سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۷May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 15 مرداد 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 31 فروردین 1397 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 1 مرداد 1397 اکو فارس 2 مرداد 1397 اکو فارس 3 مرداد 1397 اکو فارس 4 مرداد 1397 اکو فارس 5 مرداد 1397 اکو فارس 6 مرداد 1397 اکو فارس 7 مرداد 1397 اکو فارس 8 مرداد 1397 اکو فارس 9 مرداد 1397 اکو فارس 10 مرداد 1397 اکو فارس 11 مرداد 1397 اکو فارس 12 مرداد 1397 اکو فارس 13 مرداد 1397 اکو فارس 14 مرداد 1397 اکو فارس 15 مرداد 1397 اکو فارس 16 مرداد 1397 اکو فارس 17 مرداد 1397 اکو فارس 18 مرداد 1397 اکو فارس 19 مرداد 1397 اکو فارس 20 مرداد 1397 اکو فارس 21 مرداد 1397 اکو فارس 22 مرداد 1397 اکو فارس 23 مرداد 1397 اکو فارس 24 مرداد 1397 اکو فارس 25 مرداد 1397 اکو فارس 26 مرداد 1397 اکو فارس 27 مرداد 1397 اکو فارس 28 مرداد 1397 اکو فارس 29 مرداد 1397 اکو فارس 30 مرداد 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۰    
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۰    
اکوفارس: تابستان سال 96 پیکر سوخته یک مرد جوان به نام نیما به بیمارستانی در اسلامشهر منتقل شد. وی تحت درمان قرار گرفت، اما چند روز بعد به خاطر شدت سوختگی و عفونت ناشی از آن جان سپرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۱۴    
اکوفارس: کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این رژیم اواخر ماه مه در مصر با عبدالفتاح السیسی ، رئیس جمهور این کشور دیدار کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۴۴    
اکوفارس: در این مطلب به شما خواهیم گفت از خرید محصولات حاوی چه ترکیباتی باید بپرهیزید. همچنین چند نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی مناسب پوست های خشک و حساس را معرفی خواهیم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۹    
اکوفارس: کلیسای پرنده ای شکل در جاوه ساختمان شبیه یک مرغ غول پیکر است و ظاهری واقعا عجیب و تماشایی دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۳    
اکوفارس: کفش های پاشنه بلند زنانه، به همان نسبت که جذاب اند، سخت و آزاردهنده نیز می باشند. از آنجا که در میهمانی ها، خانم ها مجبورند ساعات زیادی را با کفش های پاشنه بلند سر کنند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۳    
اکوفارس: بیش از 30 نفر از جهانگردان با تجربه فرانسوی با 20 موتورسیکلت مجهز از پاریس حرکت کرده اند تا به اصفهان بروند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۰    
اکوفارس: تیم داوری ایران در جام جهانی هم اکنون در مالزی حضور دارد و در حال گذراندن دوره های آموزشی برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۰:۲۵    
اکوفارس: مرتضی صفوی افزود: میانگین جهانی سرانه مصرف شیر 150 کیلوگرم است که مقایسه این آمار با میزان مصرف شیر در ایران نشان از کمبود مصرف این ماده غذایی مفید در کشورمان دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۴    
اکوفارس: بی تدبیری برخی نهادهای دولتی متولی عرضه شیر خام و تولید لبنیات باعث شده است آینده شغلی 10 هزار کارگر شاغل در بخش تولید لبنیات کشور با خطر مواجه شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۶    
اکوفارس: دانشمندان موفق به رصد یک "سیاره بی ستاره"(rogue planet) در خارج از منظومه شمسی شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۴    
اکوفارس: نوجوان هفده ساله مرگ مغزی شده با اهدای اعضای خود موجب زندگی دوباره 5 بیمار نیازمند شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اکوفارس: برنامه بازی های هفته سوم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران مشخص شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اکوفارس: الکساندر فلمینگ کاشف داروی پنی سیلین است کسی که شاید خودش هم نمی دانست که با پیدا کردن این دارو طی گذر زمان جان چند تن را می تواند از مرگ نجات دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۴    
اکوفارس: مهدی مهدوی کیا با رکورد 255 بازی در بوندس لیگا بی رقیب در صدر رده بندی بازیکنان برتر تاریخ فوتبال ایران از حیث حضور در لیگ های برتر اروپایی است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۴    
اکوفارس: مدتی است که مسوولان وزارت نیرو در تمام محافل صحبت از لزوم اصلاح تعرفه آب و برق می کنند، در آخرین صحبت های معاون وزیر نیرو نیز حجت تمام شد و تنها راه حل رفع بحران آب در کشور اصلاح تعرفه آب ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۲    
اکوفارس: یک نماینده مجلس، موکول کردن انجام آزمایش شناسایی افراد ناقل هموفیلی به بعد از ازدواج را عاملی در جهت افزایش جمعیت مبتلایان به این بیماری دانست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۱    
اکوفارس: هفتاد و سومین سالگردبمباران اتمی هیروشیما روز گذشته در ژاپن برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۹    
اکوفارس: خوردن یک فنجان و نیم کنسرو لوبیا سفید، در هر وعده 4 میلی گرم آهن به بدن می رساند. لوبیا همچنین یک نیروگاه تغذیه ای برای رساندن پروتئین و فیبر به بدن است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۶    
اکوفارس: برخی از گردشگران اغلب به دنبال مکان های خاص و بکر هستند که به دلیل ناشناخته بودن کم تر توسط انسان ها آسیب دیده است، منطقه گرونا ذر کشور یونان، یکی از این مناطق است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۱    
اکوفارس: مهدی سلطانی به مخاطبان سریال پدر ساخته بهرنگ توقیفی توصیه کرد که قسمت های 15، 16 و 17 این سریال را به دلیل صحنه های غمناکی که دارند نبینند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۰    
اکوفارس: در شرایطی که شایعاتی درباره انتقال بیرانوند به فوتبال اروپا و تیم بشیکتاش وجود دارد، این تیم به دنبال گلر مطرح دیگری است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: روسیه پیشنهاد فروش جنگنده اس یو 35 به پاکستان را مطرح و خواهان نهایی شدن قرارداد در این زمینه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۳    
اکوفارس: مشاور امنیت ملی کاخ سفید ادعای پیشین خود درباره عدم تلاش کره شمالی برای خلع سلاح اتمی این کشور را تکرار کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۸    
اکوفارس: 50 تن از اقتصاد دان کشور در بیانیه ای خطاب به رئیس جمهور اعلام کردند: ادامه وضعیت موجود یعنی فروش نفت برای تأمین مخارج کشور منابع خدادادی را هدر داده و ما را به بن بست خواهد رساند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۹    
اکوفارس: انبارهای چند صد میلیاردی احتکار کالا در کرمان پلمب شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۶    
اکوفارس: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 3 میلیون و 328 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت 271 هزار تومان فروخته می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۵    
اکوفارس: عبدالفتاح سلطانی وکیل دادگستری است اما اسمش از سال ها پیش در صفحات سیاسی رسانه ها دیده می شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۰    
اکوفارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص شعبه های ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به مشکلات بیمه ای هنرمندان خانه های سینما، موسیقی، تئاتر، هنر های تجسمی و مدو لباس خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۵    
اکوفارس: با مصدومیت شدید محمد اسماعیل هافبک تیم الدحیل در بازی دیشب این تیم مقابل الشحانیه، تعداد مصدومان کلیدی این تیم که به بازی با پرسپولیس نخواهند رسید به 3 نفر افزایش یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۲    
اکوفارس: دو دانش آموزی یزدی که همراه تیم مدرسه فوتبال خود برای یک اردوی تفریحی راهی گرجستان شده بودند به طرز مرموزی در تفلیس جان باختند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۲    
اکوفارس: هر روزه در این جهان اتفاقات جالب و دیدنی رخ می دهد که برای عده ای از مردم جالب به نظر می آید و ما دراینجا تعدادی از این اتفاقات را که در روزهای سال در بعضی از نقاط جهان اتفاق افتاده ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۹    
اکوفارس: اگر فکر کرده اید عجایب باغ وحش مشهد همین جا تمام شده اشتباه کرده اید، چون نه تنها معلوم شده این باغ وحش به جای نگهداری از حیوانات مشغول دامپروری بوده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۸    
پدر و مادرم 2 سال قبل از یکدیگر جدا شدند و هر کدام به دنبال زندگی خودشان رفتند در این میان من که تک فرزند خانواده بودم، سعی کردم نزد مادرم زندگی کنم چرا که آن جا از آزادی عمل بیشتری برخوردار بودم ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۸    
اکوفارس: شمارا نمی دانم، ولی من خیلی وقت ها هنگ می کنم! نمی دانم باید چه کار کنم؟ چه عکس العملی در قبال فلان رفتار پسرهایم نشان بدهم که درست باشد؟ چطور حرف بزنم که تأثیر بگذارد؟ گاهی حتی نمی دانم ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۸    
اکوفارس: بخش عراقی تالاب هورالعظیم از نیمه تیرماه تاکنون دو بار دچار آتش سوزی شده که علی رغم انجام عملیات اطفای حریق توسط بالگردها و هواپیمای آبپاش ایرانی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۹    
اکوفارس: مجید مددی پژوهشگر فلسفه، منتقد ادبی و مترجم در سن 83 سالگی درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۶    
اکوفارس: در پی کسالت غلامعلی حداد عادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و بستری شدنش در یکی از بیمارستان های تهران، مشاور و مسئول دفتر وی در گفت وگویی اظهار داشت:
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۳    
اکوفارس: رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه هجوم مردم به بازار تخم مرغ دلیل افزایش قیمت این کالا است،گفت:قیمت این کالا نسبت به هفته قبل حدود 700 تومان گران شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۰    
اکوفارس: اینفوگرافیک؛ نگاهی به آمار نزاع در استان های کشور در سال 96
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۰    
اکوفارس: کافی است پنج شنبه شب ها سری به خیابان های بالای شهر تهران بزنید تا در ترافیک این خیابان ها گیر کنید ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۷    
اکوفارس: هشت ماه از زلزله در برخی مناطق استان کرمانشاه گذشته است و هنوز خبر های ناخوشایندی از این مناطق منتشر می شود. فقط در هفته گذشته چهار نفر در مناطق زلزله زده کرمانشاه دست به خودکشی زدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۵    
اکوفارس: یک شرکت تجاری از تولید دوربین تازه ای خبر داده که قادر به تهیه تصاویر 360 درجه از تاریک ترین و بکرترین نقاط اقیانوس هاست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۲    
اکوفارس: مریم امیرجلالی بازیگر معروف سریال های طنز تلویزیون این عکس از سریال خانه به دوش را در اینستاگرامش منتشر کرد
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۹    
اکوفارس: پس از شنیده شدن زمزمه تخریب خانه پدری فروغ فرخزاد که در کوی امیرخادم محدوده ی چهارراه مولوی تهران واقع شده و رسانه ای شدن آن، جلوی تخریب این خانه گرفته شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۳    
اکوفارس: کریم انصاری فرد و نامزدش صوفیا، روز جمعه و پس از بازی المپیاکوس و لوکرن مراسم ازدواج خود را برگزار می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۳    
اکوفارس: بر اثر آتش سوزی در حومه آتن دستکم 90 نفر جان باخته و 157 نفر دچار جراحت شدند. در این حال افکار عمومی یونان دولت این کشور را به دلیل ناتوانی در مهار فاجعه به چالش کشیده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۱    
اکوفارس: در شبکه های اجتماعی افراد مختلف با عناوین به شهرت می رسند که یکی از اینها شخصی است به او لقب کوکسل بابا داده شده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۵    
اکوفارس: جام کنفدراسیون والیبال آسیا از فردا به میزبانی چین تایپه و با حضور ایران برگزار می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۹    
اکوفارس: رشته محل های جدید و همچنین برخی اصلاحیات دفترچه های راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1397 اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۹    
اکوفارس: در گزارش امروز جالب ترین عکس ها از فستیوال موتور سواری روزهای هارلی در سن پیترزبورگ به انتخاب اسپونتیک تقدیم شما می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: خداوند در آیه 12 سوره مائده خطاب به بنی اسرائیل چهار شرط تعیین و می فرماید: اگر به آن ها عمل کنید گناهانتان را می پوشانم و شما را به باغ هایی وارد می کنم که نهر ها زیر (درختان) آن جاری است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام حفر چاه، مرگ چاه کن جوان را رقم زد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: براساس پژوهش های صورت گرفته، زنانی که به طور روزانه و مرتب از نرم افزار اینستاگرام استفاده می کنند، بیش از دیگران ممکن است به وعده های غذایی خود بی توجهی کنند و دچار افسردگی شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: یک متخصص طب ایرانی درخصوص نحوه درمان عرضه های موخره و شکنندگی ناخن توضیحاتی را ارایه داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: متخصص تغذیه با اشاره به اینکه چلغوز حاوی آنتی اکسیدان های قوی و ویتامین Aو E است، گفت: افرادی که تخمه چلغوز می خورند کمتر گرفتار بیماری های قلب و عروق می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: یک روزنامه آلمانی در گزارشی به اوضاع فاجعه بار در یمن و شیوع روزافزون بیماری وبا در این کشور اشاره کرده و دنیا را از دور نظاره گر این بحران دراماتیک دانست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۵    
اکوفارس: کتامین، که پیشتر به عنوان داروی بیهوشی مورد استفاده قرار می گرفت، چند سالی است به عنوان یک داروی ضدافسردگی قدرتمند به ویژه برای بیماران با میل به خودکشی به حساب می آید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۵    
اکوفارس: منابع خبری اعلام کردند که ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا 200 محموله سلاح های سنگین و نیمه سنگین برای کُرد های سوریه ارسال کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۵    
اکوفارس: یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی معتقد است، مصرف هندوانه می تواند در درمان بیماری وسواس افراد موثر باشد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۲    
اکوفارس: عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به عوامل چندگانه ای که برای بروز سندروم پای بی قرار وجود دارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۴    
اکوفارس: لیگ هفدهم برای سپاهان یک کابوس بود. رتبه چهاردهم برای تیم همیشه مدعی، یعنی فاجعه. باشگاه برای جبران این ناکامی سراغ یک نام آشنا رفت: امیر قلعه نویی.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۸    
اکوفارس: منابع خبری گزارش دادند، پلیس فدرال آمریکا (FBI) چهار تبعه روس را در این کشور دستگیر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۸    
اکوفارس: عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه کارت بازرگانی باید در آینده حذف شود که البته درخصوص آن نتایجی حاصل شده است گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۸    
اکوفارس: هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد با حضور گروه خودروسازی سایپا و نمایش محصولات جدید این گروه برگزار می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۰    
اکوفارس: عربستان در ادامه تنش با دولت کانادا، تمامی پروازهای خطوط هوایی دولتی خود به مقصد تورنتو و از مبدا تورنتو را به حالت تعلیق درآورد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۰    
اکوفارس: مجید افشاری در ایرانیوم با ظاهری کت و شلواری، مرتب و اتو کشیده در واقع همان استندآپ کمدین شل و وارفته همراه با لودگی و مزه پرانی بود که تلاش می کرد تا به چشم و مذاق بیننده اش جالب به نظر برسد
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: یک روزنامه فرامنطقه ای عربی دو عملیات سوء قصد به جان رئیس جمهور ونزوئلا و دانشمند سوری را به یکدیگر مرتبط خواند و درباره احتمال به راه افتادن موج تازه ای از ترورها به دست عوامل آمریکا و ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: نزدیک به 20 تن از شخصیت های اطلاعاتی در آمریکا به دونالد ترامپ درباره توسل به اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درباره ایران هشدار دادند و این اسناد را جعلی خواندند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۲۱    
اکوفارس: 2 ماه بعد از آغاز روند ساخت مانع زیردریایی پیشرفته اطراف نوار غزه، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اولین تصاویر آن را منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۱۵    
اکوفارس: مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تا پایان دیروز 8 میلیون و 200 هزار تن گندم از سراسر کشور به صورت تضمینی خریداری شده که 50 درصد بهای آن را پرداخت کرده ایم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: آدامس های با نشان تجاری TRIDENT ، ViViDENT ، PK ، FIVE ، Pectil ، Lotte ، Spout و مجموعه آدامس های دارای برچسب "NOT FOR SALE IN THE USA" که در بازار ایران عرضه می شوند، قاچاق هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۱۲    
اکوفارس: وزیر آموزش وپرورش گفت: در راستای سیاست مهارت افزایی و تقویت برنامه های پرورشی، کاهش حجم کتاب ها و افزایش اردوها، تفریحات و انجام برنامه های نشاط آور از برنامه های این وزارتخانه است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: پس از انفجار نیمه شب گذشته یک انبار مهمات در منطقه کردستان، یک انبار مهمات دیگر در استان کربلا منفجر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری در تیرماه 1397، تعداد نزدیک به 1080 زمین لرزه رخ داده در ایران و نواحی مرزی را ثبت و تعیین محل کرده اند که قویترین آن با 5 ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۰۶    
اکوفارس: مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: آن دسته از دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی، پایه های یازدهم و دوازدهم فنی وحرفه ای ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: سناتور ارشد جمهوریخواه که به نمایندگی از رئیس جمهور آمریکا به مسکو سفر کرده در دیدار با اعضای کمیته روابط خارجی پارلمان روسیه تأکید کرد که بحران سوریه راه حل نظامی ندارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: در یکی از شلوغ ترین خیابان های دوبی به نام شیخ زاید یک توریست انگلیسی با خودرو لامبورگینی، با سرعت 240 بعد از دو بار تخطی ازسرعت مجاز مجبور به پرداخت جریمه 175. 000 درهمی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: سفارت روسیه در لندن دریافت هرگونه تقاضای رسمی از سوی دولت انگلیس برای استرداد دو متهم دست داشتن در حمله چند ماه پیش با گاز اعصاب در خاک انگلیس را تکذیب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: قرار است انگلیس از روسیه بخواهد تا دو نفر از کسانی را که مظنون به حمله با عامل اعصاب می باشند، تحویل دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: وزیر خارجه عربستان با اشاره به تنش در روابط ریاض و اتاوا در پی اخراج سفیر کانادا اعلام کرد که مواضع عجیب کانادا بر مبنای اطلاعات غلط است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: سرپرست اورژانس کشور گفت: بر اثر فروریختن دیوار یک سیلوی گندم در شهرستان مرند 4 کارگر در زیر آوار جان باختند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: مشاور روابط بین الملل ریاست جمهوری گرجستان در واکنش به سخنان دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه در خصوص برگزاری رزمایش و تمرینات نظامی ناتو در گرجستان گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: ائتلاف النصر بار دیگر بر پایبندی خود به معرفی حیدر العبادی به عنوان نامزد تصدی نخست وزیری عراق برای تشکیل دولت جدید تأکید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسا در مورد انتقال آرتورو ویدال از بایرن به این تیم صحبت کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: یکی از مسئولان وزارت ورزش به صورت غیرمستقیم خبر از پرچمداری الهه احمدی در بازی های آسیایی داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۸    
اکوفارس: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال راجع به پرونده رسیدگی به شکایت باشگاه خونه به خونه بابل اعلام رای کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۸    
اکوفارس: دروازه بان شماره یک پرسپولیس امیدوار است بعد از دو هفته نیمکت نشینی جواز حضور در ترکیب تیمش را به دست بیاورد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۸    
اکوفارس: علیرغم خریدهای گرانقیمت، بازار نقل و انتقالات هنوز برای مرسی سایدی ها به پایان نرسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: نماینده والیبال پاکستان با کسب مدال برنز جام باشگاه های آسیا برای نخستین بار به چنین عنوانی دست یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: برای بالا بردن آگاهی در مورد آلودگی های پلاستیکی در دریا، رئال مادرید این فصل از طرح ویژه ای استفاده خواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: با پایان رقابت های جام باشگاه های آسیا ترین های مسابقات معرفی شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بایرن مونیخ به تازگی راهی بارسلونا شده و امروز مراسم معارفه او برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: مارکا مدعی شد احتمالا طی چند ساعت آینده انتقال تیبو کورتوا به رئال مادرید نهایی خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: هافبک باتجربه سپیدرود در حاشیه تمرین این تیم در تهران به تشریح آخرین شرایط باشگاه پرداخت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: دختر تاریخ ساز تکواندوی ایران به مصدومیت شدیدش و از دست دادن بازی های آسیایی واکنش نشان داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: ستاره تیم العین امارات بدل به مهم ترین انتقال غرب آسیا شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دقایقی پیش رای خود درباره شکایت باشگاه خونه به خونه از نساجی را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: آنتونیو کاسانو، مهاجم ایتالیایی مدعی شد آمادگی دارد باز هم در میادین فوتبال حاضر شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۷    
اکوفارس: جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطقی از شمال نوار غزه را هدف قرار داده اند.