چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 15 آذر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 آذر 1399 دیار میرزا 2 آذر 1399 دیار میرزا 3 آذر 1399 دیار میرزا 4 آذر 1399 دیار میرزا 5 آذر 1399 دیار میرزا 6 آذر 1399 دیار میرزا 7 آذر 1399 دیار میرزا 8 آذر 1399 دیار میرزا 9 آذر 1399 دیار میرزا 10 آذر 1399 دیار میرزا 11 آذر 1399 دیار میرزا 12 آذر 1399 دیار میرزا 13 آذر 1399 دیار میرزا 14 آذر 1399 دیار میرزا 15 آذر 1399 دیار میرزا 16 آذر 1399 دیار میرزا 17 آذر 1399 دیار میرزا 18 آذر 1399 دیار میرزا 19 آذر 1399 دیار میرزا 20 آذر 1399 دیار میرزا 21 آذر 1399 دیار میرزا 22 آذر 1399 دیار میرزا 23 آذر 1399 دیار میرزا 24 آذر 1399 دیار میرزا 25 آذر 1399 دیار میرزا 26 آذر 1399 دیار میرزا 27 آذر 1399 دیار میرزا 28 آذر 1399 دیار میرزا 29 آذر 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۷    
فعالان حوزه زنان طی نامه ای به رییس قوه قضائیه خواستار جلوگیری از ابطال دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۵    
وزیر نفت از بررسی طرح محاسبه رایگان گازبهای 30 درصد از مشترکان کم مصرف خانگی در هیئت دولت به عنوان مشوقی برای مدیریت مصرف انرژی در کشور خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۴    
عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست در پاسخ به سوالی درباره علت حضورش در دادسرای کارکنان دولت گفت: علت حضورم در دادسرا مربوط به تالاب انزلی بود و در این باره صحبت کردم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۹:۵۹    
مدیرکل ثبت احوال گیلان، جمعیت استان را در حدود دو میلیون و 571 هزار نفر دانست و گفت: گیلان جزو سه استان اول کشور در صدور کارت ملی هوشمند است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۶    
جسد شیما دختری 15 ساله که با اغفال یک جوان 15 ماه قبل از خانه فرار کرده بود در باغچه خانه پیرمرد قاتل و مواد فروش پیدا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۵    
مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در برنامه تلویزیونی لیگ یک در شبکه ورزش، در خصوص باشگاه داماش و قرارداد منعقد شده با کارون اروند خرمشهر توضیحاتی ارائه کرد!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۹    
در پی انتشار مفاد بودجه 1400 و درج نام بنیاد شهید سلیمانی در ردیف بودجه های پیشنهادی دولت، زینب سلیمانی دختر این شهید بزرگوار در بیانیه ای ضمن ارائه ی توضیحاتی در خصوص این خبر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۰    
عاشوری با تاکید بر اینکه خمام در زمان بخش بودن همواره دوران سختی را به لحاظ جذب اعتبار و بودجه های دولتی به خود دیده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۸    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد: جمهوری آذربایجان با کمک سیستم های تسلیحاتی ملی و بومی ما ظرف تنها 44 روز به اشغال 30 ساله شهرهایش توسط ارمنستان پایان داد و آنها را آزاد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۱:۴۰    
رئیس شورای قضایی استان گیلان به تاکیدات رئیس قوه قضائیه درباره کاهش جمعیت کیفری نیز اشاره کرد و اظهار داشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۹    
استاندار مازندران: زباله سوز نوشهر تا پایان آذرماه بطور کامل افتتاح می شود.احمد حسین زادگان امروز در جریان بازدید از نیروگاه زباله سوز نوشهر از افتتاح کامل این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه مسئولیت ها نباید با جابه جایی اشخاص سلب شوند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۳    
محکومیت مولاوردی بدوی بوده و به او ابلاغ شده که شامل که شامل 2 سال حبس تعزیری بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسؤولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و 6 ماه حبس ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۳    
اظهارات کلانتری موجب واکنش دوستداران انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) گردید و اعتراضات جدی را بوجود آورد؛ که خواستار پیگیری این موضوع از سوی قوه قضاییه شده بودند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۲    
فرزام صفت گفت: همکاری با اتحادیه اقتصادی اوراسیا دروازه جدیدی برای اقتصاد ایران جهت افزایش مناسبات اقتصادی با کشورهای عضو و مرتبط خواهد بود
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۹    
وزیر بهداشت با بیان اینکه در خصوص واکسن کرونا کاری می کنیم کارستان و دنیا قبول خواهد کرد که ما یکی از پیشتازان واکسن سازی هستیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۰    
محمود قاسمی، فرماندار رضوانشهر اظهار کرد: با توجه به وضعیت شهرستان از نظر سطح رنگ بندی نیاز به محدودیت های بیشتری خواهد بود که در این خصوص اعمال مقررات سختگیرانه برای سلامت مردم را انجام خواهیم داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۱۴    
اشجاری بعد از پایان دیدار هفته سوم تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در اقدامی غیرمنتظره با حضور در رختکن تیم خود با بازیکنان و کادر فنی تیم خداحافظی و استعفای خود را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۶    
ملوان بندانزلی در شرایطی که دقایق پایانی بازی را با 10 نفر به کار ادامه می داد موفق به کسب سه امتیاز حساس از جدال با رایکا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۲    
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور درباره توجه به مسائل زنان و خانواده در لایحه بودجه 1400 گفت: مطابق با تبصره 16 بند “1” لایحه بودجه 1400 ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۲    
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) بر اساس نتایج مثبت ارائه شده آزمایش واکسن های کرونا گفت: “به پایان همه گیری نزدیک می شویم. ”
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۴    
بر اساس قانون، همه شرکتها و سازمانهای مشمول قانون کار باید حداقل دو ماه پایه حقوق و حداکثر سه ماه پایه حقوق را به عنوان عیدی و پاداش به کارگران و نیروهای کار خود بدهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه احتمال برگشت بودجه وجود دارد، گفت: به اعتقاد بنده بودجه متناسب با شرایط تحریمی کشور نوشته نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۵    
جمعی از مسولان شهرستان مرزی بندر آستارا به مناسبت سالروز شهادت شهید با خانواده شهید علیرضا محمد زاده، تنها روحانی شهید این شهرستان دیدار کرده و به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۲۵    
طبق اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه، در سال آینده صادرات 2.3 میلیون بشکه نفت در روز سقف منابع بوده و از محل آن هشت میلیارد دلار برای کالاهای اساسی اختصاص پیدا می کند که در صورت عدم تحقق ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۵    
احمدی سنگری پسماند را یکی از معضلات اصلی شهر رشت خواند و گفت: برخی از عقب ماندگی های شهر رشت به دلیل سیاسی کاری ها حادث شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۰    
چند تیراندازی و قتل مختلف در یکی دو روز گذشته در سرزمین های اشغالی رخ داده است. برخی از کارشناسان مسائل نظامی و سیاسی معتقد هستند که رژیم صهیونیستی هیناوی را از میان برداشته و می خواهد جوری افکار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در خصوص تمهیدات پیش بینی شده در روزهای پیش رو و بعد از دو هفته تعطیلی های کرونایی، توضیحاتی ارائه داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۰    
صابر مطرج کرد: من فرماندار سیاسی نبوده و دانش بازار را دارا هستم، درد بازاریان را لمس می کنم و همچنین سیاست های دولت را در راستای رفاه عمومی جامعه اجرا خواهم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۴۰    
طراح پیراهن سپیدرود گفت: هدف از به کار بردن نمادها، بومی سازی طرح و ارزش گذاشت امیدوارم که این طرح مورد پسند مدیران تیم قرار بگیرد و با همین لباس صعود تیم سپیدرود رشت به لیگ های بالاتر را جشن بگیریم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۵    
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار بیانیه ای، توضیحاتی را پیرامون حاشیه سازی هایی که طی روزهای اخیردرباره تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق مردم ایجاد شده است ارائه کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۹    
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به درپیش بودن شب یلدا و پهن شدن بساط دورهمی ها گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۸    
دلیل درد قولنج نفریتیک بروز یک انسداد در دستگاه ادراری است. این انسداد به ادرار که در کلیه شکل گرفته است اجازه نمی دهد وارد مثانه شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۷    
مرد جوان که به اتهام قتل همسر زن مورد علاقه اش به قصاص محکوم شده بود، با اعتراض به این رأی، مدعی شد هنگام قتل تنها نبوده و برادر و دوستش نیز با او همدست بوده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۹    
انتشار منابع مصرفی صندوق توسعه ملی در بودجه 1400 نشان می دهد که طبق جدول بند ه تبصره 4 لایحه بودجه 1400 ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۹    
من به لحاظ عملیاتی نگران این مصوبه نیستم و معتقدم که مسیر چیز دیگری خواهد بود. اما نگرانی ام آنجا است که این مصوبه نشانه آغاز یک عملیات و جنگ روانی گسترده در داخل است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۱    
عضو کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا با اشاره به اینکه ویروس کرونا چندان جهش زایی خاصی ندارد، گفت: یکی از نگرانی هایی که جامعه جهانی در حال حاضر با آن روبرو است این موضوع است که در صورت آلوده شدن ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۱    
در اطلاعیه شماره (4) ستاد انتخابات کشور، برنامه زمانی فرآیندهای اجرایی از جمله ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۴    
اگر قصد خرید یک اسکیت برد مناسب با قد و وزن خودتان می گردید بهتون توصیه می کنید تا از مجموعه اسکیت بردهای فروشگاه لوازم ورزشی برنا اسپرت دیدن نمائید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۱    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا ضمن توضیح درباره چرایی کم بودن ابتلا به کرونا در میان مبتلایان HIV، گفت: اگر واکسن ساخته شده برای کرونا موثر باشد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۴    
شنیده ها حاکی از آن است که تصمیم و تشخیص شخص آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان باعث برگزاری جلسه فوق العاده در عصر روز چهارشنبه شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۷:۴۲    
ایران ، شنبه 15 آذر مستقل ، شنبه 15 آذر وطن امروز ، شنبه 15 آذر
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۷    
کوچکی نژاد ضرورت تسریع در عملیات پروژه حمل و نقل ریلی شهر رشت و تامین اعتبار آن را مورد تاکید قرار داد و گفت: رشت به تصفیه خانه های جدید فاضلاب نیازمند است.