سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 24 فروردین 1400 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 30 اسفند 1399 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1400 بهداشت نیوز 18 خرداد 1400 بهداشت نیوز 1 فروردین 1400 بهداشت نیوز 2 فروردین 1400 بهداشت نیوز 3 فروردین 1400 بهداشت نیوز 4 فروردین 1400 بهداشت نیوز 5 فروردین 1400 بهداشت نیوز 6 فروردین 1400 بهداشت نیوز 7 فروردین 1400 بهداشت نیوز 8 فروردین 1400 بهداشت نیوز 9 فروردین 1400 بهداشت نیوز 10 فروردین 1400 بهداشت نیوز 11 فروردین 1400 بهداشت نیوز 12 فروردین 1400 بهداشت نیوز 13 فروردین 1400 بهداشت نیوز 14 فروردین 1400 بهداشت نیوز 15 فروردین 1400 بهداشت نیوز 16 فروردین 1400 بهداشت نیوز 17 فروردین 1400 بهداشت نیوز 18 فروردین 1400 بهداشت نیوز 19 فروردین 1400 بهداشت نیوز 20 فروردین 1400 بهداشت نیوز 21 فروردین 1400 بهداشت نیوز 22 فروردین 1400 بهداشت نیوز 23 فروردین 1400 بهداشت نیوز 24 فروردین 1400 بهداشت نیوز 25 فروردین 1400 بهداشت نیوز 26 فروردین 1400 بهداشت نیوز 27 فروردین 1400 بهداشت نیوز 28 فروردین 1400 بهداشت نیوز 29 فروردین 1400 بهداشت نیوز 30 فروردین 1400 بهداشت نیوز 31 فروردین 1400 
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۶    
شمار مبتلایان به بیماری "کووید-19" ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 148 میلیون و 497 هزار و 686 نفر رسیده و مرگ سه میلیون و 133 هزار و 860 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: با احساس مسوولیت بیش از پیش و با رعایت پروتکل های بهداشتی ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۲    
علائم سرطان معده را بشناسید.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۲    
روزه گرفتن برای مبتلایان به فشار خون بالا دشوار است، زیرا تغییرات چشمگیر در نحوه غذا خوردن می تواند باعث نوسان فشار خون شود ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۲    
لاله های واژگون را مظهر استقامت می نامند، زیرا کمتر گلی توان رویش در شرایط سخت و ارتفاع یک هزار و 500 متر از سطح دریا را دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۲    
کسن پرونار چیست و ساخت کجاست؟ در این مطلب جزئیاتی از این واکسن بیان شده است که می توانید بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۳    
یک پزشک فوق تخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: داروی دگزامتازون باید به صورت دقیق، درست و بر اساس پروتکل ها در مدت زمان کوتاهی برای بیماران مورد استفاده قرار گیرد تا خطر بروز برخی عوارض برای ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۴    
رییس انجمن تغذیه ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: روزه داری اسلامی، نه تنها عارضه ای در افراد سالم ایجاد نمی کند، بلکه سبب تقویت سیستم ایمنی بدن ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۳    
با آغاز موج چهارم کرونا و روند افزایشی بیماران نیازمند خدمات بستری در استان،بیمارستان پشتیبان شهید آیت اله دستغیب علاوه بر پشتیبانی از بخش های بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۰    
بیمارستان صحرایی قزوین با مشارکت ارتش جهت کمک به روند درمان و بستری بیماران مبتلا به کووید 19 با حضور مسئولان ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان راه اندازی شد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۸    
برخی از مشکلات سلامتی و بیماری ها بین زنان و مردان مشترک هستند، اما از سوی دیگر زنان مشکلات سلامتی مخصوص به خود را دارند که به موجب آن ها نیازمند مراقبت های ویژه ای هم هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۳    
روز های اخیر با وجود وضعیت هشدار کرونا، عادی انگاری و رعایت نکردن فاصله اجتماعی و نزدن ماسک ازسوی برخی از مردم، بدون توجه به شیوع مجدد بیماری و موج جدید ویروس کرونا در اصفهان قابل مشاهده است.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۳    
اعتراضات در ژاپن به دلیل آنکه دولت ژاپن اعلام کرد قصد دارد آب های آلوده نیروگاه اتمی فوکوشیما-1 را به اقیانوس روان کند ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۱    
در مطلب زیر 5 کاری که باعث رشد شخصیت کودک شما می شود آورده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۸    
در ادامه شما را با 5 غذای گیاهی خوشمزه آشنا می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۹    
درج لوگوی حرارتی، خیس شدن، گذاشتن ماسک روی سطوح آلوده و ... اشتباهاتی است که کارآیی ماسک را کاهش و خطر انتقال ویروس را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۴    
یک متخصص تغذیه در خصوص اصول مهم تغذیه ای در ماه مبارک رمضان توضیحاتی را ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۰    
مهران غفوریان بازیگر و کارگردان مشهور برای انجام عمل جراحی روانه بیمارستان شد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۹    
پائولو کوئیلو نویسنده برزیلی و خالق کیمیاکر با انتشار عکسی از کوچه های روستای رسول آباد در استان همدان ، نوشت که در این روستا، خیابانها به نام شاهکارهای ادبیات جهان نامگذاری شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۹    
منابع محلی می گویند کشتی که هدف حمله قرار گرفته هایپریون ری نام دارد و تحت مالکیت یک شرکت اسرائیلی است ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۱    
رمزارز محبوب از سطح مقاومت 63 هزار دلار عبور کرد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۴۵    
شبکه امید به تازگی پخش مینی سریال وقتی آنها ما را می بینند را شروع کرده است. این سریال محصول سال 2019 نتفلیکس است که برای مخاطب بالای 18 سال ساخته شده ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۶    
بولیویایی ها هرساله روز جمجمه ها را جشن می گیرند. این جشن به منظور بزرگداشت مردگان برگزار می شود که در آن مردم به خاطر خوش شانسی و امنیتی که از مردگان می گیرند از آن ها تشکر می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۳    
در حاشیه چهل و سومین مرحله از طرح رعد
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۷    
سبک زندگی شما می تواند نشانه هایی را ایجاد کند که زنگ خطر را برای احتمال ابتلای شما به دیابت در آینده نزدیک بدا در می آورد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۷    
تصویری زیبا از عبور گوزن ها - لندن
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۴    
همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان در عربستان سعودی، مسلمانان این کشور با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، نماز تراویح (نمازهای نافله اهل سنت در رمضان) را اقامه کردند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۰۰    
از دردهای عضلانی گرفته تا رگ به رگ شدن تا سردرد و موارد دیگر دانستن زمان استفاده از یخ یا زمان استفاده از گرما می تواند باعث بهبودی شما شود و درد را تسکین دهد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۷    
بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محدودیت رفت و آمد کارکنان و شهروندان به ساختمان های اداری این شهرداری اجرا شده و شهروندان از مراجعه حضوری به این ساختمان خودداری کنند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۴    
با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرها در وضعیت قرمز، ستاد ملی مقابله با کرونا با تصویب محدودیت های 2 هفته ای در شهرهای کشور اصناف مختلف این شهرها را تعطیل کرد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۱    
حمل گربه خانگی در کیف در بارسلونای اسپانیا
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۸    
نصب چراغ راهنمای مخصوص عبور شترها در دانهوانگ چین
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۸    
مردم طائف هنوز هم رقص با تفنگ سرپُر را حفظ کرده و سعی می کنند آن را به نسل های آینده منتقل کنند. تأجیر به عنوان رقص سنتی اهالی شهر طائف در غرب عربستان سعودی شناخته می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۵    
التهاب نوعی پاسخ موضعی بدن است که به دنبال خراش، بریدگی، سوختگی یا هر نوع آسیب بافتی دیگر بروز می کند و باعث تورم، قرمزی، گرمی، و خارش محل آسیب دیده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۴    
وزیر بهداشت گفت: از اولین روزها می دانستم که واکسن کرونا، یک محصول بهداشتی و درمانی نیست بلکه یک کالای استراتژیک است که در اختیار دولت ها برای چانه زنی های سیاسی خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۱    
مقدار زیادی از غذاهایی که هر روز از آن لذت می برید، حتی غذاهایی که برای شما سالم هستند، ممکن است در واقع باعث آسیب زیادی به قلب شما شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۲    
اگزما یک بیماری پوستی می باشد که با علائمی مانند قرمزشدن پوست،پوسته پوسته شدن پوست و... همراه است.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۰    
محققین بر این باورند که مصرف دارچین به تعادل قند خون کمک می کند و از این رو مصرف آن را برای لاغری و دیابت توصیه می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
مصرف برخی از غذاها باعث بی خوابی می شوند و باید از خوردن آن ها قبل از خواب خودداری کنید تا بدن از استراحت کافی و خواب عمیق برخوردار شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۸    
ویروس شناس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: برای ریشه کنی ویروس کرونا به زمان 30 تا 40 ساله نیاز است و امید می رود همانند ویروس H 1 N 1 داروی اختصاصی برای کرونا ویروس در آینده معرفی شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۶    
مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران گفت: در حال حاضر 23 هزار بیمار تالاسمی نیازمند درمان های مادام العمر هستند که بررسی های ما نشان می دهد از این تعداد 14 هزار نفر باید واکسن کووید 19 تزریق کنند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۵    
هندوانه در تابستان زیاد مصرف می شود که بسیارهم مفید می باشد و خواص زیادی از جمله حفظ میزان آب بدن،کنترل سطح PHو... دارد
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۲    
وزیر بهداشت در مراسم اهدای تجهیزات بیمارستانی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: به محض تایید نتایج فاز دوم مطالعه بالینی واکسن، واکسیناسیون عمومی را از نیمه اردیبهشت آغاز می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۷    
پزشک عمومی گفت: مصرف زیاد مواد قندی پس از افطار باعث ایجاد تشنگی بیش از حد و ترشح ناگهانی انسولین و احساس گرسنگی در فرد روزه دار می شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۱    
مینای دندان، گرچه سخت ترین ساختار بدن است اما اگر رفتار درستی با همین ساختار سخت نداشته باشیم، پوسیدگی، شکستی، ترک خوردگی و... گریبانگیرمان می شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۸    
یک روانشناس گفت: در طلاق و جدایی مردان بیشتر از زنان تحت تاثیر اختلال افسردگی قرار می گیرند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۲    
درج لوگوی حرارتی، خیس شدن، گذاشتن ماسک روی سطوح آلوده و... اشتباهاتی است که کارآیی ماسک را کاهش و خطر انتقال ویروس را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۲    
یک متخصص تغذیه به بیان توصیه هایی در خصوص تغذیه در دوران بارداری پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۴    
سرپرست معاونت های برنامه ریزی و پشتیبانی و تحقیقات و فناوری موسسه رازی گفت: پیش بینی می کنیم اگر نتیجه مطالعه ما به همین روال پیش رود و مشکلی ایجاد نشود ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۵    
فشار خون بالا حداقل از هر 3 نفر، 1 نفر را در سطح جهان تحت تأثیر قرار می دهد و علت 9.4 میلیون از مرگ های سالانه در سراسر جهان است.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۲    
یک جوان همدانی با تولید خیارشور و زیتون، هزینه نگهداری از 40 فرزند خوانده اش را تامین می کند. مهرداد فرهادی که متولد دهه 70 است ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۳    
رییس گروه تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مصرف زیاد قند و نمک و چربی سیستم ایمنی شما را روز به روز ضعیف تر می کند و احتمال ابتلای شما به کرونا را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۴    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) مدعی شده ویروس کرونا می تواند مانند ذرات گرد و غبار در هوا معلق باقی بماند و سبب گسترش شیوع شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۵    
در شهر رم پایتخت ایتالیا هزاران نفر از افرادی که در پی برقراری محدودیت های کرونا خسارت دیده اند دست به تظاهرات زده و با نیرو های پلیس ضد شورش درگیر شدند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۱    
پژوهشگران در پژوهشی تازه، علت مقاومت عسل در برابر عسل در برابر التهاب و پف کردگی را کشف کردند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۸    
چهل و سومین مرحله از طرح "رعد" صبح امروز سه شنبه 24فروردین 1400 با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران در مرکز پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۸    
هویت جسد مردی که در چاه متروکه اطراف کوره های آجرپزی روستای فارمد مشهد کشف شد هنوز شناسایی نشده و پلیس در جست وجوی نشانی از اولیای دم یا اطرافیان مقتول است.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۴    
مطالعات جدید پژوهشگران و متخصصان اروپایی نشان می دهد در طول همه گیری جهانی کرونا به طور کلی از ابتدا تا کنون زنان جوان بیش از مردان جوان در خطر بستری شدن و مرگ و میر ناشی از کووید 19 بوده اند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۵    
برای همه ما پیش آمده است که بار ها به اشتباه وارد جایی می شویم، اما دلیل ورود خود را نمی دانیم.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۵    
روزه گرفتن برای مبتلایان به فشار خون بالا دشوار است، زیرا تغییرات چشمگیر در نحوه غذا خوردن می تواند باعث نوسان فشار خون شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۵    
یک متخصص تغذیه گفت: هزار روز اول تولد کودک، اصلی ترین زمان سرمایه گذاری برای تغذیه کودک است.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۵    
مطالعه جدید محققان نشان داده است که کروناویروس سلول های دهان را نیز آلوده می کند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۲    
با توجه به شروع موج چهارم کرونا در کشور، استفاده صحیح از ماسک می تواند تا حدودی جلوی شیوع این ویروس را بگیرد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۲    
علاوه بر پیشگیری از بیماری هایی مانند بیماری های قلبی، دیابت و سکته مغزی، فواید کاهش وزن شامل اثرات مفید ناشناخته تری نیز هست.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۹    
همیشه گفته می شود سبزی ها را خام بخورید تا مواد مغذی بیشتری به بدنتان برسد. شاید درباره بیشتر سبزی ها این موضوع درست باشد اما سبزی هایی هم وجود دارد که پختن آن، باعث افزایش ارزش غذایی آن می شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۸    
دریافت دوز روزانه مکمل ویتامین D، خطر ابتلا به عفونت های تنفسی را تا حدود 42 درصد در افراد در معرض خطر کاهش می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۱    
مراسم کوم میلا هر 12 سال یکبار برگزار می شود، و محل برگزاری آن از بین یکی از چهار شهر الله آباد، هاریدوار، ناسیک و اوجائین انتخاب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۸    
تشخیص عفونت گوش می تواند بسیار ساده باشد. اغلب اوقات، مایعات و چرک می توانند به لاله گوش فشار بیاورند، باعث ایجاد درد گوش و همچنین کاهش شنوایی و تخلیه مایعات از گوش می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: در ماه مبارک رمضان تقاضا و استقبال برای اهدای خون بیشتر بعد از افطار انجام می شود و ازسویی هم در ساعات بعد از افطار منع تردد شبانه در حال اجرا است ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
دوره آلرژی فصلی فرارسیده است و بسیاری از ما دنبال چیزهایی هستیم که بتوانند مشکلاتی همچون سردرد، عطسه مداوم، سوزش چشم، آبریزش بینی، خستگی مداوم و... را تسکین دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۹    
دیدار و گفت و گوهای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
یکی از محققان بخش علوم بهداشت عمومی در دانشگاه "واشنگتن در سنت لوئیس" می گوید او و دوستش هر دو دچار یک عارضه شگفت آور شده اند. عادت ماهانه آنها بلافاصله پس از تزریق واکسن شروع شد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۰    
اگر درباره خواص و مزایای گوشت خروس در طب سنتی شنیده اید و قصد مصرف آن را دارید و یا این گوشت را مصرف می کنید، بهتر است درباه طبع گوشت خروس و مصلحات آن نیز اطلاعات کسب کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۴    
علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت نیوز، اظهار داشت: با کمال تأسف آغاز سال 1400 مصادف با پیک گسترده و فراگیر کرونا در کشور بود و به همین دلیل کل کشور درگیر ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۱    
همزمان با نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان، موضوع تغذیه مناسب، اهمیت بیشتری پیدا می کند و توجه به نکات تغذیه ای زیر می تواند به روزه داری کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۸    
نشانه هایی که در ادامه می آیند؛ معمول ترین علائم گزارش شده به دنبال سندرم پسا کرونا حتی تا 6 ماه پس از اولین نشانه های بیماری محسوب می شوند...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۰    
ابراهیم تونکای کارتونیست ترکیه ی با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامش به و خامت شیوع بیماری کرونا در دنیا که زندگی مردم را با محدودیت های گسترده ای همراه کرده، پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۲    
کمبود انرژی یکی از شایع ترین شکایت های افرادی است که به پزشک مراجعه می کنند. ناراحت کننده است وقتی که کارهای زیادی باید انجام دهید اما احساس خستگی و بی انرژی بودن مدام شما را عقب بیندازد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۶    
متخصصان حوزه سلامت نوشیدن آب موز با دارچین را قبل از خواب توصیه می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۶    
تحقیقات اخیر نشان می دهد که کوید روی سطوح یا اجسام برای مدت طولانی زنده نمی ماند، اما هنگامی که در هوا قرار گرفت، ویروس می تواند معلق بماند و مانند دود در اطراف شناور باشد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۴    
بهتر است قبل و بعد از تزریق واکسن کرونا مصرف بعضی مواد غذایی را افزایش داده و در استفاده از برخی خوراکی ها پرهیز داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۱    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد رژیم غذایی حاوی مقادیر بالای ویتامین سی، خطر ابتلا به آب مروارید را کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۱    
استاندار خوزستان از فوت پنج هزار بیمار کرونایی در این استان خبر داد و گفت: 9 درصد آمار فوتی های کشور ناشی از ویروس مرگبار کرونا متعلق به خوزستان است.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۲    
یک متخصص تغذیه درباره وزن کشی افراد توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۹    
اگر هنوز هم فکر می کنید اگر شب ها قبل از خواب ورزش کنید این کار باعث مختل شدن خواب تان می شود بهتر است در طرز فکر خود تجدید نظر کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۶    
یک عمارت بسیار بزرگ در بورلی هیلز به گران ترین ملک ممکن تبدیل شده است. در این عمارت 13 اتاق خواب و 17 حمام و دستشویی بوده و قبلا به استیون اودوار-هزی تعلق داشته است ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۰    
ویروس شناس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که 30سال قبل در حالی خبر ریشه کنی بیماری آبله اعلام شد که همه دنیا در این زمینه اقدام کردند ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۴    
یک فوق تخصص جراحی ریه و قفسه سینه با اشاره به اینکه 50 درصد افراد مبتلا به کرونا فاقد علامت هستند نسبت به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برای در امان ماندن از این ویروس تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۱    
یک دکترای ویروس شناسی پزشکی می گوید بر اساس اطلاعات موجود ماسک و فاصله اجتماعی در مقابل تمام واریانت های ویروس کرونا محافظت ایجاد می کند، پس اگر این دو را رعایت کنید دچار هیچ نوع کرونایی نخواهید شد.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۰    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره فواید مصرف خرما در ماه رمضان، اظهار کرد: خرما به عنوان یک میوه انرژی بالایی داشته و تأمین آن بر عهده کربوهیدرات ها است ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۰    
بدن به روش های مختلف غیرعادی و عجیب و غریب به صورت بیماری ها و شرایط نادر بهداشتی تحت تاثیر قرار می گیرد. پریاپیسم یکی از این موارد نادر است که آلت تناسلی مردان را تحت تاثیر قرار می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۰    
همه گیری کرونا تاثیر عمده ای در زندگی ما داشته و موج بعدی آن واقعیت سختی است که امروز با آن روبرو شده ایم ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۰    
یک متخصص تغذیه با توجه به مضرات بستنی برای سلامت کودکان، از والدین خواست تا ذائقه کودکانشان را به بستنی عادت ندهند.
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۸:۱۰    
رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه آمار ابتلا به موارد جدید کم شنوایی در جهان به شدت افزایش یافته و حدودا 10 برابر شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۰:۱۹    
خانم های سیگاری که قصد بارداری دارند باید 4 ماه پس از ترک سیگار، باردار شوند یا اقدام به درمان های ناباروری کنند.