سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 24 آذر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آذر 1399 دیار میرزا 2 آذر 1399 دیار میرزا 3 آذر 1399 دیار میرزا 4 آذر 1399 دیار میرزا 5 آذر 1399 دیار میرزا 6 آذر 1399 دیار میرزا 7 آذر 1399 دیار میرزا 8 آذر 1399 دیار میرزا 9 آذر 1399 دیار میرزا 10 آذر 1399 دیار میرزا 11 آذر 1399 دیار میرزا 12 آذر 1399 دیار میرزا 13 آذر 1399 دیار میرزا 14 آذر 1399 دیار میرزا 15 آذر 1399 دیار میرزا 16 آذر 1399 دیار میرزا 17 آذر 1399 دیار میرزا 18 آذر 1399 دیار میرزا 19 آذر 1399 دیار میرزا 20 آذر 1399 دیار میرزا 21 آذر 1399 دیار میرزا 22 آذر 1399 دیار میرزا 23 آذر 1399 دیار میرزا 24 آذر 1399 دیار میرزا 25 آذر 1399 دیار میرزا 26 آذر 1399 دیار میرزا 27 آذر 1399 دیار میرزا 28 آذر 1399 دیار میرزا 29 آذر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: پیشکسوتان تاریخ سرزمینمان هستند و پاسداشت مفاخر در استان به مطالبه عمومی تبدیل شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۹    
شیرینی ناپلئونی یکی از انواع شیرینی های تَر خوشمزه و پرطرفدار ایرانی که شما می توانید آن را در منزل تهیه کنید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۱    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: در فضای مشارکت حداقلی وزن سبد آرای نامزد پیروز اصولگرایان به طور معناداری کم و حدود 10-12 میلیون رأی خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۰:۱۷    
قاضی بابلی که سرباز در حال خدمت در دادگستری این شهرستان را مورد بی مهری قرار داده بود ، عصر روز دوشنبه از او و خانواده اش عذرخواهی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۲    
حجت الاسلام حسن شجاعی، عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی سربازی اجباری⁩ را “بی مبنا و غیر مفید” توصیف و بر ضرورت اصلاح قانون در این زمینه تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۷    
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور تصریح کرد: از رسانه ها توقع داریم که آنچه که به عنوان گرانی و نوسانات در بازار مطرح است و واقعیت دارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۲    
امام جمعه رشت در این بازدید میدانی که به همراه سردار عزیز الله ملکی فرمانده انتظامی گیلان صورت گرفت، با حضور در میدان گیل شهر رشت از تلاش نیروهای پلیس در خیابان ها به صورت شبانه روزی قدردانی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۷    
ماموریت شش ساله فضاپیمای ژاپنی “هایابوسا2” با پرتاب کپسولی حاوی خاک سیارک “ریوگو” بر فراز استرالیا به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۷    
رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تایید خبر رفتار نامناسب با یکی از سربازان در شهر بابل گفت: شبانه و ببا فوریت از حقوق این سرباز صیانت شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۷    
صدو بیست و دومین جلسه عادی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با توجه به رعایت رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت غیرعلنی و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندر انزلی و کارشناسان شهرداری برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۷    
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم حمایت جدی از واحدهای تولیدی دانش بنیان، از پیگیری ها جهت تامین زیرساخت های لازم و اعطای تسهیلات جهت تجاری سازی ایده های خلاق و دانش بنیان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۲    
شاهین نامداری، فعال حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از صدور دادنامه بدوی مبنی بر الزام سازمان تأمین اجتماعی به پذیرش سنوات ارفاقی بازنشستگان مشمول مشاغل سخت و زیان آور در امر متناسب سازی مستمری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۲    
دبیر شواری عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از محورهایی که در قرارداد 25 ساله ایران و چین روی آن تاکید شده برای تبادل دانشجویی و استفاده از فرصت های تحصیلی در چین در حوزه هوش مصنوعی و فن آوری های نو است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۲    
در زیر یکی از این عکس ها نوشته است: عشق یعنی جریمه بعد 9 شبو میدم فقط بیا ببینمت/دوست داشتنتون رو به حرف نه به عمل ثابت کنین ما هم فقط نگاه !؟
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۷    
وحید مصطفی دوست، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست گیلان محموله قاچاق سهره در آستارا کشف و ضبط شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۷    
جلسه ای با حضور مدیر عامل، رییس هییت مدیره و وکیل باشگاه شهرداری آستارا با حسن اشجاری سرمربی تیم برگزار شد دو طرف به صورت دوستانه و توافقی با یکدیگر قطع همکاری کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۷    
رییس جمهور تأکید کرد: دولت نخواهد گذاشت که کسانی پایان تحریم را به تأخیر بیندازد، این اجازه را به آنان نخواهیم داد، تحریم باید پایان پذیرد و این حق مردم ماست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۲    
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به رشد 18 درصدی سهم استان از اعتبارات تملک دارایی، گفت: 44 پروژه ملی و 33 پروژه استانی برای سال آینده در گیلان پیش بینی شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۳۷    
صبح امروز سی و دومین جشنواره تئاتر استان گیلان همراه با روی صحنه رفتن تئاتر تذکره سپیدبانو و غلام سیاه به کارگردانی مجید پتکی، به صورت پخش زنده آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۷    
محمدی با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده است که ایران در هیچ مذاکره ای شکست نخورده است، گفت: تنها حرفی که ترامپ با عقل و درایت زده همین بود که گفته بود ملت ایران در هیچ مذاکره ای در طول تاریخ شکست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: شرایط قرمز آستارا نتیجه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در یک ماه گذشته است و احتمالا همچنان وضعیت قرمز را در شهرستان مرزی بندر آستارا خواهیم داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۷    
هنرمند با اشاره به اهمیت پایداری برق افزود: تمامی واحد ها و اکیپ های عملیاتی می بایست با توکل به خداوند متعال و بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود و تلاش مضاعف برای گذر از زمستان سال جاری آمادگی لازم را ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۲    
آقازاده با انتقاد از کم کاری مسئولان در رفع مشکلات روستائیان گفت: مسئولان فقط توان برخورد با مردم عادی جامعه را دارند و غارتگران به راحتی در حال غارت منابع طبیعی گیلان بوده و مسئولان دست روی دست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۷    
عرضه اولیه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس (نماد اپال) در روز چهارشنبه 26 آذر ماه در بورس تهران انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۷    
قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک می گوید اصلاح طلبان از پیروزی احمدی نژاد نگران بودند و به همین دلیل موضوع افزایش تحریم ها را به آمریکا مطرح کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت حق بیمه و احتساب دوران خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه افراد و همچنین پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا به صورت کاملا غیرحضوری انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۷    
حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه برخی اشخاص، تسهیلات بانکی را به بهانه تولید دریافت و آن را در جایی غیر از تولید هزینه می کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: رییس جمهوری دستور لازم را به سازمان برنامه و بودجه درمورد تامین اعتبار مورد نیاز برای تامین بدنه و تراشه کارت هوشمند ملی صادر کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اخذ رای به صورت پستی یا الکترونیک از راه دور و یا شیوه های مختلف دیگر باید در مجلس تبدیل به قانون شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۷    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تایید خبر موافقت رهبر انقلاب با تمدید بررسی لوایح FATF در این مجمع، گفت: لوایح باید در مجمع با شرایط جدید مجدداً رسیدگی شود که ممکن است با شرط ها، ملاحظات ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۷    
یک فوق تخصص جراحی قفسه سینه گفت: علائم درگیری ریه در کرونا شامل درد بین دو کتف، درد شانه، قفسه سینه، تنگی نفس، سرفه و کاهش یا از دست دادن حس بویایی و چشایی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۷    
کابین آی اکس7 یک محیط لوکس و باکیفیت را پیش روی مخاطب قرار می دهد. نوع طراحی کنسول میانی نیز به گونه ای است که حس حضور در یکی از خودروهای جادار آمریکایی را انتقال می دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۷    
نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه در شرایط عادی نیز در آستارا با بحران کمبود پزشک و تجهیزات مواجه بودیم گفت: با شیوع کرونا این بحران ها چند برابر شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۲    
سازمان غذا و دارو آمریکا بعد از بروز فلج صورت در 4 دریافت کننده واکسن آزمایشی کرونا شرکت فایزر اعلام کرد که این موضوع باید قبل از عمومی شدن این واکسن حل شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۲    
علی مطهری می گوید: مبارزه با امریکا برای ما طریقیت داشت نه موضوعیت، وسیله بود نه هدف، ولی اکنون موضوعیت پیدا کرده و تبدیل به هدف شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۷    
در حالی که آخرین پیش فروش یکساله گروه صنعتی ایران خودرو، در نیمه آبان ماه و تنها برای دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک انجام شد ...