پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۵:۰۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 17 دی 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 دی 1397 بورس نیوز 2 دی 1397 بورس نیوز 3 دی 1397 بورس نیوز 4 دی 1397 بورس نیوز 5 دی 1397 بورس نیوز 6 دی 1397 بورس نیوز 7 دی 1397 بورس نیوز 8 دی 1397 بورس نیوز 9 دی 1397 بورس نیوز 10 دی 1397 بورس نیوز 11 دی 1397 بورس نیوز 12 دی 1397 بورس نیوز 13 دی 1397 بورس نیوز 14 دی 1397 بورس نیوز 15 دی 1397 بورس نیوز 16 دی 1397 بورس نیوز 17 دی 1397 بورس نیوز 18 دی 1397 بورس نیوز 19 دی 1397 بورس نیوز 20 دی 1397 بورس نیوز 21 دی 1397 بورس نیوز 22 دی 1397 بورس نیوز 23 دی 1397 بورس نیوز 24 دی 1397 بورس نیوز 25 دی 1397 بورس نیوز 26 دی 1397 بورس نیوز 27 دی 1397 بورس نیوز 28 دی 1397 بورس نیوز 29 دی 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۰    
جیم یونگ کیم در حالی که هنوز سه سال به پایان دوره ریاستش بر این نهاد بین المللی مانده، اعلام کرد تا پایان ماه جاری میلادی از سمت خود کناره گیری می کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۵    
وزیر امور خارجه گفت: با بیان اینکه روابط ایران با هند حتی پس از تحریم روابط خوبی است، افزود: یک توافق خوب بانکی با هندی ها داریم که پاییز امسال و پس از تحریم ها امضا شده است و این توافق این امکان را ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نوسانات نرخ ارز مشکلات اقتصادی بسیاری را ایجاد و سبب افزایش نرخ خدمات شده است
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون کشاورزی گفت: افزایش قیمت مرغ گرم و کشتار روز در بازار به دلیل افزایش قیمت نهاده های مورد مصرف مرغداری ها طبیعی است و شاهد افزایش قیمت مرغ در بازارهای جهانی نیز هستیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: حذف صفر از پول رایج در بسیار از کشورهای دنیا اتفاق افتاده و در کشور ما نیز عملا دیگر محاسبات ریالی نداریم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۰    
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی، در نامه ای به ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان های این وزارتخانه، با اشاره به اتمام ظرفیت تعدادی از بانک ها ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۵    
در پی بازنشستگی محمد خزاعی طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، احمد جمالی با حفظ سمت، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه یکی از مبناهای انگیزه تولیدکننده گندم قیمت خرید تضمینی است، تصریح کرد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۰    
پرداخت تسهیلات با نرخ سود 4 درصدی در بانک ایران زمین آغاز شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۰    
با شروع سال نو میلادی بازار بیلت سی آی اس در سکوت بوده و روزهای گذشته هنوز اغلب فعالان در بازار نبودند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۳۱    
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به بخشنامه ای داغ که از پاستور بیرون آمد تا بررسی از نوع مجلسی.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۲۶    
این شرکت موفق به تحقق سودی 322 میلیارد ریالی و تعدیلی 78 درصدی نسبت به سال مالی گذشته شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶    
پروژه توسعه میدان نفتی رشادت به منظور افزایش برداشت نفت خام از این میدان از سال 86 آغاز و پس از انجام مطالعات مهندسی و امکان سنجی بخش های مختلف پروژه ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶    
سهم دلار از ذخایر ارزی بانک های مرکزی جهان تا پایان سه ماهه سوم سال 2018 میلادی به پایین ترین سطح طی پنج سال اخیر رسید؛ در حالی که سهم یورو از این ذخایر به بالاترین سطح چهار سال اخیر رسیده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶    
بنا بر گزارش استیل مینت، ایران در ماه آذر 1.07 میلیون تن سنگ آهن صادر کرده که 19 درصد افت ماهانه داشته است. همچنین نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 20 درصد افت داشته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶    
کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است که توسعه صندوق های کالایی در بورس کالای ایران می تواند منابع سرگردانی را که به دنبال حوزه های سرمایه گذاری هستند را در خدمت تولید و صنعت درآورد و از تخریب نقدینگی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۶    
عضو هیات عامل و معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در حاشیه نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران بورس کالا را تجربه ای بین المللی دانست که ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۱    
براساس بخشنامه جدید گمرک، ترانزیت کالاهای گروه چهارمی ثبت سفارش شده به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، آزاد شد و امکان انتقال این کالاها که پیش از این و قبل از ممنوعیت مجوز ثبت سفارش گرفته اند به این ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۱    
هیئت دولت با صدور بخشنامه ای، ثبت سفارش واردات خودروهای دارای قبض انبار به صورت بدون انتقال ارز را بلا مانع اعلام کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۶    
شرکت آلومینیوم ایران در 9 ماهه منتهی به پایان آذرماه سال جاری، موفق به کسب سود خالص 3.137 میلیارد ریالی گردید. این سود شامل مبلغ 1 ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه درباره ضریب نفوذ گاز در استان گفت: تاکنون یک میلیون و 800 هزار نفر در استان کرمانشاه شامل 90 درصد از جمعیت استان زیر پوشش خدمات گازرسانی قرار گرفته اند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۱    
میانگین هفتگی قیمت سبد نفتی اوپک هفته گذشته به 53 دلار و 42 سنت رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۱    
نظر به پیش بینی تورم بالای 10 درصدی در سال 1398 ، رشد 7.98 درصدی بودجه عمومی بیانگر اعمال سیاست انقباضی مالی دولت در سال آتی است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۱    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از ازدحام در جایگاه ها در ساعات اولیه وقوع زلزله 5,9 ریشتری خبر داد و تاکید کرد: با اطمینان مردم از موجودی کافی سوخت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۱    
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1396/12/29 شرکت سهامی عام شیمیایی پارس پامچال با نماد معاملاتی شپمچا برگزار شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۱    
مدیرعامل فرابورس ایران با تاکید بر اینکه ایران هم اکنون در بازار بدهی جایگاه خوبی در دنیا دارد، گفت: در دنیا بازار اولیه بدهی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۱    
رییس سازمان صمت استان فارس گفت: سنگهای معدن خرمبید از نوع مرمریت کرم رنگ بسیار مرغوب است که به علت مرغوبیت بالا از شهرت جهانی برخوردار است که علاوه بر تامین نیاز داخلی به خارج از کشور نیز صادرمی شود .
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۱    
رئیس هیئت عامل ایمیدرو در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که امروز در برج میلاد افتتاح شد، با اشاره به نقش موثر فولاد در دنیا و مبادلات تجاری میان اقتصادهای بزرگ در جنگ تجاری اظهار کرد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۱    
رئیس هیات عامل ایمیدرو در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد اظهار کرد: در پشت صحنه دستیابی به ظرفیت 33 میلیون تن فولاد، تلاش خستگی ناپذیر مردان و زنان این سرزمین نهفته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۱    
رئیس جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در حاشیه برگزاری نخستین همایش فولاد که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: امروز صنعت فولاد ایران صاحب دانش شده است و توان ساخت داریم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۱    
رئیس اتحادیه معدن و فولاد کشور با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه توانمندی و بومی سازی کل فولادساز ها است که به معرفی آنها می پردازیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
شرکت های خودروسازی با نمایش قطعات ساخت داخل و محصولات خود در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو، معرفی توانمندی ها و راهبردهای داخلی سازی قطعات که تا 21 دی ماه برگزار می شود حضور فعالی خواهند داشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
بورس کالا در مورد خرید محصولات فولادی ابلاغیه صادر کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت:مجموعه بازار سرمایه در کانون نهادهای سرمایه گذاری خلاصه شده و در واقع همه فعالان بازار سرمایه با این کانون در ارتباط هستند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به سرعت در حال افزایش توزیع گازوئیل یورو 4 در کشور است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
پذیره نویسی عمومی شرکت سیمان قاین با نماد معاملاتی سقاین آغاز شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس با تشریح تبعات تشدید تحریم ها در بودجه 98 گفت: این بودجه برای هیچ جای کشور پاسخ گوی اتمام پروژه ها نیست.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۶    
بانک ها نباید بار مشکلات اقتصادی کشور را به دوش بکشند و توصیه می شود بانک مرکزی به منظور کنترل نرخ تورم وارد عمل شود و از منابع خود به پرداخت سود سپرده بانک ها کمک کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۶    
سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: تاکنون گمرک آماری در خصوص میزان مبلغ پرداختی به حساب خزانه از محل افزایش یک درصد بر نرخ موثر تعرفه که باید به مشوق های صادراتی اختصاص پیدا می کرد، اعلام نکرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۶    
نماد معاملاتی شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود زبینا1 به دلیل نوسان قیمت بیش از 20 درصد، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۶    
به گزارش بورس نیوز ، قیمت نفت امروز بیش از یک درصد افزایش یافت که دلیل آن، خوش بینی به پایان جنگ تجاری آمریکا و چین و همچنین کاهش عرضه از سوی تولیدکنندگان عمده نفت بوده است . ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این نشست موضوع درآمدهای نفتی و ارزی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۶    
در سال96 حدود 9.5 میلیون تن فولاد در لیست صادراتی قرار گرفت اما پس از فشار تحریم ها در نیمه نخست سال جاری، تنها 4 میلیون تن صادرات فولاد به کشورهای همسایه نظیر عراق و افغانستان ثبت شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۶    
چالش های جدید اقتصادی اهمیت بازار سرمایه را دوچندان کرده اما در عین حال این چالش بازسازی ساختارهای بازار سرمایه را ضروری کرده است تا تامین مالی و فرصت های سرمایه گذاری از مسیر آن حرکت کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۶    
طی دو روز گذشته تامین ارز واردات در بازار نیما از محل عرضه ارز صادر کنندگان و نیز عرضه ارز توسط بانک مرکزی روند افزایشی و رو به رشد به خود گرفته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نفت در دو مرحله از طریق بورس به فروش رسیده است و با توجه به دستاورد و درآمد مناسب این فروش باید این اتفاق در مراحل بعدی نیز تکرار شود و عرضه نفت خام چه با دریافت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نظارت بر کیفیت کالاهای وارداتی از جمله وظایف سازمان استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت است بنابراین بایستی با بررسی دقیق از واردات لاستیک بی کیفیت به کشور جلوگیری شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بحث ارز اعتقاد بر این است که دلار باید روند نزولی خود را ادامه دهد، البته بانک مرکزی و دولت گاهی در این حوزه کم کاری می کنند که این کم کاری ها باید جبران شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
باتوجه به استقبال چشمگیر خریداران از عرضه نفت خام در بورس انرژی انتظار می رفت که این محصول برای سومین بار نیز در وارد این بازار شود اما خریداران همچمنان چشم انتظار ورود توام با وقفه این محصول در بورس ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
شرکت پلی اکریل ایران آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 1397/06/31 را منتشر کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
نماد معاملاتی شرکت تولید نیروی برق دماوند دماوند1 به دلیل نوسان قیمت بیش از 20 درصد، متوقف می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۶    
بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، سود خالص این شرکت در دوره 6ماهه نخست امسال، 29 هزار و 926 میلیارد ریال بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۶    
این شرکت سرمایه گذاری ساختمان بر اساس صورت های مالی خود زیان خالص 31 میلیارد ریالی را محقق کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۱    
در سال گذشته، دولت گام در مسیر خرید زعفران به نفع کشاورزان با کیلویی بین 4.5 تا 5 میلیون تومان گذاشت اما کماکان قیمت قطعی آن برای سال جاری مشخص نشده و هنوز این بازار در بلاتکلیفی سیر می کند و نوسان ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۱    
46 درصد دارایی های این قطعه ساز مربوط به سرفصل موجودی مواد و کالا است که این امر می تواند بیانگر ضعف این شرکت در فروش کالاهای خود باشد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۱    
خرید و فروش آپارتمان مسکونی در تهران در حالی از رونق افتاده که مشاوران املاک معتقدند اگر بازار بخواهد رفتار سنتی همیشگی را داشته باشد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۶    
این شرکت به بازارهای صادراتی متعددی ورود کرده و حتی به کشورهای آفریقایی هم صادرات دارو انجام شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۱    
بر اساس صورت های مالی منتشر شده شرکت افست، این شرکت در سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه سال 1397، سود خالص 404 میلیارد ریالی را محقق کرد که نسبت به سال قبل از آن، افت 2 درصدی داشته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۱    
براساس آمار و اطلاعات موجود تاکنون تعدادی کمی از پالایشگاه های به بخش خصوصی واقعی واگذار شده که در این زمینه انتقادات زیادی از سوی دولت مردان و فعالان بخش خصوصی مطرح می شود.