پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۱۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 16 تیر 1400 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 31 فروردین 1400 اکو فارس 30 اردیبهشت 1400 اکو فارس 1 خرداد 1400 اکو فارس 1 تیر 1400 اکو فارس 2 تیر 1400 اکو فارس 3 تیر 1400 اکو فارس 4 تیر 1400 اکو فارس 5 تیر 1400 اکو فارس 6 تیر 1400 اکو فارس 7 تیر 1400 اکو فارس 8 تیر 1400 اکو فارس 9 تیر 1400 اکو فارس 10 تیر 1400 اکو فارس 11 تیر 1400 اکو فارس 12 تیر 1400 اکو فارس 13 تیر 1400 اکو فارس 14 تیر 1400 اکو فارس 15 تیر 1400 اکو فارس 16 تیر 1400 اکو فارس 17 تیر 1400 اکو فارس 18 تیر 1400 اکو فارس 19 تیر 1400 اکو فارس 20 تیر 1400 اکو فارس 21 تیر 1400 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 23 تیر 1400 
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۲۲:۰۸    
اکوفارس: جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی مسابقات تیمی تکواندو در المپیک توکیو دقایقی پیش انجام و تیم های حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۸    
اکوفارس: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور مهلت اعتراض به کلید های سؤالات آزمون سراسری سال 1400 را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۸    
اکوفارس: فوق ستاره شطرنج جهان، سرانجام از بلاتکلیفی خارج شد تا از این پس فعالیت های شطرنجی اش را با پرچم فرانسه ادامه دهد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۳    
اکوفارس: شاخص دلار کمی نسبت به روز قبل عقب نشست.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۱:۲۸    
اکوفارس: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش 5 تا 8 درجه دما در نوار شمالی کشور، از رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک در برخی مناطق کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۸    
اکوفارس: در پی انتشار فیلمی از گلایه و گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی در منطقه محل زندگی خود، خدمات آب رسانی توسط نیروی زمینی ارتش در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۸    
اکوفارس: رزم حسینی گفت: آزادسازی معادن طبق مزایده دنبال می شود و حتی یک مورد آزادسازی معدن بدون مزایده انجام نشده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۸    
اکوفارس: یک مقام پنتاگون در گفت و گو با شبکه اسکای نیوز ادعا کرد که در حمله راکتی امروز به پایگاه آمریکا در غرب عراق، دو آمریکایی مجروح شده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۸    
اکوفارس: مقامات ایالت فلوریدا آمریکا اعلام کردند: با کشف 10 جسد دیگر از زیر آوار ساختمان فرو ریخته 12 طبقه شهر میامی شمار قربانیان این حادثه تاکنون به 46 تن رسید ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: در پی حملات راکتی و پهپادی به فرودگاه بین المللی اربیل و پایگاه عین الاسد طرف های دیپلماتیک آمریکا امروز ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: سیستم تنفسی انسان با تغییر فصول تحت تأثیر قرار می گیرد؛ به گونه ای که ممکن است فرد دچار سرفه یا سرماخوردگی شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۰۰:۲۳    
اکوفارس: صبح امروز کارگران پتروشیمی آبادان مقابل فرمانداری این شهرستان در اعتراض به محقق نشدن مطالبات خود تجمع کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۸    
اکوفارس: کارت بانکی یکپارچه با کارت شناسایی فرهیختگان بازنشستگی کشوری طی مراسمی با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل بانک صادرات ایران رونمایی شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۳    
اکوفارس: طبق اعلام شورای هماهنگی بانک ها، فردا تمامی بانک ها تعطیل هستند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۳    
اکوفارس: در حال حاضر در مجموع بیش از 1. 2 میلیون تن روغن خام و دانه های روغنی در گمرک و بنادر دپو شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: ائتلاف متجاوز سعودی در 24 ساعت گذشته، 165 بار آتش بس در استان الحدیده یمن (غرب) را نقض کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: نخست وزیر هند در اقدامی برای ترمیم وجهه دولت خود دوازده وزیر کابینه را به دلیل ضعف مدیریت در مواجهه با بیماری کرونا برکنار کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۸    
اکوفارس: خدایی گفت: کنکور سراسری امسال نسبت به سال گذشته آسان تر بوده است و هرکس می گوید کنکور سخت تر شده، قطعا اشتباه می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۸    
اکوفارس: هانیه رستمیان تیرانداز جوان ایرانی و دارنده سهمیه تیراندازی المپیک توکیو هم در کنار صمد نیکخواه بهرامی بسکتبالیست ملی پوش کشورمان به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک انتخاب شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۳    
اکوفارس: عصائب اهل حق عراق حمله پهپادی به فرودگاه بین المللی اربیل را پاسخ گروه های مقاومت عراق به بمباران اخیر آمریکا علیه حشد شعبی دانست.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۳    
اکوفارس: شبکه خبری المیادین از درگذشت احمد جبریل یکی از رهبران برجسته فلسطینی و دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل، خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۳    
اکوفارس: وزیر راه و شهرسازی در فاصله کمتر از یکماه به پایان دولت حسن روحانی، مدیرعامل شرکت فرودگاهها را به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۸    
اکوفارس: دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی از عرضه تنقلات لاکچری با قیمت های بسیار گران در بازار کشور خبرداد و گفت ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۸    
اکوفارس: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: تردد خودروها در بیشتر مسیرهای خروجی پایتخت پرحجم تا نیمه سنگین است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۸    
اکوفارس: یحیی رسول سخنگوی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه در اظهاراتی تند به حملات موشکی و پهپادی علیه منافع آمریکا در عراق واکنش نشان داد و گفت: دشمنان بیش از حد سرکش شده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۸    
اکوفارس: در پی کشته شدن جوونل موئیز رئیس جمهوری هائیتی و همسرش در حمله مسلحانه افراد ناشناس به اقامتگاه خصوصی آنان، دولت این کشور حوزه کارائیب با اعلام وضع فوق العاده، فرودگاه این کشور را تعطیل کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۳    
اکوفارس: وزارت اطلاعات اعلام کرد: چند شبکه قاچاق و تقلب در زمینه خرید، فروش و توزیع غیر قانونی واکسن کرونا در برخی از نقاط کشور شناسایی و تعدادی از سودجویان شبکه ای دستگیر شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۸    
اکوفارس: معاون قضائی دادستانی کل کشور از صدور بخشنامه به دادستانی ها استان های سراسر کشور برای ممانعت از مزایده گذاشتن معادن از سوی دولت کنونی خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۳    
اکوفارس: بارفع اشکال فنی در شبکه فوق توزیع شرق استان تهران خاموشی های حدودا 4 ساعته برق در شرق و شمال پایتخت برطرف شد اما خاموشی های مناطقی از جنوب غرب تهران وارد ششمین ساعت شده و همچنان ادامه دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۳    
اکوفارس: مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامدارانی که شماره حساب بانکی معتبر در قالب شماره شبای بانکی اعلام کرده بودند، واریز شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۳    
اکوفارس: دولت ژاپن قصد دارد تا در جریان المپیک توکیو وضعیت اضطراری کووید-19 اعلام کند و این بدان معنا است که ورزشکاران از حضور در ورزشگاه ها منع خواهند شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۳    
اکوفارس: پول ، شیفت آخر و جنگل تنها برخی از فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون هستند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۸    
اکوفارس: در بروزرسانی اخیر فهرست ثروتمندترین افراد دنیا جف بزوس از برنارد ارنولد و ایلان ماسک پیشی گرفت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۸    
اکوفارس: شبکه المنار لبنان از هدف قرار گرفتن پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر در حومه شرق دیر الزور در سوریه با موشک خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۳    
اکوفارس: وزارت آموزش و پرورش در دستورالعملی اعلام کرد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل آغاز پیک پنجم بیماری کووید 19 و افزایش خطر سرایت پذیری ویروس دلتا در تجمعات و لزوم حفظ سلامت دانش ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۶:۳۳    
اکوفارس: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ضمن اشاره به تغیر ساعات کاری ادارات استان تهران از تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۳    
اکوفارس: کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز صادر کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۸    
اکوفارس: سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد، با ابلاغ تصویب نامۀ اخیر دولت در خصوص فوق العاده مدیریت، هیچ افزایشی در حقوق و مزایای مدیران میانی و عملیاتی صورت نگرفته و صرفاً درخصوص آثار و پیامدهای ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۸    
اکوفارس: شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه، 16 تیرماه) 831 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 282 هزار واحد رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۸    
اکوفارس: سردار هادیان فر گفت: خروج پلاک های غیر بومی از شهر های نارنجی و قرمز ممنوع است و در صورت رویت چنین مواردی متخلفان با جرایم یک میلیونی و یک میلیون و 500 هزار تومانی مواجه خواهند شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۸    
آغاز به کار جشنواره سینمایی کن فرانسه/ رویترز واکسیناسیون خانه به خانه کرونا در مناطق حومه ای در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز آتش گرفتن یک کارخانه پلاستیک در حومه شهر بانکوک تایلند/ رویترز ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۸    
اکوفارس: قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش متوسط 2 میلیون تومانی همراه است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۳    
اکوفارس: حسام الدین شمس، والی بادغیس در غرب افغانستان اعلام کرده که تمام ولسوالی های این ولایت سقوط کرده و افراد طالبان به شهر قلعه نو، مرکز ولایت بادغیس نفوذ کرده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۳    
اکوفارس: سرویس جاسوسی کره جنوبی اعلام کرد که اعتقاد بر این است کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، "به طور عادی" امور دولت را اداره می کند و شایعات طرح شده مبنی بر بی هوش شدن و به کما رفتن وی به دلیل مشکلات ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۳    
اکوفارس: با محاسبه آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، رقیبان 3 نماینده تکواندوی ایران در المپیک توکیو مشخص شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۳    
اکوفارس: رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی، با بیان اینکه سال جاری یکی از سال های خیلی گرم محسوب می شود ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۸    
اکوفارس: بعد از اعلام موضوع تعطیلی پنجشنبه ها برای تامین برق مصرفی کشور، این سوال مطرح شد که بانک ها نیز در این روز ها تعطیل خواهند شد؟
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۸    
اکوفارس: رسانه ها از حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار عراق و شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در این پایگاه خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۸    
اکوفارس: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مطابق پیش بینی هایی که کرده ایم، فردا 5. 1 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۳    
اکوفارس: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: 2 هزار قانون مزاحم و غیر ضروری در تمامی موضوعات بصورت کلی با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی حذف شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۳    
اکوفارس: سخنگوی صنعت برق کشور گفت: متاسفانه روز گذشته آتش سوزی ترانسفورماتور تهرانپارس سبب محدودیت در تامین برق مناطق تهرانپارس و قیطریه شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۳    
اکوفارس: نایب رئیس انجمن داروسازان ایران به تشریح آسیب های ایجاد شده در پی قطعی مکرر برق در داروخانه ها پرداخت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۳    
اکوفارس: بروز دو نقص فنی بزرگ در شبکه برق تهران، یکی در شبکه انتقال و فوق توزیع و دیگری در شبکه توزیع برق منجر به بروز قطعی های حدودا 4 ساعته برق در مناطق مختلف پایتخت شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۳    
اکوفارس: منابع خبری هائیتی گزارش دادند جوونل موئیز، رئیس جمهوری این کشور صبح چهارشنبه به وقت محلی در یک حمله مسلحانه از سوی افرادی ناشناس به ضرب گلوله به شدت مجروح شده است ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: قیمت نفت پس از افت چشمگیری که روز گذشته تحت تاثیر ابهام در آینده توافق کاهش تولید اوپک پلاس داشت، در معاملات روز چهارشنبه در انتظار شفافیت بیشتر از سوی این گروه تولیدکننده ثابت بود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای مختلف خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته و اخطارهای ارائه شده، ایرلاین ها قیمت بلیت خود را کاهش دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: علی رغم تنوع و فراوانی میوه، قیمت میوه در بازار میوه بالاست که امیدواریم کاهش یابد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۸    
اکوفارس: آژانس امنیتی کره جنوبی شایعات جدید درباره وضعیت سلامتی رهبر کره شمالی را بی اساس خواند و گفت، او امور کشورش را به طور عادی رسیدگی می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۴:۴۸    
اکوفارس: وزیر نیرو گفت: همه تلاش ما این خواهد بود که با تاکید رئیس جمهور محترم، خاموشی نباشد و اگر بود به صورت برنامه ریزی شده و با اعلام قبلی انجام شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۸    
اکوفارس: نخستین گروه از کاروان ورزشی ایران اعزامی به سی ودومین دوره بازی های المپیک 26 تیر از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی ژاپن خواهند شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۸    
اکوفارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه قطعی برق واکسنهای کرونا را دچار مشکل می کند، گفت: قطعی های مکرر برق و شوک وارده ناشی از آن ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۸    
اکوفارس: جدیدترین سلاح بالگردهای تهاجمی نیروی زمینی سپاه تحت عنوان قائم 114 صبح امروز در آیین الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۸    
اکوفارس: با اعمال مجدد محدودیت های کرونایی و تعطیلی دوباره کسب و کارها، نبود حمایت های کافی شرایط را برای صنوف مختلف سخت کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۸    
اکوفارس: ملبورن بهترین شهر جهان برای دورکاری معرفی شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۳    
اکوفارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: وام ساخت مسکن روستایی به 100 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله افزایش یافت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۴۸    
اکوفارس: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بعد از انتشار کلید اولیه سوالات، بیشترین داوطلبانی که به سوالات کنکور 1400 معترض شدند، از گروه علوم ریاضی و فنی بودند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۳    
اکوفارس: نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری در سرعت گرفتن واکسیناسیون کرونا تصریح کرد ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۳    
اکوفارس: یکی از مقام های رژیم صهیونیستی مدعی شده است که مذاکرات وین درباره احیای برجام احتمالاً تا قبل از پایان دولت فعلی جمهوری اسلامی ایران به نتیجه می رسد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۳    
اکوفارس: هم زمان با افزایش تنش های سیاسی و نظامی در افغانستان و در فاصله کوتاه باقی مانده تا خروج نیروهای خارجی از خاک افغانستان ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۳    
اکوفارس: ریس اتحادیه مشاوران املاک، مصوبه تعیین سقف اجاره بها و تمدید خودکار قراردادهای اجاره را لازم الاجرا دانست و گفت ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۳    
اکوفارس: اعضای شورای شهر تهران دیروز تعدادی از معابر تهران را به نام شخصیتهای مبارز دوران مشروطه و انقلاب اسلامی تغییر نام دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۳    
اکوفارس: وزیر نیرو گفت: از این پس، به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم، بدون برنامه پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت های توزیع باید به صورت دقیق و منظم برای اجرای آن نظارت کامل داشته باشند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۵۸    
اکوفارس: وزیر خارجه قطر از تصمیم کشورش برای ارسال ماهانه 70 تن مواد غذایی به لبنان در راستای کمک به ارتش این کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۵۸    
اکوفارس: نسخه زمین پایه موشک ضدزره الماس صبح امروز در آیین الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی سپاه که با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد، رونمایی شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۹    
اکوفارس: کارگران پیمانکاری نفت در منطقه پارس جنوبی در اعتراض به محقق نشدن مطالبات خود تجمع کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۴    
اکوفارس: منظومه شمسی قمر هایی با ویژگی های منحصر به فرد دارد که آن ها را به مقاصدی جذاب برای اهداف پژوهشی دانشمندان و محققان تبدیل کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۴    
اکوفارس: پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل در منطقه کردستان عراق بامداد چهارشنبه هدف حملات راکتی و پهپادی قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۴    
اکوفارس: آتش سوزی مراتع روستای دزلی بخش مرکزی شهرستان سروآباد در منطقه صفر مرزی در مرز مله خورد باعث نابودی چهار هکتار از مراتع این منطقه شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۹    
اکوفارس: قطع برنامه ریزی نشده و خارج از برنامه برق در استان البرز به قطع گسترده آب هم دامن زده و بسیاری از شهروندان از قطع آب حتی تا 24 ساعت خبر داده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۴    
اکوفارس: گردان های حزب الله عراق، دستگاه اطلاعات عربستان سعودی را به دست داشتن در هدف قرار دادن دکل ها و شبکه های انتقال برق عراق متهم کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۴    
اکوفارس: فرماندار نیویورک با اعلام وضعیت اضطراری گفت شمار کشته های درگیر های مسلحانه در نیویورک بسیار بیشتر از بیماری کروناست.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۴    
اکوفارس: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم گفت: مشکلات برگزاری کنکور امسال و حواشی آن در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۹    
اکوفارس: گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله خودروی کوئیک دو رنگ را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۱:۳۴    
اکوفارس: معاون نماینده صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در سودان گفت که حدود سه میلیون کودک زیر پنج سال در سودان از سوء تغذیه رنج می برند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۰۱:۰۹    
اکوفارس: سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای ممنوعیت کرونایی نیز در ورودی های استان ، گفت: ممنوعیت های کرونایی تشدید شده و محورهای شمال هم توسط دوربین ها و هم ماموران پلیس راه به صورت جدی ...