پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۲۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 24 اسفند 1395 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 29 فروردین 1395 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1395 دیار میرزا 31 خرداد 1395 دیار میرزا 31 تیر 1395 دیار میرزا 31 مرداد 1395 دیار میرزا 31 شهریور 1395 دیار میرزا 30 مهر 1395 دیار میرزا 30 آبان 1395 دیار میرزا 30 آذر 1395 دیار میرزا 8 دی 1395 دیار میرزا 30 بهمن 1395 دیار میرزا 1 اسفند 1395 دیار میرزا 2 اسفند 1395 دیار میرزا 3 اسفند 1395 دیار میرزا 4 اسفند 1395 دیار میرزا 5 اسفند 1395 دیار میرزا 6 اسفند 1395 دیار میرزا 7 اسفند 1395 دیار میرزا 8 اسفند 1395 دیار میرزا 9 اسفند 1395 دیار میرزا 10 اسفند 1395 دیار میرزا 11 اسفند 1395 دیار میرزا 12 اسفند 1395 دیار میرزا 13 اسفند 1395 دیار میرزا 14 اسفند 1395 دیار میرزا 15 اسفند 1395 دیار میرزا 16 اسفند 1395 دیار میرزا 17 اسفند 1395 دیار میرزا 18 اسفند 1395 دیار میرزا 19 اسفند 1395 دیار میرزا 20 اسفند 1395 دیار میرزا 21 اسفند 1395 دیار میرزا 22 اسفند 1395 دیار میرزا 23 اسفند 1395 دیار میرزا 24 اسفند 1395 دیار میرزا 25 اسفند 1395 دیار میرزا 26 اسفند 1395 دیار میرزا 27 اسفند 1395 دیار میرزا 28 اسفند 1395 دیار میرزا 29 اسفند 1395 دیار میرزا 30 اسفند 1395 
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با حضور در منطقه آزاد انزلی از پروژه های در دست احداث این منطقه بازدید کردند و در جریان آخرین روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۴    
عباس جدیدی ماجرای وساطتش برای آزادی امیر تتلو را روایت می کند و می گوید به او توصیه کرده آهنگی برای حضرت زهرا (س) بخواند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۴    
باید بیاموزیم که مقصر اول و آخر معضلات زیست محیطی خود ما هستیم و این ماییم که به منابع طبیعی خنجر می زنیم و این رفتارها در آخر یقه خودمان را خواهد گرفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در مرحله دوم سامان دهی سهام عدالت فراخوانی برای باز کردن حساب بانکی به مشمولین داده می شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: مهم نیست هرچیزی که به من بچسبانند اهمیتی ندارد. دیگر آنهایی که در این فوتبال هستند من را می شناسند. نمی توانم جانماز آب بکشم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۹    
ششمین کتاب دکتر فیاض زاهد با عنوان بررسی علل ظهور و گسترش زبان و ادبیات فارسی در عصر سامانی که بصورت مشترک با سرکار خانم کبری فخرآور به زیور طبع آراسته شده، توسط انتشارات فرهنگیان به بازار آمد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۴    
وی با بیان اینکه تاکنون”ساعت 22:10′′ 13 نفر بعلت سوختگی های ناشی از بی احتیاطی های چهارشنبه آخر سال به بیمارستان سوختگی ولایت مراجعه کردند، افزود: بیشترین آسیب وارده از ناحیه دست و صورت بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۴    
مردم رشت نیز با روشن کردن بالن های آرزو و فشفشه به نوعی چهارشنبه سوری را گرامی داشته و به پیشواز سال جدید رفته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۹    
براساس آخرین اطلاعات تاکنون 60 نفر در حوادث چهارشنبه آخرسال دچار مصدومیت شده اند و یک نوجوان 13 ساله در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۹    
فرماندار انزلی گفت: سلامت اداری مهمترین اصلی است که مردم از ما انتظار دارند و در چند اداره اصلا وضعیت خوب نیست و به گونه ای نشود که رییس اداره ای به خاطر عدم نظارت برعملکرد کارکنان خود زیر سوال برود.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۴    
همچنان که ساعات به سمت شب هنگام پیش می رود آمار تلفات چهارشنبه پایان سال افزایش می یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۴    
شهرداری منطقه یک رشت به مناسبت در پیش بودن بهار، با کاشت گل های فصلی و زیباسازی سیمای شهری به پیشواز نوروز رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با کسب 64.6 امتیاز به عنوان بیست و یکمین پایگاه خبری برتر کشور معرفی شد و همچنین برای دومین سال پیاپی برترین رسانه شمال کشور شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۹    
مرتضی عاطفی در این نشست با بیان اینکه یکی از کمبود هایی که در اسناد مرتبط با شهر وجود دارد اسناد تصویری هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
هیات فوتبال گیلان پس از مذاکرات متعدد با موسسه اعتباری کوثر ، نسبت به عقد قرارداد تیم فوتبال سپیدرود رشت با این موسسه همچون تیم های پرسپولیس ، استقلال و تراکتورسازی اقدام نمود.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۰    
فرمانده انتظامی آستارا از تیراندازی در محدوده تالاب استیل این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر به دلیل مجروح شدن در تیراندازی به بیمارستان آستارا منتقل شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۰    
سرهنگ حسین محمدپور گفت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون خاور در محور فومن به سراوان، راننده 35 ساله و سرنشین 30 ساله پراید به علت شدت جراحات وارده جان شان را از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
طرح مادران آسمانی در راستای تجلیل و تکریم مادران شهید به نیابت از فرزند شهیدشان، در ایام گرامیداشت روز مادر در استان گیلان به اجرا درآمد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
مسرور گفت: تلاش شبانه روزی صورت گرفته برای ساخت 2 پست اسکله مجتمع بندری کاسپین در راستای تحقق وعده داده شده به ریاست محترم جمهور در سفر سال گذشته ایشان به منطقه آزاد انزلی بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۰    
خسرو شجاع زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امروز 24 اسفندماه دار فانی را وداع گفت
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
آلمانی ها در حوزه انرژی های خورشیدی در گیلان 66 میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند.گیلان می تواند با گسترش همکاری ها به هاب تولید انرژی های خورشیدی در خاورمیانه و آسیای میانه تبدیل شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
طی اطلاعیه ای از سوی ستاد انتخابات گیلان شرایط پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در دفاتر پیشخوان دولت ، در بخشنامه ستاد انتخابات کشور اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۰    
شبکه پنج با 16 فیلم سینمایی در نوروز 96 با مخاطبان همراه می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به محمد محمودی شاه نشین رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی از عضویت در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بدون متقاضی بودن 120 هزار واحد مسکن مهر از برنامه ریزی برای واگذاری این واحدها به پیمانکاران و تبدیل آنها به خوابگاه دانشجویی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۰    
پیرو شکایت درخواست 30 نفر از نمایندگان مجلس از یوسفیان ملا رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه برای تشکیل هیات رسیدگی به تخلفات هیات رئیسه جهت بررسی حضور مطهری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۵    
رنگیدن با بیان اینکه توزیع میوه شب عید از 25 اسفندماه جاری تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، افزود: باتوجه به تعطیلات نوروزی این مراکز تقلیل پیدا می کنند و مراکز کشیک متعاقبا اعلام خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۰    
جشن استقبال از بهار 96 ویژه نوآموزان پیش دبستانی در انزلی برگزار شد
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۰    
به منظور وحدت رویه بیشتر بین نیروهای جوان انقلابی، اعضای شورای جوانان انقلابی شهر رشت با فراخوان 400 نفری انتخاب شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی دولت گفت: امروز مد شده هر چه گفته می شود از سوی برخی منتقدین یک “نه” روی آن می آید.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۵    
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان معرفی فتنه گران به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات در شوراهای شهر و روستا را بی احترامی و بی اعتنایی به مدیران خوب این استان دانست و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: طرح نوروزی پلیس و دستگاه های امدادی و خدماتی در جاده های کشور از فردا آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
سطوح دستمزدی و حق بیمه سال96 بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۵    
تسریع در روند انجام قطع درختان برای احداث تصفیه خانه مرکز دفن سراوان در این بازدید موردتاکید قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنگرود گفت: در آینده ای نزدیک اورژانس اجتماعی شهرستان لنگرود راه اندازی می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا با بیان اینکه تعدادی از بناهای تاریخی شهرستان نیاز به تأمین اعتبار برای مرمت و بازسازی دارند گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۵    
جدی ترین فرد برای تصدی گری این سمت که به نوعی گزینه اعتدال گرایان استان نیز به شمار می آید، کسی نیست جز هادی نوری عضو هیات علمی دانشگاه گیلان و یکی از اعضای حزب اعتدال و توسعه
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۵    
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی سخنران دیدار روز دوشنبه (23 اسفند) اعضای لیست امید نمایندگان مجلس با رئیس جمهور گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۰    
هم زمان با بازگشت دوباره احمدی نژاد و اطرافیانش به عرصه سیاست و فضای رسانه ای با مهدی خورشیدی، داماد او هم گفت وگویی شد.