالش با قدرتها هزینه دارد -[البتّه] اشتباه می کنند- بله، چالش هزینه دارد، امّا سازش هم هزینه دارد. .. ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۳    
تمام گیاهان و میوه جات به علت داشتن فیبر یا الیاف، دارای اثر کاهش فشار خون هستند، اما خیلی از گیاهان به دلیل داشتن مواد دیگری دارای اثرات متوسط یا گاهی قدرتمند در کاهش فشار خون می باشند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۳    
#بازی_سازش: وقتی در اوج فشار غرب، عده ای رویای مذاکره با آمریکا را در سر می پرورانند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۰    
در استرالیا یک سوپرگاو قدش به حدود دومتر و وزنش به 1400 کیلوگرم رسیده و همین باعث شده هیچ خریداری نداشته باشد؛ چرا که همه می گویند برای بردن و یا رسیدگی به او امکانات لازم را ندارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۳۴    
خودروساز ژاپنی تویوتا تصاویری را از نسخه آزمایشی خودروی مفهومی برقی جدید خود را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۸    
استفاده از بخور و استنشاق بخار معمولی آب با یک حوله، شستشوی بینی با محلول های نمکی غلظت پائین و نوشیدن مایعات زیاد راهکارهای درمان خانگی سینوزیت مزمن و حاد هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۲    
برای رفع سرفه های خشک یا خروسک چهار تخم یا لعاب دانه به مفید است، همچنین استفاده از بخور اکالیپتوس و عنبر النسارا برای پاکسازی محیط زندگی توصیه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۲    
بر اثر نشت گاز در یک ساختمان دو طبقه واقع در شهر ری، خانه و یک دستگاه خودرو تخریب و دو زن و یک مرد مصدوم شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۷    
پسوریازیس یک بیماری خودایمنی است که باعث ایجاد لکه های قرمز و پوسته های خارش آور می شود. اگر بدن به سلول های سالم پوست حمله کند و باعث شود رشد کنند و بیش از اندازه زود به سطح رویی پوست برسند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۴    
به دلیل تشدید عوامل ایجاد کننده، ایست قلبی در جوانان نیز به وقوع می پیوندد. ایست قلبی توقف گردش خون ناگهانی و بدون هیچ علائم قبلی یا همراه با علائم و پس از چند حمله آنژینی (درد قفسه سینه) است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۴    
صدا به دلایل مختلفی ممکن است دچار تغییر شود. چنانچه به هر دلیلی تارهای صوتی ملتهب شوند، رشد کنند یا فلج شوند نمی توانند به درستی کار کنند و دچار اختلال صدا خواهید شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۳    
برای مراقبت از پوست به طور طبیعی و عادی، اکثر ما بر روی استفاده از مرطوب کننده ها، کرم ها، سرم ها و تونرها تمرکز می کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۳    
در سال های اخیر گسترش اینترنت و استفاده از فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی علاوه بر مزایای بسیاری که دارد باعث تغییر نگرش والدین به تربیت فرزندان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۷    
آیا شما هم از پوسته شدن پوست رنج می برید؟ دلایل زیادی برای لایه لایه شدن پوست وجود دارد که باعث بروز این عارضه می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۱    
سیاهی زیر بغل ، گردن، زانوها و آرنج ها معمولا نشانه یا علائم چیز جدی و خاصی نیستند. با این حال، این وضعیت در برخی افراد ممکن است باعث خجالت آنها شود به ویژه در هنگام پوشیدن مایو یا لباس رکابی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۲    
داشتن صورت مناسب بخشی از زیبایی و جذابیت های امروزی محسوب می شود، در این بین چاقی، لاغری و در یک کلام حفط تناسب چهره با برخی ترفند های خانگی میسر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۹    
بدنی انعطاف پذیر می تواند شما را در مقابل آسیب های احتمالی حفظ کند؛ با صرف کمی وقت و انرژی می توانید به راحتی به این موضوع دست پیدا کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۴    
فوق تخصص بیماری های متابولیک ارثی گفت: کودکان دچار بیماری های متابولیک ارثی در بدو تولد طبیعی هستند، اما 3 تا 30 روز پس از تولد علائمی مانند خوب شیر نخوردن و بی حالی در آن ها بروز پیدا می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
مراقبت از چشم ها به عنوان حساس ترین نقطه صورت باید از اولویت های برنامه سلامت فردی همه ما باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی! شهر رم یک روزه ساخته نشد، زندگی خوب و عادت های خوب هم یک روزه بدست نمی آیند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
در میان ارزش های تغذیه ای که بدن بیشتر از بقیه به آن احتیاج دارد ،پروتئین در رتبه اول قرار دارد.بر اساس تحقیقات انجام شده در جهان حدود 1 میلیون نفرا به کمبود پروتئین دچار هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
کلیه معمولا بخاطر باکتری هایی که از اندام های دیگر دریافت کرده است عفونت می کند. این باکتری ها معمولا در پایین سیستم ادرار جای می گیرند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
زمانی که بیماری در بیمارستان یا مرکز درمانی بستری شده و تحت درمان قرار می گیرد و پرستاران اقدام به کنترل دمای بدن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
مسواک زدن با استفاده از خمیر جوش شیرین و آب، یکی از ترفندهای خانگی برای مقابله با مشکل التهاب لثه است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۱    
خانم ها در هر دهه زندگی با رژیم غذایی اختصاصی می توانند به سلامت بدن و زیبایی خود کمک بسیاری کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۹    
چربی های سالم و مفید گردو مثل امگا 3، پوست شما را سالم، درخشنده و جوان می کند. علاوه بر این، گردو پوست تان را مرطوب نگه می دارد و از نفوذ سموم به داخل پوست جلوگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۴    
بوی بد دهان یکی از بدترین کابوس های هر انسان است . زندگی در اجتماع مارا مجبور به حرف زدن با دیگران می کند و در صورتی که شما یک تنفس بدبو داشته باشید خیلی زود توسط اطرافیانتان طرد می شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۸    
سیل یکی از بلایای طبیعی است که ممکن است در هر مکان و بسته به شرایط مختلف اتفاق افتد. اما آنچه که در چنین شرایطی مهم است، دانستن و رعایت نکات ایمنی هنگام وقوع سیل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۴    
تهران-ایرنا- رئیس اداره کنترل ایدز و بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم پیشگیری و کنترل ایدز تاکید کرد و گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۹    
یکی از راه های درمان خانگی زخم، استفاده از عصاره سیر تازه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۳    
گزارش جدید سازمان ملل نشان می دهد انتشار گاز دی اکسید کربن در سطح جهان طی سال 2017 بعد از وقفه ای سه ساله ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۰    
تهران – ایرنا – مطالعات جدید محققان یک مرکز تحقیقاتی در شیکاگو نشان می دهد حتی دوز کم آسپرین با بیماری خود ایمنی ام اس مقابله می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۰    
"سرنا ام. آنیون" یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی نقش مهمی در پیگیری کار های تحقیقاتی در فضا انجام می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۲    
تهران– ایرنا– مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان حوزه زیست فناوری گفت: به همت محققان و متخصصان فعال ایرانی، کشورمان به فناوری تولید واکسن درمان سرطان سینه و مغز دست یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۲    
آئودی نمونه اولیه تاکسی پرنده خود را که با همکاری شرکت های ایرباس و ایتالدیساین تولید کرده در معرض دید عموم قرار داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۵    
چه چیزی باعث سوزن سوزن شدن و بی حسی لب می شود؟پارستزی زبان به هر احساس غیر طبیعی در زبان که موجب سوزن سوزن شدن و بی حسی زبان می شود، می گویند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۹    
عتیقی گفت: سرفه ناشی از سرماخوردگی یا عفونت فوقانی تنفسی عموماً نیازی به درمان ندارد و در صورت نیاز به درمان می توان از دارو هایی مانند دکسترومتورفان استفاده کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۷    
بر اساس آخرین تحقیقات حشره کش ها می توانند مهمترین عامل برای ابتلای اطفال به سرطان باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۸    
استفاده از روغن زیتون یکی از رازهای داشتن موهایی سالم و زیباست. روغن زیتون به دلیل وجود ویتامین e و برخی اسید های چرب در آن به سلامتی و زیبایی موها بسیار کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۳    
یک متخصص طب سنتی گفت :روغن کنجد سرشار از ویتامین E است به همین دلیل مصرف کلسترول خون را کاهش داده و از علائم متداول پیری پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۳    
مردم تونس در اعتراض به سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به کشورشان با در دست داشتن اره هایی که به قتل فجیع جمال خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول اشاره داشت، تظاهرات کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۱    
یک کارشناس طب سنتی تدابیر غذاهای کمکی به نوزادان را از منظر طب سنتی تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۸    
سردی پا معمولا وضعیت طبیعی است که در نتیجه سرمای هوا یا به علت اضطراب و نگرانی روی می دهد. در سرما رگهای خونی پا و یا قسمت های دیگر بدن شما مثل بینی منقبض شده و درنتیجه آن در اثر سرما جریان خون در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۵    
دکتر عتیقی:استفاده از فرآوردهای کدئین دار در اطفال کمتر از 18 سال توصیه نمیگردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۶    
اکستنشن، همان طور که از نامش پیداست، به موهای اصلی متصل می شود تا قد مو یا حجم آن را بیشتر کند. انواع مختلفی از اکستنشن مو وجود دارد. برخی از انواع ارزانقیمت هستند و از الیاف مصنوعی تهیه شده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۱    
گیاه دارویی به لیمو جایگاه ویژه ای در طب سنتی دارد و این گیاه از سالیان گذشته به کشور ما وارد شده است و به منظور مصارف داروئی و معطر در برخی مناطق کشت می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۵    
مشاهده وضعیت و ظاهر دست ها می تواند به شما سر نخ هایی در مورد وضعیت سلامت عمومی تان دهد تا قادر باشید شرایط مختلف پزشکی را تشخیص زودهنگام دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۰    
پاییز به آذر رسید و روی سردش را نشان داد ، ارتفاعات دنا در شمال یاسوج یک دست از برف سفید پوش شده و سرما و بوران کل و بزهای دنا را روانه پایین دستها کرده و در دامن دنا پناه داده است .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۴    
فعالیت بیش از حد غدد سبوم موجب پدیده چرب شدن پوست می شود. انواع ماسک برای پوست چرب با کمک مواد طبیعی و خانگی تهیه می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۹    
متخصص طب سنتی درباره رایج ترین اشتباهات تغذیه ای در رژیم غذایی و عوارض آن توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۹    
دکتر مجید امتیازی، متخصص طب ایرانی توصیه کرد: از آنجایی که شلغم نفاخ و دیر هضم است بهتر است آن را با مصلح آویشن یا زیره مصرف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۹    
سیر که گیاهی از خانواده پیاز است، دارای فوایدی بیش از افزودن طعم و مزه بی نظیر به ظرف غذای محبوبتان می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۷    
قاضی زاده هاشمی بیان داشت: حرکت کلی دولت در راستای تکیه بر توان داخلی نمی باشد و این مسئله با زور مجلس و یا دستور مقام معظم رهبری درست نمی شود چرا که در باورها درونی دولت نیست و از درون نمی جوشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۱    
رییس مرکز تحقیقات ایدز ضمن تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مستمر درباره روش های انتقال HIV/AIDS و چالش کشور برای شناسایی مبتلایان به این بیماری ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۱    
فصل زمستان با توجه به سرما و گاهی کاهش بارندگی، باعث بروز انواع آلودگی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۱    
قرار گرفتن طولانی مدت در برابر پرتوافشانی الکترومغناطیسی یونیزه می تواند موجب تغییرات سلولی شود که خطرات سلامت مانند سرطان، بیماری قلبی عروقی، و آسیب ژنتیکی را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به احتمال افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای بزرگ و صنعتی، از ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه (9 آذرماه) خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۳    
یک پژوهشگر طب سنتی، گفت: برای جلوگیری از بروز آسیب به قلب و دستگاه تنفسی از درخت خرزهره دوری کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۳    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی نوشیدنی را در دفع سنگ های ریز کلیه و مجاری ادراری مفید دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۸    
ضرب المثلی قدیمی هست که می گوید چشم ها پنجره ی روح هستند. این جمله را منتسب به شکسپیر، نویسنده ی شهیر انگلیسی می دانند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۸    
تا به حال شده که شب هنگام خواب، ناگهان ببینید یک جوش زشت و چرکی روی صورت تان خودنمایی می کند، در حالی که فردا به یک مهمانی دعوت هستید یا می خواهید با فردی ملاقات کنید که برایتان اهمیت زیادی دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۸    
آدم های مشهور و موفق نقاط مشترک زیادی با هم دارند به عنوان مثال یکی از عادت های صبحگاهی آن ها این است که بعد از بیدار شدن اولین کاری که انجام می دهیم باید سخت ترین آن ها باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۲    
گروهی از پزشکان در آمریکا تاکید کردند که مصرف پروبیوتیک ها علائم "گاستروانتریت ویروسی" یا همان آنفلوآنزای معده را تسکین نمی دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۹    
تغییر رنگ دندان به دو عامل خارجی و داخلی بستگی دارد. عوامل خارجی که موجب زردی دندان می شوند ناشی از رسوب مواد شیمیایی روی سطح دندان است اما عوامل داخلی علل دیگری دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی با اشاره به وجود جود پایدار در کشور گفت:هوای کلانشهرها طی روزهای آتی برای گروه های حساس ناسالم می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۶    
بر خلاف بارش های بیش از نرمال و برخی سیل آسا در دوماه ابتدایی پاییز، وضعیت بارش ها در زمستان سالجاری در محدوده نرمال تا کمتر از نرمال پیش بینی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۹    
حیدرزاده از تمدید تکمیل ظرفیت و ویرایش چهل و پنجمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی خبر داد .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۳    
یک متخصص طب سنتی گفت: افراد با تقویت مغز، قلب، کبد و کلیه ها باید اثر های نامطلوب ناشی از ذرات آلاینده موجود در هوا را به حداقل برسانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۳    
دنبال پوستی سالم، درخشان و جوان هستید؟ هر ماه کلی پول خرج محصولات آرایشی و بهداشتی می کنید اما هنوز نتیجه دلخواهتان را نگرفته اید؟ این 18 توصیه همان است که برای رسیدن به پوست ایده آل به آن نیاز دارید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۷    
چقدر طول می کشد تا ناخن ها بلند شوند؟ چرا گاهی اوقات لکه های سفیدرنگی روی ناخن ها نقش می بندد؟ چرا نباید کوتیکول ناخن ها را دستکاری کرد؟ آیا ناخن ها می توانند نشان دهنده وجود یک بیماری در بدن باشند؟ ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۸    
گوش درد می تواند شدید باشد و احساس ناراحتی و بیقراری زیادی برای کودک ایجاد کند. هر کسی ممکن است دچار عفونت گوش شود، اما بچه ها خیلی بیشتر از بزرگ تر ها دچارش می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۸    
اکثر افراد هنگامی که دچار چاقی و اضافه وزن می شوند ابتدا بجای گرفتن رژیم و مراجعه به پزشک به خوردن خودسرانه قرص های گیاهی روی می آورند بی خبر از آنکه جه بلایی برسرشان می آید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۵    
بارش شهابی از جمله رخداد های نجومی بسیار جذاب است که همیشه مورد توجه منجمان و علاقه مندان به آسمان شب بوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۳    
متخصص طب سنتی درباره علل ایجاد سرفه های تک و خشک و راه کارهای درمانی آن در طب سنتی توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۵    
در پی وقوع زلزله ای به بزرگی 6.4 در روز گذشته در کرمانشاه که مرکز آن 17 کیلومتری سرپل ذهاب و 18 کیلومتری قصرشیرین و عمق آن را هفت کیلومتر اعلام شده و همچنین بدنبال مصدوم شدن بیش از 780 نفر از ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۲    
کپک نوعی قارچ است که در هر نقطه ی مرطوبی دیده می شود و روی سلامتی تاثیر می گذارد. در این مطلب چند علامت و خطر زندگی در فضای حاوی کپک زیاد را عنوان می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۹    
افتادگی پوست نتیجه ضعیف شدن پوست و از دست دادن طبیعی کلاژن و الاستین است. در ادامه هفت راه ساده و مؤثر که از پیری و افتادگی پوست پیشگیری می کند را بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۹    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت : پرهیز غذایی، مصرف میزان مناسبی از غذای مورد نیاز بدن و گیاهان دارویی برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو کمک می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۹    
همیشه سخت ترین مرحله در لاغر شدن آب کردن شکم و پهلو است در هر لباسی که می پوشیم ظاهر لباس را بهم می زند و تناسب اندام را به هم می ریزد وقتی هم که صحبت از لاغری شکم می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۰    
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران، غذاهای مناسب برای افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۷    
سیدمهدی میرغضنفری متخصص فیزیولوژی در ارتباط با موضوع خون دماغ اظهار داشت: مزاج های گرم و تر و گرم و خشک احتمال خون دماغ در آنها بیشتر از سایر مزاج ها بوده و زمانی که سر و صورت حرارت آن زیاد شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۴    
یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به ساخت داروهای گیاهی برای رفع سرماخوردگی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۱    
احتمالا از اینکه دندان هایتان زرد شده یا جرم گرفته و یا از لثه هایتان خون می آید، شکایت دارید، چون به طور مرتب مسواک می زنید، اما با این مشکلات نیز دست به گریبان هستید.
  • ۱