سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۱:۳۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 24 شهریور 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 شهریور 1397 سینما پرس 2 شهریور 1397 سینما پرس 3 شهریور 1397 سینما پرس 4 شهریور 1397 سینما پرس 5 شهریور 1397 سینما پرس 6 شهریور 1397 سینما پرس 7 شهریور 1397 سینما پرس 8 شهریور 1397 سینما پرس 9 شهریور 1397 سینما پرس 10 شهریور 1397 سینما پرس 11 شهریور 1397 سینما پرس 12 شهریور 1397 سینما پرس 13 شهریور 1397 سینما پرس 14 شهریور 1397 سینما پرس 15 شهریور 1397 سینما پرس 16 شهریور 1397 سینما پرس 17 شهریور 1397 سینما پرس 18 شهریور 1397 سینما پرس 19 شهریور 1397 سینما پرس 20 شهریور 1397 سینما پرس 21 شهریور 1397 سینما پرس 22 شهریور 1397 سینما پرس 23 شهریور 1397 سینما پرس 24 شهریور 1397 سینما پرس 25 شهریور 1397 سینما پرس 26 شهریور 1397 سینما پرس 27 شهریور 1397 سینما پرس 30 شهریور 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۱۴    
سینماپرس: کوروش زارعی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از برگزاری چهارفصل تئاتر ایران در این مرکز خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۶    
سینماپرس: هیئت انتخاب فیلم و بنیاد فارابی برای رقابت در رشته بهترین فیلم خارجی زبان اسکار با معرفی فیلم بدون تاریخ ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۵    
سینماپرس: معاون امور استان های صداوسیما یادداشتی را درباره روزگار هیئت های مذهبی و مجالس عزاداری در صفحه مجازی خود، منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۲۲    
سینماپرس: مراسم ختم حسین عرفانی دوبلور پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۱۲    
سینماپرس: برنامه آپاراتچی روز یکشنبه 25 شهریور به معرفی و مرور فیلم سینمایی ملک سلیمان ساخته شهریار بحرانی اختصاص دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۷    
سینماپرس: پیش تولید فیلم کوتاه خانم و آقای فلانی به کارگردانی شیرین قره داغی در تهران آغاز شد. شیرین قره داغی قصد دارد سه گانه ای براساس زندگی پدربزرگ و مادربزرگش بسازد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۷    
سینماپرس: فرزند جمشید مشایخی بیان کرد که پدرش این روزها هنوز ضعف جسمانی دارد و همچنان در حال استراحت است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۰۲    
سینماپرس: برنامه این هفته کانون فیلم سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش عمومی فیلم های مستند لوتوس ، در دامان سرخ کوه و آن دو اختصاص دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۷    
باشگاه خبرنگاران جوان: تلویزیون به دلیل پرداخت نشدن دستمزد عوامل دیوار به دیوار 2 ، از تهیه کننده این مجموعه شکایت کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۷    
خبرگزاری فارس: با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) پرچم های عزای حسینی سردر تماشاخانه ها آویخته شده است و نمایش های محیطی و صحنه ا ی با این زمینه اجرا می روند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری فارس: نویسنده سریال دلدادگان گفت: این اثر در فصل دوم به این دلیل جذاب می شود که رازهای فصل او در آن افشا می شود و مخاطب به نکات بسیاری پی می برد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۵    
سینماپرس: بنیاد سینمایی فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تولید 4 اثر سینمایی مشترک و نگارش 4 فیلمنامه سینمای کودک و نوجوان به تفاهم رسیدند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۵    
سینماپرس: فیلم سینمایی تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی در برنامه سینما پاتوق حوزه هنری اکران شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۰    
سینماپرس: پیکر سعید کنگرانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برخلاف رویه مرسوم برای تشییع پیکر هنرمندان از تالار وحدت یا خانه سینما روز دوشنبه 26 شهریور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۰    
سینماپرس: برنامه تاریخ و سینما با حضور خسرو معتضد به عنوان مجری کارشناس به زودی از آی فیلم فارسی روی آنتن می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۰    
تسنیم: کارگردان کیمیا و آنام با اشاره به آغاز سریال جدید خود، گفت: گاندو یک سریال ضدجاسوسی است که بازیگران صاحب نامی در آن حضور دارند و برای ادامه تصویربرداری به استانبول می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۱    
سینماپرس: فیلم کوتاه آسمان آبی، زمین پاک ساخته مهیار ماندگار در پنجمین جشنواره دانشجویی Contact ترکیه به نمایش در می آید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۶    
سینماپرس: هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه (سینما آینده) از اواخر پاییز برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۱    
سینماپرس: مراسم نقد کتاب سینمای عباس کیارستمی نوشته آلبرتو النا با حضور مترجمان و ناشر کتاب و یک کارگردان و منتقد سینما بیست و یکم شهریورماه در خانه سینما برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۶    
سینماپرس: مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی nر جمع مسئولان پایگاه های بسیج ادارات و موسسات تابعه وزارت ارشاد گفت: نسل برآمده از انقلاب ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۰    
سینماپرس: فیلم سینمایی موج اف ام، ردیف 48 به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده که در سکوت خبری ساخته شده، مراحل فنی را سپری می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۰    
سینماپرس: فیلم های کوتاه تاریکی ساخته سعید جعفریان و آریو والیبال ساخته محمد بخشی در سیزدهمین جشنواره فیلم باتومی به نمایش در می آیند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۰    
سینماپرس: این روزها در کنار همه انتقاداتی که به محتوا و برنامه های صداوسیما وارد می شود بیش از هر چیز نپرداختن درست و اصولی به مباحث معنوی و اعتقادی جذاب و تأثیرگذار نکته دیگری است که رسانه ملی هیچ ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۰    
سینماپرس: پرسش مهم از آقای پارسایی این است که بینوایان با کدامین ضرورت فرهنگی ایران همخوانی دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۰    
سینماپرس: لوگوی سریال 27 قسمتی مینو به کارگردانی امیرمهدی پور وزیری با طرحی از خانه طراحان انقلاب اسلامی رونمایی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۰    
سینماپرس: آیین نکوداشت داریوش ارجمند و رونمایی از فیلمنامه شنیدم گوسفندی را بزرگی ... روز گذشته در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۸    
سینماپرس: نمایش سنگ ها برای آنتیگون به کارگردانی علی پازکی از ابتدای مهرماه در پردیس تئاتر شهرزادروی صحنه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۷    
سینماپرس: در راستای توسعه دولت الکترونیک کارگاه آموزشی دو روزه میز خدمت الکترونیک جهت آشنایی و ارتقای سطح کارشناسان سینمایی استان ها در سالن کنفرانس وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۲    
سینماپرس: برنامه نادینا که محتوای آن اختصاص به ماه محرم و عاشورا دارد، از سری برنامه های گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر به صورت تولیدی روی آنتن می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۲    
سینماپرس: مؤسسه پارسیان از زمان آغاز به کارش تا به امروز در چند پروژه سرمایه گذاری و مشارکت داشته است. از جمله مهم ترین آن ها فیلم سینمایی اکسیدان ، سریال گلشیفته و همین مجموعه ممنوعه است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۷    
سینماپرس: انیمیشن کوتاه تماشاچی ساخته شیدا کاشی به فستیوال فیلم کوتاه الکاف 2018 راه یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۷    
سینماپرس: داریوش یاری کارگردان سینما و تلویزیون همزمان با آغاز با ماه محرم در رابطه با انفعال سینما و تلویزیون در حوزه تولید آثار تاریخی و مذهبی گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۲    
سینماپرس: بعد از گذشت دو سال از دوران مدیریت نابخردانه حجت الله ایوبی بر سینمای کشور، سناریوهای تخریبی اجرا شده توسط سازمان سینمایی که برای پنهان سازی ضعف های اجرایی خود بوده یکی پس از دیگری مشهود می ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۲    
سینماپرس: فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی در انتظار صدور پروانه نمایش است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۱    
سینماپرس: 26 نمایش صحنه ای و خیابانی منتخب برای هشتمین سال برگزاری تئاتر صاحبدلان در سراسر کشور روی صحنه می روند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۱    
سینماپرس: آخرین مهلت دریافت آثار نمایشی در شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت 27 شهریور و مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره 31 شهریور ماه اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۶    
سینماپرس: فراخوان نخستین دوره جشنواره اکبر رادی توسط موسسه فرهنگی - هنری استاد اکبر رادی انتشار یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۱    
سینماپرس: فیلم سینمایی ماهورا به کارگردانی حمید زرگرنژاد از چهارم مهر در سرگروه سینما استقلال اکران خود را آغاز خواهد کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۱    
سینماپرس: در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، تمامی سینماهای کشور از روز سه شنبه 27 شهریور ساعت 17 تا شنبه 31 شهریور ماه تعطیل است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۱    
سینماپرس:سریال ممنوعه که اخیرا از رسانه های تعاملی پخش شده است، مثل سایر سریال های عرضه شده در این حوزه، طول و عرض فرهنگ عامه را به صورت حباب گونه افزایش می دهد ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۶    
سینماپرس: تهیه کنندگان و مستندسازان برای شرکت در جشنواره سینماحقیقت تنها تا 31 شهریورماه فرصت دارند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۶    
سینماپرس: نظام لیبرال سرمایه داری و کمونیستی نمی تواند تفسیر درستی از انسان و کمالات واقعی او ارائه دهد، مشکلات اخلاقی موجود در درون این نظام، از بازی بقا اقتصادی منتج می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۶    
سینماپرس: سوگ حسین(ع) عنوان نمایش آیینی و مذهبی است که از دهه دوم ماه محرم در قالب چند تعزیه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.