جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۳May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 9 مرداد 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 31 فروردین 1397 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 1 مرداد 1397 اکو فارس 2 مرداد 1397 اکو فارس 3 مرداد 1397 اکو فارس 4 مرداد 1397 اکو فارس 5 مرداد 1397 اکو فارس 6 مرداد 1397 اکو فارس 7 مرداد 1397 اکو فارس 8 مرداد 1397 اکو فارس 9 مرداد 1397 اکو فارس 10 مرداد 1397 اکو فارس 11 مرداد 1397 اکو فارس 12 مرداد 1397 اکو فارس 13 مرداد 1397 اکو فارس 14 مرداد 1397 اکو فارس 15 مرداد 1397 اکو فارس 16 مرداد 1397 اکو فارس 17 مرداد 1397 اکو فارس 18 مرداد 1397 اکو فارس 19 مرداد 1397 اکو فارس 20 مرداد 1397 اکو فارس 21 مرداد 1397 اکو فارس 22 مرداد 1397 اکو فارس 23 مرداد 1397 اکو فارس 24 مرداد 1397 اکو فارس 25 مرداد 1397 اکو فارس 26 مرداد 1397 اکو فارس 27 مرداد 1397 اکو فارس 28 مرداد 1397 اکو فارس 29 مرداد 1397 اکو فارس 30 مرداد 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۲    
اکوفارس: سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه هایی از خیزش گرد و خاک در شرق کشور و افزایش ارتفاع موج تا 1. 5 متر در دریای خزر و دریای عمان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: وقتی درباره اختراعات و نوآوری های مهم و کسانی که آن ها را ساختند فکر می کنیم، اولین نام هایی که به ذهنمان می رسد ادیسون یا برادران رایت است و احتمالا نمی دانیم زنان مخترع زیادی هم وجود دارند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۰    
اکوفارس: خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد: ملک سلمان تصمیم گرفته است که تعطیلات امسال را در شهر 'نئوم' در شمال غرب کشور سپری کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۴    
اکوفارس: مراسم استقبال از 135 شهید تازه تفحص شده عصر امروز پنجشنبه در معراج شهدای تهران با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداحان ابوذر بیوکافی و امیر عباسی در معراج شهدای تهران برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۱    
اکوفارس: اوج مصرف برق کشور دیروز (چهارشنبه) در مدار بالای 55 هزار مگاوات قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۸    
اکوفارس: عضو تیم ملی کشتی آزاد و قهرمان آسیا زانوی خود را جراحی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۸    
اکوفارس: آل سعود با ایجاد موانعی در امتداد دیوار قبرستان بقیع، مسلمانان و زائران خانه خدا را از زیارت بقیع محروم کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۸    
اکوفارس: پس از چالش های ماجرای تهیه آلبوم جنین و سونوگرافی های سه بعدی، به رغم تمام تبعاتی که برای مادر و جنین دارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۰    
اکوفارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار بازسازی روستاهای زلزله زده غرب کرمانشاه تا زمستان و در مناطق شهری نیز تا اوایل سال آینده پایان می یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۰    
معمولا می گویند در گذر زمان ارزیابی صحیح از درستی یا نادرستی تصمیمات و اقدامات مدیران مشخص می شود. مدیران پیشین استقلال در شرایطی حدود دو هفته قبل از سمت خود کناره گیری کردند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۳    
اکوفارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی از تدوین بسته جدید ارزی از سوی دولت تا پایان هفته خبر داد و گفت: موضوع تبدیل ارز گردشگران ورودی و خروجی در این بسته جدید، تعیین تکلیف می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۶    
اکوفارس: یک کودک خردسال نیوزلندی که با تماس با پلیس آن ها را برای شرکت در جشن تولد خود دعوت کرده بود خبرساز شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۳    
اکوفارس: در ادامه انتشار گزارش های متعدد درباره منبع تسلیحات معارضان و تروریست های سوری، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نیز مطلبی منتشر کرد که نشان می دهد عربستان سعودی با خرید سلاح از کشورهای اروپایی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۱    
اکوفارس: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام هوشیارانه زن جوانی را هنگام سرقت از یک جواهرفروشی در منطقه "اسکس" انگلیس به تصویر می کشد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۸    
اکوفارس: به نقل از واشنگتن پست، رئیس بخش منابع انسانی سازمان فدرال مدیریت بحران آمریکا که چند هفته پیش از سمت خود استعفا کرده بود پس از آنکه به ایجاد فضای لازم برای آزار جنسی گسترده و همچنین استخدام ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
اکوفارس: طی سال های اخیر فضای مجازی با توجه به گستردگی آن جولانگاه انتشار اخبار مختلفی شده که بعضا خیلی از آن ها هم نادرست است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
اکوفارس: خانم نیک پور اهل و ساکن شهرستان شاهرود در زایمان دوم خود صاحب چهار نوزاد دختر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
اکوفارس: برنارد هپتون که سابقه بازی در فیلم های سینمایی مشهوری، چون گاندی به کارگردانی ریچارد اتنبرا و بری لیندون به کارگردانی استنلی کوبریک را در کارنامه داشت، در 92 سالگی از دنیا رفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
اکوفارس: در جریان بررسی کشفیات و دستگیری سارقان در طرح رعد 13 پلیس تهران بزرگ، سارقی که با جعل عنوان افراد مشهور سیاسی، فرهنگی و . . ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
اکوفارس: نشست خبری بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ظهر دوشنبه 8 مرداد 1397 با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
اکوفارس: با مهران در مهمانی فارغ التحصیلی دختر عمه ام آشنا شدم. پسری که بمب شادی و انرژی بود و همه را به وجد می آورد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۳    
اکوفارس: فروش سگ های تزئینی با قیمت نجومی در مشهد! توله سگ ها زیر 200 میلیون، سگ بالغ 500 میلیون! تازه آلمانی هم هست!
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۳    
اکوفارس: تولد داریوش ارجمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون روز دوشنبه 8 مرداد ماه، با حضور علی اصغر کار اندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنر های معاصر ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۰    
اکوفارس: محسن چاوشی روز گذشته جشن تولد 39 سالگی اش را جشن گرفت. این خواننده متولد 8 مرداد سال 58 است و حالا دیگر در آستانه 40 سالگی قرار دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
اکوفارس: محققان دانشگاه جان هاپکینز موفق به کشف دارویی برای معکوس کردن فرایند ریزش و سفید شدن مو و همین طور التهابات پوستی ناشی از مصرف غذاهای پرچرب شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
اکوفارس: شمار قربانیان زلزله 6. 4 ریشتری در جزیره لومبوک اندونزی به 14 تن رسید و بیش از 1000 خانه ویران شد. این در حالی است که بسیاری از شهروندان خانه هایشان را ترک کرده و در فضای باز بسر می برند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۴    
اکوفارس: بیش از 300 نفر در ماه ژوئیه امسال، یکی از مرگبارترین ماه های ژاپن در سال های اخیر به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی در این کشور جان باختند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۴    
اکوفارس: سام مشایخی فرزند "جمشید مشایخی" بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۴    
اکوفارس: در عکس زیر ماهی مرکب کنجکاوی را می بینید که جذب نور غواصی شده و در قاب دوربین لوئیز فلیپ پونتل قرار گرفته است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۱    
اکوفارس: پریناز ایزدیار پستی انتقادی نسبت به شرایط امروز جامعه و گرانی قیمت دلار را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن از بی انصافی برخی گلایه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۹    
اکوفارس: یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت: چند وقت پیش بعد از تشییع مرحوم حسان، عکس تیبای #فرزند_رهبرانقلاب و توییت کردم، واکنشها زیاد بود، امروز ایشون باز با تیبا اومدن مراسم والده آقای مقدم فر.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۹    
اکوفارس: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سه خواهر روس در اقدامی جنون آمیز پدرشان را به دلیل اینکه آن ها را برده خودش کرده بود، با 35 ضربه چاقو از پای درآوردند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۹    
اکوفارس: لباس سفیر کره جنوبی و همسرش در دیدار روحانی
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
اکوفارس: ارسلان قاسمی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۶    
اکوفارس: برخی شواهد نشان داده که خوردن غذا هنگام شب – به ویژه غذاهای سرشار از چربی – می تواند الگوی خواب را به هم بریزد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۳    
اکوفارس: زن جوان پس از بیدار شدن از خواب با وحشتناک ترین صحنه زندگی خود مواجه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۰    
اکوفارس: این دو توریست بریتانیایی چندین سال قبل در کشتی تفریحی به طرز فجیعی به قتل رسیده بودند و معمای قتلشان حل نشده باقی مانده بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۰    
اکوفارس: مونا که چند هفته پراضطراب و سراسر تلخ را پشت سر گذاشته بود داستان زندگی اش را اینگونه تعریف کرد:
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۸    
اکوفارس: رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در پی وزش بادهای 120 روزه در سیستان صبح امروز سرعت طوفان در این منطقه به 77 کیلومتر بر ساعت رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۵    
اکوفارس: باشگاه تراکتورسازی طی نامه ای به مدیر کل ورزش و جوانان استان درخواست کرد تا در اصلی استادیوم به روی هواداران باز و امکانات رفاهی مورد نیاز آن ها مهیا شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۴    
اکوفارس: مدیر عامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد، به منظور جبران کمبود بازار لوازم خانگی آمادگی داریم به طور شبانه روزی و سه شیفت تولید کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۱    
اکوفارس: دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی کنکور 97 به صورت چاپ شده، از امروز 10 مرداد در تمام باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۳    
اکوفارس: دو حلقه لاستیک دنا، سایز پهن با کارکرد 60 هزار کیلومتر به مبلغ 270 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۳    
اکوفارس: کویر موتور، ATV 400 با کارکرد 200 کیلومتر به مبلغ 25 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۹    
اکوفارس: رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: امسال به دلیل شرایط اقلیمی و محدودیت های آبی محصول خرمای خوبی در استان وجود ندارد و معلوم نیست سال آینده چه اتفاقی برای این محصول خواهد افتاد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۱    
اکوفارس: ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد در ماه اوت به عهده انگلیس خواهد بود و سوئد این کرسی را به نماینده این کشور تحویل داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۸    
اکوفارس: تیم فوتبال دیناموزاگرب با برتری 7 گله در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل نماینده رژیم صهیونیستی راهی مرحله بعد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۸    
اکوفارس: جمهوری اسلامی ایران 21 ماهیگیر هندی را که در زندان های کشور به سر می بردند، آزاد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۲    
اکوفارس: مرکز آمار ایران نرخ تورم نقطه به نقطه را در پایان تیر ماه 13. 8 درصد اعلام کرد که استان تهران با 17. 4 درصد بیش از میانگین کشوری تورم را احساس کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۰۳    
اکوفارس: آنچه در این گزارش از نظر می گذرانید صحبت های دردناک دو شهروند عراقی است که به دنبال جنایات داعش دست و پای خود را از دست دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۰۰    
اکوفارس: رئیس اورژانس تهران از نجات جان مادر 32 ساله تهرانی به کمک تکنسین های اورژانس خبرداد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۰۰    
اکوفارس: استعمال سیگار برای سلامتی بدن اثرات منفی دارد که این عوارض با توجه به مدت زمان مصرف متفاوت است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۰۰    
اکوفارس: مدیر درمان مرکز سلول درمانی پژوهشگاه رویان در خصوص بیماری های پوستی و راه های رفع آن با سلول درمانی توضیحاتی داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۰۰    
اکوفارس: ممکن است فکر کنید بیمار شده اید، سردرد دارید، بی خوابید و حس و حال کار کردن را ندارید؛ ولی باید گفت که تمامی این علائم می تواند در اثر استرس باشد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۵۷    
اکوفارس: نمک یکی از ارزشمند ترین مواد در طبیعت است که با اشکال و خواص متفاوت بر سلامت افراد اثرگذار است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۵۷    
اکوفارس: در مطلب زیر می خواهیم ببنیم در یک رژیم غذایی بدون لبنیات، دقیقا چه اتفاقی برای بدن می افتد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۵۷    
اکوفارس: محققان دریافتند که زنان زودتر از مردان عاقل می شوند، زنان در 32 سالگی به بلوغ عاطفی می رسند اما بلوغ عاطفی مردان در 43 سالگی پایان می یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۵۴    
اکوفارس: بسیاری از چای های محبوب لیمویی یا همان آیس تی که با علاقه میخرید، در هر بطری در حدود 32 گرم قند دارند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۳۹    
اکوفارس: در مطلب زیر می خواهیم شما را با بزرگ ترین پرنده های مکانیکی که توسط بشر ساخته شده اند آشنا کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۲۷    
اکوفارس: شرایط نامساعد باشگاه های لیگ یکی احتمالا منجر به حذف سه تیم از این رقابت ها خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۲۷    
اکوفارس: برایتون در حضور یک نیمه ای ستاره ایرانی خود برابر نیس فرانسه به برتری رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۲۴    
اکوفارس: مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی 2018 برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۲۴    
اکوفارس: یک سال پیش ژوزه مورینیو تلاش زیادی داشت تا گرت بیل را برای پیوستن به منچستریونایتد راضی کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۲۴    
اکوفارس: تعدادی از بازیکنان پیشین استقلال و پرسپولیس فصل جدید را در پرسپولیس پاکدشت آغاز می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۲۱    
اکوفارس: آلیسون بکر، گران ترین دروازه بان تاریخ فوتبال امروز در تمرینات تیم لیورپول حضور پیدا کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۶    
اکوفارس: پس از موفقیت سریال طنز "شب عید"، شبکه یک کنداکتور ویژه خودش را به مجموعه تلویزیونی "آرماندو" اختصاص خواهد داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۶    
اکوفارس: پروژه سریال ارباب حلقه ها ساخته آمازون به آرامی در حال پیشرفت است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۰    
اکوفارس: سفارت روسیه در آفریقای مرکزی از کشته شدن سه خبرنگار روسی در این کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۰    
اکوفارس: محمدباقر نوبخت در توئیتی با اعلام اینکه در سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه می ماند، از جایگزینی فرد دیگری به جای خودش در سمت سخنگوی دولت خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۰    
اکوفارس: یک منبع نظامی از هلاکت 12 مزدور عربستان در عملیات نظامی نیروهای یمنی در ساحل غربی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۴    
اکوفارس: کمک مربی جواد نکونام در تیم نساجی مازندران در واکنش به سخنان قاسم حسن زاده سخنان تندی را مطرح کرد و از کمیته اخلاق خواست تا با دقت به این مسئله ورود کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۴    
اکوفارس: دیدار فردای رئال مادرید برابر منچستریونایتد اهمیت زیادی در سیاست های نقل و انتقالاتی کهکشانی ها در تابستان خواهد داشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۴    
اکوفارس: چلسی امیدوار است بتواند با افزایش حقوق انگولو کانته قادر به حفظ این هافبک فرانسوی باشد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۴    
اکوفارس: فوتبال مورد علاقه شفر به نظر از بازی با ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر آغاز خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۱    
اکوفارس: توئیتر باشگاه رم در آستانه دیدار این تیم برابر بارسلونا در مورد مالکوم توئیت جالبی را منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۱    
اکوفارس: هافبک آلمانی تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در اردوی آبی ها تمرینات خود را با این تیم آغاز کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۴۱    
اکوفارس: رافینیا، ستاره برزیلی خط میانی بارسلونا از علاقه خود برای حضور دوباره در ترکیب اینتر خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۳۸    
اکوفارس: تیم نفت تهران به دلیل عدم توجه مدیران وزارت در آستانه انحلال قرار گرفته است و به همین دلیل طلبکاران این باشگاه در سردرگمی کامل قرار دارند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۳۸    
اکوفارس: سرمربی استقلال امروز برای بازیکنان تیمش پیش از شروع تمرین جلسه فنی برگزار کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۳۸    
اکوفارس: یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از علاقه ستاره های بزرگ این تیم به ماندن در لیورپول خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه ای از رئیس قوه قضائیه خواست تا با توجه نابسمانی های بازار و اقامت خانواده برخی مدیران در خارج ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: دادگاه عالی نیجریه در حکمی از تبرئه هشتاد هوادار رهبر جنبش اسلامی نیجریه و رفع اتهام های وارده بابت ناآرامی های سال 2015 خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۳    
اکوفارس: وزارت بهداشت اعلام کرد: کمبودهای مقطعی داروی ایمونوگلوبین هپاتیت B و هپاتیت C به زودی از طریق شرکت های معتبر برطرف می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۰    
اکوفارس: عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه یکشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۰    
اکوفارس: یک مقام نزدیک به رئیس جمهور ترکیه گفت ، در صورت کارشکنی آمریکا در عدم تحویل جنگنده های اف-35 ، آنکارا دست به اقدامات قانونی خواهد زد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۰    
اکوفارس: دولت انگلیس روز سه شنبه ضمن اعتراف به اینکه ایران منافع امنیتی مشروع در منطقه دارد ادعاها درباره فعالیت های منطقه ای تهران را رد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۴    
اکوفارس: کلید نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی 97 منتشر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۴    
اکوفارس: فیزیک دانان دانشگاه توکیو به تازگی، روشی جدید برای تولید برق در مواد خاصی به نام آهن رباهای "ویل"(Weyl) معرفی نموده اند. اساس کار این روش بر پایه ی گرادیان های دمایی است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۱    
اکوفارس: محققان دانشگاه "منچستر" و "بریستول" موفق به کشف شواهد قدیمی ترین استخوان مهره داران در یک فسیل شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۰۸    
اکوفارس: سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال 1397 را منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۰۲    
اکوفارس: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و جدید یوونتوس بالاخره در تمرینات پیش فصل این تیم آفتابی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۹    
اکوفارس: سرپرست استقلال می گوید قیمت رضایت نامه مهاجم سنگالی فصل گذشته این باشگاه بیشتر از 200 هزار دلار است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۹    
اکوفارس: زلاتکو کرانچار فهرست نهایی خود را در شرایطی اعلام کرد که نام یک گلر و یک دفاع میانی از تیم فوتبال سپاهان در تیم امید به چشم می خورد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۹    
اکوفارس: کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره باشگاه های بدهکار لیگ اطلاعیه صادر کرد که طی آن تنها دو تیم پدیده و نفت مسجدسلیمان را دارای مشکل حاد خوانده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۵۶    
اکوفارس: دروازه بان تیم سایپای تهران گلایه هایی را از مدیران این باشگاه و علی دایی که در صدور رضایت نامه اش تاخیر می اندازند مطرح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۷    
اکوفارس: کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره واسطه های نقل وانتقالات اطلاعیه ای را صادر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۴    
اکوفارس: معاون اموراقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: نگهداری کالا در حجم غیرمتعارف مشمول احتکار می شود و دستگاه ها و سازمان های نظارتی باید افزون بر برخورد قانونی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۴    
اکوفارس: مشاور سرپرست و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال می گوید هیچ ناراحتی بابت کنار رفتن از سمت سرپرستی تیم فوتبال این باشگاه ندارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۱    
اکوفارس: افراد مسلح امروز-سه شنبه- به ساختمان دولتی در جلال آباد افغانستان حمله کرده و 6 نفر را کشتند. امروز در بخش دیگری از افغانستان بمب کنار جاده ای در مسیر یک اتوبوس منفجر شد و جان 11 تن را گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۱    
اکوفارس: یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز سه شنبه یک فروند موشک بالستیک زلزال2 را به سمت محل تجمع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در منطقه الشمایتین شهرستان الصلو در استان تعز شلیک کردند.