سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۳:۱۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 20 شهریور 1397 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 29 اسفند 1396 سینما پرس 31 فروردین 1397 سینما پرس 31 اردیبهشت 1397 سینما پرس 30 خرداد 1397 سینما پرس 31 تیر 1397 سینما پرس 31 مرداد 1397 سینما پرس 30 مهر 1397 سینما پرس 30 آبان 1397 سینما پرس 30 آذر 1397 سینما پرس 30 دی 1397 سینما پرس 30 بهمن 1397 سینما پرس 29 اسفند 1397 سینما پرس 1 شهریور 1397 سینما پرس 2 شهریور 1397 سینما پرس 3 شهریور 1397 سینما پرس 4 شهریور 1397 سینما پرس 5 شهریور 1397 سینما پرس 6 شهریور 1397 سینما پرس 7 شهریور 1397 سینما پرس 8 شهریور 1397 سینما پرس 9 شهریور 1397 سینما پرس 10 شهریور 1397 سینما پرس 11 شهریور 1397 سینما پرس 12 شهریور 1397 سینما پرس 13 شهریور 1397 سینما پرس 14 شهریور 1397 سینما پرس 15 شهریور 1397 سینما پرس 16 شهریور 1397 سینما پرس 17 شهریور 1397 سینما پرس 18 شهریور 1397 سینما پرس 19 شهریور 1397 سینما پرس 20 شهریور 1397 سینما پرس 21 شهریور 1397 سینما پرس 22 شهریور 1397 سینما پرس 23 شهریور 1397 سینما پرس 24 شهریور 1397 سینما پرس 25 شهریور 1397 سینما پرس 26 شهریور 1397 سینما پرس 27 شهریور 1397 سینما پرس 30 شهریور 1397 سینما پرس 31 شهریور 1397 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۵    
سینماپرس: بهروز شعیبی، بازیگر و کارگردان سینما از جمله گزینه های کارگردانی مجموعه شبکه نمایش خانگی فیروزه به تهیه کنندگی مهران برومند است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۹    
سینماپرس: حسین عرفانی دوبلور پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما، امروز 21 شهریور ماه در بیمارستان از دنیا رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۹    
سینماپرس: رییس بیست ویکمین جشنواره قصه گویی کانون از تمدید مهلت زمان ارسال آثار به دبیرخانه تا نیمه ی اول مهر ماه خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۹    
سینماپرس: برنامه تهران من از رادیو تهران در ماه محرم با بخش هایی ویژه همچون پویش نذر فرهنگی، سکانس محرم و عاشورا شناسی همراه عزاداران حسینی است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۰    
سینماپرس: موزه فلسطین تا اول مهرماه میزبان نمایشگاه خوشنویسی و نقاشیخط روضه هنر می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۰    
سینماپرس: امروز بنیاد فرهنگی روایت فتح میزبان برگزاری نشست سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیأت بود که در آن مسعود نجابتی دبیر علمی و عضو هیأت داوران بخش پوستر و رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۵    
سینماپرس: فیلم سینمایی سوبیبور که درامی درباره جنگ جهانی دوم است به عنوان نماینده کشور روسیه برای حضور در بخش خارجی زبان اسکار نودویکم انتخاب شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۵    
سینماپرس: ایران دَرودی هنرمند نقاش در برنامه شوکران در پاسخ به این پرسش که آیا هنر در حال سقوط آزاد است، گفت: به نظر من بدتر است و علت اصلی آن هم حراج های هنری دنیا هستند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری مهر: ساسان فلاح فر طلبه فیلمساز از آغاز تحقیقات برای ساخت مستندی درباره شهدای فاطمیون خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۰    
سینماپرس: نمایش خانه پدری به کارگردانی نوید اصغری تا 26 شهریورماه در در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان روی صحنه می ماند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۰    
سینماپرس: گوهر خیراندیش گفت: چه می دانستم که نه تنها به وعده هایشان عمل نمی کنند، بلکه در کشورمان می توانیم کسانی را داشته باشیم که مال مردم بدزدند و از کشور خارج بشوند ولی هرگز نتوانیم آن ها را ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۰    
سینماپرس: مجموعه تلویزیونی مرگ خاموش به موضوع مافیای موادمخدر می پردازد و حدود دو هفته دیگر، گروه برای سکانس های پایانی فصل اول به خارج از کشور می روند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۰    
سینماپرس: علیرضا تابش در یادداشتی با اشاره به تلاقی 21 شهریور روز ملی سینما و ایام ماه محرم، عنوان کرد این مهم می تواند توشه آخرتی برای سینما و سینماگر متعهد ایرانی زند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۵    
سینماپرس: قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی از راه اندازی پایگاه اینترنتی سینما قصه به عنوان بانک داده و تنها مرجع اقتباس سینمای کودک و نوجوان در ایران با حمایت این بنیاد توسط بخش خصوصی خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۵    
سینماپرس: شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای 2 فیلم جنون(روح) و پاستاریونی مجوز نمایش صادر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۵    
سینماپرس: رادیو نمایش فردا (چهارشنبه 21 شهریور ماه) نمایش شب بارانی با محتوای پلیسی را برای علاقمندان پخش می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۳۵    
سینماپرس: این روزها تلویزیون کار جدی برای حوزه دینی و مذهبی ندارد و به بازپخش مختارنامه ، معصومیت از دست رفته و یوسف پیامبر دلخوش کرده اما حجت الاسلام موسوی مقدم خبر از ساخت سریالی درباره حادثه کربلا ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۵    
سینماپرس: مدیر سابق تئاتر شهر درباره نوبت فروشی در تئاتر شهر توضیح داد: این موضوع در زمان مدیریتم پیگیری و برخورد لازم با خاطیان انجام شده است ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۵    
سینماپرس: نمایش استیو جابز به کارگردانی مهران رنج بر و بازی فرزین محدث در 7 هفت نقش روانشناسانه، در آینده ای نزدیک روی صحنه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۰    
سینماپرس: مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: همایش تئاتر مردمی اربعین گفتمان فرهنگی و اجتماعی در ابعاد جهانی است ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۰    
سینماپرس: تعدادی از هنرمندان شناخته شده موسیقی به همراه تعدادی از مدیران هنری وزارت ارشاد، روز گذشته از موزه موسیقی صبا بازدید کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۵    
سینماپرس: صبا کمالی بازیگر تلویزیون و تئاتر گفت: تلویزیون به اولویت های جامعه نمی پرازد و مسایل مهم فرهنگی و اجتماعی را نادیده می گیرد و به این دلایل به شخصه علاقه ای به حضور در تلویزیون ندارم.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۵    
سینماپرس: دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت این جشنواره را یک رویداد مردمی خواند و گفت: باتوجه به کثرت برگزاری جشنواره های هنرهای تجسمی در کشور اگر اختیار با من بود اصلاً جشنواره برگزار نمی کردم ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۰    
سینماپرس: برنامه مغناطیس با اجرای کاظم احمدزاده از امشب 20 شهریورماه از شبکه یک سیما پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۵    
سینماپرس: فیلم هشت یار اوشن می خواهد بیانیه ای زنانه درباره اوضاع کنونی هالیوود و اثر بخشی جنبش ME_too صادر کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۵    
سینماپرس: آقای سیامک اطلسی یکی از بازیگران پیشکسوت تلویزیون وسینماست. این بازیگر شناخته شده در نقش های مختلفی حضور داشته که دیده شده است؛ یکی از آن ها بازی در نقش حصین بن نمیر در سریال مختارنامه است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۰    
سینماپرس: فصل جدید سلسله نشست های سوژه یابی مستند با موضوع بررسی نقش روشنفکران در نهضت مشروطه و پس از آن در سالن کنفرانس سلمان هراتی حوزه هنری برگزار خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۵    
سینماپرس: فیلم کوتاه فراموشی ساخته فاطمه محمدی تنها نماینده ایران در جشنواره بین المللی فیلم بوفالو است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۵    
سینماپرس: رادیو محرم طی مراسمی همزمان با آغاز ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان با حضور آیت الله مکارم شیرازی در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۰    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم مستند آبی به رنگ آسمان به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر رفیعی در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۰    
سینماپرس: اولین قسمت از برنامه اینترنتی کافه آپارات همزمان با روز ملی سینما پخش می شود و مهدی کرم پور میزبان علی نصیریان و منوچهر شاهسواری خواهد بود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۵    
سینماپرس: کیومرث پوراحمد برای جدیدترین اثر سینمایی خود با عنوان تیغ و ترمه به دنبال یک دختر جوان 26 یا 27 ساله است.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۰    
سینماپرس: روزشمار شب های محرم به همراه بررسی اسناد تاریخی مقتل خوانی امام حسین (ع ) در ایران در برنامه راویان رادیو فرهنگ بررسی می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۰    
سینماپرس: فیلم آهوی پیشونی سفید 2 به کارگردانی سیدجواد هاشمی از اواسط مهرماه در گروه سینمایی زندگی روی پرده می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۵    
سینماپرس: مجری تلویزیون گفت: محرم همه آدم ها را شبیه هم می کند. به نظرم این ایام باعث می شود همه یک حس مشترک داشته باشیم و فارغ از دلمشغولی های دنیا کمی به خود ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۰    
سینماپرس: مستند کوتاه 25 دقیقه ای بَرد ساخته حمید جعفری در 2 جشنواره جهانی رقابت می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۵    
سینماپرس: نازنین بیاتی، بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت: محرم، به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما آنرا هزینه خنداندن یتیمی کنید
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۵    
سینماپرس: سال ها است شاهد آن هستیم که فیلمسازان سینمای کودک دچار سطحی نگری عمیق در کلیت فیلم های شان شده اند؛ سطحی نگری خطرناکی که مرتباً به ابعاد آن افزوده می شود و امیدها را ناامید می کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۰    
سینماپرس: سعید الهی کارشناس حوزه سینما و تلویزیون عنوان کرد: تکرار سریال "مختارنامه" فارغ از جذابیت و یا درخواست های عمومی، ناشی از کم کاری رسانه ملی در تولید انواع آثار و مجموعه های تاریخی ...