پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۲:۰۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 9 دی 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 دی 1397 بورس نیوز 2 دی 1397 بورس نیوز 3 دی 1397 بورس نیوز 4 دی 1397 بورس نیوز 5 دی 1397 بورس نیوز 6 دی 1397 بورس نیوز 7 دی 1397 بورس نیوز 8 دی 1397 بورس نیوز 9 دی 1397 بورس نیوز 10 دی 1397 بورس نیوز 11 دی 1397 بورس نیوز 12 دی 1397 بورس نیوز 13 دی 1397 بورس نیوز 14 دی 1397 بورس نیوز 15 دی 1397 بورس نیوز 16 دی 1397 بورس نیوز 17 دی 1397 بورس نیوز 18 دی 1397 بورس نیوز 19 دی 1397 بورس نیوز 20 دی 1397 بورس نیوز 21 دی 1397 بورس نیوز 22 دی 1397 بورس نیوز 23 دی 1397 بورس نیوز 24 دی 1397 بورس نیوز 25 دی 1397 بورس نیوز 26 دی 1397 بورس نیوز 27 دی 1397 بورس نیوز 28 دی 1397 بورس نیوز 29 دی 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
با توجه به شرایط جغرافیایی، کوهستانی و کمبود زمین در استان کردستان، برنامه ریزی های لازم برای استفاده کامل و بهینه از ظرفیت جایگاه های سی ان جی منطقه انجام شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۴    
رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت از معاونت مقیم کیش، واحد ارزی و تمامی شعب بانک تجارت و معاونت مقیم و شعب بانک ملت به نمایندگی از بیگدلی مدیرعامل این بانک بازدید کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
محمدی خواستار تشکیل تیمی برای مشخص شدن نیازهای حمل و نقل جاده ای، ریلی و دریایی در کنار مشخص شدن آمارها و اولویت ها برای 10 تا 15 سال آینده شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۵    
سازمان خصوصی سازی توصیه می کند وراث متوفیان مشمولان سهام عدالت برای بهره مندی از این سهام، در فرصت باقی مانده اقدام به مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب نمایند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۵    
وزیر نفت، از وضعیت مطلوب تولید و ذخایر بنزین کشور خبر داد و تاکید کرد: هنوز تصمیمی برای سهمیه بندی بنزین در سال آینده اتخاذ نشده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: براساس گزارش های ارائه شده، 14 میلیارد دلار منابع ارزی در بودجه سال 98 به کالاهای اساسی اختصاص یافته که بر این اساس قیمت کالاها باید شبیه قیمت سال 96 باشد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۰    
مازاد تراز تجارت خارجی کشور تا پایان آذر ماه سال جاری به 738 میلیون دلار رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۰    
سازمان بورس اوراق بهادار تهران اطلاعیه مهم در خصوص فرم ها و مستندات اوراق اختیار فروش تبعی در بورس تهران ابلاغ کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۰    
وزیر انرژی و معادن الجزایر گفت: قیمت نفت در سه ماه نخست سال 2019 و با اجرایی شدن توافق میان اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و همچنین کشورهای غیرعضو اوپک، شاهد افزایش خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۰    
مشاور وزیر و مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: تولید حدود 13.5 میلیون تن گندم برای سال زراعی 98-97 هدف گذاری شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از برگزاری جلسه ارزیابی جایزه ملی دارایی های فیزیکی در این شرکت خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۰    
عدم تناسب سهم درآمدهای نفتی در بودجه با وضعیت تحریم های اقتصادی و همچنین کاهش جهانی قیمت نفت، افزایش سهم درآمدهای مالیاتی آن هم در شرایط رکورد اقتصادی و مشکلات بسیاری که واحدهای تولیدی، تجاری و.. ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۰    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری نشست با وزرای اطلاعات و صمت با محوریت تنظیم بازار کالاهای اساسی عنوان کرد که در این نشست به موضوع لزوم ارتقای شفافیت در دادوستد کالاها ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۹    
عضو شورای ملی زعفران گفت: پیش بینی می شود میزان صادرات زعفران ایرانی در سالجاری با افزایش 30 تا 40 درصدی به 300 تن برسد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۹    
مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران درمورد کارگران بازداشت شده این کارخانه عنوان کرد: در حال حاضر 7 کارگر این کارخانه در بازداشت هستند و دادستان استان برای آزادسازی کارگران بازداشتی قول مساعدت داده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۹    
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برنامه ریزی ها و اقدام های جامعی برای استفاده از توان داخل به منظور تأمین تجهیزات و قطعه های مورد نیاز صنعت پتروشیمی انجام شده است و خوشبختانه شاهد حضور ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۴    
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به بازگشایی دبالک تا بازی جدید بانک ها.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۹    
یکی از ایرادات اساسی به بودجه های ایران، نقش برجسته فروش منابع طبیعی در تامین بودجه کشور بوده است. به گونه ای که این رویه هم دولت را در تامین بودجه با چالش مواجه می کند و هم رشد اقتصاد کشور را به ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۴    
از ماه ژانویه سال 2018 میلادی تا ماه اکتبر این سال قیمت نفت نزدیک به 30 درصد افزایش داشت و از 60 دلار به 78 دلار برای هر بشکه رسید ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۴    
هیئت مدیره این شرکت داروسازی قصد افزایش سرمایه این شرکت را از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۴    
رئیس مرکز سیستم ها و فناوری های پیشرفته دانشگاه تهران گفت: بحث بومی سازی و ساخت تجهیزات اساسی و کلیدی صنعت نفت کشور از سال ها پیش از سوی وزارت نفت پیگیری می شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۹    
این کارخانه در تاریخ 19 آذرماه امسال برای تعمیرات اساسی در اختیار مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی قرار گرفت که با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان زحمتکش اداره تعمیرات اساسی کارون و ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۹    
بازار جهانی انرژی طی 10 سال گذشته شاهد تحولات بزرگی بوده است؛ اما طی دهه آینده نیز شاهد تحولات بزرگتری خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران فرآیند تحویل قرارداد آتی زعفران پوشال معمولی را اعلام کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
رییس اداره نرم افزار سازمان بورس و اوراق بهادار از دریافت مجوز سامانه برخط اوراق بهادار گروهی توسط 5 شرکت نرم افزاری (شامل دو شرکت که بیشترین تعداد کارگزاری ها را در اختیار دارند) خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: از افزایش حجم ذخیره سازی نفت گاز یورو 4 برای مصرف در استان بوشهر و استان های همجوار با ورود کشتی حامل این فرآورده به اسکله بوشهر خبر داد
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹    
مدیر سرمایه گذاری شرکت توسعه گوهران امید گفت: افزایش کنترل حساب های سپرده و جلوگیری از اعطای سود بی دلیل بانک ها به این نوع حسابها در نهایت موجب خروج بخشی ازسرمایه ها از بانک ها می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹    
بورس کالا حلقه اتصال بخش واقعی اقتصاد به بخش مالی بوده و از اهدف آن، هدایت منابع مالی به سمت تولید است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹    
شرکت های نفت پارس و ایرانول با انتشار اطلاعیه ای در خصوص تغییر مبنای قیمت گذاری مواد اولیه شفاف سازی کردند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این شرایط لازم است نفت ایران در بورس عرضه شود و بر طبق آن مشتریان داخلی و خارجی قادر هستند از این طریق نفت را خریداری کرده و به مشتریان دیگری بفروشند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه ضمن تشریح جزئیات بودجه 36 هزار میلیارد تومانی طرح تحول سلامت در سال 98 گفت: 3 ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رکود در ساخت وساز توازن عرضه و تقاضا در بازار سیمان را از بین برد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۹    
مدیرمالی این شرکت مطرح کرد: به دلیل اعمال تحریم های دارویی میزان تولید و فروش این شرکت در 6ماهه نخست سال جاری کاهش یافت که به تبع آن، سود شرکت نیز با کاهش 88درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل بورس تهران گفت: اوراق اختیار فروش تبعی با تسهیل فرآیند تامین مالی در بورس، میزان گرایش شرکت ها به بورس برای تامین مالی با بهره گیری از این روش را افزایش داده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد شده که با توجه به نرخ تورم و گرانی که در کشور رخ داده وام ازدواج برای هر یک از زوج ها به 30 میلیون تومان افزایش یابد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۹    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: دغدغه من علاوه بر حفظ وضعیت موجود در صنعت خودرو احیاء، نوسازی و بومی سازی آن است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان هوایی کشور، گفت: در شرایط کنونی بخش زیادی از ناوگان هوایی کشور فرسوده بوده و بر اساس آمارها حدود 50 درصد از هواپیماهای ما فرسوده هستند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۴    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تعطیل شدن نیمی از واحدهای تولیدکننده روغن موتور در کشور به دلیل افزایش قیمت روغن پایه نمونه ای از مشکلاتی است که در پی افزایش قیمت مواد اولیه و ثابت ماندن قیمت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۴    
معاون رفاه اجتماعی وزیر کار با اشاره به گستردگی درخواست ها و شکایات مربوط به یارانه های نقدی گفت: در پنج سال اخیر 5 برابر کل شکایات دیوان عدالت اداری، درباره وضعیت یارانه ها شکایت داشته ایم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۴    
از سرگیری تولید در پتروشیمی پارس، با پایان اورهال، از سرگرفته شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۴    
تامین سرمایه لوتوس پارسیان یک گام به درج نماد و عرضه اولیه نزدیک شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۴    
افزایش درآمد عملیاتی، سودآوری شرکت را هم افزایش خواهد داد؛ ضمن اینکه سود حاصل از واگذاری ملک هم بر EPS موثر خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۹    
کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار از حیث تمرکز بازار بر روی تک سهم ها جایگاه خاص خود را داشته و یک روند را سپری می کند و تنها یک گروه خاص می تواند روی تک سهم ها کار کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۴    
مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۴    
مراسم معارفه مجموعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با نماد افق فردا در بورس اوراق بهادار تهران برگزار می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۹    
مجوز افزایش سرمایه این شرکت استارت آپی از محل سود انباشته این شرکت صادر شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۹    
پیشنهاد افزایش سرمایه این شرکت تولید دارو از محل سود انباشته به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارائه شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۹    
بر اساس بررسی های صورت گرفته این شرکت ماشین سازی قدیمی توانست سود خالص 14 میلیارد ریالی جذب کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۴    
کشاورز آگاهی آن را ندارد که به صورت مستقیم در قیمت گذاری دخیل باشد و بیشتر چشم به عرضه وتقاضا یا همان روش های سنتی دارند بنابراین باید شفافیت بورس کالا به گونه ای باشد که کشاورز به صورت واقعی و ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: انتظار می رود که میزان افزایش حقوق ها در مجلس مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا بتوان شرایط معیشتی کارمندان را متناسب با افزایش تورم بهبود بخشید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۴    
وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینکه فروش فوری خودرو ارتباطی به تعهدات خودروسازان ندارد، افزود: هدف از افزایش تولید خودروسازان عمل به تعهدات است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۴    
قیمت اوراق بستگی به ریسک اعتباری و ریسک نقدشوندگی دارد و بنابراین ریسک اعتباری بر قیمت اوراق بهادار غیر از سهام، تاثیر قابل توجه تری دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۹    
طلا سال 2018 را با رشد آغاز کرد و تا محدوده 1360 دلار هم بالا رفت اما در تابستان با افت قیمت روبه رو شد و در ماه آگوست، رقم 1180 دلار برای هر اونس هم به ثبت رسید ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۴    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: کشت گیاهان تراریخته در داخل کشور باید در چارچوب قانون و با اخذ مجوزهای مربوطه انجام شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۴    
فعالیت بانک ملی ایران در فضای مجازی هر روز بیشتر می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با اشاره به کاهش سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی در لایحه بودجه سال 98 ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۹    
رئیس کمیسیون صنعت اتاق تهران گفت: در ماه های گذشته در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی از وضعیت برق و انرژی رسانی به شهرک های صنعتی گلایه کرده و این مسئله را با مسئولان استان مطرح کردیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۹    
ترامپ از یکی از بزرگترین معامله های تجاری خارج شد. حالا 11 کشور دیگر بدون ایالات متحده پیش می روند. سی ان ان گزارشی در این باره منتشر کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۹    
بیش از 869 هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر 93 هزار میلیارد ریال در آبان ماه 1397 در کل کشور برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 25.2 درصد و 36.9 درصد کاهش نشان می دهد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۴    
رکود به همراه تحریم ها اقتصادی، موجبات افت تولید و فروش بسیاری از شرکت ها را فراهم آوردند اما اثر منفی این موارد با افزایش نرخ فروش محصولات خنثی گردیده و در برخی شرکت ها نظیر فباهنر عاملی برای رشد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۴    
کاهش میزان سرمایه گذاری بیمه ها در بانک اتفاقی است که مدت هاست صنعت بیمه به دنبال آن بوده و خبر مثبتی تلقی می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۹    
مهم ترین نکته در صنعت حمل ونقل ریلی اعتماد بین طرفین است که در سال های گذشته این مهم کمرنگ شده بود اما امروز این اعتماد بازسازی شده و از این حیث مشکلی وجود ندارد.