سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 22 آذر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آذر 1399 دیار میرزا 2 آذر 1399 دیار میرزا 3 آذر 1399 دیار میرزا 4 آذر 1399 دیار میرزا 5 آذر 1399 دیار میرزا 6 آذر 1399 دیار میرزا 7 آذر 1399 دیار میرزا 8 آذر 1399 دیار میرزا 9 آذر 1399 دیار میرزا 10 آذر 1399 دیار میرزا 11 آذر 1399 دیار میرزا 12 آذر 1399 دیار میرزا 13 آذر 1399 دیار میرزا 14 آذر 1399 دیار میرزا 15 آذر 1399 دیار میرزا 16 آذر 1399 دیار میرزا 17 آذر 1399 دیار میرزا 18 آذر 1399 دیار میرزا 19 آذر 1399 دیار میرزا 20 آذر 1399 دیار میرزا 21 آذر 1399 دیار میرزا 22 آذر 1399 دیار میرزا 23 آذر 1399 دیار میرزا 24 آذر 1399 دیار میرزا 25 آذر 1399 دیار میرزا 26 آذر 1399 دیار میرزا 27 آذر 1399 دیار میرزا 28 آذر 1399 دیار میرزا 29 آذر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۷    
در سال جاری نیز بر خلاف چالش هایی که وجود داشت، روند افزایش منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه پیدا کرد و اکنون منابع بانک به 410هزار میلیارد ریال رسیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 7451 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۷    
در نشست مشترک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نماینده مردم رودسر و املش بر ضرورت تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان های رودسر و املش تأکید شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۲    
آیت الله حاج شیخ قنبر مشفق لاهیجانی از علمای استان گیلان و استاد پیشکسوت حوزه علمیه لاهیجان امروز در سن 94 سالگی دار فانی را وداع گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۷    
خانم آمنه نادعلی زاده گفت: چک های جدید از تاریخ 20 دی در اختیار مردم قرار می گیرد و این چک ها دارای بارکد، کد صیادی 16 رقمی و تاریخ اعتبار خواهند بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۰:۱۲    
مردم شهر تبریز امروز با حضور در مقابل کنسولگری ترکیه و با سر دادن شعارهایی مخالفت خود را با اظهارات اردوغان اعلام کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۲    
بنیاد شهید گیلان اعلام کرد: چهار پدر شهید گیلانی به فرزندان شهیدشان پیوستند و همچنین یک جانباز در شهرستان آستانه اشرفیه دارفانی را وداع گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۲    
که صبحانه مهمترین وعده غذایی است و نباید به سادگی از آن گذشت و خوردن صبحانه سالم و مقوی می تواند تاثیر زیادی بر سلامتی افراد بگذارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با لطف خداوند و با همت همکاران ما، همگرایی و همفکری که بین همه نیروهای نظام اتفاق افتاد و همراهی مردم شریف امروز می توانیم بگوییم که موج سوم سهمگین کرونا را مهار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۲    
یک فعال حقوق حیوانات از اهالی فومن در اقدامی فداکارانه با به خطر انداختن جان خود و ورود به رودخانه خروشان، قادر به نجات 6 توله شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۷    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: تست انسانی واکسن کرونای تولیدی ستاد اجرایی با مجوز صادر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هفته اول دی آغاز و در سه فاز 28 روزه انجام خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۷    
معاون مسکن و ساختمان ضمن ارایه آمار کشوری از خرید و فروش هرمترمربع واحد مسکونی در کشور، تهران و خوزستان را دو استان گران از نظر قیمت مسکن برشمرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۷    
چاووش اوغلو در تماس تلفنی با ظریف تاکید کرد رئیس جمهور ترکیه به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی و سرزمینی ایران احترام کامل قائل است و نسبت به حساسیت های پیرامون شعر قرائت شده نیز مطلع نبود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۲    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 99 کیلو و 580 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس گیلان و استان فارس خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۷    
پدر روح الله زم در واکنش به اعدام فرزندش در صبح امروز، در یادداشتی با عنوان قصۀ روح الله به آن واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۲    
آقایی با اشاره به اینکه برای اتمام قطعه در حال ساخت آزادراه رشت-قزوین به مصالح زیادی نیاز است، اظهار داشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۲    
پریسا فاطمی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: آموزش با صدای معلم از طریق تلفن ثابت 2025 با هدف آموزش محتوای آموزشی دروس قرآن، علوم تجربی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۷    
احمد آقایی گفت: مسئولان باید پیگیر باشند که آیا اجرای تراموا با ذائقه مردم هماهنگ است و همه مردم دوست دارند که سوار آن شوند؟
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۷    
علیرضا حسنی خواستار همکاری بیشتر در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شد و گفت: شعار از مزرعه تا سفره باید نمود واقعی پیدا کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۲    
بندر کاسپین امروز (شنبه) از آغاز فعالیت خود در سال 97 تا کنون شاهد رکورد شکنی جدیدی در حمل و نقل دریایی در خزر بود پس از خروج سه کشتی به مقصد روسیه و چین، سه کشتی هم در بندر کاسپین پهلوگیری شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۲    
مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان از اعضای شورای شهر کلاچای خواست در بودجه سال آینده شهرداری آنچه در خور و شأن مردم این شهر بوده بودجه نویسی کرده و مصوب کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۸    
در حالی که هواداران بابک جهانبخش منتظر تماشای کنسرت آنلاین این خواننده پاپ بودند، وی دچار حمله قلبی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۸    
محمد احمدی از عزم جدی شهرداری رشت در تحقق شهر هوشمند با تسریع در بسترسازی های لازم جهت این مهم خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از استقرار ماشین آلات برفروبی و نیروهای امدادی در محورهای برفگیر استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۳    
خانه پدری جلال آل احمد، از داستان نویسان معاصر به خوابگاه معتادان تبدیل شده است. دانایی با اعلام این خبر، از بلاتکلیفی این خانه در سال های اخیر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۳    
به دلیل تفاوت در آناتومی، روش هایی که دیابت نوع 2 بر دستگاه ادراری تاثیر می گذارد می تواند بین مردان و زنان متفاوت باشد، اما بدون در نظر گرفتن جنسیت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۳    
پلیس بین الملل برای نیلی افشار که یکی از تبلیغ کنندگان و گردانندگان سایتهای شرط بندی محسوب می شود، اعلان قرمز صادر کرده اما هنوز این متهم دستگیر نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۳    
سرگئی لاوروف وزیرامورخارجه روسیه ضمن حمایت از موضع ایران در برجام گفت: ازمواضع کشورهایی که می خواهند علاوه بر موضوع هسته ای مسائل دیگر را وارد کنند، حمایت نمی کنیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۳    
امانی پور که معلم پایه دوم واحد آموزشی دبستان تقوی سنگبیجار فومن است با تهیه تجهیزات آموزش فضای مجازی، امکان حضور دو دانش آموز خود با نیازهای ویژه را در شبکه شاد فراهم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۸    
رییس جمهوری از کاهش شهرهای با وضعیت قرمز به 12 شهر خبر داد و گفت: با اقداماتی که از آبان و آذرماه انجام گرفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت کرونا در شهرهای کشور را تشریح کرد و گفت: اکنون در سطح کشور 12 شهر در وضعیت قرمز، 231 شهر در وضعیت نارنجی و 205 شهر در وضعیت زرد این بیماری قرار دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۳    
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره روند شناسایی و واریز کمک هزینه معیشتی 100 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۸    
بهروزی فر از تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، پیمانکاری، حجمی و نظایر این ها در سازمان ها و دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: کلیات طرح تحول ساختاری اداری و استخدامی کشور در مجلس تصویب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۸    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بررسی های لازم جهت بازگشت کارخانجات نساجی صنایع پوشش رشت به چرخه تولید انجام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۳    
سالاری از جذب نیروی شرکتی و پیمانی پرستاری و سایر رشته ها در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: گیلان از لحاظ بسیاری از شاخص های بهداشتی و درمانی از میانگین کشوری عقب است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۳    
ضمن قدردانی از محمد رفیق خواه رئیس پیشین، اباصلت صفری به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنگرود معرفی شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۳    
فرماندار آستارا در نشست بررسی مشکلات ترافیکی کامیون های ترانزیت در این شهرستان گفت: روزانه 120 دستگاه کامیون ترانزیت یخچالدار محصولات کشاورزی از مرز آستارا تردد می کنند و تسریع در روند بروکراسی اداری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۸    
بر اساس اطلاعیه های بانک مرکزی، از امروز شنبه 22 آذر 99 ضوابط جدید صدور چک اجرا می شود و ضروری است همه چک ها در وجه ذینفع مشخص صادر شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۳    
سازمان غذا و داروی آمریکا اولین واکسن کووید 19 را برای استفاده اضطراری در ایالات متحده آمریکا مجاز کرده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۸    
رییس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات مداخله جویانه رییس جمهور ترکیه گفت که اردوغان‬⁩ نمی تواند ارتباط ایران با کشورهای منطقه را تحمل کند و با تفرقه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۷:۴۸    
روح الله زم مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز که خود را لیدر اغتشاشات در ایران می دانست، ساعتی پیش به سزای اعمالش رسیده و به دار مجازات آویخته شد.