سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۹Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 1 خرداد 1397 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1396 بلاغ مازندران 31 فروردین 1397 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1397 بلاغ مازندران 31 تیر 1397 بلاغ مازندران 31 مرداد 1397 بلاغ مازندران 31 شهریور 1397 بلاغ مازندران 30 مهر 1397 بلاغ مازندران 30 آبان 1397 بلاغ مازندران 1 آذر 1397 بلاغ مازندران 30 دی 1397 بلاغ مازندران 30 بهمن 1397 بلاغ مازندران 1 اسفند 1397 بلاغ مازندران 1 خرداد 1397 بلاغ مازندران 2 خرداد 1397 بلاغ مازندران 3 خرداد 1397 بلاغ مازندران 4 خرداد 1397 بلاغ مازندران 5 خرداد 1397 بلاغ مازندران 6 خرداد 1397 بلاغ مازندران 7 خرداد 1397 بلاغ مازندران 8 خرداد 1397 بلاغ مازندران 9 خرداد 1397 بلاغ مازندران 10 خرداد 1397 بلاغ مازندران 11 خرداد 1397 بلاغ مازندران 12 خرداد 1397 بلاغ مازندران 13 خرداد 1397 بلاغ مازندران 14 خرداد 1397 بلاغ مازندران 15 خرداد 1397 بلاغ مازندران 16 خرداد 1397 بلاغ مازندران 17 خرداد 1397 بلاغ مازندران 18 خرداد 1397 بلاغ مازندران 19 خرداد 1397 بلاغ مازندران 20 خرداد 1397 بلاغ مازندران 21 خرداد 1397 بلاغ مازندران 22 خرداد 1397 بلاغ مازندران 23 خرداد 1397 بلاغ مازندران 24 خرداد 1397 بلاغ مازندران 25 خرداد 1397 بلاغ مازندران 26 خرداد 1397 بلاغ مازندران 27 خرداد 1397 بلاغ مازندران 28 خرداد 1397 بلاغ مازندران 29 خرداد 1397 بلاغ مازندران 30 خرداد 1397 بلاغ مازندران 31 خرداد 1397 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۳۸    
دروغ های وزیر خارجه امریکا حتی مقامات ساسی این کشور را متعجب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: دور دوم اعزام عتبات عالیات از 12 خرداد ماه در مازندران شروع شده و تا 15 تیر ماه امسال ادامه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۵    
سه سریال مناسبتی ماه رمضان که از شبکه های یک ، 2 و 3 سیما پخش می شود، در روزهای ابتدایی پخش، حضور کم فروغی داشته اند به نحوی که بازپخش سریال پایتخت4 بیننده های بیشتری از این سه سریال دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آمار و گزارش های دولتی در سال های اخیر در خصوص نرخ تورم اصلاحا با جیب مردم همخوانی ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۰    
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امسال تمامی 60هزار نفر نیروهای در حال بازنشستگی آموزش و پرورش را ترک کنند، 117هزار نیرو نیاز داریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۰:۲۷    
به گزارش بلاغ ، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حالی از بی گناهی بازداشت شدگان در پرونده جاسوسی زیست محیطی و لزوم آزاد شدن آنها سخن می گوید که مسئولان دستگاه قضا پیش از این اعلام کرده بودند این ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۵۷    
36 نماینده مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از مذاکرات پنهانی دولت با مدیر تلگرام را تهیه و تدوین و تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۳    
انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف مازندران همزمان با 10 شهر دیگر استان در ساری برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۸    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: برای نخستین بار سه دانش آموز استان منتخب تیم ملی المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی برای حضور در رقابت های مسابقات المپیاد جهانی در کشور رومانی شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۳    
میرباقری از آخرین جزئیات ساخت سریال مدیری، اجرای گلزار و زمان پخش برنامه هفت گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۳    
رئیس جمهوری ترکیه روز دوشنبه کشورهایی که دارای سلاح هسته ای هستند را تهدیدی برای جهان خواند و از ایالات متحده آمریکا برای خروج از توافق هسته ای سال 2015 با ایران انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۳    
جدیدترین تصاویر از بدلکاری فوق خطرناک و عجیب تام کروز در فیلم "ماموریت غیرممکن 6" با نام فرعی "سقوط" توسط کمپانی سازنده اثر منتشر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۳    
مستند وضعیت اضطراری به مناسبت اول خرداد و اعمال نخستین تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، امروز از شبکه یک پخش می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۳    
60 نفر در اثر گرمازدگی در کراچی پاکستان جان خود را از دست دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۳    
سریال کمکم کن که نقطه آغاز سریال های ماورایی تلویزیون محسوب می شود، باعث شد که قاسم جعفری عالم برزخ را در عالم هنر تجربه کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۸    
گادوین منشا اول فصل از پیکان بعنوان جانشین مهدی طارمی به پرسپولیسآمد ولی بعد از حضور در پرسپولیس دچار افت فنی شد و حالا به یک نیمکت نشین تبدیل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا تلاش های مسئولان کاخ سفید برای ارتقای امنیت تلفن های همراهش را رد کرده و انتخاب کرده تا از وسیله ای استفاده کند که از ویژگی های امنیتی بالا برخوردار نیست و ممکن است در برابر جاسوسی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۳    
یک مقام سابق آمریکایی به نظر وزیر خارجه این کشور درباره اعمال شدیدترین تحریم های تاریخ علیه ایران واکنش نشان داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۳    
لزوم بازنگری در کنشگری سیاسی و تعامل مثبت با جوانان و آحاد مردم به عنوان یکی از پایه های اصلی در مانیفست سیاست ورزی اصولگرایان در ساحت اندیشه اصولگرایی به حساب می آید که یکی از بنیان های اصلی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۳    
هرچند پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستان پیش رو محروم بوده و با دستور فیفا نمی تواند بازیکن جذب کند، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با چند بازیکن وارد مذاکره شده اند و حتی توافقات اولیه هم با این نفرات ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر کشاورزی به خاطر عدم کنترل بازار گوشت قرمز، عدم صادرات سیب و مرکبات و کاهش تعرفه های واردات محصولات کشاورزی کارت زرد دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۳    
محسن هاشمی در جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به موضوع تغییر نامایستگاه اتمسفر به البرز گفت: در گذشته به دلیل کمبود اعتبارات مترو، برخی کارخانه ها ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۸    
اقتصادنیوز: رسانه های رسمی در عربستان سعودی مدعی تماس تلفنی ولیعهد این کشور با صدراعظم اتریش شده اند؛ این در حالی است که هیچ تصویری از وی طی بیش از یک ماه اخیر منتشر نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: 98 نفر از هموطنان سال گذشته در دریا، رودخانه، استخر و کانال غرق شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ظهر فردا آغاز می شود که درصورت بروز ترافیک محدودیت یک طرفه شدن محور کندوان اجرا می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۸    
مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در استان گزارشی مبنی بر مسمومیت مصرف قارچ دریافت نکردیم و در سنوات گذشته هم سابقه ای در این ارتباط ثبت نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:نباید مردم هزینه سوء مدیریت خودروسازی های کشور را پرداخت کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان نور گفت:سه پایه شدن مقاطع تحصیلی ، آموزش و پرورش را با معضل فضای آموزشی روبرو کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۴    
فرماندار شهرستان نور از فرمانده انتظامی مازندران خواستار ارتقای درجه انتظامی شهرستان نور شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۴    
پس از فیلتر شدن تلگرام در ایران، برای اغلب مردم این سوال مطرح شده که چرا نسخه های فارسی تلگرام همچنان کار می کند و حتی در فروشگاه های ایرانی این برنامه ها در دسترس اند یا این برنامه ها اساسا چه طور ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۴    
افسر سابق جنگ روانی ارتش آمریکا می گوید اسرائیلی ها بسیار خوش شانس هستند که ایرانی ها، روس ها و سوری ها به تجاوزات این رژیم واکنش نشان نمی دهند و اسرائیل را برای تمام تجاوزگری هایش نابود نمی کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۴    
این احتمال وجود دارد که ولیعهد سعودی پس از مجروح شدن ترجیح داده مدتی در انظار ظاهر نگردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۴    
گاهی اوقات، درد زیر دنده ناشی از چیزی بیش از خوابیدن نادرست یا کار بیش از حد نیست. اما اگر این درد به اندازه کافی شدید باشد، یا شما بیش از حد نگران چنین دردی هستید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۹    
سموم در بدن مشکل ایجاد می کند از جمله التهاب، افزایش وزن و ... راه های زیادی از جمله مصرف میوه و سبزی برای دفع سموم وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۴    
روده هم به اندازه کبد نیاز به پاکسازی دارد. پاکسازی روده را انجام دهید و معجزه سلامتی بعد از آن را ببینید. بهترین روش های پاکسازی روده را در این مطلب بخوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۹    
با اظهارنظر جدید مقامات امریکایی مبنی بر اعمال شدیدترین تحریم ها علیه ایران،حال زمزمه قطع مجدد سیستم سوئیفت قوت گرفته، اما این بار بلاک چین ها و ارزهای رمزنگار ، اثر تحریم را کمرنگ می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۴    
رکنا: عکس عجیب بازیگر زن سبب گمانه زنی هایی در خصوص ازدواج او شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۴    
باراک اوباما به همراه با همسرش میشل قرارداد کاری امضا کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۴    
اقدام مجلس شورای اسلامی در ارسال لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو از کمیسیون قضایی به شورای نگهبان، خلاف قانون آیین نامه داخلی مجلس است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۴    
پایگاه الکترونیکی روزنامه لبنانی الاخبار روز دوشنبه نوشت که سازمان امنیت عمومی لبنان طی دستوری فوری خواستار اخراج و منع ورود مهرداد فرهمند، خبرنگار شبکه بی بی سی به این کشور شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۹    
فرماندار سیمرغ گفت: سهم بری شهرستان از ردیف های متعدد اعتباری 14.5 میلیارد تومان است که در اختیار شهرستان قرارگرفته و ردیف اعتباری که برای شهرستان تعریف کردند مصوب شد.