سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 25 آذر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آذر 1399 دیار میرزا 2 آذر 1399 دیار میرزا 3 آذر 1399 دیار میرزا 4 آذر 1399 دیار میرزا 5 آذر 1399 دیار میرزا 6 آذر 1399 دیار میرزا 7 آذر 1399 دیار میرزا 8 آذر 1399 دیار میرزا 9 آذر 1399 دیار میرزا 10 آذر 1399 دیار میرزا 11 آذر 1399 دیار میرزا 12 آذر 1399 دیار میرزا 13 آذر 1399 دیار میرزا 14 آذر 1399 دیار میرزا 15 آذر 1399 دیار میرزا 16 آذر 1399 دیار میرزا 17 آذر 1399 دیار میرزا 18 آذر 1399 دیار میرزا 19 آذر 1399 دیار میرزا 20 آذر 1399 دیار میرزا 21 آذر 1399 دیار میرزا 22 آذر 1399 دیار میرزا 23 آذر 1399 دیار میرزا 24 آذر 1399 دیار میرزا 25 آذر 1399 دیار میرزا 26 آذر 1399 دیار میرزا 27 آذر 1399 دیار میرزا 28 آذر 1399 دیار میرزا 29 آذر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۸    
برندگان و برگزیدگان مسابقه عکاسی طبیعت سال 2020 توسط سازمان گفتگوی طبیعت (Nature Talk) اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۴    
راحت ترین راه برای خدمات رسانی به مشترکین سامانۀ برق من می باشد و در هر زمان و در سراسر کشور می توان با ثبت شناسه قبض خود از تمامی خدمات مورد درخواست بهره مند شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان ریاست جمهوری را مشخص کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۹    
مجموعه ای از برترین تصاویر از این پدیده را عکاسانی از فنلاند، نروژ، ایسلند و استرالیا ثبت کرده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۹    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 212 مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به 53 هزار و 95 نفر رسیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۹    
به واکسیناسیون در برابر ویروسی که مدام در حال تغییر و جهش است، نمی توان زیاد دل خوش کرد؛ کرونا تا دو سال دیگر هم در دنیا وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۹    
علیرضا غیاثی، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اظهار کرد: شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در 8 روستای گیلان اجرا شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۱۴    
غدد بزاقی انسان توسط سیستم عصبی پاراسمپاتیک کنترل می شوند. هر دارویی که موجب فعال شدن این سیستم عصبی شود می تواند در تولید بزاق بیش از حد نیز نقش داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۴۹    
کارشناسان می گویند که روش برنج در واقع امن و یا موثر برای تلفن خیس شده نیست.به جای استفاده از برنج باید از جریان هوا برای خشک کردن موبایل استفاده کنید
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۲۹    
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت با اشاره به تهدیدات گیاه سنبل آبی برای شهرستان، خواستار برنامه ریزی و اقدام عاجل دستگاه های اجرایی جهت مقابله با این تهدید شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۰۹    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ضرب و شتم یکی از سربازان از سوی کارمند دادگستری را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۵۴    
احمد کهنسال گفت: در سال 98 از 420 میلیون تومان تنها 75 میلیون تومان تخصیص پیدا کرد و در سال 99 نیز تنها 12 درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۴    
محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شفت در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان شفت از غربالگری بالغ بر 90 درصد خانوارهای شهرستان شفت خبرداد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۹    
فرماندار رشت به مناسبت روز پژوهش، از تنی چند از پژوهشگران برتر شهرستان تجلیل و بر حمایت فرمانداری در جهت تجاری سازی نتایج پژوهشی تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۹    
مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با عرضه اختصاصی ورق های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور، قیمت لوازم خانگی در بازار کاهش می یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۴    
“میچ مک کانل ” رهبر اکثریت جمهوریخواهان مجلس سنا جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا را به عنوان رئیس جمهوری این کشور به رسمیت شناخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۹    
مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان با بیان اینکه در راستای اجرای دستورالعمل های وزارت بهداشت کشور و براساس آخرین اطلاعیه ستاد ملی کرونا کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۵۹    
سرهنگ محمود حافظی، سرپرست فرماندهی انتظامی رشت از کشف 10 عدد سکه بهار آزادی تقلبی و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۹    
محسن تنابنده با انتشار متنی ضمن واکنش به مطالب تعدادی از رسانه های در روزهای اخیر اعلام کرد پایتخت7 امسال ساخته نخواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۴    
شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر سه شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، واگذاری مسوولیت حوزه تعلیم و تربیت کودک و ساماندهی و مدیریت مهدکودک ها به وزارت آموزش و پرورش را تصویب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۵۴    
ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون با وزیر اطلاعات گفت که در این جلسه توضیحاتی درباره پیگیری های صورت گرفته در موضوع ترور شهید فخری زاده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط زنده تصویری با خانواده نخستین شهید مدافع سلامت کشور در همه گیری کروناویروس، با اشاره به شباهت های دوران دفاع مقدس و عرصه مبارزه با کرونا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۴    
امروزه بسیاری از ضروریات دین مورد انکار قرار می گیرد صرفا به این بهانه که در قرآن نیست! من سؤال می کنم چقدر از احکام نماز، روزه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کرونا در بخش خدمات خسارات زیادی را وارد کرد و از مجموع ثبت نام کنندگان در سامانه بیکاری، 40 درصد از اشتغال مجدد داشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۷    
رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه پس از کاهش نرخ ارز در هفته های اخیر قیمت مسکن در تهران 15 درصد افت کرده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۶    
مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از تایید محاسبات اکچوئری موسسه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد توسط سازمان حسابرسی کل کشور خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۶    
متقاضیان از عدم دریافت وام یک میلیون تومانی گله مند هستند و می گویند و علی رغم واجد شرایط بودن این وام را دریافت نکرده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۶    
شهردار رشت ضرورت تقویت مدل های سرمایه گذاری در شهر رشت را مورد تاکید قرار داد و گفت: به توانایی تمام مدیران و نیروهای فعال در مجموعه شهرداری رشت باور دارم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از 223 فوتی و همچنین شناسایی 7هزار و 704 بیمار جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۱    
صادقی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما عدم چابک سازی پرسنل شهرداری است، گفت: پرسنل شهرداری لشت نشا حدود چهار ماه حقوق معوق دارند همچنین در سال های 97 و 98 بیمه تنها پنج ماه از سال توسط شهرداری به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۶    
فرماندار بندرانزلی گفت: وضعیت این شهرستان به دلیل آمار بالای بستری های بیماران کرونایی از نارنجی به قرمز تغییر کرده و محدودیت های کرونایی در این شهر ساحلی تشدید می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۶    
محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با نفوذ جریان هوای جنوبی، آسمان استان امروز تا آخر وقت فردا نیمه ابری تا ابری و در دامنه های کوهستان، با وزش باد گرم همراه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۱    
در این نشست مقرر شد تا موزه تاریخ طبیعی دانشگاه گیلان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استانداری و دانشگاه گیلان با اختصاص ساختمانی به مرکز شهر انتقال داده شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۶    
با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای جمهوری که قصد شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشند باید سنشان کمتر از 70 سال باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۱    
معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان از فراخوان طراحان برای راه اندازی نگارخانه استانی امر به معروف خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۶    
مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: در سال جاری تنها یک بار افزایش نرخ کرایه تاکسی در این کلانشهر داشتیم که بیست و هشتم ماه گذشته ابلاغ شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: هر تیم 15 نفره است و سرپرستی هر تیم را یک پزشک به عهده دارد و چهار نفر از متخصصان بیماری های واگیر و 10 نفر هم از پرسنل اورژانس و پرستاران به همراه تیم ها هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر فشارتحریم ها و جنگ اقتصادی تمام عیار ترامپ علیه ایران واقعیت های بزرگی را به جهان و همه بدخواهان ایران نشان داد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۱    
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نوع و مبلغ وام های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۶    
همسان سازی حقوق پرستاران شرکتی، دستور پرداخت فوق العاده ویژه به پرستاران، سهم پرستاران در مجوزهای جدید استخدامی، مشکل کمبود پرستار در بیمارستانها و ابتلای بیش از 45هزار پرستار به کرونا تا کنون ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف محدودیت سنی حداقل 40 و حداکثر 70 سال برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، مخالفت کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۱    
پروفسور اوغور شاهین دانشمند مسلمان و سازنده واکسن کرونا گفت،طرحی برای اعطای رایگان واکسن به برخی کشورها با همکاری سازمان ملل در دست بررسی است که امیدوارم بزودی عملیاتی شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۱    
محمد صدر با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع تشخیص گفت: هرگز چنین مساله ای سابقه نداشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از کاهش 26 درصدی آمار طلاق در گیلان خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اولویت بندیهای صورت گرفته برای واکسیناسیون کرونا در کشور گفت: البته هنوز واکسن های در دسترس و قابل توزیع توسط سازوکار بین المللی کوواکس اعلام نشده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۱    
نمایندگان الکترال 50 ایالت آمریکا که امروز برای انتخاب رئیس جمهور آمریکا در ایالت های خود به پای صندوق های رای رفته بودند، رسما جو بایدن را به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده برگزیدند.