چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 19 آذر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آذر 1399 دیار میرزا 2 آذر 1399 دیار میرزا 3 آذر 1399 دیار میرزا 4 آذر 1399 دیار میرزا 5 آذر 1399 دیار میرزا 6 آذر 1399 دیار میرزا 7 آذر 1399 دیار میرزا 8 آذر 1399 دیار میرزا 9 آذر 1399 دیار میرزا 10 آذر 1399 دیار میرزا 11 آذر 1399 دیار میرزا 12 آذر 1399 دیار میرزا 13 آذر 1399 دیار میرزا 14 آذر 1399 دیار میرزا 15 آذر 1399 دیار میرزا 16 آذر 1399 دیار میرزا 17 آذر 1399 دیار میرزا 18 آذر 1399 دیار میرزا 19 آذر 1399 دیار میرزا 20 آذر 1399 دیار میرزا 21 آذر 1399 دیار میرزا 22 آذر 1399 دیار میرزا 23 آذر 1399 دیار میرزا 24 آذر 1399 دیار میرزا 25 آذر 1399 دیار میرزا 26 آذر 1399 دیار میرزا 27 آذر 1399 دیار میرزا 28 آذر 1399 دیار میرزا 29 آذر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۳۱    
طرز تهیه خوراک ماهیچه بوقلمون بدون اطلاع از روش مزه دار کردن گوشت بوقلمون، اغلب به شکایت منجر می شود که گوشت بو می دهد و خشک است. پخت خوراک بوقلمون نکته هایی دارد که باید به آن ها توجه کرد
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۱۷    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: شهرستان مرزی و بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و توسعه این شهرستان می تواند بسیار مهم و ضروری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۸    
نماینده دادستان در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی با اشاره به این که وی باید درباره وضعیت فلاکت بار شرکت ها توضیحات خود را بیان کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۳    
پویا شهشهانی با بیان این که شهرداری فومن پس از رشت، با 18 درصد سهم، بزرگ ترین سهامدار شرکت کود عالی است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۳    
فرماندار رشت با تاکید بر پیگیری لازم جهت رفع مشکلات شرکت ریسندگی خاور و کارگران آن، اظهار داشت: با تامین اعتبار لازم و نوسازی تجهیزات این شرکت، می توان به شکوفایی مجدد این شرکت امیدوار بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که کیفیت، تنوع و قیمت خودروهای داخلی در شأن مردم ایران نیست، از نهایی شدن بسته ارائه شده برای اصلاح صنعت خودرو در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد که بایستی رقبای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد و از ثبت 10 هزار و 403 ابتلای جدید خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در قانون برنامه ششم توسعه، مصارف دولت باید در سال 1400 میزان 648 هزار میلیارد تومان باشد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۳    
علوی شهردار رشت را به مبارزه ریشه ای با فساد در شهرداری دعوت کرد و گفت: مبارزه با فساد باید قاطعانه و به دور از تعارف باشد و شورا از این اقدام شهردار، حمایت می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۸    
طرح دوفوریتی الزام شهرداری رشت به تشکیل دبیرخانه ی بزرگداشت یکصدمین سال شهادت میرزا کوچک جنگلی به تصویب رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۸    
چند روز است منتظرم که رسانه های مکتوب ما آیا سراغی از اعضای هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب ها می گیرند و با چهار نفر از آن ها مصاحبه کنند تا برای مردم توضیح بدهند بالاخره در این کشور چه مشکلی هست که هر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۳    
فرماندار رضوانشهر گفت: تسهیلات حمایتی اشتغالزایی برای بیش از 745 نفر به مبلغ حدود 6 میلیارد تومان از شاغلان مشاغل آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۸    
برخلاف آنچه که تصور می شود وکلا مرفه بوده و از رضایت شغلی برخوردار هستند، آمارها به گونه ای دیگر است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۳    
شهردار رشت با بیان اینکه همکاری خوب و سازنده ای بین شهرداری و اعضای شورای شهر وجود دارد گفت: توزیع عادلانه خدمات و توسعه متوازن شهری امری است که در دستور کار شهرداری قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۸    
ولی جهانی، معاون میراث فرهنگی استان گیلان از صدور موافقت نامه برپایی موزه های تخصصی حصیر، رشتی دوزی و مردم شناسی عشایر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۸    
وزیر نیرو با تشریح مصوبه دولت برای رایگان شدن قبض آب برای کم مصرف ها گفت: پیش بینی ما این است که در بخش آب و در شرایط فعلی حدود 4 میلیون مشترک در سطح کشور مشمول کم مصرفی هستند که امید است به این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۳    
وزیر کشور از دستور رییس جمهوری برای تهیه هر چه زودتر واکسن کرونا خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا دی یا بهمن واکسن کرونا را برای گروه های هدف تهیه کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۳    
یکی از روش های سهل و آسان برای خرید، خرید اینترنتی است به شرطی که خریدی که کاربر اینترنتی انجام می دهد خریدی امن باشد و هنگام خرید اینترنتی دقت کافی را داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۸    
مدیرعامل آبفای گیلان در نشست با شورای شهر رشت اظهار داشت: به منظور پاکسازی رودخانه گوهررود، پکیج تصفیه فاضلاب از محل درآمد حاصل از تبصره 3 در شهرستان رشت احداث می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۸    
ماکان شاهین رخسار: شهرهای نارنجی با جمعیت بیش 200 هزار نفر و شهرهای قرمز شامل طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 بامداد هستند و شهر رشت نیز شامل این مصوبه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۸    
کانون های بازنشستگی صنعت فولاد و معدن ایران، در نامه ای خطاب به وزیر رفاه، نسبت به اجرای همسان سازی و متناسب سازی و پرداخت مطالبات بازنشستگان فولاد قدردانی کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۸    
سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: محدودیت ورود و خروج و ممنوعیت تردد شبانه در شهر رشت لغو نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۸    
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، از آماده سازی 200 دستگاه ماشین آلات در این شهرستان به منظور مقابله با هرگونه بحران احتمالی ناشی از بارش برف سنگین خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۳    
محمد گلریز در رثای احمدعلی راغب، آهنگساز سرودهای ماندگار می گوید که کارهای این هنرمند، باعث شد آن سد و مانع که پس از پیروزی انقلاب مقابل موسیقی ایرانی ایجاد شده بود، شکسته شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۸    
مهربانی پلیس آگاهی فرماندهی استان گیلان، پرنده کمیاب و نادر سیبری را از مرگ نجات داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۳    
نماینده عالی دولت در گیلان از برگزاری منظم جلسه های ستاد تنظیم بازار و همچنین رصد موجودی کالاهای اساسی در استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۸    
نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار تصمصم جهادی مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم شد و گفت: مردم باید نتیجه تصمیم گیری های مسئولان را در جامعه مشاهده کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهور روابط با کشور دوست و همسایه آذربایجان را خوب و برادرانه خواند و گفت: اراده جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با جمهوری آذربایجان است و امیدواریم با استفاده از فرصت ایجاد شرایط جدید بین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۳    
پارسا با بیان این مطلب که سطح جشنواره ابوذر هرساله افزایش پیدا می کند، گفت: با توجه به اینکه در ابتدا گام دوم انقلاب هستیم در حوزه رسانه نیز باید نگاهمان به سمت آرمان های بلند انقلاب اسلامی باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۳    
سینمای ایران امسال با سه فیلم در شاخه بهترین فیلم خارجی زبان هفتاد و هشتمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب رقابت خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۰۸    
سازمان هدفمندی یارانه ها از ارسال فهرست 2.4 میلیون نفر برای دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۳    
200 مورد شکایت دولت از افراد حقیقی و حقوقی در دولت فعلی وجود دارد که طبق استعلام صورت گرفته، نامه هایی مبنی بر اعلام گذشت از شکایات مطروحه علیه خبرنگاران به قوه قضاییه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۳    
خودرو در حالت الکتریکی کامل می تواند 63 کیلومتر مسیر را طی کند و البته در حالت فعالیت موتور الکتریکی بیشینه سرعت برابر با 140 کیلومتر برساعت خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۳    
استاد و اپیدمیولوژیست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون واکسن کرونا و زمان احتمالی در دسترس بودن آن ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۸    
آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین دقایقی پیش در سن 89 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۳    
روحانی گفت: تقاضای من از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است این بودجه اولین کار مشترک مجلس یازدهم و دولت دوازدهم است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۳    
نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه پیگیر رفع مشکلات شهر فومن هستیم، گفت: عملیات اجرایی پروژه محور فومن به سراوان ماه آینده آغاز خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: کمترین سهل انگاری مردم در شهرهای نارنجی از نظر شیوع کرونا، آن ها را به وضعیت قرمز برمی گرداند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۳    
رییس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: سه واکسن ایرانی کرونای شرکت های دانش بنیان قرار است تا پایان دی ماه مجوز ورود به فاز انسانی تولید واکسن را دریافت کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۳    
احمد علی راغب خالق موسیقی ماندگارترین ترانه ها و سرودهای انقلابی در سن 76 سالگی دار فانی را وداع گفت.