چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 11 آذر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آذر 1399 دیار میرزا 2 آذر 1399 دیار میرزا 3 آذر 1399 دیار میرزا 4 آذر 1399 دیار میرزا 5 آذر 1399 دیار میرزا 6 آذر 1399 دیار میرزا 7 آذر 1399 دیار میرزا 8 آذر 1399 دیار میرزا 9 آذر 1399 دیار میرزا 10 آذر 1399 دیار میرزا 11 آذر 1399 دیار میرزا 12 آذر 1399 دیار میرزا 13 آذر 1399 دیار میرزا 14 آذر 1399 دیار میرزا 15 آذر 1399 دیار میرزا 16 آذر 1399 دیار میرزا 17 آذر 1399 دیار میرزا 18 آذر 1399 دیار میرزا 19 آذر 1399 دیار میرزا 20 آذر 1399 دیار میرزا 21 آذر 1399 دیار میرزا 22 آذر 1399 دیار میرزا 23 آذر 1399 دیار میرزا 24 آذر 1399 دیار میرزا 25 آذر 1399 دیار میرزا 26 آذر 1399 دیار میرزا 27 آذر 1399 دیار میرزا 28 آذر 1399 دیار میرزا 29 آذر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۴    
سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری 41 قمارباز در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۱    
به منظور ارزیابی اولیه بیماری کووید-19، درمان سرپایی، ارائه مشاوره و سایر خدمات، فهرست مراکز منتخب خدمات سرپایی 16 و 24ساعته در گیلان اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۱    
شهید میرزاکوچک یک اسطوره ملی ست و به جهانیان ثابت کرد که حتی اگر در برابر دشمن یکه و تنها باشید قوای آیه کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره تسلی بخش قلب ها می گردد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۰    
در سومین نشست مسئولان بسیج و بهداشت که به منظور هماهنگی، واکاوی چالش ها و همچنین راهکاری های لازم به جهت اجرای دقیق تر طرح شهید سلیمانی برگزار شد، طرفین بر تداوم همراهی هدفمند و اثربخش تأکید کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۸    
عصای مصور منبت کاری شده نهضت جنگل توسط مددجوی زندان لاکان رشت به موزه نهضت جنگل اهدا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۶    
گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد با انتقال قالب از شرکت خارجی به سایپا تولید مدل فیس لیفت محصول کوییک (کوییک.اس) اواخر آذرماه آغاز و این خودرو زمستان امسال وارد بازار کشور می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از رفع تصرف و آزاد سازی 350 هزار متر مربع از اراضی بستر 25 ساله رودخانه سفیدرود در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۱    
عموم ایرانیان می دانند که از بدو قیام و تشکیل جمعیت جنگل الی کنون، نخستین نظریه که قبل از هر چیز مطمح نظر و با خطی جلی و برجسته در سرلوحه مرام آنان منقش بوده، همانا رفاهیت حال عموم هموطنان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۷:۴۶    
دفتر آیت الله مصباح یزدی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در اطلاعیه ای، آخرین وضعیت سلامت وی را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۰:۰۶    
میرزا نه شرقی بود نه غربی او تنها خدا را بالای سرش می دید و رنج مردمانش روی زمین را و این شد که برای شهر وآب و خاکش تا پای جان ایستاد تا آسمانی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۶    
پس از اظهارات احمدی بیغش، جلسه علی ربیعی، سخنگوی دولت با حاشیه جالبی همراه شد که خبرگزاری برنا آن را روایت کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۱۱    
با حکم محمد احمدی شهردار رشت، سرپرست حوزه حقوقی شهرداری رشت منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۱    
احمد رمضانپور نرگسی، رییس شورای شهر رشت تراموا را ارزان ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین خط ریلی که می تواند وضعیت حمل و نقل شهری رشت را سامان دهی کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۵۱    
همه می دانیم که میرزا انسان مؤمن و معتقدی بود، حتی دشمنانش نیز براین معتقدند که او یک آدم منصف و ایده آلیست بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۶    
رحیم حیدری فرماندار لنگرود از مناطق مختلف بخش اطاقور بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۱    
شهردار رشت بر بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران جهت بهبود فضای کسب و کار تاکید کرد و یادآور شد: شهرداری رشت بستر لازم را برای ورود سرمایه گذاران را فراهم می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۱    
شریفی چهاربانده کردن کومله به اطاقور، روکش آسفالت راه های روستایی و سدلاستیکی اطاقور را دیگر پروژه قابل توجه این بخش عنوان کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۱    
فرماندار بندر مرزی آستارا اظهار داشت: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان، کلیه محدودیت های ابلاغی از فردا لازم الاجرا است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۲    
محله پیروزی در شرق تهران است و از آن جایی که شرایط زندگی و املاک در این محله تهران عالی است به همین دلیل اکثر مردم دوست دارند که در این محله ملکی داشته باشند و آن جا زندگی کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۳    
همزمان با سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی، پنجمین قسمت پادکست به میرزا اختصاص پیدا کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشستی گفت: با کشتن متخصصان علوم هسته ای ایران نمی توان جلوی هسته ای شدن این کشور را گرفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۳    
ابراهیم اخوان گفت: پس از نشستی که در مردادماه سال جاری با اصحاب رسانه برگزار کرده ام و مطالبی که در آن نشست پیرامون انتقاد از عملکرد دولت مطرح شد از حضور در تمامی جلسات فرمانداری رشت منع شده و این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۳    
شیرزاد با بیان اینکه نهضت جنگل میرزاکوچک خان منشاء دینی و اعتقادی داشته است، افزود: از مهمترین مولفه های مبارزاتی میرزاکوچک خان جنگلی عدم سازش با بیگانگان و استکبار بود و ایشان در مقابل زیاده خواهی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۳    
جانشین پلیس فتا استان گیلان از دستگیری فردی خبر داد : که با ریختن طرح دوستی با دختری جوان از کارت بانکی وی سوء استفاده می کرد .
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۸    
ترکیه قرارداد خرید 50 میلیون دوز واکسن چینی “سینوواک” را منعقد کرده و با شرکت آلمانی “بایوتک” نیز برای خرید 25 میلیون دوز واکسن در حال مذاکره است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۳    
فرخی میکال با تاکید بر ضرورت حل مشکلات معلمان و فرهنگیان از تذکر خود به وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: گروه های مختلف آموزشی باید تعیین تکلیف شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۸    
علی اصغر شهبازی، بازیگر فیلم جدایی نادر از سیمین درگذشت و در سکوت خبری به خاک سپرده شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۳    
به خاطرات پدربزرگ ها مراجعه نمی کنیم. به همین دو سال قبل می پردازیم. یادش بخیر. در اوایل سال 97 با حدود 37 میلیون تومان می توانستید یک پژو 206 تیپ 2 صفر خریداری کنید ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در وبینار استانی بهداشت آب و نظارت بر سامانه های آبرسانی ، اعلام کرد: گیلان به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای منابع آبی کافی است که باید از این منابع، حفاظت شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۳    
ملکی با اشاره به برخورد با هزار و 328 مورد سگ گردانی در سطح استان در چندماهه گذشته خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و 873 خودرو هنجارشکن در استان توقیف شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۳    
مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه یکی از داوطلبان اصلی تولید واکسن کرونا در داخل، مراحل آزمایش روی حیوان را به اتمام رسانده است
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۳    
دکتر محسن فخری زاده نیز از رییس جمهور مدال گرفت اما به دلیل رعایت حیطه بندی حفاظتی و امنیتی مربوط به آن شهید، هیچ کس تجلیل رییس جمهور را از او ندید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام شناسایی 13هزار و 881 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته گفت: خوشبختانه تا کنون بیش از 677 تن از بیماران بهبود یافته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۸    
سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از توزیع واکسن آنفلوآنزا ویژه کودکان در داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۸    
یک جامعه شناس، جنبش جنگل را غیر قابل مصادره دانست و خاطرنشان کرد: میراث میرزا وطن دوستی است، زیرا مرحوم کوچک جنگلی ایران خواه و ایران دوست بود و نسبت به همه نیروها و جریان ها و گروه ها نگاه باز داشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی دولت با بیان اینکه با کمی دقت و رعایت پروتکل های حفاظتی می توانستیم ترور شهید فخری زاده را ناکام بگذاریم، گفت: ناامید کردن مردم از دستیابی به پیروزی برای به عقب راندن فشار حداکثری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۸    
پیرو جلسه نایب رییس شورای شهر رشت با مدیرعامل باشگاه سپیدرود، درخواست کمک فوری این باشگاه از شورای شهر و شهرداری رشت جهت حل برخی از مشکلات مالی این باشگاه به ریاست محترم شورای شهر ارسال شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۳    
میرزا کوچک جنگلی مرد بزرگ تاریخ گیلان هیچگاه در رسیدن به حق و حقیقت کوتاه نیامده و تا پای جان برای مقابله با زورگویی های بدخواهان این مرز وبوم ایستادگی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۳    
معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه تحت تاثیر تحریمها، در بحث بیماریابی 90درصدی مبتلایان HIV در کشور مشکل داریم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اجرای پروتکل الحاقی هیچ مشکلی را در روند برنامه غنی سازی ایجاد نمی کند در عین حال تاکید کرد که عدم اجرای پروتکل الحاقی باعث تردید و ابهام نسبت به برنامه هسته ای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۳    
محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: ابهاماتی درباره افزایش شهریه دانشگاه آزاد با توجه به شیوع کرونا و غیر حضوری بودن کلاس های آموزشی از سوی برخی از دانشجویان به وجود آمده بود که در نشستی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۸    
کارگزار معین شهرستان لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا، گفت: تعداد بیمه شده های این کارگزاری بیش از 3235 نفر است که تعداد جامعه هدف ما 4500 نفر می باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۸    
یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی به انتقام ایران و تبعات ترور فخری زاده در آینده دیپلماسی و منطقه را بررسی کرده و معتقد است که شرایط بسیار کند و سخت پیش خواهد رفت مگر اینکه بایدن افسار اسرائیل را بکشد!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت با کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران موافقت کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۳    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اعمال تعطیلی ها و نیز جدی گرفتن رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم نتایج مثبتی از جمله کاهش روند ابتلا به کرونا و مرگ بر اثر این ویروس را داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۸    
اسدالله نژاد گفت: از یکسال گذشته تا کنون هیچ ثبت سفارشی برای واردات نهاده های دامی با ارز نیمایی و غیردولتی صورت نگرفته است و تمام نهاده هایی که در بازار آزاد فروخته می شود با ارز 4200 تومانی وارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۳    
11 آذر سالروز به شهادت رسیدن مردی است که تا پای جان برای آزادی مردم مبارزه کرد.یاد و خاطره سردار بزرگ میرزا کوچک جنگلی را گرامی می داریم. طرح: محمدجواد کوچک پور دانلود
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۳    
استاندار گیلان در پیامی به مناسبت فرارسیدن 11 آذرماه سالروز شهادت سردارجنگل، نهضت جنگل را یک قیام ملی و میرزاکوچک را نیز یک قهرمان ملی خواند و نوشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند که مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان و افراد شاغل در مدارس در رتبه شغلی آن ها اعمال شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۸    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد ارتش این کشور سحرگاه امروز پس از 27 سال وارد شهر لاچین شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۷:۴۸    
علیزاده با بیان اینکه راننده 33 ساله که تنها سرنشین خودروی سواری زانتیا بود به شدت محبوس و قادر به خارج شدن از خودرو نبوده ادامه داد: تیم نجات سریعا نسبت به انتقال راننده به مکان امن اقدام کردند.