پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۴۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 17 اسفند 1395 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 29 فروردین 1395 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1395 دیار میرزا 31 خرداد 1395 دیار میرزا 31 تیر 1395 دیار میرزا 31 مرداد 1395 دیار میرزا 31 شهریور 1395 دیار میرزا 30 مهر 1395 دیار میرزا 30 آبان 1395 دیار میرزا 30 آذر 1395 دیار میرزا 8 دی 1395 دیار میرزا 30 بهمن 1395 دیار میرزا 1 اسفند 1395 دیار میرزا 2 اسفند 1395 دیار میرزا 3 اسفند 1395 دیار میرزا 4 اسفند 1395 دیار میرزا 5 اسفند 1395 دیار میرزا 6 اسفند 1395 دیار میرزا 7 اسفند 1395 دیار میرزا 8 اسفند 1395 دیار میرزا 9 اسفند 1395 دیار میرزا 10 اسفند 1395 دیار میرزا 11 اسفند 1395 دیار میرزا 12 اسفند 1395 دیار میرزا 13 اسفند 1395 دیار میرزا 14 اسفند 1395 دیار میرزا 15 اسفند 1395 دیار میرزا 16 اسفند 1395 دیار میرزا 17 اسفند 1395 دیار میرزا 18 اسفند 1395 دیار میرزا 19 اسفند 1395 دیار میرزا 20 اسفند 1395 دیار میرزا 21 اسفند 1395 دیار میرزا 22 اسفند 1395 دیار میرزا 23 اسفند 1395 دیار میرزا 24 اسفند 1395 دیار میرزا 25 اسفند 1395 دیار میرزا 26 اسفند 1395 دیار میرزا 27 اسفند 1395 دیار میرزا 28 اسفند 1395 دیار میرزا 29 اسفند 1395 دیار میرزا 30 اسفند 1395 
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
مشاوران سلامت در پاسخ به پرسش شهروندان درباره پیشگیری از درد مچ دست، عوارض مصرف فست فودها در مادران باردار و ارتباط سر درد با بیماری های چشم توضیح دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
رئیس دانشکده معارف دانشگاه شیراز اعلام کرد: شیعه هراسی که توسط وهابیت و استکبار جهانی تبلیغ می شود، به خاطر نفهمیدن فلسفه توسل در شیعه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه با اشاره به تلاش دشمنان برای شبهه افکنی در جوامع اسلامی اعلام کرد: مبارزه با خرافه پرستی از رسالت های سازمان اوقاف است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۴    
رییس جمهوری وکالت را عرصه علم و استدلال و هنر دانست و با تاکید بر اینکه وکیل باید هم وزن قاضی استقلال داشته باشد، اظهارداشت: استقلال دستگاه قضا حق حکومت است و استقلال وکیل نیز حق مردم است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۳    
مجرد در نامه ای خطاب به آیت الله قربانی، توضیحاتی را در خصوص چگونگی ملبس شدن خود به لباس روحانیت داد
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۸    
انتخابات کاندیداهای شرکت توسعه و عمران تالش امروز سه شنبه با حضور انبوه شرکت کنندگان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۸    
تلویزیون طبق روال همه ساله سریال هایی ویژه نوروز تدارک دیده که ژانر بیشتر آنها طنز است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۳    
دومین جشنواره موسیقی معلولان گیلان با حضور 22 گروه تک خوان، تک نواز، گروه نواز و اجرای گروهی از روز یکشنبه 15 اسفند کار خود را آغاز کرده و روز دوشنبه 16 اسفند ماه با معرفی برگزیدگان این جشنواره به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۳    
نماینده فومن و شفت گفت: ما هرگز بر سر حقوق مردم باکسی مماشات نکرده ایم و با تضییع کنندگان حق مردم کنار نیامده ایم واساسا استعفای من به آن دلیل بود که در حق موکلینم عامل جفا نشوم.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۳    
با توجه به تغییرات صورت گرفته اگر اتفاق دیگری رخ ندهد اسدالله عباسی، محمدصادق حسنی و منوجهر جمالی سه عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای گیلان خواهند بود
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۸    
رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد که امروز مهم ترین وظیفه مجموعه روابط عمومی ها تلاش برای ارتقاء سرمایه اجتماعی و امید در جامعه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۳    
وزیر اطلاعات گفت: بستن دهان ها و شکستن قلم ها به بهانه توطئه با هویت انقلاب اسلامی ما منافات دارد لذا وزارت اطلاعات رسالت خود را در خفه کردن گلوله ها می داند نه خفه کردن گلو ها.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۳    
نشست شهردار رشت با معاون بازرسی وزارت امور خارجه و نماینده وزارت خارجه در استان گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: برای مستندسازی خاطرات خانواده شهدا برنامه ای تدارک داده ایم که از امسال اجرا می شود و در همین راستا با 150 خانواده شهدا مصاحبه صورت گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با مدیرعامل باشگاه نساجی دست به یقه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۳    
این همان کاری بود که رییس محترم دولت فعلی ، قبل از شروع به کار رسمی به آن اعتراض کرده بودند و دوستان ایشان با سر و صدای رسانه ای و تبلیغاتی مدعی شده بودند که دولت دهم در حال خالی کردن صندوق توسعه ملی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اجرایی شدن طرح سهام عدالت را گامی بزرگ در راستای گسترش مالکیت عمومی و توزیع عادلانه ثروت و درآمد به عنوان یکی از آرمان های اصلی جمهوری اسلامی ایران خواند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
علیزاده با اشاره به دستاوردهای دیپلماسی دولت تدبیر و امید در توسعه گردشگری گفت: با رفع ایران هراسی حضور گردشگران خارجی در گیلان 7 درصد رشد به لحاظ اقامت و تردد داشته است
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۳    
استاندار گیلان بیان داشت: در سال جاری 80 تا 85 درصد چای تولید شده استان گیلان به فروش رفته و موفقیت های خوبی در این بخش داشته ایم.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
وزیر نفت با بیان اینکه منابع ارزان قیمت در ارقام بزرگ را می توان از صندوق توسعه ی ملی جذب کرد افزود: تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به طرح های گردشگری گیلان ضروری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع زمین خواری، به عنوان یکی از مظاهر مفاسد اقتصادی است، گفت: جلوگیری از دست اندازی متخلفین به اراضی ملی و طبیعی، از دغدغه های مردم و نظام است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
عباسی با بیان اینکه در زمینه استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی در گیلان خلاء وجود دارد یادآور شد: گیلان در روزهای سفر جمعیتی 4 و 5 میلیونی را دارا است و تولید زباله افزایش پیدا میکند و قادر نیستیم این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، نشست توسعه گردشگری با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت و معین ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان در دولت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۳    
فرمانده ناوگان شمال کشور با بیان اینکه در سالهای اخیر با حرکات بسیار خوب بهره های راهبردی زیادی برای کشور به دست آمده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۳    
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل گیلان کم آبی نیست، یادآور شد: مشکل استان فاضلاب ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
زنگنه خاطرنشان کرد: با احداث صنعت پتروشیمی در گیلان بیش از 10هزار شغل ایجاد میشود و همچنین صنایع کوچک نیر فعال خواهد شد و قول خواهم داد گیلان رو به توسعه خواهد رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری 96 در 140 نقطه خارج از کشور برگزار می شود گفت: هنوز آمار دقیق شعب سراسر کشور اعلام نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
رونق چند روزه اقتصاد در سایه نابودی ساختاری به نام نظم و قانون تحمل می شود تا چرخ اقتصاد رونق بگیرد و حاصل آن برای جمعیت بومی جدای از پول، رنجش از مفهوم سفر و مسافرت است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی دولت در خصوص بهره برداری از تونل های منجیل در 26 اسفند، وضعیت مدیران دوتابعیتی و همچنین پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان ناجا سخن گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۳    
مرتضی عاطفی گفت: شهرداری منطقه دو رشت بدین مناسبت و با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و هم چنین بازآفرینی هویت محلات شهر رشت نسبت به توزیع 1500 اصله نهال میوه انار در محله چله خانه رشت اقدام نموده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
در حالی که حجت الله ایوبی دیروز تأکید کرده بود استعفا نکرده است امروز وزیر ارشاد در حکمی محمدمهدی حیدریان را به سمت معاون خود و رئیس سازمان سینمایی و سمعی، بصری منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
معاون خدمات شهری گفت: اولین مرکز آموزش محیط زیست شهری ایران در 19 اسفندماه در ساختمان رصدخانه افتتاح خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر در مملکت مشکلات عمده ای داریم، بحث معیشت و بیکاری دردهایی است که باید برای درمان آن اقدامی کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۳    
وزیر نفت و معین ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان در دولت با استقبال استاندار و جمعی از مدیران استانی در فرودگاه سردارجنگل رشت، وارد گیلان شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
بیوه 45 ساله ثروتمندی که پس از دوبار ازدواج و طلاق تصمیم داشت برای سومین بار با مرد جوانی ازدواج کند، به طور ابهام آمیزی ناپدید شد تا اینکه چند روز بعد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۸    
امیر سرتیپ پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش برای سخنرانی در یادواره شهدای صومعه سرا به گیلان سفر می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۸    
این بار پرنده ای کوچید که سالیان بلندی بر شاخسار درخت سبز انقلاب ، غزلخوانی و مثنوی خوانی می کرد.