پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۲:۱۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 24 دی 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 دی 1397 بورس نیوز 2 دی 1397 بورس نیوز 3 دی 1397 بورس نیوز 4 دی 1397 بورس نیوز 5 دی 1397 بورس نیوز 6 دی 1397 بورس نیوز 7 دی 1397 بورس نیوز 8 دی 1397 بورس نیوز 9 دی 1397 بورس نیوز 10 دی 1397 بورس نیوز 11 دی 1397 بورس نیوز 12 دی 1397 بورس نیوز 13 دی 1397 بورس نیوز 14 دی 1397 بورس نیوز 15 دی 1397 بورس نیوز 16 دی 1397 بورس نیوز 17 دی 1397 بورس نیوز 18 دی 1397 بورس نیوز 19 دی 1397 بورس نیوز 20 دی 1397 بورس نیوز 21 دی 1397 بورس نیوز 22 دی 1397 بورس نیوز 23 دی 1397 بورس نیوز 24 دی 1397 بورس نیوز 25 دی 1397 بورس نیوز 26 دی 1397 بورس نیوز 27 دی 1397 بورس نیوز 28 دی 1397 بورس نیوز 29 دی 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۰    
در پی سلسله نشست تخصصی و کاربردی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اعضاء هیئت مدیره و مدیران این بانک با اعضای هیئت مدیره اتحادیه های شرکت های تعاونی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۰    
شورای جهانی طلا از افزایش ذخایر طلای صندوق های سرمایه گذاری جهان در سال 2018 میلادی خبر داده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۵    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: هم اکنون در سطح منطقه 23 هزار و 537 خانوار، مصرف کننده نفت سفید هستند که از این تعداد 7 هزار و 687 خانوار در مناطق کوهستانی و سخت گذر استان زندگی می کنند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۵    
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صلاحیت حرفه ای همۀ اعضای هیات مدیره شرکت بیمه آرمان را تایید کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۵    
وزیر صنعت چین اخیرا اظهار داشته دولت چین قصد دارد با توسعه پروژه های جدید آهن و فولاد در سال 2019 به شدت مقابله کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۱    
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور طی اطلاعیه ای از تامین اعتبارات تسویه اسناد خزانه اسلامی خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۶    
نخستین بیمه نامه طرح جامع منازل مسکونی شرکت بیمه سامان صادر شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۶    
کاهش سطح زیرکشت چغندرقند که مهم ترین دلیل آن نیز عدم رضایت کشاورزان از نرخ خرید تضمینی این محصول عنوان می شود، نگرانی هایی را درباره سرنوشت خوداتکایی شکر ایجاد کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۶    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: ریسک پذیری و مسئولیت پذیری از عوامل موثر بر نحوه پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱    
در روز جاری 52 کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱    
قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا با افزایش روبرو شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده نباید به واحدهایی پرداخت شود که محصولات آنها بازار ندارد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی باید اولویت بندی کرد و واحدهایی که در زنجیره تولید هستند، اشتغالزایی بالایی دارند یا تولید صادراتی، در اولویت قرار بگیرند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۰    
گمرک ایران طی بخشنامه ای در خصوص ترانزیت خارجی گروه 4 به مقصد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شفاف سازی کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: در برنامه ششم توسعه آورده شده است که به منظور توسعه و افزایش صادرات، دولت باید مشوق های صادراتی را برای صادرکنندگان مدنظر قرار دهد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری دولت چین اعلام کرد این کشور محدودیت های سرمایه گذاری خارجی را کاهش می دهد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۰    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران گفت: در سومین نوبت، یک میلیون بشکه نفت خام سبک ایران در بورس انرژی ایران عرضه می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس گفت: 20 درصد از درآمدهای نفتی در سال 98 به صندوق توسعه ملی ، 14.5 درصد از کل صادرات نفت خام و میعانات گازی به حساب شرکت ملی نفت، 14 ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۰    
شرکت داروسازی تهران شیمی قصد دارد سرمایه خود را افزایش دهد. هیات مدیره این شرکت گزارش توجیهی افزایش سرمایه را تهیه و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۰    
در همایش توسعه صادرات قانون محور و بدون رانت به توسعه بازار صادراتی با وجود نوسانات قیمتی اشاره کرد و گفت: چاره مقابله با این نوسانات ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۵    
تحلیلگر بازارهای مالی گفت: با توجه به اتکای 30 درصدی بودجه دولت به درآمدهای نفتی، یکی از عوامل و پارامترهای مهم در بودجه کشور ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۵    
فاز سوم این پالایشگاه در روزهای گذشته به بهره برداری رسید و با تولید روزانه 45 میلیون لیتر بنزین و 15 میلیون لیتر گازوئیل باکیفیت در این پالایشگاه، سقف تولید بنزین کشور به روزانه 105 میلیون لیتر رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۵    
رییس اتاق تعاون ایران از اجرای آزمایشی سامانه مهتا در 40 فروشگاه خبر داد و گفت: برنامه جامعی برای بخش واردات و صادرات آماده کردیم که مهتا نام دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام گفت: هدف از امضای این تفاهم نامه توسعه همکاری های آموزشی، انجام پژوهش های کاربردی، استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و ظرفیت ها، رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰    
تشکیلات موسوم به صندوق قرض الحسنه مهر ایثارگران (موسسه حمایت ایثارگران) فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت آن غیرقانونی است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۵    
رئیس بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: موفق شدیم مجموعه اتصال دسترسی پایش خوردگی یا همان Access fitting & Coupon holder را برای نخستین بار با همکاری بخش خصوصی بومی سازی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۵    
بانک ملی ایران در دولت یازدهم و دوازدهم با هدف کمک به ازدواج جوانان، بیش از یک میلیون و 388 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۵    
ترک ها در اقتصاد چین پس از شوک کاهش صادرات چین در ماه دسامبر عمیق تر شد که این امر به دلیل وحشت از کندشدن اقتصاد جهان و کاهش سود شرکت ها، سهام آسیایی و آمریکایی را به زیر کشید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۰    
طبق آخرین بخشنامه گمرک، استعلام درباره چگونگی تخصیص ارز استفاده شده بابت تولید کالای صادراتی در زمان واردات کالای صادرات برگشتی طبق اعلام گمرک منتفی شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۰    
نایب رییس کمیسیون تلفیق گفت: اعضای کمیسیون تلفیق، وزارت نفت را مکلف کردند ماهانه حداقل دو میلیون بشکه نفت خام سبک ایران ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۰    
تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که علی رغم آنکه فشارهای تورمی در سال 2019 وجود نخواهد داشت ولی طلا می تواند در بازارهای بین المللی بدرخشد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۵    
دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، درباره دورنمای دستیابی به توازن بازار نفت در سال 2019 میلادی ابراز خوش بینی کرد، اما گفت احتمال اختلال رشد اقتصادی در واردکنندگان عمده نفت در آسیا ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۵    
ظرفیت تولید تی بی آر در بارز در حال حاضر تنها 350 هزار حلقه در سال بوده و در آینده ای نزدیک به دو برابر افزایش خواهد یافت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۵    
انتشار داده هایی درباره کاهش صادرات و واردات در چین که بزرگ ترین واردکننده نفت در جهان است، سبب شد قیمت شاخص نفت خام برنت در معاملات امروز به کمتر از 60 دلار سقوط کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۵    
شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی به ترتیب در این دوره 453 هزار و 665 تن و 69 هزار و 282 تن کنسانتره تولید کردند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۰    
افزایش نرخ های در حدود 5 تا 10 درصدی محصولات اصلی شرکت در سال 1397 در مقایسه با سال مالی گذشته، نشان از عدم رشد نرخ های این شرکت مطابق با تورم های موجود در سال جاری و شرایط نامطلوب این شرکت در سال ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۰    
عملکرد عملیاتی شرکت افت سنگینی را نسبت به سال گذشته داشته است، به طوری که سود ناخالص شرکت در سال مالی منتهی به پایان شهریور 1397 به 32.7 میلیارد ریال رسیده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۰    
تازه ترین مصوبات جلسه اخیر کمیته تخصصی فقهی بورس از زبان دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار تشریح شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۰    
متأسفانه دولت ها نیمی از سال را برای خرید و پرداخت هزینه گندم از دست می دهند و ورود بورس کالا می تواند بخشی از این زمان و هزینه را از دوش دولت برداشته و به بخش خصوصی منتقل کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۵    
هدف از اجرای افزایش سرمایه این شرکت، افزایش ظرفیت و توسعه زیرساخت های مخابراتی و فنی و افزایش دستگاه های کارتخوان و متعاقبا سود خالص و کاهش استفاده از تسهیلات بانکی عنوان شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۵    
پس از اعمال تحریم ها مشکلات مختلفی در خصوص تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح های پتروشیمی ایجاد شده زیرا سرمایه گذاران خارجی تمایلی به سرمایه گذاری در ایران نخواهند داشت اما در مقابل وزرات ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۵    
اگر احداث 400 هزار واحد مسکونی جدید در کشور مطابق برنامه انجام شود، تقاضای سالانه سیمان در کشور حدود 3 تا 4 میلیون تن افزایش خواهد داشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۰    
شکر به عنوان یکی از کالاهای استراتژیک همواره مورد توجه و حمایت دولت بوده است. واردات شکر همواره محل مناقشه و بحث بوده است. آمارها نشان از کاهش واردات این کالا دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۰    
عملکرد مالی این شرکت در دوره 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال جاری، منجر به تحقق سود خالص 354 میلیارد و 557 میلیون ریالی شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۰    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت برای سال 98 بالغ بر 21 میلیارد دلار درآمد خالص ارزی پیش بینی کرده است که 14 میلیارد دلار آن را به کالاهای اساسی اختصاص می دهد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در لایحه بودجه سال 98 نظام کلی پرداخت یارانه ها محفوظ است و اختیار یارانه ها به استان ها داده نشده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۵    
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1397/06/31 شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران- کیش برگزار و تصمیم گیری شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: پالایشگاه پارس جنوبی به عنوان مرزی ترین فاز گازی ایران و مشترک با کشور قطر باید سریع تر از فازهای دیگر توسعه یافته و کارهای مرتبط با حفاری آن انجام شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت:باید برای افراد سرمایه گذار و خریدار واحدهای تولیدی دولتی سقف تعیین و مشخص شود که هر فرد تا چه میزانی امکان سرمایه گذاری دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۰    
شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در نحوه خدمات رسانی اپراتورها مشکلاتی پدید آید و برای انتقال آن نیازمند ارتباط گرفتن با کارشناسان باشید اما برای مکالمه و پیگیری چالش های فراوانی پیش روی شما باشد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۵    
شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در گزارش 6 ماهه 97 مبلغ 159 ریال سود برای هر سهم محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد رشد داشته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۵    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: به صورت کلی در بخش کشاورزی کشور شاهد افزایش بودجه نیستیم و امروز کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تصویب شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۵    
آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت بانک حکمت ایرانیان منتشر شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
قطعیت افزایش سرمایه بانک ها در سال جاری از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، رشد مجدد سهم های بانکی را کلید خواهد زد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
در صورت حمایت بیشتر دولت از صادرات، صادرات این صنعت به 1.5 میلیون دلار خواهد رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1397/06/31 شرکت ماشین سازی اراک مصوب شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۵    
در سال های اخیر عرضه محصولات فولادی به صورت خرد انجام می شد و به همین دلیل مصرف کنندگان نمی توانستند فولاد را از طریق بورس کالا تهیه کنند اما در حال حاضر این روند اصلاح شده و اشخاص حقیقی و حقوقی می ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۶    
بانک ایران زمین در نظر دارد در خصوص تهیه و تآمین 480.000 قطعه کارت بانکی از طریق مناقصه عمومی اقدام نماید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۱    
رئیس اتاق ایران و ایتالیا درباره برگزاری سومین جشن امین الضرب که در هفته گذشته برگزار شد، گفت: برگزاری مراسم هایی از این دست که از فعالان عرصه تولید و تجارت و زحمات آن ها تجلیل و تقدیر می کند یک ایده ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۰    
یکی از صنایع پربازده، صنعت دارو است که چندان در تیررس تحریم ها قرار نمی گیرد و از حاشیه سود بالایی برخوردار است ...