سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۹:۴۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 5 شهریور 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 شهریور 1397 سینما پرس 2 شهریور 1397 سینما پرس 3 شهریور 1397 سینما پرس 4 شهریور 1397 سینما پرس 5 شهریور 1397 سینما پرس 6 شهریور 1397 سینما پرس 7 شهریور 1397 سینما پرس 8 شهریور 1397 سینما پرس 9 شهریور 1397 سینما پرس 10 شهریور 1397 سینما پرس 11 شهریور 1397 سینما پرس 12 شهریور 1397 سینما پرس 13 شهریور 1397 سینما پرس 14 شهریور 1397 سینما پرس 15 شهریور 1397 سینما پرس 16 شهریور 1397 سینما پرس 17 شهریور 1397 سینما پرس 18 شهریور 1397 سینما پرس 19 شهریور 1397 سینما پرس 20 شهریور 1397 سینما پرس 21 شهریور 1397 سینما پرس 22 شهریور 1397 سینما پرس 23 شهریور 1397 سینما پرس 24 شهریور 1397 سینما پرس 25 شهریور 1397 سینما پرس 26 شهریور 1397 سینما پرس 27 شهریور 1397 سینما پرس 30 شهریور 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۴۴    
جام جم: تعدادی از متخصصان فرهنگ و ارتباطات که دور هم جمع شده بودند، صحبت هایی هم درباره درآمد میلیونی سلبریتی ها از صفحات اجتماعی شان کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۴    
جوان آنلاین: به طور قطع در دو کشور توانایی و ظرفیت های زیادی در زمینه هنر سینما و تلویزیون وجود دارد که در کنار هم می توانند نقاط ضعف همدیگر را بپوشانند و رخدادهای فرهنگی و هنری بزرگی رقم بزنند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۴    
سینماپرس: نویسنده کودک و نوجوان معتقد است نوجوانان علاقه مند به داستان نویسی باید ریاضی خود را تقویت کنند چرا که چارچوب داستان ناخود آگاه با فرمول های ریاضی رابطه دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۴    
سینماپرس: به مناسبت عید سعید غدیر خم، برنامه پویه با شعار غدیری شویم، از 5 تا 15 شهریور ماه از شبکه تخصصی کودکان پخش خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۳:۰۰    
سینماپرس: کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین گرامی داشت عید سعید غدیر خم را برپا می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۰    
سینماپرس: نمایش اتحاد ملی و ارزش های میهنی در سینما، یکی از راه های تقویت حس انسجام ملی است؛ حسی که شاید کمتر در آثار سینمایی بتوان اثری از آن دید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۰    
سینماپرس: سیدامیر سیدزاده تهیه کننده سینما و تلویزیون خبر از حضور غیرقانونی فیلمش در جشنواره تولیدات نمایشی مراکز استان های صدا و سیما در شهرکرد داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۲۰    
سینماپرس: رئیس رسانه ملی در نشست هم اندیشی با هنرمندان ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت آغاز نهضت فیلمنامه نویسی در کشور بیان کرد ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری فارس: میرزاجواد اولین شهید عکاسی است. ترکیبِ شهید عکاسی برای مخاطبی که با سلفی گرفتن انیس است، شاید عجیب به نظر برسد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری فارس: طرح ملی حفظ قرآن کریم امسال با مشارکت نهادهای مختلف و بامحوریت حفظ جزء 30 قرآن آغاز شد و در این زمینه رادیو قرآن با برنامه ریزی خوب 8 شبکه رادیویی دیگر را به خدمت طرح درآورد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۵    
سینماپرس: تیم تولید انیمیشن سینمایی لوپتو با راه اندازی کمپین #فرشته_باش بخشی از لوازم التحریرِ دانش آموزانی که در مدارس مناطق محروم تهران تحصیل می کنند را تامین می کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۰    
سینماپرس: در دوره پنجم جایزه هنری غدیر از هنرمندانی که در حوزه زنده نگه داشتن عنوان غدیر و ترویج نگاه و سیره امیرالمومنین علی (ع) شاخص و مطرح هستند، تجلیل به عمل خواهد آمد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۰    
سینماپرس:فیلم سینمایی آسیایی های خرپول که دومین هفته اکران خود را پشت سر می گذارد، موفق شد به صدرنشینی خود در باکس آفیس ایالات متحده ادامه دهد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۲۰    
سینماپرس: در فرهنگسرای نیاوران تهران در هفته دوم شهریورماه میزبان کنسرت پژوهشی موسیقی ایرانی با پژوهشگری و اجرای آیدین نورمحمدی خواهد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۵    
سینماپرس: کنسرت-نمایش بگو کجایی در ادامه همکاری های مشترک سالار عقیلی و مهیار علیزاده از هفته دوم شهریورماه در تهران رویال هال به روی صحنه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۵    
سینماپرس: آیین نکوداشت قاسم رفعتی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی یکشنبه شب چهارم شهریور ماه در تالار وحدت تهران برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۵    
سینماپرس: مصطفی جمشیدی گفت: چرا کتابی مثل قهوه سرد آقای نویسنده که من واقعاً آن را بد می دانم به چاپ 54 رسیده است درحالی که هویت ادبی ندارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۵    
سینماپرس: شهرام ناظری و هوشنگ کامکار طی یک نشست رسانه ای ضمن ارایه گزارشی از کنسرت سال گذشته خود به نفع زلزله زدگان کرمانشاه، اعلام کردند درآمد آن کنسرت خرج ساخت مدرسه می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۱    
سینماپرس: بیست و نهمین جشنواره تئاتر کردستان با معرفی اجراهای برتر و تأکید داوران بر تقویت زیرساخت های هنری در قروه به کار خود پایان داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۵    
سینماپرس: هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی عصر روز گذشته با اعضای هیات مدیره انجمن عکاسان ایران و انجمن تصویرگران ایران دیدار و گفتگو کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۵    
سینماپرس: 15 فیلم سینمایی کودک و نوجوان توسط شورای تخصصی فیلمنامه کودک و نوجوان حد فاصل یکسال گذشته از جشنواره سی ام تا جشنواره سی و یکم فیلم کودک و نوجوان مورد حمایت قرار گرفتند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۵    
سینماپرس: در راستای سیاست شفاف سازی وزارت ارشاد، عملکرد حمایتی سازمان سینمایی از جشنواره یاس و ستاد صیانت به تفکیک از سال 1390 تا 1396 منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۵    
سینماپرس: برنامه های بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی با حضور خبرنگاران رسانه ها از سوی رئیس و دبیر هنری این رویداد تشریح شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۵    
سینماپرس: هادی آفریده کارگردان مستند باشگاه حیوانات در نشست نقد و بررسی فیلم خود بیان کرد که هدفش این بود که بفهمد چرا جامعه ایران از زندگی در کنار حیوانات اهلی به تجمل گرایی و نگهداری از حیوانات ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۵    
سینماپرس: رضاداد با تاکید بر ایجاد نشاط اجتماعی به دنبال نمایش همزمان فیلم ها در 32 استان کشور بیان کرد ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۵    
سینماپرس: انیمیشن در تیررس ساخته مرضیه خیرخواه به جشنواره Southampton International Film Festival انگلیس و پنجمین دوره جشنواره سماوا کشور عراق راه یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۰    
سینماپرس: علی ملاقلی پور بیان کرد که تدوین مستند بلند سینمایی راه طی شده تمام شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۵    
سینماپرس: جلسه نقد و بررسی مستند نفوذی با حضور جواد موگویی نویسنده و کارگردان این مستند، عباس سلیمی نمین و محمدمهدی شیخ صراف، عصر یکشنبه 4 شهریور ماه در برنامه سینماروایت برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۵    
سینماپرس: مراسم رونمایی از مستند ستاره ناهید با تجلیل از ناهید امیریان دوبلور پیشکسوت، شنبه دهم شهریورماه در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۵    
سینماپرس: علی عطشانی تهیه کنندگی جدیدترین فیلم یکی از کارگردانان سینمای انگلستان در هالیوود را با عنوان 2nd Born بر عهده گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۵    
سینماپرس: کارگاه از ایده تا فیلمنامه در 4 جلسه (از تاریخ 11 تا 13 شهریور) در دومین المپیاد فیلمسازی و در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۰    
سینماپرس: مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم سلامت فردا سه شنبه 6 شهریورماه با اجرای محمد سلوکی و با حضور وزیر بهداشت در تالار وحدت برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۰    
سینماپرس: 13 گروه نمایشی با اجرای نمایشنامه های نویسندگان مختلف نظیر بهرام بیضایی، علیرضا نادری و برتولد برشت در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران با هم رقابت می کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۵    
سینماپرس: مجید مسچی اظهارکرد: موسسه سینماشهر آمادگی کامل برای بازسازی سینماهای قدیمی و حمایت از ساخت سالن های جدید سینما را دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۵    
سینماپرس: معاون هنری وزارت ارشاد بیان کرد که چند طرح برای گسترش نمایش عروسکی در دیگر شهرها در دست اجرا است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۵    
سینماپرس: تصویربرداری فیلم کوتاه این و آن به کارگردانی مهدیه محمدی پایان یافت و هم اکنون مراحل فنی خود را سپری می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۰    
سینماپرس: مردم کشور آمریکا نسبت به ژن های خوب خوشبین نیستند، اما دولت این کشور بیشترین هزینه را صرف ساختن ژن های خوب می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۵    
سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم های داش آکل ساخته محمدرضا عرب و آخرین بار کی سحر را دیدی ساخته فرزاد موتمن از چهارشنبه 7 شهریور ماه خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۵    
سینماپرس: 5 فیلم کوتاه به نمایندگی از ایران در بخش مسابقه جشنواره فیلم های مستقل MOSTRA LIVRE برزیل حضور دارند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۰    
سینماپرس: مراسم اختتامیه نخستین دوره مدرسه تابستانی با محوریت فیلمسازی توریستی فردا 6 شهریور در مدرسه ملی سینمای ایران برگزار خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۵    
سینماپرس: پنل فیلم دایره مینا با موضوع انتقال خون در بخش آثار کلاسیک جشنواره فیلم سلامت با حضور داریوش مهرجویی برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۰    
سینماپرس: کاوه ایمانی تدوین گر سینما در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۵    
سینماپرس: در حالی که فیلمبرداری سریال حکایتهای کمال در شهرک غزالی ادامه دارد، چند بازیگر دیگر به این پروژه اضافه شده اند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۰    
سینماپرس: جشنواره فیلم سلامت در حالی سومین دوره برگزاری خود را پشت سر می گذارد که اهداف و دستاوردهای آن جدی تر از قبل در هاله ای از ابهام قرار دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۵    
سینماپرس: مسابقه فیلمنامه نویسی چهل سال چهل فیلم در بخش های سینمایی ، کوتاه داستانی و پویانمایی وارد مرحله داوری شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۰    
سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینما در رابطه با نفوذ فرهنگی به خصوص در سینمای کشور و وادادگی مدیران در قبال این اتفاق گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۰    
سینماپرس: چندی پیش مصاحبه ای با سهیل موفق به عنوان یکی از سینماگران حوزه کودک منتشر شد که این مصاحبه در اقدامی عجیب در گفتگوی این فیلمساز با ستاد خبری جشنواره فیلم کودک و نوجوان تکذیب شد!
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۰    
سینماپرس: آرش معیریان کارگردان سینما در آستانه برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با انتقاد از شرایط بحرانی سینمای کودک در کشور گفت ...