پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۱۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 12 دی 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 دی 1397 بورس نیوز 2 دی 1397 بورس نیوز 3 دی 1397 بورس نیوز 4 دی 1397 بورس نیوز 5 دی 1397 بورس نیوز 6 دی 1397 بورس نیوز 7 دی 1397 بورس نیوز 8 دی 1397 بورس نیوز 9 دی 1397 بورس نیوز 10 دی 1397 بورس نیوز 11 دی 1397 بورس نیوز 12 دی 1397 بورس نیوز 13 دی 1397 بورس نیوز 14 دی 1397 بورس نیوز 15 دی 1397 بورس نیوز 16 دی 1397 بورس نیوز 17 دی 1397 بورس نیوز 18 دی 1397 بورس نیوز 19 دی 1397 بورس نیوز 20 دی 1397 بورس نیوز 21 دی 1397 بورس نیوز 22 دی 1397 بورس نیوز 23 دی 1397 بورس نیوز 24 دی 1397 بورس نیوز 25 دی 1397 بورس نیوز 26 دی 1397 بورس نیوز 27 دی 1397 بورس نیوز 28 دی 1397 بورس نیوز 29 دی 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۰    
تمام تلاش بانک ملی رفع مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی و تولیدی استاخبار پولی مالی- میزان تقاضای تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی نسبت به سال قبل سه برابر شده و این موضوع بانک ها و به ویژه ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۵    
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور گفت که با رایزنی های صورت گرفته با بیمه مرکزی مقرر شد تا بیمه ماشین آلات کشاورزی با 30 درصد تخفیف انجام شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۰    
قیمت سکه و طلا در بازار امروز با کاهش جزئی مواجه شد و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۰    
معاون وزیر جهاد کشاوری اعلام کرد که مشکلی در تولید گوشت مرغ وجود ندارد و به زودی با برنامه ریزی های صورت گرفته، قیمت این محصول پروتئینی به ثبات رسیده و ارزان خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۶    
سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: فناوری اطلاعات از دو جنبه صادرات مستقیم فناوری اطلاعات و نیز صدور محصولاتی که دارای ارزش افزوده هستند در رشد صادرات خدمات فنی و مهندسی ایفای نقش می کند که در این خصوص ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۰    
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به دلیل افت میزان صادرات آذر ماه نسبت به آبان و ثاژن و طلب 2ساله آن.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۰    
آخرین روز هفته برای بورس تهران با افت شاخص کل همراه شد. طی معاملات امروز، تالار شیشه ای شاهد رفتار بورس بازان در دو جبهه متفاوت بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۰    
امروز چهارشنبه 12 دی ماه بازارهای اول و دوم فرابورس میزبان تغییر مالکیت 358 میلیون سهم به ارزش بیش از یک هزار و 190 میلیارد ریال بودند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت با اشاره به شانس خوب بازار سرمایه برای سرمایه گذاری افزود: با توجه به افزایش نوسان بازارهای رقیب و به تبع آن افزایش ریسک برای سرمایه گذاری ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۰    
با حضور ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مختار محمدی به عنوان سرپرست جدید رییس اداره کل حسابداری و بودجه بانک معارفه شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۵    
معاون فنی و خدمات بازرگانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: فقط 30 درصد مشکلات ما در صادرات ناشی از تحریم های بین المللی است و بقیه به سبب برخی رویکردهای خودتحریمی رخ می دهد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۰    
سود این شرکت قندی نسبت به سال گذشته، به بیش از 106 میلیارد ریال رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۵    
با صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت دوده صنعتی پارس از شرکت های زیرمجموعه گروه تاپیکو توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، این شرکت به زودی از شمول ماده 141 قانون تجارت خارج می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
این شرکت پشم بافی در شش ماهه نخست سال جاری به روند زیان دهی خود ادامه داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت برگزار خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۵    
عملکرد مالی این شرکت در سال مالی جاری در صورت های مالی تلفیقی و شرکت اصلی به ترتیب منجر به کسب سود خالص شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۰    
مشاوران املاک اصولا واسطه ای بین خریداران و فروشندگان بازار مسکن بوده و بر اساس قوانین دلالی بابت فعالیت خود کارمزد دریافت می کنند و نقشی در افزایش قیمت نداشته و نخواهند داشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۰    
چند سالی است که فعالان حوزه کشاورزی از اجرای یک سیاست در راستای اصلاح فرآیندهای بخش کشاورزی بیشتر می شوند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
حسن روحانی گفت: تراز تجاری کشور در 9 ماه گذشته با اختلاف 750 میلیون دلار، مثبت بوده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۰    
هیئت دولت در جلسه امروز خود که به ریاست رییس جمهوری، تشکیل شد پس از انتخاب استانداران جدید خراسان رضوی، قم، فارس و کرمان به بررسی سایر موضوعات در دستور کار خود پرداخت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۰    
وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: اولویت اول وزارت صنعت،معدن و تجارت حفظ وضع موجود تولید است و هیچ محدودیتی در زمینه صادرات کالا از کشور وجود ندارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۵    
طبق بند ح تبصره (16) قانون بودجه سال 1397 کل کشور، بانک های عامل مکلفند نسبت به پذیرش اوراق اسناد مالی اسلامی به عنوان ضمانت تسهیلات پرداختی به پیمانکاران مجری طرح های عمرانی اقدام نمایند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۵    
انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه با انتشار اطلاعیه ای از فعالان بازار سرمایه خواست دغدغه ها و موضوعات مرتبط با این حوزه را برای اعمال در بودجه سال آینده ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
دبیر کارگروه سلامت نظام اداری شرکت نفت خزر، هدف از برگزاری این نشست ها را دستیابی به روش های مؤثر برای پیشگیری و مبارزه با مفاسد احتمالی مرتبط با فرآیند برگزاری مناقصه ها در اداره ها به ویژه مقابله ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۰    
قیمت نفت در نخستین روز معاملاتی سال جدید میلادی به دلیل افزایش عرضه و بروز نشانه های کند شدن رشد اقتصادی، کاهش یافت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: امروز قادریم نفت خود را به میزان لازم بفروشیم و کالای مورد نیاز کشور را وارد کنیم و در تلاش هستیم ثبات را به اقتصاد بازگردانیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
نماینده مردم ساری گفت: با بیان این که مصرف سوخت و دیگر حامل های انرژی در ایران در مقایسه با دیگر کشورها بسیار بالاست ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
مدیر بانکی آمریکا گفت: کند شدن رشد تقاضای نفت و ابهام درباره پایبندی اعضای اوپک به توافق جهانی کاهش تولید نفت از جمله عواملی هستند که می توانند قیمت نفت را پایین نگه دارند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
با توجه به مقدار مصرف گاز در کشور و کاهش دمای هوا، نخستین نشست سوخت رسانی زمستانی با حضور حسن منتظرتربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران ارشد صنعت گاز برگزار شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
رشد تولید مس شیلی در ماه نوامبر به حداکثر 13 سال اخیر رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه بورس کالا، بهترین و هموارترین زمین برای بازی برد-برد تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۵    
مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران فرآیند تحویل قرارداد آتی زعفران نگین زرین را اعلام کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۵    
قیمت طلا روز چهارشنبه تحت تاثیر تقاضا برای سرمایه گذاری مطمئن درپی افت بازارهای سهام و نگرانی ها نسبت به کندی اقتصاد جهانی، افزایش یافت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۵    
شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی (سرمایه گذاری بانک ملی ایران) با نماد وبانک در بورس تهران پذیرفته شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۵    
این روزها خبر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های شرکت های ضعیف که در سال های گذشته زیان انباشته چشمگیری از خود به جای گذاشته اند، از داغ ترین اخبار به حساب می آیند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس با تاکید براینکه دولت باید مشکل بانک کونلون چین را حل کند، خاطرنشان کرد: دولت باید برای واردات قطعات خودرو تسهیلات و اعتبارات لازم را به کار برد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
پس از پایان پذیره نویسی عمومی ناشی از افزایش سرمایه و پس از کسر هزینه های قانونی به حساب شرکت فنرسازی خاور (سهامی عام)، وجوه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده واریز خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۵    
شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در تاریخ 1397/10/10 به عنوان برنده در دو بخش اول و سوم (65درصد حجم کل مناقصه) اعلام شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۰    
مجوز افزایش سرمایه این شرکت فولادسازی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۵    
مجوز افزایش سرمایه این شرکت دارویی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۰    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: از آنجایی که مسئولیت ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کننده با وزارت صنعت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۵    
بخش عمده صادرات کشور توسط دولت یا شرکت های خصولتی انجام می شود و بخش خصوصی واقعی تنها به میزان 6 میلیارد دلار در این زمینه سهم دارد و فعالان این بخش چاره ای به جز برگرداندن ارز حاصل ازصادرات نخواهند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۰    
زعفران با ارزش ترین محصول کشاورزی کشور است که می تواند ارزش افزوده بسیار بالایی را برای ایران ایجاد نماید به شرطی که جلوی تقلب و فروش فله ای آن گرفته شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی به دنبال تکمیل و افتتاح کامل پروژه مسکن مهر تا پایان سال 98 است، البته تحقق این مسئله نیازمند عوامل و ابزارهایی است که باید در دسترس قرار گیرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۰    
نمادهای معاملاتی اوراق مشارکت شهرداری قم در نمادهای قم9711 ، قم9721 و قم9731 ، به دلیل سررسید در تاریخ 1397/10/14 متوقف میشود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره کاهش کیفیت تولید بتن آماده در کشور ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
نماد معاملاتی شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه ثباغ1 جهت برگزاری مجمع عمومی متوقف میشود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
نماد معاملاتی شرکت ساختمان اصفهان ثاصفا1 پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی بازگشایی میشود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
سهام غیرمدیریتی در نماد معاملاتی سپرده4 یه ظوز یکجا عرضه میشود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۰    
ذخایر نگهداری شده توسط شرکت های بیمه جهت ایفای تعهدات و پوشش ریسک انجام می گیرد. از این رو، با توجه به افزایش ریسک شرکت های بیمه در شرایط کنونی اقتصادی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۵    
در بین 650 شرکت عضو بازار سرمایه، کارتن ایران رتبه 64 را داشته که این به معنای آن بوده که ما دررسیدن به اهداف خود موفق عمل کرده و این روند نیز در سال آینده ادامه دار خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۰    
بازار معاملات واحدهای لوکس نشان می دهد در حالی که بازار معاملات این آپارتمان ها با تاخیر نسبت به بازار معاملات واحدهای مسکونی مصرفی و معمولی وارد فاز رونق و افزایش قیمت شد اما هم اکنون سرعت رشد قیمت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۵    
در آستانه برگزاری مجمع سالانه وبیمه نگاهی به عملکرد این شرکت در سال مالی که گذشت داشتیم؛ بررسی ها از نگاه مثبت به بازار سهام حکایت می کند.