سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 28 خرداد 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 خرداد 1397 بلاغ مازندران 2 خرداد 1397 بلاغ مازندران 3 خرداد 1397 بلاغ مازندران 4 خرداد 1397 بلاغ مازندران 5 خرداد 1397 بلاغ مازندران 6 خرداد 1397 بلاغ مازندران 7 خرداد 1397 بلاغ مازندران 8 خرداد 1397 بلاغ مازندران 9 خرداد 1397 بلاغ مازندران 10 خرداد 1397 بلاغ مازندران 11 خرداد 1397 بلاغ مازندران 12 خرداد 1397 بلاغ مازندران 13 خرداد 1397 بلاغ مازندران 14 خرداد 1397 بلاغ مازندران 15 خرداد 1397 بلاغ مازندران 16 خرداد 1397 بلاغ مازندران 17 خرداد 1397 بلاغ مازندران 18 خرداد 1397 بلاغ مازندران 19 خرداد 1397 بلاغ مازندران 20 خرداد 1397 بلاغ مازندران 21 خرداد 1397 بلاغ مازندران 22 خرداد 1397 بلاغ مازندران 23 خرداد 1397 بلاغ مازندران 24 خرداد 1397 بلاغ مازندران 25 خرداد 1397 بلاغ مازندران 26 خرداد 1397 بلاغ مازندران 27 خرداد 1397 بلاغ مازندران 28 خرداد 1397 بلاغ مازندران 29 خرداد 1397 بلاغ مازندران 30 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۳    
فرمانده حفاظت محیط زیست مازندران به فعالیت 300 محیط بان در مازندران اشاره کرد و گفت: این تعداد نیرو پاسخگو نیست و لازم است مردم ما در حفظ محیط زیست ما را یاری کنند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۰:۵۷    
نماینده مردم ایلام در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور آورده است: انبارهای خودروهای داخلی احتکارشده را به روی مردم بگشائید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۰:۱۲    
به گزارش بلاغ ، شما نبودید که نوشتید تحقیر مردم برای نمایش دولت می ارزید؟! یک سایت حق العمل کار دولتی ادعا کرد تصویب نشدن اف ای تی اف، زیان بزرگی به مردم و هدیه دلواپسان مجلس به آمریکا بود. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۵    
غیبت کننده از دو جهت مدیون است؛ اول نسبت به خدای تعالی که مخالفتش را مرتکب شده، دوم نسبت به کسی که آبرویش به وسیله غیبت مورد حمله قرار گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۹    
با وجود تکراری بودن جمله مهم نیست بچه پسر باشه یا دختر، مهم اینه که سالم باشه در سال های گذشته همیشه خانواده هایی وجود داشتند که در آرزوی داشتن فرزند پسر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۹    
معمولا وقتی صحبت از افزایش دریافتی کلسیم است، افزایش مصرف شیر به ذهن بسیاری از ما خطور می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۳    
به گزارش بلاغ ، کلیسای جامع سنت باسیل، یک کلیسای جامع در میدان سرخ مسکو روسیه است که به دستور ایوان مخوف ساخته شد. این کلیسا در مرکز شهر مسکو قرار داشت و بلندترین بنای شهر مسکو تا سال 1600میلادی بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۹    
شکی نیست که خارش بدن بسیار آزار دهنده است و مقاومت در برابر خاراندن بدن کار غیر ممکنی به نظر می رسد. اما گاهی این خارش ها در اثر عواملی مثل مشکلات پوستی هستند که خاراندن آن ها تنها باعث وخیم تر شدن ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نقل از وزیر اطلاعات عنوان کرد که تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون 25 میلیون عضو دارد و قانونی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۰    
عکسی در مقیاس وسیع در شبکه های اجتماعی پخش شد که در آن کودکی خردسال به دلیل اینکه پدرش توسط نیروهای مرزبانی آمریکا دستگیر شده بود، گریه می کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۰    
ما در کره ی زمین جهان را جهانی رنگی می بینیم. جالب آن که همین رنگی بودن در فراتر از کره ی زمین نیز وجود دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۵    
آلمانی ها درحالی بازی را به مکزیک واگذار کردند که تعدادی از تماشاگران این تیم با عروسک هایشان خبرساز شدند
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۵۰    
مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان پایتخت را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۵    
کسی که برادرش را پنهانی نصیحت کند، او را آراسته است و اگر آشکارا نصیحتش کند او را مخدوش ساخته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۵    
به گزارش بلاغ ، معاون آموزشی وزارت علوم گفت: براساس مصوبه اخیر شورای عالی اداری، جلوی فعالیت 300 مرکز علمی- کاربردی وابسته به دستگاه های اجرایی گرفته شده و ظرفیت 300 مرکز دیگر صفر شد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۵    
رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیری متصدی یکی از آرایشگاه های زنانه که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مشتریان خود به عنوان مدلینگ در فضای مجازی می کرد خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۰۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وجود برخی از رانت ها را نمی توان رد کرد و متاسفانه برخی حاشیه ها وجود دارد که باید به درستی مدیریت شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۰:۵۰    
عارف نوریان از سربازان وظیفه لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران که برای حفاظت از مرزهای شمالغرب کشور خدمت می کرد؛ حین مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۰:۱۰    
به گزارش بلاغ ، نامه حیرت آور برخی از اصحاب اصلاح طلبی پیرامون مذاکره مستقیم با دولت عهدشکن و مستکبر آمریکا با واکنش افراد و گروه های مختلفی روبرو شده است در این میان دانشجویان در بیانیه ای تاکید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۳:۳۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت : در سال جاری ، تمامی کمپ های ساحلی اورژانس مجهز به آمبولانس برای ارائه خدمات به مسافران تابستانی شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۳:۳۵    
در حالی که برخی مسئولین دولتی می گویند گرانی ها و بالا رفتن نرخ ارز و سکه حباب بوده و به زودی رفع می شوند که بررسی ها و نظرات کارشناسان حکایت از واقعی بودن این مشکلات داشته و به مسئولین امر از جمله ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۲:۴۱    
فرمانده انتظامی کلاردشت از دستگیری تبعه افغانی با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۲:۳۷    
با حضور مهندس اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای عالی شهرسازی کشور طرح ویژه مازندران با رویکرد مازندران یکپارچه همراه با توسعه متوازن و پایدار مطرح و به تصویب رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۲    
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت راه و شهرسازی گفت: در نشستی مقرر شد تا در بازنگری طرح های هادی ضوابط و مقررات اصلاح حریم راههای روستایی دیده شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۱۳    
این فیلم ماه گذشته در جشنواره بین المللی فیلم کن روی پرده رفت و موفق شد جایزه بهترین کارگردانی را به خودش اختصاص دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۸    
بازیگر نقش "نقی معمولی" گفت: به احتمال فراوان در روز دوم مسابقات گروه دو اسپانیا با برد ایران چهار امتیازی شده و صدرنشین می شود. ایران با همان سه امتیاز در رتبه دوم می ایستد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۸    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داده رژیم صهیونیستی و آمریکا یک کمیته مشترک برای اجرای تحریم های اقتصادی علیه ایران بعد از خروج واشنگتن از برجام تشکیل داده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۸    
آنکارا ایرنا روزنامه صباح ترکیه در گزارشی اعلام کرد که به رغم کشمکش و مخالفت های زیاد، نیروی هوایی ترکیه 30 فروند هواپیمای پیشرفته اف.35 خریداری شده از آمریکا را تحویل می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۸    
پوریا پورسرخ با انتشار عکس زیر اینستاگرامش را به روز کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۳    
دولت آمریکا امیدوار است رژیم های عربی حوزه خلیج فارس هزینه های مالی طرح موسوم به معامله قرن ، برای سازش میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی، را تامین کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۳    
رسانه رسمی سوریه به نقل از یک منبع نظامی از بمباران مواضع ارتش سوریه در شرق این کشور توسط یک جنگنده ائتلاف آمریکا خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۳    
دمشق- ایرنا- نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) در یک عملیات نظامی، شهرک الدشیشه در حومه جنوبی استان حسکه واقع در شمال شرق سوریه را به طور کامل از چنگ گروه تروریستی داعش آزاد کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۸    
قهرمان وزنه برداری کشورمان با اشاره به اینکه نشان دادن آثار مثبت وقف می تواند تأثیر بسیاری در زمینه ترویج این سنت حسنه در جامعه داشته باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۸    
یک رسانه اسرائیلی از سرقت اسناد نظامی بسیار محرمانه از داخل خودرو فرمانده نیرو های ویژه این رژیم در کرانه باختری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۸    
یک منبع آگاه یمنی با اعلام هویت قایق توقیف شده در الحدیده توسط گارد ساحلی این کشور، تأکید کرد که تمامی سرنشینان این قایق بازداشت شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۳    
استاندار مازندران گفت: با توجه به این که همه تجهیزات نیروگاه زباله سوز نوشهر فراهم شده است؛ بزودی شاهد بهره برداری از اولین نیروگاه تولید برق از زباله در استان خواهیم بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۳    
راننده شخصی اسامه بن لادن سرکرده سازمان القاعده در درنه لیبی بازداشت شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۸    
سریال ستایش3 این روزها در حالی مرحله تصویربرداری خود را می گذراند که بسیاری از مخاطبان آن می خواهند بدانند چه کسی به جای بازیگر نقش صابر که به شبکه جم پیوسته، حضور خواهد داشت؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۳    
نوع مواجهه این اشخاص با شادی مردم ایرن و بهانه کردن توییت 9 ماه پیش برای حمله امروزشان، با واکنش اعتراض آمیز بسیار گسترده ای همراه شده و حتی آن دسته از کاربران که به واسطه برخی رفتارهای طارمی در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۸    
در بحبحویه تعطیلی آخر هفته و عید سعید فطر، وزارت ورزش از امیر حسین فتحی بعنوان پنجمین عضو هیات مدیره استقلال و جانشین محمدحسین قریب در هیات مدیره استقلال نام برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۳    
فدراسیون بین المللی فوتبال قانون جدیدی را به خاطر سنگربان مسلمان مصری وضع کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بازیکنان فروتن و دور از غروری داریم، گفت: در این 36 سال تجربه کاری ام تاکنون با چنین بازیکنانی با این پایبندی کار نکردم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۱۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان من مجبور شدند در فرودگاه آمریکا به سؤالات احمقانه مأموران FBI جواب بدهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۸    
تهران- ایرنا- خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای، برخلاف خواسته کاخ سفید منجر به پشت پا زدن تهران به برجام نشد اما در صورتی که اعضای باقی مانده توافق برای حفظ منافع ایران تضمین های لازم را بدهند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۸    
سازمان مجاهدین خلق (منافقین) دقیقاً از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357، برنامه "تصرف کلیت حکومت به هر طریق ممکن" را داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نشست ویژه مجلس برای بررسی گرانی ها در این هفته، منتفی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۸    
حکم قصاص محمدرضا ثلاث، از دراویش گنابادی و راننده اتوبوسی که ماموران ناجا را به شهادت رساند، سحرگاه امروز اجرا شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۸    
در روز دیدار برابر مراکش، عادل فردوسی پور که همیشه گزارشگری معقول و با استاندارد بود، رفتاری عجیب و انتقادبرانگیز را به نمایش گذاشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۳    
اقتصادنیوز: شنیده ها حاکی از آن است که سرتیپ حسین دهقان مشاور صنایع دفاعی فرمانده کل قوا اولین چهره نظامی با سودای ریاست جمهوری است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۳    
درپی حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی به یکی از پایگاه های ارتش سوریه در شرق این کشور، چندین سرباز سوری کشته و زخمی شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۳    
یکسال پیش و در چنین ایامی سپاه پاسداران در پاسخ به حلات تروریستی تهران با 6 موشک، مواضع تروریست های داعش در استان دیرالزور سوریه را هدف قرار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۴    
پارک شهید شکری بابل میزبان سومین دوره مسابقات مهیج عبور از موانع ویژه نوجوانان بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس جایگاه داران سوخت کشور گفت: عده ای در مجلس همواره مخالفت افزایش نرخ بنزین هستند و فشار های آنان باعث شده است که این امر در کشور محقق نشود و بنزین تا آخر سال 97 هیچ تغییری در قیمت آن حاصل نمی شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۰۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه یک هزار و 626 فقره پرونده طی طرح ضیافت سال جاری در استان تشکیل شد، گفت: در این مدت متخلفان صنفی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۲:۰۴    
در اسلام، تشکیل خانواده و تلاش برای تحکیم آن بمثابه جهاد در راه خدا و فعالیت در تامین معاش خانواده در حکم مجاهد دارای ارج و صواب است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۹    
به گزارش بلاغ ، ناسپاسی شرکت های خودروسازی که سر سفره مردم نشسته اند اجحاف خودروسازان دولتی به مردم در جریان گرانی های اخیر در حالی است که دولت دو سال پیش با اختصاص 2700 میلیارد تومان اعتبار از ...