یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۲۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 23 اسفند 1395 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 29 فروردین 1395 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1395 دیار میرزا 31 خرداد 1395 دیار میرزا 31 تیر 1395 دیار میرزا 31 مرداد 1395 دیار میرزا 31 شهریور 1395 دیار میرزا 30 مهر 1395 دیار میرزا 30 آبان 1395 دیار میرزا 30 آذر 1395 دیار میرزا 8 دی 1395 دیار میرزا 30 بهمن 1395 دیار میرزا 1 اسفند 1395 دیار میرزا 2 اسفند 1395 دیار میرزا 3 اسفند 1395 دیار میرزا 4 اسفند 1395 دیار میرزا 5 اسفند 1395 دیار میرزا 6 اسفند 1395 دیار میرزا 7 اسفند 1395 دیار میرزا 8 اسفند 1395 دیار میرزا 9 اسفند 1395 دیار میرزا 10 اسفند 1395 دیار میرزا 11 اسفند 1395 دیار میرزا 12 اسفند 1395 دیار میرزا 13 اسفند 1395 دیار میرزا 14 اسفند 1395 دیار میرزا 15 اسفند 1395 دیار میرزا 16 اسفند 1395 دیار میرزا 17 اسفند 1395 دیار میرزا 18 اسفند 1395 دیار میرزا 19 اسفند 1395 دیار میرزا 20 اسفند 1395 دیار میرزا 21 اسفند 1395 دیار میرزا 22 اسفند 1395 دیار میرزا 23 اسفند 1395 دیار میرزا 24 اسفند 1395 دیار میرزا 25 اسفند 1395 دیار میرزا 26 اسفند 1395 دیار میرزا 27 اسفند 1395 دیار میرزا 28 اسفند 1395 دیار میرزا 29 اسفند 1395 دیار میرزا 30 اسفند 1395 
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۰    
فریدون جیرانی در پی درگذشت علی معلم گفت: با رفتن او ما تنها شدیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
ترکش های حضور در جشنواره فیلم های ایرانی در ترکیه که با نام جشنواره فیلم عصر آنکارا معرفی شده بود به یکی از مجریان اصابت کرد تا او ممنوع التصویر شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۵    
مدیر طرح سالم سازی دریای سحرخیز در گفتگویی افزود: همزمان با هفته منابع طبیعی تعداد 1000 اصله درخت در نوار ساحلی طرح سالم سازی دریای سحرخیز لاهیجان کاشت شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۵    
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی امام(س) و مسعود سلطانی فرد وزیر ورزش و جوانان از برترین های اخلاق ورزش کشور در سال 95 تجلیل شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۰    
رییس جمهوری تلاش برای تقویت و اعتلای نظام اسلامی و مردم سالاری دینی و نیز توسعه و آبادانی ایران عزیز را وظیفه همگانی دانست و گفت: دولت یازدهم دستاوردهای شاخص و برجسته ای در حوزه های اقتصادی، سیاسی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۲    
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گیلان گفت: برخی از مجریان انتخابات گیلان دیگران را دعوت به قانون می کنند اما خود پایبند به آن نیستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۵    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به مسؤولان امنیتی گیلان و کشور درباره عملکرد اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان هشدار داده بود که این موضوع با واکنش احمدی پور مواجه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۲    
مهدوی تاریخ تالش را زبانزد همگان خواند و افزود: این مردم همواره پشتیبان هم و غیور بوده اند و شهدایی که تقدیم کرده اند نشان از سخت کوشی و شجاعت آنان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۵    
دومین مراسم سنتی و آیینی چهارشنبه سوری شهرستان تالش با عنوان کوله چارشمبه شو عصر امروز در ساحل رودخانه کرگانرود برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۱    
مومنی زاده با بیان اینکه نیازمند کارشناسی جهت افزایش مشارکت مردمی در انتخابات هستیم، گفت: با هر هنر و تدبیری که به ذهن می رسد مردم را تشویق کنید که در انتخابات آینده در شرکت کنندو اهمیت دهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۶    
سرهنگ جعفرزاده به تشکیل کمپین تحریم استفاده از مواد محترقه و ترقه برای احترام به شهدای آتش نشان پلاسکو اشاره کرد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۶    
300 راهدار گیلان مانور پاکسازی حریم محورهای شریانی استان را در راستای استقبال از مسافران نوروزی برگزار کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۱    
معاون استاندار گیلان تصریح کرد: ولی بدانید مجبور خواهد شد عمل کند و بعد از امضا برجام ما مبارزه جدیدی را با شکلی جدید آغاز کرده ایم.کشور ما قدرتمند تر شده و خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۶    
مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو رشت با اشاره به قرار گرفتن بخشی از بافت قدیمی در دل منطقه دو می گوید: منطقه دو شهرداری رشت به واسطه قرار گرفتن بازار قدیمی و پیاده راه فرهنگی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۱    
مرتضی شریفی مدیر شهرداری منطقه سه رشت ضمن تشریح برنامه های این شهرداری در نوروز 96 از برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات گیلان در بوستان ملت رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۱    
در شرایطی که دو تیم با نتیجه 1-1 به کار ادامه می دادند، در وقت بین دو نیمه درگیری هواداران با یکدیگر و متعاقب آن دخالت نیروی انتظامی شرایط بازی را از حالت عادی خارج کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۱    
ایوبی پس از اطمینان از صحت ماجرا، تصمیم به برکناری معاونش می گیرد؛ اما سرانجام با مقاومت مقامات ارشد وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی روبه رو و از ایوبی خواسته می شود به جای برکناری از رویه ارشادی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۶    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری پایانی سال 95 در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبر مبنی بر این که آیا موضوع مهمی در ابتدای شروع ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۱    
شهریاری گفت: آن چیزی که تا امروز مشخص شده است این است که علت وقوع این حریق غیرعمدی مشخص شده و معلوم شده است که این کارگران از هیتر برقی استفاده کرده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۱    
سرمربی سپیدرود رشت شفاف نبودن بدهکاری سپیدرود رشت را مشکل اصلی در واگذاری تیم به مالک جدید دانست و افزود: کسانی که منافعشان در تیم تأمین نمی شود سنگ اندازی می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
دقایقی قبل علی معلم مدیر مسئول و سردبیر نشریه دنیای تصویر و بنیان گذار جشن سینمایی تلویزیونی حافظ در سن 54 سالگی و در پی حمله قلبی، دار فانی را وداع گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۶    
از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف راه آهن تهران رفت و با یک گل به پیروزی رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۱    
استاندار گیلان تصریح کرد: با توجه به چهار بانده شدن مسیر منجیل رودبار ، بهره برداری از این محور تاثیر بسیاری در کاهش حجم ترافیک دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۶    
شهردار رشت در احکام جداگانه ای به استناد ماده 5 اساسنامه ابلاغی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای تشکیل سازمان های تابعه شهرداری رشت، اعضای شورای ده سازمان تابعه شهرداری را منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۶    
در طرح کلی، کاسب سیاسی و کاسب اقتصادی در دستگاه قدرت و حاکمیت، در یک معادله پویا و فعال جایگزین پذیر اند
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۶    
رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: فرمانداران وبخشداران آماده آغاز برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
کل جمعیت کشور در سال 1395 به 79 میلیون و 926 هزار و 270 رسید که نسبت به سال 1390 نزدیک به 4 میلیون و 776 هزار نفر افزایش یافته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۶    
فرمانده انتظامی گیلان به نزدیک شدن به ایام نوروز و خرید عیدانه مردم اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت با توجه به وضعیت ترافیکی و اجرای طرح های عمرانی مانند کلانشهرهای دیگر باید بتواند به شب کاری عادت کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
سایت دولت بهار نزدیک به احمدی نژاد نوشت که اسفندیار رحیم مشایی نامه ای خطاب به رئیس جمهور اصلاحات در خصوص مسایل روز نوشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۷    
مشاور فرهنگی رییس جمهور در واکنش به خبر احتمال کاندیداتوری حجت الاسلام رییسی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد که مصلحت نیست قاضی را درمعرض قضاوت عمومی قراردهیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۶    
در جدیدترین رده بندی کشورهای آسیا در فوتبال باشگاهی، ایران در رده هشتم قرار گرفته است. همین رنکینگ در آینده معیار AFC برای تعیین سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه عبور از چالش ها و مشکلات بزرگ پیش روی کشور جز با انسجام و حرکت تحت فرامین رهبر معظم انقلاب امکانپذیر نیست، گفت: ما برای گذر از این چالش ها به لحاظ عقلی، شرعی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
در حالی که 10 سال است دولت ها وعده می دهند کام اقشار کم درآمد جامعه را با سهام عدالت شیرین می کنند، اختلاف بین دولت و مجلس درباره سود این سهام تنها به اندازه مبلغ سه نان سنگک ختم می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
در این جلسه از زحمات حسن پور قدردانی و عماد صفری به عنوان رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان رودسر معرفی گردید.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۱    
استاندار گیلان گفت: 3 هزار و 200 متر از 11 کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت قزوین در آستانه عید نوروز و کاهش حجم ترافیک آماده بازگشایی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۶    
در اینجا 9 تکنیک را با شما در میان می گذاریم که خلاصه ای از برنامه ی مختص به کاهش اضطراب کودکان است و می توانید آنها را بلافاصله به کار بگیرید.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره دیدار بدون برنامه و ناهار روز آخر آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه وزیر بهداشت توضیحاتی داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
آب به عنوان مایع حیات شناخته می شود. آب بخش قابل توجهی از بدن انسان را نیز تشکیل می دهد و از این رو، ماده ای کلیدی برای ما محسوب می شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۱    
رئیس ستاد اجرائی انتخابات شهرستان رضوانشهر گفت: آنچه ما انتظار داریم توجه و اهمیت دادن به جایگاه انتخاب شونده و انتخاب کننده می باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۱    
نشست هماهنگی مسئولین ستاد تنظیم بازار با واحد های خدماتی، گردشگری و اصناف شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۱    
اتوبوس جدید تیم ملی فوتبال ایران پس از کش و قوس فراوان سرانجام پلاک شد. این اتوبوس اکنون آماده استفاده در اردوی پیش روی شاگردان کارلوس کی روش است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۶    
رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دستگاه قضایی بدون حاشیه سازی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می نماید و با پرهیز از هرنوع سیاسی کاری و جناح بندی تلاش می نمایند تا فضا و شرایط ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۱    
فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در دو محور مواصلاتی رشت قزوین و آستارا اردبیل از 26 تا 30 اسفند ماه جاری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۶    
معاون وزیر اقتصاد در پاسخ به این سؤال که به صورت میانگین مشمولان سهام عدالت چه میزان سود دریافت خواهند کرد، گفت: بعد از تیرماه 96 و برگزاری مجامع شرکت ها ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۶    
رفع چین و چروک و افتادگی پوست صورت